- Deseñar, optimizar e elaborar medicamentos garantindo a súa calidade, incluíndo as etapas tempranas do descubrimento de fármacos, a súa avaliación farmacolóxica e biofarmacéutica, a súa formulación e o control de calidade
- Adquisición de destrezas e habilidades necesarias para traballar nun laboratorio de investigación en farmacoloxía e/ou desenvolvemento farmacéutico
- Coñecer e comprender os fundamentos para deseñar experimentos e para identificar e resolver problemas en farmacoloxía e/ou desenvolvemento farmacéutico
- Coñecer e comprender as ferramentas e instrumentos de traballo de uso habitual en investigación e desenvolvemento de medicamentos
- Promover a Capacidade crítica e analítica no campo da investigación e desenvolvemento de medicamentos
- Coñecer e manexar as fontes de información e bases de datos habituais empregadas no campo da investigación e desenvolvemento de medicamentos
Programa de Doutoramento en Investigación e Desenvolvemento de Medicamentos
- Avenida das Ciencias, 6, 15782Santiago de Compostela
A investigación no campo da biomedicina e a farmacia proporciona unha base sólida para o progreso da medicina. A introdución no mercado de novos medicamentos de forma rápida e continua, as novas substancias activas ou as novas formas farmacéuticas están a permitir alongar a vida das patentes (e con isto o retorno do investimento que, para os laboratorios farmacéuticos, representa o lanzamento de novos medicamentos ao mercado). Estes son algúns dos principais desafíos que enfronta a industria farmacéutica. Esta situación xustifica a necesidade de capacitar a médicos no campo da Investigación e Desenvolvemento de Medicamentos que sexan capaces de levar a cabo a súa actividade futura en centros de investigación ou de converterse en profesionais que se unan a compañías farmacéuticas e similares.
Número prazas: 25
O Programa de Doutoramento en Investigación e Desenvolvemento de Medicamentos foi verificado positivamente polo Consello de Universidades (o 15 de xullo de 2009) e obtivo a Mención cara á Excelencia (MEE) á que puideron optar os programas de doutoramento que cumpran uns estándares de calidade moi esixentes, os cales o Programa de Doutoramento en I+D de Medicamentos logrou superar con éxito (MEE2011-0097), recibindo ademais a puntuación máis elevada de todos os programas de doutoramento da USC (puntuación obtida 93/100). Esta circunstancia fixo que a demanda de alumnos neste Programa haxa aumentado nos últimos anos o que demostra o seu interese para a sociedade.
Así mesmo, como índice da calidade do programa, pódese destacar tamén o feito de que o doutoramento en I+D de Medicamentos contou cun número estable e elevado de alumnos matriculados, sendo igualmente moi elevado o número de Teses Doutorais defendidas con niveis de calidade moi altos. Igualmente, débese sinalar o incremento paulatino no número de teses defendidas como Doutoramentos Europeos, o que loxicamente leva implícito por unha banda a realización de estancias de investigación en laboratorios doutras universidades europeas de recoñecido prestixio por parte dos alumnos de doutoramento pero, ademais, a necesidade tanto de someter o traballo realizado a un proceso de avaliación previo á defensa por parte de expertos internacionais, como de contar con expertos doutros países no Tribunal encargado de xulgar o traballo realizado, sen esquecer que o acto de defensa debe facerse noutro idioma ademais do español.
Durante todos estes anos, para elevar o nivel de calidade das actividades desenvolvidas no programa, foi habitual contar coa colaboración de destacados profesores e investigadores externos, tanto de universidades como de laboratorios farmacéuticos, nacionais e estranxeiros e que, nalgúns casos, colaboran estreitamente cos profesores e investigadores integrados nos grupos de investigación encargados do desenvolvemento do programa de doutoramento. Para iso contouse tanto con financiamento procedente das axudas propias da USC así como coas establecidas polo MEC para favorecer a mobilidade de profesores e alumnos en Programas de Doutoramento con Mención de Calidade. Tras a concesión da Mención cara á Excelencia, o MEC subvencionou a participación diversos profesores europeos en actividades do doutoramento e o desprazamento de varios estudantes de doutoramento a outras universidades, a maioría delas europeas, para realizar estancias de investigación relacionadas cos seus proxectos de teses.
O programa conta cunha ampla aceptación internacional, do que é proba a elevada porcentaxe de alumnos estranxeiros, en a súa maioría procedentes de países europeos e suramericanos, que realizaron o seu doutoramento dentro do mesmo.
Número prazas: 25
O Programa de Doutoramento en Investigación e Desenvolvemento de Medicamentos foi verificado positivamente polo Consello de Universidades (o 15 de xullo de 2009) e obtivo a Mención cara á Excelencia (MEE) á que puideron optar os programas de doutoramento que cumpran uns estándares de calidade moi esixentes, os cales o Programa de Doutoramento en I+D de Medicamentos logrou superar con éxito (MEE2011-0097), recibindo ademais a puntuación máis elevada de todos os programas de doutoramento da USC (puntuación obtida 93/100). Esta circunstancia fixo que a demanda de alumnos neste Programa haxa aumentado nos últimos anos o que demostra o seu interese para a sociedade.
