Ir o contido principal

Programa de Doutoramento en Medicina Molecular

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.medicinamolecular [at] usc.es

O programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600507
Número prazas: 40

Coordinador-a do título:
Pablo Aguiar Fernández
pablo.aguiar [at] usc.gal

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
22/06/2021

Códigos ISCED:
(721) Medicina
(0912) Medicina

O Programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo. En particular, o estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, pronóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico.
O principal obxectivo formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica. Ao acabar os seus estudos de doutoramento, os estudantes adquirirían as competencias básicas e as destrezas e capacidades do artigo 5 do RD99/2011.

O estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, prognóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico. O principal obxectivo é formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e translacional de excelencia científica.

Sen complementos de formación

A) Estudantes que teñan cursado algún dos seguintes másteres da USC:

• Investigación Biomédica (P2061)

• Investigación e Desenvolvemento de Medicamentos (P2101)

• Neurociencia (P2012)

• Biotecnoloxía (P1022)

B) Estudantes co título de DEA obtido a través dos Programas da USC

• Medicina Molecular

• Ciencias Forenses e Patoloxía

• Bioquímica e Bioloxía Molecular

• Interuniversitario en Endocrinoloxía

• Bioloxía Celular

Outros perfís:

• A CAPD avaliará de forma individualizada cada caso. Considerarase a posibilidade de esixir aos alumnos complementos de formación (como máximo ata 15 créditos) de entre as materias ofertadas polo Máster de Investigación Biomédica.

• No caso doutros perfís que non realicen Máster necesitarase unha equivalencia de formación en créditos de investigación, iguais polo menos aos do máster que dá acceso directo, que serán 60 ECTS.

Os alumnos deberán acreditar un coñecemento de lingua inglesa de NIVEL B1 do Marco Común Europeo de Referencia sobre Coñecemento de Linguas, ou equivalente.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.

2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.

4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.

6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.

• Preacordo de titorización ou entrevista persoal (No caso de non existir un preacordo, a CAPD concertará unha entrevista persoal co candidato, á que poderán asistir, previa invitación da Comisión, os profesores do PDMM.): ata 6 puntos

• Valoración do expediente e curriculum: ata 4 puntos

Para ser admitidos no Programa, os candidatos deben obter polo menos 5 puntos na valoración de criterios específicos.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Asistencia a seminarios de investigación

  • E2101A01

Impartición dun seminario de investigación

  • E2101A02

Actividades de investigación

  • E2101A03
Profesores Área
Jose Manuel Martinez Costas
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Juan Bautista Zalvide Torrente
Fisioloxía
Celia Maria Pombo Ramos
Fisioloxía
Rubén Varela Calviño
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Ricardo Lage Fernandez
Bioquímica e Bioloxía Molecular
M. Francisca Lago Paz
Escola de Doutoramento Internacional
Iria Maria Gomez Touriño
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Tomás Sobrino Moreiras
Sen Denominación
Miguel Ángel García González
Sen Denominación
Rodolfo Gómez Vaamonde
Escola de Doutoramento Internacional
Sonia Eiras Penas
Escola de Doutoramento Internacional
Jesus Rodriguez Requena
Medicina
Carmen Conde Muro
Escola de Doutoramento Internacional
Antonio González Martínez-Pedrayo
Escola de Doutoramento Internacional
Oreste Gualillo
Escola de Doutoramento Internacional
Diana Guallar Artal
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Marta Maria Varela Rey
Escola de Doutoramento Internacional
Ricardo Villa Bellosta
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Profesores Área
Victor Manuel Arce Vazquez
Fisioloxía
Maximo Francisco Fraga Rodriguez
Anatomía Patolóxica
Tomas M. M. Garcia-Caballero Parada
Histoloxía
Laura Elena Sánchez Piñón
Xenética
Jose Manuel Castro Tubio
Xenética
Jose Antonio Costoya Puente
Fisioloxía
Anxo Vidal Figueroa
Fisioloxía
Miguel González Blanco
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Rafael Lopez Lopez
Escola de Doutoramento Internacional
María Del Carmen Rivas Vázquez
Escola de Doutoramento Internacional
Miguel Abal Posada
Escola de Doutoramento Internacional
Miguel Angel Fidalgo Perez
Fisioloxía
Maria Lourdes Dominguez Gerpe
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Ihab Abdulkader Nallib
Anatomía Patolóxica
Manuel Collado Rodríguez
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Maria Victoria Lareu Huidobro
Medicina Legal e Forense
Angel Maria Carracedo Alvarez
Medicina Legal e Forense
Antonio Salas Ellacuriaga
Medicina Legal e Forense
Julio Manuel Maside Rodriguez
Medicina Legal e Forense
Javier Costas Costas
Escola de Doutoramento Internacional
Ana Paula Vega Gliemmo
Escola de Doutoramento Internacional
Clara María Ruiz Ponte
Escola de Doutoramento Internacional
M. Jose Brion Martinez
Escola de Doutoramento Internacional
Aurora Gomez Duran
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Francisco Barros Angueira
Escola de Doutoramento Internacional
M. Lourdes Loidi Fernandez De Troconi
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Maria Jesus Giraldez Fernandez
Óptica
Eva Yebra-Pimentel Vilar
Óptica
Francisco Javier Salgado Castro
Bioquímica e Bioloxía Molecular
Maria De Los Angeles Castro Perez
Farmacoloxía
Angel Garcia Alonso
Farmacoloxía
Yolanda Prezado Alonso
Escola de Doutoramento Internacional
Pablo Aguiar Fernández
Radioloxía e Medicina Física

O principal obxectivo é formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica.

