- ET01. Capacidade para adecuar ao compromiso ético establecido no Código Deontolóxico do psicólogo o proxecto de investigación e os informes científicos xerados na práctica investigadora
- ET02. Capacidade para analizar e comprender de xeito crítico, e expoñer sinteticamente, oralmente e por escrito nos idiomas que se usan habitualmente na comunidade científica, as múltiples e complexas achegas teóricas sobre o tópico de investigación elixido no ámbito do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde
- ET03. Capacidade para elaborar e poñer en práctica un deseño metodolóxico completo dunha investigación novedosa, tanto en equipo como de xeito autónomo nun contexto internacional ou multidisciplinar, a través dunha investigación orixinal que permita xerar innovación e emprendemento no ámbito do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde
- ET04. Dispoñer da habilidade para realizar procuras de información relevante e xerar coñecemento científico en ámbitos do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde na que esta escasea e ser capaz de comunicala á comunidade científica e á sociedade, e formular xuízos con información limitada
- ET05. Capacidade para responder a preguntas crave, enfrontarse á resolución de problemas complexos de xeito novedoso e innovador e defender as solucións propostas no ámbito do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde.
Programa de Doutoramento en Desenvolvemento Psicolóxico, Aprendizaxe e Saúde
- Avenida das Ciencias, 6, 15782Santiago de Compostela
Este programa de doutoramento ten carácter interuniversitario e nel participan investigadores/as das universidades da Coruña e Santiago de Compostela. Nos seus equipos tamén se integran investigadores/as das universidades de Barcelona , Oviedo e Valencia, así como do Instituto Xerontolóxico Matia (INGEMA).
Número prazas: 12
O programa acolle a máis de 30 investigadores/as e articúlase ao redor de dúas liñas de investigación:
- Liña A “Investigación en Psicoloxía do Desenvolvemento e da Educación”
- Liña B “Psicoloxía da saúde”.
O obxectivo fundamental do programa é o de desenvolver competencias investigadoras nos ámbitos relacionados coas dúas liñas de investigación que se propoñen e os equipos que as conforman (i. e, manexo de bases de datos e revisión documental, planificación e implementación de deseños experimentais, avaliación psicolóxica e recollida de información, análise cualitativa e cuantitativa de datos, redacción e defensa de informes científicos e traballo en equipo multidisciplinar en grupos nacionais e internacionais).
A Liña A aglutina cinco equipos de investigación que centran a súa actividade investigadora en:
- A adquisición da linguaxe e a avaliación e intervención nos seus trastornos
- A mellora dos procesos de aprendizaxe, a avaliación das súas dificultades e a intervención psicolóxica en necesidades educativas específicas que delas se derivan
- Os factores que condicionan o desenvolvemento psicosocial e o rendemento académico na adultez emerxente ou mocidade e a prevención de desaxustes neste período
- A avaliación e intervención na deterioración cognitiva e funcional no envellecemento e as demencias, particularmente, o Alzheimer.
A liña B está constituída por investigadores/as das áreas de coñecemento de Metodoloxía das ciencias do comportamento; Personalidade, avaliación e tratamentos psicolóxicos; Psicobioloxía; Psicoloxía básica; e Psicoloxía social. Estes/as investigadores/as desenvolven a súa actividade, entre outros, nos ámbitos dos movementos sociais, os efectos neuropsicolóxicos das toxinas, a análise dos movementos sociais e os comportamentos de risco, a Psicoloxía ambiental e a terapia familiar.
Número prazas: 12
O programa acolle a máis de 30 investigadores/as e articúlase ao redor de dúas liñas de investigación:
- Liña A “Investigación en Psicoloxía do Desenvolvemento e da Educación”
- Liña B “Psicoloxía da saúde”.
O obxectivo fundamental do programa é o de desenvolver competencias investigadoras nos ámbitos relacionados coas dúas liñas de investigación que se propoñen e os equipos que as conforman (i. e, manexo de bases de datos e revisión documental, planificación e implementación de deseños experimentais, avaliación psicolóxica e recollida de información, análise cualitativa e cuantitativa de datos, redacción e defensa de informes científicos e traballo en equipo multidisciplinar en grupos nacionais e internacionais).