Así mesmo, como índice da calidade do programa, pódese destacar tamén o feito de que o doutoramento en I+D de Medicamentos contou cun número estable e elevado de alumnos matriculados, sendo igualmente moi elevado o número de Teses Doutorais defendidas con niveis de calidade moi altos. Igualmente, débese sinalar o incremento paulatino no número de teses defendidas como Doutoramentos Europeos, o que loxicamente leva implícito por unha banda a realización de estancias de investigación en laboratorios doutras universidades europeas de recoñecido prestixio por parte dos alumnos de doutoramento pero, ademais, a necesidade tanto de someter o traballo realizado a un proceso de avaliación previo á defensa por parte de expertos internacionais, como de contar con expertos doutros países no Tribunal encargado de xulgar o traballo realizado, sen esquecer que o acto de defensa debe facerse noutro idioma ademais do español.
Durante todos estes anos, para elevar o nivel de calidade das actividades desenvolvidas no programa, foi habitual contar coa colaboración de destacados profesores e investigadores externos, tanto de universidades como de laboratorios farmacéuticos, nacionais e estranxeiros e que, nalgúns casos, colaboran estreitamente cos profesores e investigadores integrados nos grupos de investigación encargados do desenvolvemento do programa de doutoramento. Para iso contouse tanto con financiamento procedente das axudas propias da USC así como coas establecidas polo MEC para favorecer a mobilidade de profesores e alumnos en Programas de Doutoramento con Mención de Calidade. Tras a concesión da Mención cara á Excelencia, o MEC subvencionou a participación diversos profesores europeos en actividades do doutoramento e o desprazamento de varios estudantes de doutoramento a outras universidades, a maioría delas europeas, para realizar estancias de investigación relacionadas cos seus proxectos de teses.
O programa conta cunha ampla aceptación internacional, do que é proba a elevada porcentaxe de alumnos estranxeiros, en a súa maioría procedentes de países europeos e suramericanos, que realizaron o seu doutoramento dentro do mesmo.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Se o estudantado carece da formación previa completa esixida no programa de doutoramento, a admisión poderá quedar condicionada á superación de complementos de formación específicos. Os complementos de formación deberán ser concretados para cada estudante pola CAPD, sen que poidan superarse o 15 ECTS. Os complementos de formación específica poderán ser materias ou módulos de máster e grao e terán, a efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento.
Procurarase en todo caso, adecuar os complementos de formación ás materias obrigatorias do Máster que dá acceso directo a este doutoramento e mellor se se desenvolven no primeiro trimestre do curso académico, como é o caso de todas as materias obrigatorias. Ademais, e sempre que sexa posible, tratarase de que estes complementos se realicen previamente á matrícula do alumno na etapa de tese. Excepcionalmente, para os casos nos que esta posibilidade non exista, a Comisión Académica estudará as posibles solucións de maneira individualizada, o que impide absolutamente facer unha previsión de antemán.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
25,0 |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
95,0 |
80,0 |
100,0 |
120,0 |
120,0 |
80,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
16,0 |
13,0 |
16,0 |
15,0 |
22,0 |
12,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
72,0 |
72,0 |
77,0 |
75,0 |
83,0 |
81,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,25 |
23,08 |
25,0 |
20,0 |
45,45 |
41,67 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
7,69 |
0,0 |
6,67 |
4,55 |
16,67 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
7,69 |
0,0 |
6,67 |
4,55 |
16,67 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,72 |
9,72 |
10,39 |
10,67 |
12,05 |
13,58 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
4,17 |
4,17 |
5,19 |
4,0 |
8,43 |
9,88 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,83 |
62,5 |
62,34 |
69,33 |
69,88 |
70,37 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
18,06 |
23,61 |
20,78 |
18,67 |
14,46 |
14,81 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,11 |
13,89 |
16,88 |
12,0 |
15,66 |
14,81 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
19,61 |
17,78 |
16,67 |
7,69 |
18,97 |
21,05 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
15,56 |
14,58 |
13,46 |
17,24 |
15,79 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
33,33 |
33,33 |
40,38 |
37,93 |
49,12 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
0,7778 |
0,7692 |
0,875 |
0,8 |
0,875 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
101,0 |
99,0 |
115,0 |
104,0 |
105,0 |
104,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,2581 |
3,4138 |
3,9655 |
3,7143 |
3,6207 |
3,7143 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,77 |
96,55 |
96,55 |
96,43 |
89,66 |
96,43 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,32 |
86,21 |
86,21 |
85,71 |
86,21 |
78,57 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,45 |
4,69 |
5,8 |
3,64 |
7,69 |
5,36 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
18,75 |
11,54 |
24,32 |
34,78 |
13,33 |
17,02 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
6,0 |
9,0 |
13,0 |
8,0 |
10,0 |
8,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
84,62 |
100,0 |
90,0 |
87,5 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
15,38 |
0,0 |
10,0 |
12,5 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
3,0 |
5,0 |
4,0 |
3,0 |
5,0 |
0,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
3,0 |
4,0 |
9,0 |
5,0 |
5,0 |
8,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
2,9589 |
4,8082 |
4,677 |
4,465 |
4,4197 |
4,5616 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
- |
2,9589 |
2,8842 |
3,6137 |
5,3238 |
3,463 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
11,11 |
23,08 |
12,5 |
0,0 |
12,5 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude" Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
92,31 |
100,0 |
90,0 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
66,67 |
44,44 |
61,54 |
87,5 |
50,0 |
75,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
9,84 |
18,64 |
17,39 |
4,92 |
7,14 |
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Se o estudantado carece da formación previa completa esixida no programa de doutoramento, a admisión poderá quedar condicionada á superación de complementos de formación específicos. Os complementos de formación deberán ser concretados para cada estudante pola CAPD, sen que poidan superarse o 15 ECTS. Os complementos de formación específica poderán ser materias ou módulos de máster e grao e terán, a efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento.
