Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 2 Clase Expositiva: 17 Clase Interactiva: 22 Total: 41
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
Ao completar a materia, o estudante poderá:
- Comprender como a área de operacións contribúe á competitividade da empresa.
- Coñecer cales son as decisións da área de operacións.
- Comprender as diferenzas entre a produción de bens e a prestación de servizos e a súa influencia nas decisións na área de operacións.
- Tomar decisións na área de operacións de xeito informado, considerando as súas implicacións competitivas e comprendendo as relacións entre elas.
- Coñecer as principais tecnoloxías empregadas na área de operacións.
- Organización da produción e xestión de operacións.
- A contribución competitiva das operacións.
- Decisións de operacións.
- Tecnoloxías de produción.
- Planificación da produción.
Básica
HEIZER, J. y RENDER, B. (2015): Dirección de la producción y de operaciones. Decisiones estratégicas (11ª ed.). Prentice Hall.
HEIZER, J. y RENDER, B. (2015): Dirección de la producción y de operaciones. Decisiones tácticas (11ª ed.). Prentice Hall.
Complementaria
DOMÍNGUEZ MACHUCA, J.A. y OTROS (1995): Dirección de operaciones. Aspectos estratégicos en la producción y los servicios. McGraw-Hill.
DOMÍNGUEZ MACHUCA, J.A. y OTROS (1995): Dirección de operaciones. Aspectos tácticos y operativos en la producción y los servicios. McGraw-Hill.
FERNÁNDEZ SÁNCHEZ, E. y otros (2006): Estrategia de Producción. Mc. Graw Hill
Xerais e básicas
CG1 - Adquirir un conxunto de coñecementos teóricos e prácticos en relación co proceso de creación e administración de empresas na era dixital
CG7 - Coñecer e utilizar correctamente ferramentas informáticas e novas tecnoloxías relacionadas coa xestión empresarial
CB1 - Que os estudantes demostraran posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente atópase nun nivel que, aínda que está apoiado por libros de texto avanzados, tamén inclúe algúns aspectos relacionados co coñecemento de a vangarda do teu campo de estudo
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación de xeito profesional e posúan as competencias que normalmente se demostran a través do desenvolvemento e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre cuestións relevantes de índole social, científica ou ética.
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a públicos especializados e non especializados
CB5 - Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar estudos posteriores cun alto grao de autonomía
Transversais
CT4 - Organizar e planificar o traballo en función dos obxectivos e dos recursos dispoñibles
CT5 - Capacidade para resolver problemas e tomar decisións aplicando coñecementos teóricos á práctica
CT10 - Capacidade para utilizar ferramentas de cálculo e tecnoloxías da información e comunicación (TIC)
Específicas
CE2 - Coñecer e comprender os elementos básicos da xestión empresarial e as súas principais áreas funcionais no marco da ética e a responsabilidade social
CE3 - Analizar, diagnosticar e tomar decisións nas distintas áreas funcionais da xestión empresarial seleccionando e aplicando as ferramentas tecnolóxicas máis axeitadas
CE5 - Comprender o papel integrador da tecnoloxía e coñecer os principais produtos tecnolóxicos e as tendencias tecnolóxicas asociadas ás distintas áreas da xestión empresarial
CE6 - Desenvolver a análise estratéxica da empresa e da súa contorna para tomar decisións estratéxicas e tácticas nas distintas áreas funcionais e ser capaz de formular unha estratexia tecnolóxica que apoie un negocio
CE10 - Deseñar e xestionar as estratexias de operacións e loxística integrando as ferramentas tecnolóxicas máis axeitadas
CE13 - Identificar fontes de información fiable, preparar e interpretar a devandita información usando técnicas de análise e ferramentas matemáticas, estatísticas e tecnolóxicas axeitadas para apoiar a toma de decisións.
Esta materia non ten asignada docencia por tratarse dun plan de estudos en extinción. O estudantado deberá preparar a materia de forma autónoma, sendo guiados polo profesorado nas horas destinadas a titorías, que servirán para resolver dúbidas e solucionar problemas aos que se enfronte no proceso de ensino-aprendizaxe.
O sistema de avaliación consistirá nunha proba final de contidos na que se valorarán os resultados da aprendizaxe. Representará o 100% da nota.
A materia ten 6 ECTS que equivalen a 150 horas.
Alejo Becerra Diaz
- Departamento
- Organización de Empresas e Comercialización
- Área
- Organización de Empresas
- Teléfono
- 982824460
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución S. Esp. e outros
01.06.2026 12:00-15:00 | Grupo de exame | Aula 6 |
06.07.2026 12:00-15:00 | Grupo de exame | Aula 6 |