Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 2 Clase Expositiva: 17 Clase Interactiva: 22 Total: 41
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Dereito Común
Áreas: Dereito Civil
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Ao rematar a materia o alumno será capaz de:
- Realizar con eficiencia e eficacia actividades profesionais no ámbito da xestión empresarial e da actividade comercial por vía electrónica.
- Interpretar o contorno, os elementos e as relacións que configuran a realidade económica, empresarial e comercial nos mercados globalizados.
- Comunicar información e expresar con fluidez e corrección, utilizando o razoamento e o pensamento crítico, argumentos, problemas e propostas de solución a cuestións empresariais e comerciais a públicos tanto especializados como non especializados, utilizando tanto a linguaxe verbal como a escrita, así como os medios de comunicación e as novas tecnoloxías para a presentación de datos, información e coñecemento.
- Contratación e comercio electrónico.
- O contrato: formación, estrutura e partes do contrato.
- Condicións xerais de contratación.
- Retirada.
- A sinatura electrónica.
- A protección de datos persoais na contratación electrónica.
- Resolución de conflitos.
- Álvarez Moreno, María Teresa. La contratación electrónica mediante plataformas en línea. Ed. Reus, 2021.
- Fernández Fernández, Rodolfo. El contrato electrónico: formación y cumplimiento. Ed. Bosch, 2012.
- Hernández Barrueco, Luis Carlos, y Hernández Ramos, Eva María. Manual del Comercio Electrónico. Ed. Marge Books, 2020.
- Illescas Ortiz, Rafael. Derecho de la contratación electrónica. Ed. Aranzadi, 2019.
- VV.AA. Comercio electrónico en Internet. Ed. Marcial Pons, 2001
- VV.AA. Contratación electrónica y protección de los consumidores. Ed. Reus, 2017.
- VV.AA. El comercio electrónico. Ed. Edisofer, 2002.
- VV.AA. La Regulación del comercio electrónico: totalmente adaptado a la LSSICE y a la modificación de la Ley del comercio minorista. Ed. Dykinson, 2003.
BÁSICAS
CB1 - Que o alumnado demostre posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que forma parte da educación secundaria xeral e que adoita estar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos desde a vangarda da súa área de estudo.
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación de forma profesional e posúan as habilidades que adoitan demostrarse mediante a elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3 - Os estudantes teñen a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (dentro da súa área de estudo)
emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre cuestións sociais, científicas ou éticas relevantes
CB4 - Os estudantes poden transmitir información, ideas, problemas e solucións a públicos tanto especializados como non especializados
CB5 - Que os estudantes desenvolveran as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
XERAIS
CG1 - Adquirir un conxunto de coñecementos teóricos e prácticos relacionados co proceso de creación e xestión de empresas na era dixital
CG3 - Aprender a planificar e implantar novas tecnoloxías para contribuír a mellorar a competitividade das empresas
CG5 - Capacidade para analizar o comportamento dos axentes económicos e o funcionamento dos mercados e o seu papel nos procesos de transformación dixital
TRANSVERSAIS
CT1 - Pensar de forma integrada e crítica, e abordar os problemas desde diferentes perspectivas
CT4 - Organizar e planificar o traballo en función dos obxectivos e dos recursos dispoñibles
CT5 - Capacidade para resolver problemas e tomar decisións aplicando os coñecementos teóricos á práctica
CT9 - Capacidade para aprender de forma autónoma e autoavaliarse
CT11 - Desenvolver a creatividade, a iniciativa e o espírito emprendedor
ESPECÍFICAS
CE12 - Coñecer os fundamentos xurídicos do sistema económico e fiscal español e internacional que afectan á actividade empresarial e as particularidades en relación coa contratación electrónica e a xestión da información.
CE7 - Deseñar e xestionar a estratexia comercial e aprender novas formas de marketing nun contexto socioeconómico dixital e globalizado
- Docencia expositiva: está orientada á exposición dos contidos teóricos da materia. A clase maxistral empregarase principalmente. Tamén se pode utilizar un modelo híbrido, combinando as clases presenciais con outros recursos didácticos e audiovisuais a través do Campus Virtual.
- Docencia en seminarios interactivos: Estará dirixida a favorecer a participación activa do alumnado e achegalo aos aspectos prácticos da materia, mediante o uso de casos prácticos, debates e debates, resolución de problemas, traballos en grupo ou individuais con ou sen exposicións públicas, aprendizaxe baseada en problemas (ABP), entre outras actividades.
