O grao en Filoloxía Clásica está orientado ao coñecemento de todos os aspectos da Antigüidade Grecolatina, centrándose no estudo da lingua, a literatura e a cultura grega e latina, preservando desta forma a riqueza cultural da Época Clásica. Para conseguir estes obxectivos, o estudo e coñecemento dos textos clásicos é esencial, polo que esta titulación proporciona competencias neste ámbito, como o dominio do grego e do latín ou a comprensión, análise e comentario de textos clásicos.
PresentaciónPlan de estudos por cursoPlan de estudos por módulosAcceso e admisiónRecursos materiaisObxectivosResultados do proceso de formación e de aprendizaxeMobilidade e prácticasTraballo de Fin de GraoEquipo docenteIndicadores de calidadePresentación
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2501096 Número prazas: 50
Decano/a ou director/a do centro:
ELIAS JOSE FEIJO TORRES eliasjose.torres [at] usc.gal
Coordinador-a do título:
Maria Teresa Amado Rodriguez mariateresa.amado [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego, Francés, Italiano, Portugués, Alemán, Inglés
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: D. 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)
Data de publicación no BOE: 5 de marzo de 2010 (corrección de erros: 6 de xullo de 2010) Mod. 18/01/2019
Os títulos de grao que se ofertan na Facultade de Filoloxía teñen unha estrutura flexible, semellante á existente na maioría das universidades europeas, que permite combinar o estudo da lingua e literatura que elixas cunha segunda, e mesmo unha terceira lingua e literatura, ou con Lingüística Xeral, Teoría da Literatura e Literatura Comparada ou Filoloxía Románica.
Esta estrutura está formada polos seguintes elementos:
Módulo de Formación Básica. O seu obxectivo é proporcionar unha formación xeral en Lingüística e Teoría da Literatura, así como unha formación inicial en tres das seguintes linguas: alemán, español, francés, galego, grego, inglés, italiano, latín e portugués.
Maior. Proporciona unha formación avanzada nas disciplinas nucleares da titulación.
Módulo Complementario. Fornece unha competencia básica, pero significativa, nunha segunda lingua e a súa literatura ou nunha disciplina transversal ou afín.
Módulo Optativo. Permite que o estudante acabe de perfilar a súa titulación de acordo cos seus intereses.
Non se contemplan itinerarios ou mencións nesta titulación; porén, os estudos pódense configurar segundo tres modalidades diferentes:
a) Modalidade Maior / Minor
Combina a formación avanzada en filoloxía clásica co estudo dunha segunda disciplina que dará lugar a unha mención no Suplemento Europeo ao Título.
b) Modalidade Maior plus
Está indicada para afondar máis nos estudos de filoloxía clásica cursando un módulo optativo de especialización.
c) Modalidade mixta
Realizase mediante unha combinación de módulos complementarios para cursar as materias optativas.
Aínda que non se esixe unha formación previa específica, é recomendable que o estudante teña cursado durante o bacharelato a modalidade de Humanidades e Ciencias Sociais (R. D. 1467/2007). É asimesmo recomendable que posúa as seguintes características persoais e académicas:
-Curiosidade intelectual
-Hábito de lectura
-Sensibilidade estética
-Capacidade analítica
-Capacidade crítica
-Constancia e responsabilidade no traballo
-Capacidade para o traballo en equipo
-Competencia en expresión oral e escrita
-Competencia lingüística básica nalgunha lingua estranxeira
-Competencia básica en instrumentos informáticos.
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A USC realiza todos os anos, a comezo de curso, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudiantís (Vicerreitoría de Comunidade Universitaria e Compromiso Social), que se desenvolven na primeira quincena do curso en todos os centros universitarios, e que teñen por obxecto presentar aos novos estudantes as posibilidades, recursos e servizos que lle ofrece a Universidade.
A Facultade de Filoloxía, pola súa banda, recibe nunha xornada de acollida aos novos estudantes o primeiro día de clase. Nela ofréceselles unha presentación da Facultade, do seu equipo xestor, a biblioteca, os servizos administrativos e a organización académica do centro.
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
Recursos materiais
A Facultade de Filoloxía conta con 27 aulas de propósito xeral, de diferente capacidade, con tres aulas-seminario, e tamén con dous laboratorios de idiomas, unha aula de informática de uso docente e dúas salas de videoconferencias.
A Facultade dispón de cobertura de rede sen fíos en todo o edificio, o que permite utilizar como zonas de traballo os vestíbulos, nos que hai dispostas mesas e tomas de corrente.
A Biblioteca da Facultade de Filoloxía dispón de máis de 400 postos de lectura e conta cunha excelente dotación bibliográfica, de máis de 200.000 volumes e 1.700 revistas.
Obxectivos
1. Dominio instrumental da lingua materna.
2. Coñecemento instrumental avanzado dunha lingua da UE, distinta da propia.
3. Desenvolvemento de capacidade de análise e de abstracción, pór en práctica a intuición e o pensamento lóxico, a través do estudo da lingua.
4. Desenvolvemento de capacidade para o razoamento crítico.
5. Desenvolvemento de capacidade creativa.
6. Desenvolvemento de capacidade de comunicación e perlocutiva para transmitir información, ideas, problemas e solucións, especialmente no ámbito das linguas clásicas, a un público especializado e non especializado.
7. Desenvolvemento de capacidade de análise e síntese de documentación complexa.
8. Desenvolvemento de capacidade para avaliar criticamente a bibliografía consultada e encadrala nunha perspectiva teórica.
9. Desenvolvemento de capacidade para a identificación de problemas e a procura de solucións que sexan aplicables tanto en contextos académicos como profesionais.
10. Desenvolvemento de capacidade para interrelacionar os distintos aspectos da filoloxía.
11. Desenvolvemento de capacidade para relacionar o coñecemento filolóxico con outras áreas e disciplinas, recoñecendo o carácter interdisciplinar dos estudos lingüístico-literarios.
12. Desenvolvemento de capacidade para comprender e integrar os elementos culturais comúns en Europa.
13. Desenvolvemento de capacidade para incorporar o estudo de linguas antigas descifradas e non descifradas.
14. Acceso ás ferramentas, recursos e técnicas necesarios para desenvolverse de forma adecuada nun futuro profesional.
15. Desenvolvemento de capacidade para realizar posteriores estudos especializados, tanto nunha disciplina filolóxica como en calquera das ciencias e técnicas que requiran bos fundamentos filolóxicos.
Resultados do proceso de formación e de aprendizaxe
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
De acordo co que figura no Marco Español de Calificacións para a Educación Superior (MECES), garantirase que os estudantes do Grao de Filoloxía Clásica desenvolvan as seguintes competencias xerais:
1. Adquisición e comprensión de coñecementos, métodos científicos e recursos de análises para (a) o estudo avanzado lingüístico e literario do grego clásico e do latín, e das súas literaturas; (b) o estudo básico/medio dunha segunda lingua e a súa literatura.
2. Habilidades para aplicar eses coñecementos e métodos para recoñecer, identificar e resolver problemas tanto no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios como no seu ámbito profesional: docencia de linguas, asesoría e corrección lingüística, planificación lingüística, mediación comunicativa, tradución, lingüística clínica, actividades editoriais, etc.
3. Capacidade de reflexión e de pensamento crítico para describir, interpretar e valorar os feitos lingüísticos e literarios.
4. Capacidade para aplicar o razoamento indutivo e dedutivo, ao combinar a análise dos datos coa argumentación teórica.
5. Capacidade de abstracción, síntese e análise, ao extraer xeneralizacións a partir da descrición dos datos.
6. Capacidade para transmitir información, ideas, problemas e solucións sobre cuestións relativas á lingua e a literatura clásicas a un público especializado e non especializado.
7. Dominio da expresión oral e escrita, na lingua materna e noutras linguas, en distintos contextos.
8. Habilidade no manexo de ferramentas informáticas e no uso de redes que permitan establecer contactos nacionais e internacionais.
9. Habilidade para traballar en colaboración e en contextos multiculturais e multilingües.
10. Aprendizaxe autónoma de novos coñecementos e técnicas de análises.
Competencias específicas
1. Dominio da lingua grega clásica.
2. Dominio da lingua latina clásica.
3. Fluidez gramatical e comprensión necesarias para ler textos clásicos gregos e latinos.
4. Coñecemento das diferentes variantes das linguas grega e latina.
5. Coñecemento teórico e profundo das literaturas grega e latina.
6. Coñecemento profundo dos contextos históricos e culturais das literaturas grega e latina.
7. Alta competencia en tradución de textos gregos e latinos.
8. Capacidade para realizar análise e comentarios lingüísticos de textos gregos e latinos.
9. Capacidade para realizar análise e comentarios literarios de textos gregos e latinos.
10. Coñecemento profundo da fortuna e pervivencia das literaturas da antigüidade grega e latina.
11. Coñecemento da lingüística indoeuropea e das súas técnicas e métodos.
12. Coñecemento de crítica textual e de edición de textos gregos e latinos.
13. Coñecemento de disciplinas auxiliares da Filoloxía Clásica.
14. Coñecemento das técnicas e métodos das análise lingüística e literario.
15. Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da lingüística.
16. Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da teoría e crítica literarias.
17. Coñecementos de retórica e estilística.
18. Coñecemento teórico e práctico da tradución.
19. Coñecemento de ferramentas e programas e aplicacións informáticas específicas.
Mobilidade e prácticas
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Poderán ser recoñecidos até un máximo de 6 ECTS pola realización de prácticas en empresas.
Traballo de Fin de Grao
Un Traballo de Fin de Grao de 12 créditos, en que o estudante deberá demostrar que adquiriu as competencias asociadas ao título ao longo dos catro anos de estudo.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
50,0
50,0
50,0
50,0
50,0
50,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
81,0
90,0
106,0
100,0
85,0
84,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
28,0
35,0
51,0
26,0
24,0
19,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
27,0
34,0
50,0
26,0
24,0
19,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-18,18
25,93
47,06
-48,0
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
9,859
9,244
10,9506
10,2766
10,7994
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
1,11
1,89
1,0
2,35
1,19
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,7
3,33
2,83
3,0
1,18
2,38
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
56,0
78,0
50,0
44,0
36,0
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
68,0
100,0
52,0
48,0
38,0
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
2,22
0,94
11,0
8,24
8,33
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
40,0
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
16,67
0,0
25,0
0,0
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
29,63
53,13
42,31
39,39
34,69
34,62
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,15
35,0
40,74
62,5
53,85
60,61
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
81,36
83,8
79,94
79,48
83,83
86,61
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,6667
4,6429
4,4
4,6429
4,7143
4,5
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,43
89,49
97,72
88,98
87,42
93,66
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
25,8636
26,0204
25,6167
25,9764
24,2449
25,4186
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
49,2805
54,0909
55,5638
52,5263
49,5
52,7647
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
28,9167
25,2632
31,4688
28,8947
24,4762
34,68
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
87,66
89,36
80,1
77,72
81,59
83,29
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,43
89,49
99,5
90,54
90,76
96,61
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,15
60,0
37,04
15,63
34,62
21,21
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
38,46
40,0
29,63
34,62
15,15
14,29
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
71,31
74,88
64,03
61,77
68,4
72,14
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
4,51
-
3,6
-
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
5,0
-
5,0
-
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
5,0
5,0
3,89
-
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
-
-
4,5
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,7778
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,5
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
-
2,71
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,29
3,99
4,04
3,93
4,06
3,88
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,3126
4,1832
4,0719
4,2079
4,2882
4,2384
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
45,9184
55,5556
42,2018
32,3308
26,4151
56,0748
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,32
89,01
89,77
90,91
92,05
89,53
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,81
89,42
85,98
85,45
87,16
85,32
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
71,3
71,15
71,03
69,09
71,56
66,06
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2501096 Número prazas: 50
Decano/a ou director/a do centro:
ELIAS JOSE FEIJO TORRES eliasjose.torres [at] usc.gal
Coordinador-a do título:
Maria Teresa Amado Rodriguez mariateresa.amado [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego, Francés, Italiano, Portugués, Alemán, Inglés
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: D. 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)
Data de publicación no BOE: 5 de marzo de 2010 (corrección de erros: 6 de xullo de 2010) Mod. 18/01/2019
Os títulos de grao que se ofertan na Facultade de Filoloxía teñen unha estrutura flexible, semellante á existente na maioría das universidades europeas, que permite combinar o estudo da lingua e literatura que elixas cunha segunda, e mesmo unha terceira lingua e literatura, ou con Lingüística Xeral, Teoría da Literatura e Literatura Comparada ou Filoloxía Románica.
Esta estrutura está formada polos seguintes elementos:
Módulo de Formación Básica. O seu obxectivo é proporcionar unha formación xeral en Lingüística e Teoría da Literatura, así como unha formación inicial en tres das seguintes linguas: alemán, español, francés, galego, grego, inglés, italiano, latín e portugués.
Maior. Proporciona unha formación avanzada nas disciplinas nucleares da titulación.
Módulo Complementario. Fornece unha competencia básica, pero significativa, nunha segunda lingua e a súa literatura ou nunha disciplina transversal ou afín.
Módulo Optativo. Permite que o estudante acabe de perfilar a súa titulación de acordo cos seus intereses.
Non se contemplan itinerarios ou mencións nesta titulación; porén, os estudos pódense configurar segundo tres modalidades diferentes:
a) Modalidade Maior / Minor
Combina a formación avanzada en filoloxía clásica co estudo dunha segunda disciplina que dará lugar a unha mención no Suplemento Europeo ao Título.
b) Modalidade Maior plus
Está indicada para afondar máis nos estudos de filoloxía clásica cursando un módulo optativo de especialización.
c) Modalidade mixta
Realizase mediante unha combinación de módulos complementarios para cursar as materias optativas.
Aínda que non se esixe unha formación previa específica, é recomendable que o estudante teña cursado durante o bacharelato a modalidade de Humanidades e Ciencias Sociais (R. D. 1467/2007). É asimesmo recomendable que posúa as seguintes características persoais e académicas:
-Curiosidade intelectual
-Hábito de lectura
-Sensibilidade estética
-Capacidade analítica
-Capacidade crítica
-Constancia e responsabilidade no traballo
-Capacidade para o traballo en equipo
-Competencia en expresión oral e escrita
-Competencia lingüística básica nalgunha lingua estranxeira
-Competencia básica en instrumentos informáticos.
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A USC realiza todos os anos, a comezo de curso, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudiantís (Vicerreitoría de Comunidade Universitaria e Compromiso Social), que se desenvolven na primeira quincena do curso en todos os centros universitarios, e que teñen por obxecto presentar aos novos estudantes as posibilidades, recursos e servizos que lle ofrece a Universidade.
A Facultade de Filoloxía, pola súa banda, recibe nunha xornada de acollida aos novos estudantes o primeiro día de clase. Nela ofréceselles unha presentación da Facultade, do seu equipo xestor, a biblioteca, os servizos administrativos e a organización académica do centro.
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
A Facultade de Filoloxía conta con 27 aulas de propósito xeral, de diferente capacidade, con tres aulas-seminario, e tamén con dous laboratorios de idiomas, unha aula de informática de uso docente e dúas salas de videoconferencias.
A Facultade dispón de cobertura de rede sen fíos en todo o edificio, o que permite utilizar como zonas de traballo os vestíbulos, nos que hai dispostas mesas e tomas de corrente.
A Biblioteca da Facultade de Filoloxía dispón de máis de 400 postos de lectura e conta cunha excelente dotación bibliográfica, de máis de 200.000 volumes e 1.700 revistas.
1. Dominio instrumental da lingua materna.
2. Coñecemento instrumental avanzado dunha lingua da UE, distinta da propia.
3. Desenvolvemento de capacidade de análise e de abstracción, pór en práctica a intuición e o pensamento lóxico, a través do estudo da lingua.
4. Desenvolvemento de capacidade para o razoamento crítico.
5. Desenvolvemento de capacidade creativa.
6. Desenvolvemento de capacidade de comunicación e perlocutiva para transmitir información, ideas, problemas e solucións, especialmente no ámbito das linguas clásicas, a un público especializado e non especializado.
7. Desenvolvemento de capacidade de análise e síntese de documentación complexa.
8. Desenvolvemento de capacidade para avaliar criticamente a bibliografía consultada e encadrala nunha perspectiva teórica.
9. Desenvolvemento de capacidade para a identificación de problemas e a procura de solucións que sexan aplicables tanto en contextos académicos como profesionais.
10. Desenvolvemento de capacidade para interrelacionar os distintos aspectos da filoloxía.
11. Desenvolvemento de capacidade para relacionar o coñecemento filolóxico con outras áreas e disciplinas, recoñecendo o carácter interdisciplinar dos estudos lingüístico-literarios.
12. Desenvolvemento de capacidade para comprender e integrar os elementos culturais comúns en Europa.
13. Desenvolvemento de capacidade para incorporar o estudo de linguas antigas descifradas e non descifradas.
14. Acceso ás ferramentas, recursos e técnicas necesarios para desenvolverse de forma adecuada nun futuro profesional.
15. Desenvolvemento de capacidade para realizar posteriores estudos especializados, tanto nunha disciplina filolóxica como en calquera das ciencias e técnicas que requiran bos fundamentos filolóxicos.
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
De acordo co que figura no Marco Español de Calificacións para a Educación Superior (MECES), garantirase que os estudantes do Grao de Filoloxía Clásica desenvolvan as seguintes competencias xerais:
1. Adquisición e comprensión de coñecementos, métodos científicos e recursos de análises para (a) o estudo avanzado lingüístico e literario do grego clásico e do latín, e das súas literaturas; (b) o estudo básico/medio dunha segunda lingua e a súa literatura.
2. Habilidades para aplicar eses coñecementos e métodos para recoñecer, identificar e resolver problemas tanto no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios como no seu ámbito profesional: docencia de linguas, asesoría e corrección lingüística, planificación lingüística, mediación comunicativa, tradución, lingüística clínica, actividades editoriais, etc.
3. Capacidade de reflexión e de pensamento crítico para describir, interpretar e valorar os feitos lingüísticos e literarios.