A Liña A aglutina cinco equipos de investigación que centran a súa actividade investigadora en:
- A adquisición da linguaxe e a avaliación e intervención nos seus trastornos
- A mellora dos procesos de aprendizaxe, a avaliación das súas dificultades e a intervención psicolóxica en necesidades educativas específicas que delas se derivan
- Os factores que condicionan o desenvolvemento psicosocial e o rendemento académico na adultez emerxente ou mocidade e a prevención de desaxustes neste período
- A avaliación e intervención na deterioración cognitiva e funcional no envellecemento e as demencias, particularmente, o Alzheimer.
A liña B está constituída por investigadores/as das áreas de coñecemento de Metodoloxía das ciencias do comportamento; Personalidade, avaliación e tratamentos psicolóxicos; Psicobioloxía; Psicoloxía básica; e Psicoloxía social. Estes/as investigadores/as desenvolven a súa actividade, entre outros, nos ámbitos dos movementos sociais, os efectos neuropsicolóxicos das toxinas, a análise dos movementos sociais e os comportamentos de risco, a Psicoloxía ambiental e a terapia familiar.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
A CAPD valorará a idoneidade da formación dos candidatos que acrediten superar polo menos 60 ECTS nalgún outro máster oficial cando tras a admisión preferente de alumnos/as queden prazas vacantes. A CAPD analizará o perfil formativo dos doutorandos tendo en conta a súa formación de grao e posgrao e, en virtude da liña de investigación na que se matricule, establecerá os Complementos Formativos (CF) concretos que debe cursar o/a doutorando/a dentro da oferta dispoñible.
Os complementos de formación serán establecidos para cada doutorando/a tendo en conta tres ámbitos básicos de formación: Deseños e métodos de investigación, Análise de datos, e Manexo de bases de datos e elaboración de informes científicos.
O obxectivo fundamental do programa é o de desenvolver competencias investigadoras nos ámbitos relacionados coas dúas liñas de investigación que se propoñen e os equipos que as conforman (i. e, manexo de bases de datos e revisión documental, planificación e implementación de deseños experimentais, avaliación psicolóxica e recollida de información, análise cualitativa e cuantitativa de datos, redacción e defensa de informes científicos e traballo en equipo multidisciplinar en grupos nacionais e internacionais).
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
10,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
100,0 |
166,67 |
58,33 |
83,33 |
150,0 |
125,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
13,0 |
2,0 |
4,0 |
5,0 |
4,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
16,0 |
27,0 |
23,0 |
22,0 |
24,0 |
23,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
53,85 |
50,0 |
50,0 |
40,0 |
75,0 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
30,77 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
25,0 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
30,77 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
25,0 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
31,25 |
29,63 |
34,78 |
27,27 |
29,17 |
30,43 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
12,5 |
18,52 |
21,74 |
18,18 |
16,67 |
17,39 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
7,69 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
37,5 |
29,63 |
34,78 |
31,82 |
29,17 |
13,04 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
31,25 |
44,44 |
30,43 |
27,27 |
37,5 |
34,78 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
31,25 |
25,93 |
34,78 |
40,91 |
33,33 |
52,17 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
0,0 |
25,0 |
0,0 |
28,57 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
14,29 |
0,0 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
20,0 |
16,67 |
16,67 |
60,0 |
200,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
0,5 |
- |
1,0 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
25,0 |
28,0 |
29,0 |
28,0 |
31,0 |
25,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
2,2727 |
2,5455 |
2,9 |
2,5455 |
2,8182 |
2,2727 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
90,91 |
100,0 |
90,91 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
54,55 |
63,64 |
60,0 |
45,45 |
63,64 |
45,45 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
3,57 |
2,94 |
2,94 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
33,33 |
- |
17,08 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
2,0 |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
2,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
- |
100,0 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
- |
0,0 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
- |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
- |
3,9452 |
4,9315 |
4,6274 |
- |
4,9315 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
2,9589 |
4,8986 |
- |
3,4658 |
- |
3,7534 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
- |
0,0 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude" Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
- |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
100,0 |
- |
0,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
35,71 |
61,54 |
104,76 |
5,26 |
19,05 |
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
A CAPD valorará a idoneidade da formación dos candidatos que acrediten superar polo menos 60 ECTS nalgún outro máster oficial cando tras a admisión preferente de alumnos/as queden prazas vacantes. A CAPD analizará o perfil formativo dos doutorandos tendo en conta a súa formación de grao e posgrao e, en virtude da liña de investigación na que se matricule, establecerá os Complementos Formativos (CF) concretos que debe cursar o/a doutorando/a dentro da oferta dispoñible.
