Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Ciencias
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
- Adquirir os coñecementos para usar e validar técnicas analíticas modernas.
- Ser capaz de seleccionar os métodos e técnicas de análise máis axeitados para realizar o control de calidade na industria alimentaria.
- Coñecer os equipos de análise instrumental
Tema 1- Introducción a análise de alimentos.
Tema 2- Mostraxe e preparación da mostra.
Tema 3- Técnicas avanzadas en espectroscopia.
Tema 4- Técnicas avanzadas en cromatografía.
Tema 5- Técnicas híbridas.
Tema 6- Fundamentos da automatización.
Prácticas
- Determinación de oligoelementos por técnicas espectroscópicas
- Determinación de compostos nutricionais por técnicas cromatográficas.
- Skoog, D; Holler, F; Crouch, S.R. Principios da análise instrumental. Cengage Learning 2008
- Nielsen, S. Análise de alimentos. Springer, 2010.
- Hart, F.L. Análise moderna dos alimentos. Acribia, 1991.
- Sierra, E; Pérez, D.; Morante, S, Prácticas de análise instrumental. Dykinson 2008
Competencias básicas e xerais
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionan unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
CB9 - Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns finais que as sustentan a públicos especializados e non especializados de xeito claro e sen ambigüidades.
CG1- Coñecemento en materias específicas e tecnolóxicas que lles permitan aprender novos métodos e teorías e darlles versatilidade para adaptarse a novas situacións.
CG2 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e para comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría e no sector da industria alimentaria.
CG9 - Adquirir formación para desenvolver a actividade investigadora, ser capaz de formular hipóteses, recoller e interpretar información para resolver problemas seguindo o método científico e comprender a importancia e as limitacións do pensamento científico en aspectos relacionados co sector alimentario e a súa industria
Competencias transversais
CT1 - Capacidade de análise e síntese.
CT3 - Capacidade para traballar en equipo.
CT6 - Capacidade para buscar, analizar e xestionar información de diversas fontes.
CT7 - Capacidade para resolver problemas.
CT11 - Capacidade de aprendizaxe autónoma.
CT14 - Capacidade para aplicar os coñecementos á práctica.
Competencias específicas
CEOP3 - Coñecer o uso de técnicas analíticas modernas para a análise de alimentos.
Materia sen docencia. Tan só se terá dereito aos exames e ás titorías correspondentes.
A avaliación da aprendizaxe realizarase mediante un exame sendo necesario acadar unha nota mínima de 5 sobre 10.
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicarase o disposto no “Regulamento para avaliar o rendemento académico dos estudantes e revisar as cualificacions”.
Maria Sagrario Garcia Martin
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición e Bromatoloxía
- Área
- Química Analítica
- Correo electrónico
- sagrario.garcia.martin [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade