Estudos de edición crítica e lírica galego-portuguesa

Antonio Fernández Guiadanes, (coords.)

Índice

  • Mariña Arbor Aldea. Sobre edición crítica e lírica medieval galego-portuguesa: o texto como principio (p. 7).
  • Cesare Segre. Problemi teorici e pratici della critica testuale (p. 11).
  • Rip Cohen. Pragmatics and Textual Criticism in the Cantigas d’Amigo (p. 25).
  • Carla Pulsoni. Uno sguardo da un altro pianeta: le attribuzioni della Iirica galego-portoghese (p. 43).
  • Giuseppe Tavani. Copistas, cancioneiros, editores. Tres problemas para a lírica galega medieval (p. 55).
  • Maria Ana Ramos. A intencionalidade e a concretização de um projecto medieval. Problemas editoriais do Cancioneiro da Ajuda (p. 69).
  • Auna Ferrari. Perché non possiamo non dirci eterotopici ed eteronomici (p. 103).
  • Miguel A. Pousada Cruz. A tradición manuscrita das cantigas de Nuno Fernandez Torn eol (p. 115).
  • Joaquim Ventura Ruiz. Deconstruír os cancioneiros: unha visión plural do corpus lírico galego-portugués medieval (p. 151).
  • Antonio Fernández Guiadanes. Particularidades gráficas e de impaxinación do folio 79r do Cancioneiro da Ajuda: o seu copista é ¿un copista-corrector? (p. 163).
  • M.ª Gimena del Río Riande. Rótulos y Folhas: las rúbricas del Cancioneiro del rey Don Denis (p. 195).
  • Pedro Sánchez-Prieto Borja. Problemas y propuestas acerca de los aspectos lingüísticos de la edición (p. 225).
  • Manuel Ferreiro. Os hapax como problema e como solución. Sobre a cantiga 493/18,11 [B 495/78] de Afonso X (p. 239).
  • Giulia Lanciani. Una questione metodologica: tradurre per interpretare, o interpretare per tradurre? (p. 263).
  • Simone Marcenaro. Tradurre l’ equivocatio (p. 271).
  • Manuel Pedro Ferreira. Ambiguidade, repetição, ínterpretação: o caso das Cantigas de Santa Maria 162 e 267 (p. 287).
  • Dominique Billy. Identification des rimes internes et disposition des textes  à vers césurés (p. 299).
  • Stephen Parkinson. Questões de estrutura estrófica nas Cantigas de Santa Maria: estruturas múltiplas, assimetrias e continuações inconsistentes (p. 315).
  • Marco Bemardi. GIi interessi culturali e illavoro filologico di Angelo Colocci (p. 337).
  • Carmen Isasi. Edición digital: retos nuevos en los nuevos recursos (p. 353).
  • José Manuel Lucía Megías. De las bibliotecas digitales a las plataformas de conocimiento (notas sobre el futuro del texto en la era digital) (p. 369).