- Docencia interactiva na aula de informática: implantarase mediante o uso de ferramentas informáticas relevantes para a comprensión e aprendizaxe da materia.
- Titorías presenciais en grupos reducidos: empregaranse para resolver dúbidas, proporcionar información, preparar presentacións e repasar prácticas ou exercicios. Tamén servirán para establecer un contacto máis directo entre o propio alumnado e entre este e o profesor.
- Obradoiros: empregaranse para desenvolver contidos teóricos e prácticos específicos mediante un proceso de aprendizaxe activo, participativo e aberto.
O exame valorará:
CG 1; CG 3; CG 4; CG 5; CG 6; CT 1; CT 4; CT 6; CT 7; CT 9 y CT 10; y D 1; D 2 y D 3.
Nas clases interactivas terase en conta o seguinte:
CG 3; CG 4; CG 5; CG 6; CG 9; CT 1; CT 4; CT 7; CT 8; CT 9; CT 10; CT 11; CT 12 y CT 14; y D 1; D 2 y D 3.
Asistencia e participación na clase. Exercicios prácticos, obradoiros, exposicións orais 10.0.
Traballo (individual ou en grupo) nunha páxina web que será o traballo principal do
materia e que terán que ser expostas oralmente por todos os participantes 40,0
Exame. A asistencia a clase será obrigatoria para aprobar os exames parciais,
esixindo unha asistencia mínima do 75% durante o curso 50,0
Non se poderá superar a materia se non se superou o exercicio da páxina web e o exame, xa que a media das dúas partes só se fará tendo aprobadas as dúas partes.
Na execución de calquera exercicio, obradoiro ou traballo, o plaxio e o uso indebido da tecnoloxía consideraranse fraudulentos e estarán suxeitos ao disposto no Regulamento de Avaliación do Rendemento Académico do Alumno e Revisión de Notas.
Asistencia de dispensación. O alumnado que, por causas sinaladas no Regulamento de asistencia ás ensinanzas oficiais de grao e mestrado da Universidade de Santiago de Compostela, estea exento de asistencia a clase será avaliado mediante un único exame, celebrado na data oficialmente establecida. A nota deste exame suporá o 100% da nota final desta materia. Calquera renuncia á asistencia deberá ser comunicada ao coordinador da materia.
A asistencia a clase é obrigatoria para poder presentarse a exames non obrigatorios e suporá ata un punto sobre a nota final. O alumnado asinará a súa asistencia ás clases que o profesor decida, debendo alcanzar o 80%. As ausencias deberán estar xustificadas.
A mera asistencia e/ou participación en calquera das citadas actividades será obxecto de avaliación e, en consecuencia, a cualificación final do alumno que as realice en ningún caso sera NON PRESENTADO (art. 5.2).
Docencia expositiva 14
Docencia interactiva / seminario / laboratorio
(informática, obradoiros, proxectos, etc.) 22
Titorías en grupos reducidos 2
Exame e revisión 3
Estudo grupal ou individual 18
Resolución de casos prácticos/exercicios, lecturas ou outros traballos 38
Preparación do traballo 2
Preparación do exame 13.5
Presentación de contidos básicos e clases prácticas 9
- Recoméndase que o alumnado obteña a bibliografía básica e complementaria facilitada desde o inicio do cuadrimestre.
- A asistencia ás actividades docentes, que é obrigatoria, considérase o método máis axeitado para o seguimento da materia.
- O tempo de estudo debe ser o máis continuo e normalizado posible, con seguimento semanal da materia.
- En ningún caso se memorizará ningún contido que non fose comprendido previamente. Para tal fin, é fundamental a realización da formación práctica, xa que demostra se se entenden ou non as normas legais.
- En conclusión, vai á clase, toma notas e fai preguntas se non entendes ningún concepto. Despois, aplica todos os coñecementos adquiridos para realizar de xeito práctico as prácticas, exercicios e, especialmente, a páxina web e o estudo da materia.
María Paloma Fisac De Ron
Coordinador/a- Departamento
- Dereito Común
- Área
- Dereito Civil
- Correo electrónico
- paloma.fisac [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Mércores | |||
---|---|---|---|
12:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 7 |
15.01.2026 09:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 6 |
12.06.2026 18:00-21:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 6 |