Ir ao contido principal
Volver á listaxe

Analysis of AUDIT Domains in Freshman Students in Spain: Three Cross-Sectional Surveys (2005, 2012 and 2016).

Autores: Miramontes, A. B., Moure-Rodríguez, L., Regueira, A., Varela, L., Corral, M., Figueiras, A., & Caamano-Isorna, F

Ano: 2022

International Journal of Environmental Research and Public Health DOI: https://doi.org/10.3390/IJERPH19137799

Propuxémonos avaliar os cambios na frecuencia de consumo de alcol, a dependencia do alcol e os danos relacionados co alcol en estudantes universitarios de primeiro ano de 2005, 2012 e 2016, e identificar os factores asociados ao risco. Método: Realizouse un estudo transversal con 5009 estudantes de primeiro ano en España en 2005, 2012 e 2016. Analizouse o Test de Identificación das Dimensións dos Trastornos por Consumo de Alcol (frecuencia de consumo, síntomas de dependencia e danos relacionados co alcol). Estimáronse os riscos relativos (RR) axustados e os seus intervalos de confianza do 95% mediante regresión binomial negativa. Resultados: O lugar de residencia, as expectativas positivas e o inicio temperán no consumo de alcol seguen sendo condicións cruciais para o desenvolvemento de patróns de consumo de risco, dependencia do alcol e danos. As mulleres e os homes eran máis vulnerables aos danos e a dependencia do alcol cando vivían fóra de casa, tiñan un status económico máis alto e expectativas positivas de alcol. As cohortes de 2012 e 2016 presentaban un menor risco de consumo de risco de alcol. Os homes pertencentes ás cohortes de 2012 e 2016 presentaban un menor risco de consecuencias negativas do alcol en comparación coa cohorte de 2005. Con todo, as mulleres seguiron sendo vulnerables ao longo do tempo á dependencia e os danos causados polo alcol. Empezar a beber despois dos 16 anos protéxelles tanto da dependencia do alcol como dos danos. Conclusións: As mulleres son máis vulnerables á dependencia e os danos do alcol nas cohortes recentes de estudantes de primeiro ano. Limitar o acceso ao alcol a unha idade máis temperá e traballar sobre as expectativas de falsos positivos podería beneficiar ás estudantes de primeiro ano ao evitar os danos e a dependencia do alcol.