Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Estudo e análise crítica da literatura en lingua inglesa realizada no ámbito postcolonial, así como o desenvolvemento das competencias de expresión oral e escrita sobre os textos literarios analizados.
1. Introduction to basic concepts of postcolonial theory (2 weeks)
• Post-colonialism, Colonialism, Patronage, Resistance, Nativism
• Fanonism, Orientalism, Colonial body, Colonial desire
• Hegemony, Mimicry, Hybridity
2. Postcolonial poetry (3 weeks)
• Ireland. The Psychopathology of Colonization (a selection of poems)
3. Postcolonial short fiction (3 weeks)
• Nigeria. Writing Black: Chimamanda Ngozi Adichie, The Thing Around Your Neck
4. Postcolonial novel and essay (3 weeks)
• Beyond the Pale in Northern Ireland: Anna Burns' Milkman
• Colourism in the Caribbean: Michelle Cliff, If I Could Write This in Fire
5. Postcolonial drama (2 weeks)
• The Indian Subcontinent. Manjula Padmanabhan, Lights Out.
OBRAS PRIMARIAS: A profesora facilitará o acceso do alumnado á selección de poemas de lectura obligatoria, así como ao ensaio de M. Cliff. As lecturas obrigatorias restantes están dispoñibles na BUSC.
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA:
Ashcroft, Bill and Gareth Griffiths and Helen Tiffin. Key concepts in post-colonial studies. London: Routledge, 1999.
Quayson, Ato, ed. The Cambridge history of postcolonial literature. Cambridge: Cambridge UP, 2011.
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA:
Allen-Randolph, Jody (ed.). Eavan Boland: a sourcebook : poetry, prose, interviews, reviews and criticism. Manchester: Carcanet, 2007.
Bringas López, Ana María. “The Black Woman's Burden: postcolonial gender in Caribbean women’s writing”. BABEL A.F.I.A.L. 12 (2003): 201-218.
Caramés Lage, José Luis et al. (eds). Literatura post-colonial en inglés: India, Africa y Caribe. Teoría y práctica. Oviedo: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Oviedo, 1997.
Carroll, Clare & Patricia King (eds.). Ireland and Postcolonial Theory. Notre Dame, Ind.: University of Notre Dame Press, 2003.
Döring, Tobias. Caribbean-English Passages: intertexuality in a postcolonial tradition. London, New York: Routledge, 2002.
Lewis, Reina & Sara Mills (eds.). Feminist Postcolonial Theory: A Reader. Edinburgh: Edinburgh University Press, 2003.
Nayar, Pramod K. Colonial voices: the discourses of empire. Chichester/ Malden, MA: Wiley-Blackwell, 2012.
Palacios, Manuela. “Northern Ireland: The Poetry In Between”. Postcolonial and Gender Perspectives in Irish Studies. Ed. Marisol Morales Ladrón. A Coruña: Netbiblo, 2007, pp. 45-64.
Paravisini-Gebert, Lizabeth. Jamaica Kincaid: a critical companion. Westport: Greenwood Press, 1999.
Puri, Shalini. The Caribbean Postcolonial: social equality, post-nationalism, and cultural hybridity. New York: Palgrave Macmillan, 2004.
Thieme, John. Postcolonial Con-Texts: writing back to the canon. London: Continuum, 2001.
CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CG4, CG5, CG6, CG7, CG8, CG9, CE5, CE6, CE7, CE8, CE9, CE10 da Memoria Verificada.
Lectura, comprensión e análise de textos literarios.
Habilidade para escribir ensaios críticos.
Habilidade para realizar presentacións orais sobre temas literarios.
Relacionar os textos literarios coa sociedade na que se produciron.
Dominio das ferramentas e conceptos necesarios para a análise literaria.
Clases expositivas: 2 horas por semana nas que a profesora presenta o contexto histórico, social e cultural dos textos literarios a analizar. Presentación de aspectos biográficos dos autores e da súa obra.
Seminarios: 1 hora por semana na que o alumnado analiza unha selección de textos.
Titorías: discusión das dúbidas que lle xurdiron ao alumnado durante a realización das tarefas encomendadas.
Unha presentación oral final co seu correspondente ensaio escrito.
Uso de materiais audiovisuais e de internet para máis información sobre os autores e a súa obra.
Uso do Campus Virtual da USC para avisos e material de lectura.
Primeira convocatoria:
Exame final: 60% da cualificación final.
Tarefas: 40% da cualificación final. Unha presentación oral e escrita (25%) e participación en clase (15%). IMPORTANTE: O alumnado deberá aprobar o exame (3/6) para que se lle poida facer a media coa nota de tarefas.
Segunda convocatoria (xuño):
A nota das tarefas e participación en clase manterase para a segunda oportunidade. O alumnado que non participou nestas actividades durante o curso perderá o 40% correspondente da nota final.
O alumnado dispensado de asistencia será avaliado cun exame cuxa nota constituirá o 100% da cualificación final.
O alumnado en situación de demostrar que ten unha incompatibilidade horaria ou que repite o curso pode elixir, antes do 16 de Outubro, se desexa ser avaliado cun exame final que contará o 100% da nota final o se prefire a avaliación normal de 60% (exame final) e 40% (tarefas e participación en clase). A persoa que repite o curso pode conservar a nota obtida nas tarefas do curso anterior.
Os textos literarios débense ler en inglés e os exames e tarefas deben escribirse tamén en inglés. O uso correcto da lingua inglesa terase en conta na avaliación.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
O alumnado debe ler os textos literarios obrigatorios antes do seminario correspondente.
Agárdase do alumnado que faga unha selección das lecturas recomendadas (non obrigatorias) para la preparación tanto de las tareas como del examen final.
Número total de horas de estudo: 99
A asistencia a clase é obrigatoria, a menos que a ausencia xustificada sexa autorizada pola profesora ou polo Decanato. Recoméndase encarecidamente unha participación moi activa en clase.
Hanse leer os textos literarios obrigatorios antes do seu seminario correspondente.
Hanse seleccionar varias das lecturas recomendadas para ampliar coñecementos sobre este período literario.
Recomendase tanto o traballo individual como en grupo.
Recomendase aclarar todas as dúbidas en clase e en horario de titorías.
Recomendase completar a comprensión do período literario e os seus escritores-as mediante películas, documentais, información en internet, etc.
Manuela Palacios Gonzalez
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811892
- Correo electrónico
- manuela.palacios [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Luns | |||
---|---|---|---|
10:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C12 |
Martes | |||
09:00-10:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C12 |
Mércores | |||
10:00-11:00 | Grupo /CLIS_02 (G-O) | Inglés | C06 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIS_03 (P-Z) | Inglés | C06 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIS_01 (A-F) | Inglés | C06 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C07 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 (A-F) | C07 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_02 (G-O) | C07 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_03 (P-Z) | C07 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 (A-F) | C08 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_02 (G-O) | C08 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_03 (P-Z) | C08 |
23.01.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C08 |
21.06.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C11 |
21.06.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 (A-F) | C11 |
21.06.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_02 (G-O) | C11 |
21.06.2023 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_03 (P-Z) | C11 |