Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Tutorías: 2 Clase Interactiva: 0.6 Total: 2.6
Lenguas de uso Castellano, Gallego
Tipo: Prácticas Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Química Inorgánica, Química Física, Química Orgánica, Química Analítica, Nutrición y Bromatología, Ciencias Forenses, Anatomía Patológica, Ginecología y Obstetricia y Pediatría
Áreas: Química Inorgánica, Química Física, Química Orgánica, Química Analítica, Toxicología
Centro Facultad de Química
Convocatoria: Prácticas en Empresas de Grao e Máster
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Ser capaz de manexar con destreza a metodoloxía utilizada nas distintas áreas da química. Saber manexar os datos obtidos nos experimentos realizados, relacionándoos coas teorías físicas, químicas e biolóxicas apropiadas, usando para iso fontes bibliográficas primarias. Saber analizar os resultados experimentais e saber extraer conclusións. Saber avaliar os riscos asociados ao sistema químico obxecto de estudo, e saber adaptar as medidas oportunas.
O obxectivo desta materia é que o alumno se familiarizase coas técnicas instrumentais analíticas e de determinación estrutural e/ou coas técnicas de sínteses e formulación de produtos químicos. O programa formativo dependerá da especialidade elixida polo alumno. Trátase de que o alumno adquira os coñecementos e experiencia necesaria nas diferentes técnicas que deberá usar posteriormente no seu Traballo Fin de Máster. No devandito programa preténdese realizar unha guía de actuación dos traballos a desenvolver en colaboración co titor correspondente.
Competencias xerais
CG1 - Innovar en espazos e ámbitos do campo de traballo, demostrando iniciativa e espírito emprendedor
CG2 - Identificar información da literatura científica utilizando as canles apropiadas e integrar dita información para expor
e contextualizar un tema de investigación
CG3 - Valorar a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no ámbito da Química Industrial e a
Investigación Química
CG4 - Demostrar habilidade de analizar, describir, organizar, planificar e xestionar proxectos
CG5 - Utilizar terminoloxía científica en lingua inglesa para argumentar os resultados experimentais no contexto da
profesión química
CG6 - Aplicar correctamente as novas tecnoloxías de captación e organización de información para solucionar problemas na
actividade profesional
Competencias básicas
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas
novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha
información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á
aplicación dos seus coñecementos e xuízos
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos
especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
Competencias transversais
CT1 %ou2013 Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico.
CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinarios.
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional.
Competencias específicas:
CE4 - Innovar nos métodos de sínteses e análise química relacionadas coas diferentes áreas da Química
CE5 - Avaliar correctamente os riscos e o impacto ambiental e socioeconómico asociado ás sustancias químicas especiais
CE8 - Analizar e utilizar os datos obtidos de maneira autónoma nos experimentos complexos de laboratorio relacionándoos
coas técnicas químicas, físicas ou biolóxicas apropiadas, e incluíndo o uso de fontes bibliográficas primarias
CE7 - Operar con instrumentación avanzada para a análise química e a determinación estrutural
Seminarios realizados con profesorado propio do Máster, ou con profesionais convidados da empresa, a administración ou doutras universidades. Sesións interactivas relacionadas coas distintas materias con debates e intercambio de opinións cos alumnos.
Exposición oral de traballos, informes, etc., incluíndo debate con profesores e alumnos.
Utilización de programas informáticos especializados e internet. Soporte docente on-line (Campus Virtual).
Traballo experimental sobre técnicas básicas de traballo en laboratorio
Estudo persoal baseado nas diferentes fontes de información.
Escenario 1: Normalidade adaptada (sen restricións na presenza física).
O ensino desta materia será fundamentalmente presencial e experimental, aínda que de maneira excepcional e xustificada pódese combinar o ensino telemático coa presencial ata un máximo do 10% das horas da materia, e no caso do ensino práctico. alcanzar ata o 25%.
As tutorías poden levar a cabo parcialmente de forma telemática.
Escenario 2: distanciamento (con restricións parciais sobre a presenza física).
O ensino pode levar a cabo, na súa totalidade de forma telemática (en espazos onde non é posible o distanciamento), ou pode combinarse ao 50% co ensino presencial, naqueles espazos docentes nos que é posible o distanciamento. No ensino interactivo, seminarios e laboratorios, será posible combinar a presenza física e telemática, ata un máximo do 50% das horas da materia de forma telemática, cando a distancia requírao.
Neste escenario é posible realizar unha reorientación do traballo proposto inicialmente para desenvolver esta materia.
As tutorías serán preferentemente telemáticas.
Escenario 3: peche das instalacións (imposibilidade de ensinar ensino presencial).
O ensino será completamente telemática, con mecanismos sincrónicos ou asincrónicos.
Neste escenario é posible realizar unha reorientación do traballo proposto inicialmente para desenvolver esta materia.
As tutorías serán exclusivamente telemáticas.
A avaliación farase en base á cualificación dunha memoria que reflicta as actividades levadas a cabo polo alumno, de acordo cun formato que será comunicado adecuadamente.