Os complementos de formación serán establecidos para cada doutorando/a tendo en conta tres ámbitos básicos de formación: Deseños e métodos de investigación, Análise de datos, e Manexo de bases de datos e elaboración de informes científicos.
O obxectivo fundamental do programa é o de desenvolver competencias investigadoras nos ámbitos relacionados coas dúas liñas de investigación que se propoñen e os equipos que as conforman (i. e, manexo de bases de datos e revisión documental, planificación e implementación de deseños experimentais, avaliación psicolóxica e recollida de información, análise cualitativa e cuantitativa de datos, redacción e defensa de informes científicos e traballo en equipo multidisciplinar en grupos nacionais e internacionais).
- ET01. Capacidade para adecuar ao compromiso ético establecido no Código Deontolóxico do psicólogo o proxecto de investigación e os informes científicos xerados na práctica investigadora
- ET02. Capacidade para analizar e comprender de xeito crítico, e expoñer sinteticamente, oralmente e por escrito nos idiomas que se usan habitualmente na comunidade científica, as múltiples e complexas achegas teóricas sobre o tópico de investigación elixido no ámbito do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde
- ET03. Capacidade para elaborar e poñer en práctica un deseño metodolóxico completo dunha investigación novedosa, tanto en equipo como de xeito autónomo nun contexto internacional ou multidisciplinar, a través dunha investigación orixinal que permita xerar innovación e emprendemento no ámbito do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde
- ET04. Dispoñer da habilidade para realizar procuras de información relevante e xerar coñecemento científico en ámbitos do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde na que esta escasea e ser capaz de comunicala á comunidade científica e á sociedade, e formular xuízos con información limitada
- ET05. Capacidade para responder a preguntas crave, enfrontarse á resolución de problemas complexos de xeito novedoso e innovador e defender as solucións propostas no ámbito do desenvolvemento psicolóxico, a aprendizaxe e/ou a saúde.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
10,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
100,0 |
166,67 |
58,33 |
83,33 |
150,0 |
125,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
13,0 |
2,0 |
4,0 |
5,0 |
4,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
16,0 |
27,0 |
23,0 |
22,0 |
24,0 |
23,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
53,85 |
50,0 |
50,0 |
40,0 |
75,0 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
30,77 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
25,0 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
30,77 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
25,0 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
31,25 |
29,63 |
34,78 |
27,27 |
29,17 |
30,43 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
12,5 |
18,52 |
21,74 |
18,18 |
16,67 |
17,39 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
7,69 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
37,5 |
29,63 |
34,78 |
31,82 |
29,17 |
13,04 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
31,25 |
44,44 |
30,43 |
27,27 |
37,5 |
34,78 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
31,25 |
25,93 |
34,78 |
40,91 |
33,33 |
52,17 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
0,0 |
25,0 |
0,0 |
28,57 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
14,29 |
0,0 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
20,0 |
16,67 |
16,67 |
60,0 |
200,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
0,5 |
- |
1,0 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
25,0 |
28,0 |
29,0 |
28,0 |
31,0 |
25,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
2,2727 |
2,5455 |
2,9 |
2,5455 |
2,8182 |
2,2727 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
90,91 |
100,0 |
90,91 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
54,55 |
63,64 |
60,0 |
45,45 |
63,64 |
45,45 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
3,57 |
2,94 |
2,94 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
33,33 |
- |
17,08 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
2,0 |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
2,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
- |
100,0 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
- |
0,0 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
- |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
- |
3,9452 |
4,9315 |
4,6274 |
- |
4,9315 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
2,9589 |
4,8986 |
- |
3,4658 |
- |
3,7534 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
- |
0,0 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude" Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
- |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
100,0 |
- |
0,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
35,71 |
61,54 |
104,76 |
5,26 |
19,05 |