O Programa pretende continuar coa formación de calidade de investigadores no ámbito das bases moleculares das enfermidades humanas. A investigación en saúde humana é un eixe prioritario dos distintos programas de xestión do coñecemento e a innovación, tanto no ámbito autonómico, como estatal e europeo. En particular, o estudo das bases celulares, moleculares e xenéticas das enfermidades humanas é un dos campos que experimentaron unha expansión máis forte nos últimos anos. Estes estudos son unha fonte constante de información relevante para o coñecemento das patoloxías humanas, contribuíndo decisivamente a mellora en diagnóstico, pronóstico e tratamento, aspectos todos que se beneficiaron directamente da irrupción das técnicas moleculares na medicina. Así pois, existe unha elevada necesidade de formar investigadores cualificados nestes ámbitos, que nutran os ámbitos académico, sanitario e biotecnolóxico.
O principal obxectivo formar, cunha formación investigadora de calidade baixo estándares internacionais, estudantes para que realicen unha tese doutoral no estudo das bases moleculares das enfermidades humanas, nunha contorna de investigación básica e traslacional de excelencia científica. Ao acabar os seus estudos de doutoramento, os estudantes adquirirían as competencias básicas e as destrezas e capacidades do artigo 5 do RD99/2011.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.

Outras competencias

  • CE01. Desenvolver un traballo de investigación de calidade segundo estándares internacionais nalgunha das liñas de investigación do Programa.
  • CG02. Ser capaz de expresarse e comunicarse con eficacia mediante o uso do inglés científico, tanto escrito como falado.
  • CG03. Presentar e defender o traballo de investigación propio ante un público experto, tanto en español como en inglés.
  • CE04. Manexar as técnicas cualitativas e cuantitativas necesarias para o deseño de experimentos no ámbito da Medicina Molecular.
  • CG05. Coñecer en detalle a fronteira do coñecemento no ámbito de realización da Tese Doutoral e ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do mesmo.
  • CG06. Ser capaz de divulgar a propia investigación en publicacións referenciadas a nivel internacional

CE01- Desenvolver un traballo de investigación de calidade segundo estándares internacionais nalgunha das liñas de investigación do Programa.
CG02- Ser capaz de expresarse e comunicarse con eficacia mediante o uso do inglés científico, tanto escrito como falado.
CG03- Presentar e defender o traballo de investigación propio ante un público experto, tanto en español como en inglés.
CE04- Manexar as técnicas cualitativas e cuantitativas necesarias para o deseño de experimentos no ámbito da Medicina Molecular.
CG05- Coñecer en detalle a fronteira do coñecemento no ámbito de realización da Tese Doutoral e ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do mesmo.
CG06- Ser capaz de divulgar a propia investigación en publicacións referenciadas a nivel internacional

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado 7 da Memoria do Título

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Pablo Aguiar Fernández

Secretario/a
Tomás Sobrino Moreiras

Vogais
Jose Antonio Costoya Puente
Jose Manuel Martinez Costas
Eva Yebra-Pimentel Vilar
Miguel Ángel García González
Victor Manuel Arce Vazquez
Aurora Gomez Duran
Ricardo Villa Bellosta
Julio Manuel Maside Rodriguez
Miguel Ángel García González

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

30,0

40,0

40,0

40,0

40,0

40,0

ID-02
Demand

Percentage ratio of applications submitted on the offer of places

Info da escala: Percentage with two decimal places

140,0

72,5

100,0

77,5

85,0

132,5

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

40,0

20,0

33,0

27,0

27,0

37,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

121,0

126,0

141,0

147,0

154,0

156,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

60,0

69,7

62,96

92,59

70,27

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

32,5

20,0

9,09

22,22

29,63

45,95

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

20,0

6,06

14,81

25,93

37,84

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

12,5

0,0

3,03

7,41

3,7

8,11

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

14,05

9,52

8,51

8,84

8,44

10,26

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,79

3,17

3,55

4,08

3,9

5,77

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,5

10,0

6,06

3,7

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

79,34

75,4

72,34

74,83

74,68

73,72

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,57

12,7

14,89

12,93

12,34

12,18

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

9,09

11,9

12,77

12,24

12,34

14,1

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

8,33

17,89

7,84

9,09

21,74

0,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

2,11

3,92

0,91

4,35

2,61

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

26,32

27,45

32,73

26,09

40,87

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,7333

0,8462

0,8

0,6154

0,7059

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

81,0

79,0

91,0

83,0

88,0

94,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

3,6818

3,7619

4,3333

3,7727

3,6667

3,76

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

90,91

87,5

92,0

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

81,82

80,95

90,48

81,82

83,33

88,0

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,1

4,81

5,22

3,3

3,19

3,88

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,56

9,3

5,56

20,69

12,68

16,93

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

6,0

15,0

13,0

10,0

26,0

17,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

90,0

96,15

88,24

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

10,0

3,85

11,76

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

1,0

1,0

0,0

1,0

0,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

3,0

9,0

7,0

4,0

14,0

8,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

2,0

5,0

6,0

5,0

12,0

9,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,7438

4,1395

4,7039

4,8986

4,4672

4,8295

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

-

-

-

4,705

5,037

4,4022

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

20,0

0,0

0,0

0,0

5,88

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude"

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

93,33

92,31

90,0

96,15

100,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

33,33

20,0

53,85

60,0

57,69

58,82

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

6,93

23,01

22,14

4,62

5,88

Os contidos desta páxina actualizáronse o 07.07.2023.