Obxectivo: |
Actualmente, para obter a homologación da estructura dun autobús, este debe cumplir o regulamento 66R00 de Nacións Unidas, relativo á adopción de prescripcións técnicas uniformes para vehículos de rodas, ao equipamento e partes que poden ser montadas e/ou usadas en vehículos de rodas e as condicións para o recoñecemento recíproco das homologacións concedidas en base a estas prescripcións. Segundo dito regulamento, para obter a homologación do vehículo débese presentar ao servizo técnico encargado de facer os ensaios de homologación un vehículo completo ou unha ou miás seccións da superestructura representativa do tipo de vehículo a homologar, salvo si os ensaios se efectúan por medio de cálculos, en tal caso serán estos cálculos os que se presentarán ao servizo técnico.
Ata o momento, a empresa UNVI S.A. obtivo os certificados de homologación dos seus autobuses mediante ensaios. O obxectivo destas prácticas e simular numericamente un destos ensaios con vistas a reproducilo no ordenador e, no futuro, poder evitar os ensaios en fábrica, o que suporía unha reducción de costes moi importante.
Realizaronse dous ensaios numéricos. O primeiro levouse a cabo sobre un vehículo completo e foi deseñado con vistas a detectar o instante de impacto. A petición da empresa UNVI S.A. o segundo ensaio numérico realizouse sobre a sección da carrocería dun autobús que fora sometida anteriormente a homologación mediante ensaio experimental; os resultados encontrados mostran a capacidade dla simulación numérica para reproducir os ensaios reais. |