Procurarase en todo caso, adecuar os complementos de formación ás materias obrigatorias do Máster que dá acceso directo a este doutoramento e mellor se se desenvolven no primeiro trimestre do curso académico, como é o caso de todas as materias obrigatorias. Ademais, e sempre que sexa posible, tratarase de que estes complementos se realicen previamente á matrícula do alumno na etapa de tese. Excepcionalmente, para os casos nos que esta posibilidade non exista, a Comisión Académica estudará as posibles solucións de maneira individualizada, o que impide absolutamente facer unha previsión de antemán.
- Deseñar, optimizar e elaborar medicamentos garantindo a súa calidade, incluíndo as etapas tempranas do descubrimento de fármacos, a súa avaliación farmacolóxica e biofarmacéutica, a súa formulación e o control de calidade
- Adquisición de destrezas e habilidades necesarias para traballar nun laboratorio de investigación en farmacoloxía e/ou desenvolvemento farmacéutico
- Coñecer e comprender os fundamentos para deseñar experimentos e para identificar e resolver problemas en farmacoloxía e/ou desenvolvemento farmacéutico
- Coñecer e comprender as ferramentas e instrumentos de traballo de uso habitual en investigación e desenvolvemento de medicamentos
- Promover a Capacidade crítica e analítica no campo da investigación e desenvolvemento de medicamentos
- Coñecer e manexar as fontes de información e bases de datos habituais empregadas no campo da investigación e desenvolvemento de medicamentos
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
25,0 |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
95,0 |
80,0 |
100,0 |
120,0 |
120,0 |
80,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
16,0 |
13,0 |
16,0 |
15,0 |
22,0 |
12,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
72,0 |
72,0 |
77,0 |
75,0 |
83,0 |
81,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,25 |
23,08 |
25,0 |
20,0 |
45,45 |
41,67 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
7,69 |
0,0 |
6,67 |
4,55 |
16,67 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
7,69 |
0,0 |
6,67 |
4,55 |
16,67 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,72 |
9,72 |
10,39 |
10,67 |
12,05 |
13,58 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
4,17 |
4,17 |
5,19 |
4,0 |
8,43 |
9,88 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,83 |
62,5 |
62,34 |
69,33 |
69,88 |
70,37 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
18,06 |
23,61 |
20,78 |
18,67 |
14,46 |
14,81 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,11 |
13,89 |
16,88 |
12,0 |
15,66 |
14,81 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
19,61 |
17,78 |
16,67 |
7,69 |
18,97 |
21,05 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
15,56 |
14,58 |
13,46 |
17,24 |
15,79 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
33,33 |
33,33 |
40,38 |
37,93 |
49,12 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
0,7778 |
0,7692 |
0,875 |
0,8 |
0,875 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
101,0 |
99,0 |
115,0 |
104,0 |
105,0 |
104,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,2581 |
3,4138 |
3,9655 |
3,7143 |
3,6207 |
3,7143 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,77 |
96,55 |
96,55 |
96,43 |
89,66 |
96,43 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,32 |
86,21 |
86,21 |
85,71 |
86,21 |
78,57 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,45 |
4,69 |
5,8 |
3,64 |
7,69 |
5,36 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
18,75 |
11,54 |
24,32 |
34,78 |
13,33 |
17,02 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
6,0 |
9,0 |
13,0 |
8,0 |
10,0 |
8,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
84,62 |
100,0 |
90,0 |
87,5 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
15,38 |
0,0 |
10,0 |
12,5 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
3,0 |
5,0 |
4,0 |
3,0 |
5,0 |
0,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
3,0 |
4,0 |
9,0 |
5,0 |
5,0 |
8,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
2,9589 |
4,8082 |
4,677 |
4,465 |
4,4197 |
4,5616 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
- |
2,9589 |
2,8842 |
3,6137 |
5,3238 |
3,463 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
11,11 |
23,08 |
12,5 |
0,0 |
12,5 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude" Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
92,31 |
100,0 |
90,0 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
66,67 |
44,44 |
61,54 |
87,5 |
50,0 |
75,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
9,84 |
18,64 |
17,39 |
4,92 |
7,14 |