Dita cualificación será realizada polo titor do alumno, cuxa nota corresponderá ao 30% da nota final, e polo coordinador da materia, cuxa nota corresponderá ao 70% da nota final.
Escenario 1: normalidade adaptada (sen restriciones á presencialidad física).
Avaliación da memoria polo titor do alumno e o coordinador da materia.
Escenario 2: distanciamento (con restriciones parciais á presencialidad física).
Avaliación da memoria polo titor do alumno e o coordinador da materia.
Escenario 3: peche das instalacións (imposibilidade de impartir docencia presencial).
Avaliación da memoria polo titor do alumno e o coordinador da materia.
Tutorías programadas: 4 h presencialidad 100%
Seminarios: 6 h presencialidad 100%
Preparación de probas e traballos dirixidos: 80 h presencialidad 0%
Estudo persoal do alumno: 20 h presencialidad 0%
Traballo experimental no laboratorio: 100 h presencialidad 100%
Escenario 1: Normalidade adaptada (sen restricións na presenza física).
O desenvolvemento desta materia será fundamentalmente presencial, aínda que de maneira excepcional e xustificada pódese combinar o ensino telemático coa presencial ata un máximo do 10% das horas da materia, e no caso do ensino práctico realizada con medios telemáticos. ou 25%.
As tutorías poden levar a cabo parcialmente de forma telemática.
Escenario 2: distanciamento (con restricións parciais sobre a presenza física).
O desenvolvemento desta materia poderá levar a cabo, na súa totalidade electrónicamente (en espazos de ensino onde non é posible o distanciamento), ou combinado ao 50% co modo cara a cara, naqueles espazos de ensino onde é posible o distanciamento. No ensino interactivo, seminarios e laboratorios, será posible combinar a presenza física e telemática, ata un máximo do 50% das horas da materia de forma telemática, cando a distancia requírao.
As tutorías serán preferentemente de forma telemática.
Escenario 3: peche das instalacións (imposibilidade de ensinar ensino presencial).
O desenvolvemento de seraa completamente de carácter telemático, con mecanismos sincrónicos ou asincrónicos.
As tutorías serán exclusivamente telemáticas.
Maria Del Carmen Rios Rodriguez
- Departamento
- Química Física
- Área
- Química Física
- Teléfono
- 881814404
- Correo electrónico
- carmen.rios [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Concepcion Gonzalez Bello
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881815726
- Correo electrónico
- concepcion.gonzalez.bello [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Manuel Maria Paz Castañal
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881814218
- Correo electrónico
- manuel.paz [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Maria Pilar Llompart Vizoso
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814225
- Correo electrónico
- maria.llompart [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
Carlos Vazquez Vazquez
- Departamento
- Química Física
- Área
- Química Física
- Teléfono
- 881813011
- Correo electrónico
- carlos.vazquez.vazquez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Marta Lores Aguin
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814386
- Correo electrónico
- marta.lores [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
María Raquel Domínguez González
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814281
- Correo electrónico
- mraquel.dominguez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Antonio Moreda Piñeiro
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814375
- Correo electrónico
- antonio.moreda [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
Antonia María Carro Díaz
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814388
- Correo electrónico
- tuchi.carro [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
Maria Matilde Fondo Busto
- Departamento
- Química Inorgánica
- Área
- Química Inorgánica
- Teléfono
- 881814231
- Correo electrónico
- matilde.fondo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Jose Manuel Vila Abad
- Departamento
- Química Inorgánica
- Área
- Química Inorgánica
- Teléfono
- 881814255
- Correo electrónico
- josemanuel.vila [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
Carlos Eugenio Saa Rodriguez
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881814400
- Correo electrónico
- carlos.saa [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
Eduardo Fernandez Megia
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881815727
- Correo electrónico
- ef.megia [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidad
Felix Manuel Freire Iribarne
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Correo electrónico
- felix.freire [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doctor
Jesus Angel Varela Carrete
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881815719
- Correo electrónico
- jesus.varela [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Maria Ramil Criado
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881816035
- Correo electrónico
- maria.ramil [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Jose Benito Quintana Alvarez
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814263
- Correo electrónico
- jb.quintana [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Maria Del Rosario Rodil Rodriguez
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814272
- Correo electrónico
- rosario.rodil [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doctor
Pedro Rodriguez Dafonte
Coordinador/a- Departamento
- Química Física
- Área
- Química Física
- Teléfono
- 881814307
- Correo electrónico
- pedro.rodriguez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Elena Maria Peña Vazquez
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición y Bromatología
- Área
- Química Analítica
- Teléfono
- 881814264
- Correo electrónico
- elenamaria.pena [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad
Rebeca Garcia Fandiño
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Categoría
- Investigador/a: Ramón y Cajal
Miguel Vazquez Lopez
- Departamento
- Química Inorgánica
- Área
- Química Inorgánica
- Teléfono
- 881815736
- Correo electrónico
- miguel.vazquez.lopez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidad