Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Francés, Galego, Castelán
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
Áreas: Filoloxía Francesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Introdución xeral á cultura francesa mediante unha aproximación sociohistórica. Estudo das institucións.
0. La construction de l’identité française.
1. Nos ancêtres les Gaulois.
2. L’empire de Charlemagne.
3. Jeanne, sainte Jeanne, Jeanne d'Arc.
4. L’Encyclopédie et les Lumières.
5. La Révolution, la République, les Droits de l'homme, la laïcité.
6. L' épopée napoléonienne.
7. L’ affaire Dreyfus.
8. La Seconde guerre mondiale et le régime de Vichy.
9. Le Mai 68.
10. La France en 2022.
ARON, J-P, Qu’est-ce que la culture française?, Denoël, Paris.
BERTHO, C., "L' invention de la Bretagne." Actes de la recherche en sciences sociales 35.1 (1980): 45-62.
BLANCPAIN, M., Et COUCHOUD, J.P., La civilisation Française, Hachette, Paris
DUBY, G., et MANDROU, R., Histoire de la civilisation française, Colin, Paris
DUBY, G., Histoire de la France, Larousse, Paris
Encyclopédie De La Culture Française, Eclectis.
Entretiens d'Auxerre, et al, eds. Peut-on Encore Chanter La Douce France ?; Être Français Hier, Aujourd'Hui, Demain. La Tour d'Aigues: Éditions de l'Aube, 2007. Monde En Cours .
LABRUNE; G., Histoire de la France, Nathan, Paris
LECOURT, D. et alii, Aux sources de la culture française, éd. La Découverte
LIPIANSKY, E. M., L'Identité Française; Représentations, Mythes, Idéologies. La Garenne-Colombes: L'Espace Européen, 1991.
NICOLET, C., La fabrique d'une nation. 128 Vol. Paris: Perrin, 2006. Collection Tempus .
PINÇON, M., and Monique Pinçon-Charlot. Sociologie De Paris. 400 Vol. Paris: la Découverte, 2004.
POIRRIER, PH., L’état de la culture en France au XXè siècle, Le livre de poche, Paris
RIOUX, J-P., et SIRINELLI, J-F., Histoire culturelle de la France, (4 tomes), Seuil, Paris
SOUCY, R., « Enjeux - La Rocque et le fascisme français » Réponse à Michel Winock, Vingtième Siècle. Revue d'histoire, 2007/3 n° 95, p. 219-236.
THIESSE, A.-M., La Création des identités nationales: Europe XVIIIe-XXe Siècle. Seuil París, 1999.
ZWEIG, S., Conscience contre Violence ou Castellion contre Calvin, le Castor astral, 1997.
O estudante coñecera os aspectos xerais da cultura francesa para o que se partirá dos seus antecedentes sociohistóricos
Estudo de documentos destinado a reconstruír o proceso francés de creación da identidade nacional.
O manexo do campus virtual é imprescindible: nel aparecerán os principais textos empregados polo profesor, todos os documentos das sesións interactivas, e unha serie composta de once vídeos que serán comentados na aula.
A avaliación é contínua.
A asistencia debe ser regular.
Non hai exames parciais.
PRIMEIRA OPORTUNIDADE
10% Participación.
Asistencia, actitude, participación e colaboración, puntuadas de 0 a 10.
50% Clases interactivas.
Avaliación contínua das sesións interactivas, puntuadas de 0 a 10.
40% Exame.
O exame é un exercicio individual escrito sobre os contidos explicados e discutidos durante as sesións
expositivas.
Estudantes con dispensa de asistencia: 100% Exame.
----------------------------------------------------------------------------
SEGUNDA OPORTUNIDADE
Recomendada se a asistencia do estudante é irregular.
100 % : Exame
-----------------------------------------------------------------------------
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
100 horas
PLAN DE CONTINXENCIA
Escenario 2: distanciamento
A docencia presencial convivirá coa virtual, de acordo coas indicacións do centro.
As clases interactivas poderán ser substituídas por tarefas no campus virtual.
Garantirase a accesibilidade aos materiais que constitúan a bibliografía
básica: libros, artigos, páxinas web, protocolos, vídeos, titoriais, etc.
Escenario 3: peche das instalacións
A docencia será completamente de carácter virtual con mecanismos tanto síncronos coma asíncronos.
As clases expositivas serán impartidas por medio da plataforma Microsoft Teams.
As clases interactivas serán substituídas por tarefas no campus virtual.
Garantirase a accesibilidade aos materiais que constitúan a bibliografía
básica: libros, artigos, páxinas web, protocolos, vídeos, titoriais, etc.
Na primeira edición, a partir do inicio do escenario, a avaliación continua será o
único criterio de avaliación, en proporción á súa duración. Na segunda edición manterase a avaliación por proba final.
De darse este escenario, as probas finais terán soamente carácter telemático.
Carlos Pérez Varela
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Teléfono
- 881811837
- Correo electrónico
- perez.varela [at] usc.gal
- Categoría
- Profesor/a: Colaborador
Luns | |||
---|---|---|---|
11:00-12:00 | Grupo /CLIS_01 (A-L) | Francés | D05 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIS_02 (M-Z) | Francés | D05 |
Martes | |||
12:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Francés | D10 |
Mércores | |||
12:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Francés | C09 |
24.05.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 (A-L) | C09 |
24.05.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C09 |
24.05.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_02 (M-Z) | C09 |
29.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_02 (M-Z) | C09 |
29.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 (A-L) | C09 |
29.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C09 |