4. Capacidade para aplicar o razoamento indutivo e dedutivo, ao combinar a análise dos datos coa argumentación teórica.
5. Capacidade de abstracción, síntese e análise, ao extraer xeneralizacións a partir da descrición dos datos.
6. Capacidade para transmitir información, ideas, problemas e solucións sobre cuestións relativas á lingua e a literatura clásicas a un público especializado e non especializado.
7. Dominio da expresión oral e escrita, na lingua materna e noutras linguas, en distintos contextos.
8. Habilidade no manexo de ferramentas informáticas e no uso de redes que permitan establecer contactos nacionais e internacionais.
9. Habilidade para traballar en colaboración e en contextos multiculturais e multilingües.
10. Aprendizaxe autónoma de novos coñecementos e técnicas de análises.
Competencias específicas
1. Dominio da lingua grega clásica.
2. Dominio da lingua latina clásica.
3. Fluidez gramatical e comprensión necesarias para ler textos clásicos gregos e latinos.
4. Coñecemento das diferentes variantes das linguas grega e latina.
5. Coñecemento teórico e profundo das literaturas grega e latina.
6. Coñecemento profundo dos contextos históricos e culturais das literaturas grega e latina.
7. Alta competencia en tradución de textos gregos e latinos.
8. Capacidade para realizar análise e comentarios lingüísticos de textos gregos e latinos.
9. Capacidade para realizar análise e comentarios literarios de textos gregos e latinos.
10. Coñecemento profundo da fortuna e pervivencia das literaturas da antigüidade grega e latina.
11. Coñecemento da lingüística indoeuropea e das súas técnicas e métodos.
12. Coñecemento de crítica textual e de edición de textos gregos e latinos.
13. Coñecemento de disciplinas auxiliares da Filoloxía Clásica.
14. Coñecemento das técnicas e métodos das análise lingüística e literario.
15. Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da lingüística.
16. Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da teoría e crítica literarias.
17. Coñecementos de retórica e estilística.
18. Coñecemento teórico e práctico da tradución.
19. Coñecemento de ferramentas e programas e aplicacións informáticas específicas.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Poderán ser recoñecidos até un máximo de 6 ECTS pola realización de prácticas en empresas.
Un Traballo de Fin de Grao de 12 créditos, en que o estudante deberá demostrar que adquiriu as competencias asociadas ao título ao longo dos catro anos de estudo.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
50,0
50,0
50,0
50,0
50,0
50,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
81,0
90,0
106,0
100,0
85,0
84,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
28,0
35,0
51,0
26,0
24,0
19,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
27,0
34,0
50,0
26,0
24,0
19,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-18,18
25,93
47,06
-48,0
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
9,859
9,244
10,9506
10,2766
10,7994
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
1,11
1,89
1,0
2,35
1,19
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,7
3,33
2,83
3,0
1,18
2,38
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
56,0
78,0
50,0
44,0
36,0
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
68,0
100,0
52,0
48,0
38,0
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
2,22
0,94
11,0
8,24
8,33
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
40,0
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
16,67
0,0
25,0
0,0
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
29,63
53,13
42,31
39,39
34,69
34,62
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,15
35,0
40,74
62,5
53,85
60,61
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
81,36
83,8
79,94
79,48
83,83
86,61
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,6667
4,6429
4,4
4,6429
4,7143
4,5
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,43
89,49
97,72
88,98
87,42
93,66
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
25,8636
26,0204
25,6167
25,9764
24,2449
25,4186
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
49,2805
54,0909
55,5638
52,5263
49,5
52,7647
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
28,9167
25,2632
31,4688
28,8947
24,4762
34,68
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
87,66
89,36
80,1
77,72
81,59
83,29
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,43
89,49
99,5
90,54
90,76
96,61
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,15
60,0
37,04
15,63
34,62
21,21
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
38,46
40,0
29,63
34,62
15,15
14,29
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
71,31
74,88
64,03
61,77
68,4
72,14
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
4,51
-
3,6
-
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
5,0
-
5,0
-
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
5,0
5,0
3,89
-
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
-
-
4,5
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,7778
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,5
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
-
2,71
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,29
3,99
4,04
3,93
4,06
3,88
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,3126
4,1832
4,0719
4,2079
4,2882
4,2384
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
45,9184
55,5556
42,2018
32,3308
26,4151
56,0748
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,32
89,01
89,77
90,91
92,05
89,53
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,81
89,42
85,98
85,45
87,16
85,32
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
71,3
71,15
71,03
69,09
71,56
66,06
Os contidos desta páxina actualizáronse o 11.03.2025.