Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 129 Horas de Titorías: 21 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Francés, Inglés
Tipo: Traballo Fin de Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Edafoloxía e Química Agrícola, Filoloxía Galega, Psicoloxía Evolutiva e da Educación, Historia da Arte, Xeografía, Filoloxía Inglesa e Alemá, Bioloxía Funcional, Didácticas Aplicadas, Pedagoxía e Didáctica, Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana, Lingua e Literatura Españolas, Teoría da Literatura e Lingüística Xeral, Física de Partículas, Matemáticas, Historia, Filosofía e Antropoloxía, Estatística, Análise Matemática e Optimización
Áreas: Edafoloxía e Química Agrícola, Filoloxías Galega e Portuguesa, Psicoloxía Evolutiva e da Educación, Música, Análise Xeográfica Rexional, Filoloxía Inglesa, Fisioloxía Vexetal, Didáctica da Expresión Musical, Didáctica da Expresión Plástica, Didáctica da Lingua e a Literatura, Didáctica da Matemática, Didáctica das Ciencias Experimentais, Didáctica das Ciencias Sociais, Didáctica e Organización Escolar, Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación, Teoría e Historia da Educación, Filoloxía Francesa, Filoloxía Grega, Filoloxía Latina, Lingüística Xeral, Física da Materia Condensada, Álxebra, Xeometría e Topoloxía, Historia Contemporánea, Historia Moderna, Filosofía, Filosofía Moral, Análise Matemática
Centro Facultade de Ciencias da Educación
Convocatoria: Traballos Fin de Grao e Máster
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
O Traballo de fin de máster (TFM) consiste na elaboración e defensa dun traballo académico que sintetice o conxunto de competencias desenvolvidas no Mestrado e no que se integren aprendizaxes dos seus módulos formativos -singularmente do Prácticum- e un traballo de investigación ligado ao exercicio docente na especialidade correspondente.
Os seus obxectivos son:
1.- Introducirse na investigación educativa identificando temas relevantes, contextos ou poboacións susceptibles de estudo e metodoloxías axeitadas para a súa indagación.
2.- Utilizar estratexias de busca e selección de información e facer un uso apropiado da mesma.
3.- Integrar os saberes derivados das ciencias da educación na interpretación das temáticas ou realidades analizadas.
4.- Redactar textos académicos correctos, coherentes e adecuados, e facendo uso dos formalismos que lles son propios.
5.- Realizar presentacións orais facendo un bo uso dos recursos expositivos e argumentativos da lingua, así como dos apoios electrónicos ou multimedia pertinentes.
6.- Entender o estudo, a reflexión e a investigación educativa como estímulo e como garantía de mellora no exercicio profesional.
1.- Identificación de temas de investigación educativa, de contextos de análise e de metodoloxías.
2.- Selección / elaboración e utilización de instrumentos ou estratexias para o estudo de temáticas ou problemáticas educativas concretas.
3.- Uso de fontes bibliográficas, electrónicas ou doutro tipo para extraer a información requirida.
4.- Interpretación dos datos obtidos á luz dos saberes educativos e doutros estudos sobre temáticas similares.
5.- Elaboración de textos académicos con atención ás características discursivas e aos requisitos formais (citas bibliográficas, etc.) que os definen.
6.- Coñecemento e utilización dos recursos orais, electrónicos ou multimedia axeitados para a exposición e defensa pública do traballo.
A bibliografía utilizada quedará determinada polo propio TFM, polas orientacións do director/a do mesmo e pola busca bibliográfica do alumnado.
Competencias xerais:
- Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa, audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensinanza e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursadas.
- Participar na avaliación, investigación e na innovación dos procesos de ensinanza e aprendizaxe, comunicando as súas conclusións e as razóns que as sustentan á comunidade educativa e outros profesionais da educación.
Competencias específicas:
- Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensinanza-aprendizaxe.
- Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada.
- Analizar criticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación, utilizando indicadores de calidade.
- Identificar os problemas relativos á ensinanza e aprendizaxe das materias da especialización e formular alternativas e solucións.
Competencias específicas asociadas ao Practicum:
- Acreditar un bo dominio da expresión oral e escrita na práctica docente.
- Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica.
Competencias transversais:
- Utilizar bibliografía e ferramentas de busca de recursos bibliográficos xerais e específicos, incluíndo o aceso por Internet.
- Xestionar de forma axeitada o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.
Na elaboración e defensa do Traballo de fin de máster distínguense varias fases. A súa explicación detallada aparece na Guía do TFM que se entregará e explicará oportunamente ao alumnado e que aparece na páxina web.
Todo o proceso será orientado polo director/a do TFM, de acordo coas indicacións que se establecen na dita Guía.
Esas fases e as tarefas asociadas a cada unha son, de maneira sintética, as seguintes:
1.- Fase de preparación:
- Asignación do profesor/a do Máster que se encargará da titorización e dirección.
- Selección do tema, problema ou suposto no que se vai centrar o traballo.
- Planificación: selección da metodoloxía, poboación, corpus..., e do soporte bibliográfico ou das fontes de información que proceda.
2.- Fase de elaboración:
- Indagación sobre o tema, suposto ou problema educativo: busca de información bibliográfica, aplicación de instrumentos de indagación, etc.
- Tratamento e análise da información obtida, relación con outros traballos previos, etc.
- Textualización de acordo coa estrutura e os requisitos formais propios dun traballo académico.
3.- Fase de defensa:
- Preparación: elaboración de guión da presentación e dos apoios tecnolóxicos necesarios.
- Presentación e defensa diante da comisión avaliadora.
ADAPTACIÓN DA METODOLOXÍA DE ENSINANZA A 3 ESCENARIOS:
ESCENARIO 1: NORMALIDADE ADAPTADA
-As titorías poderán realizarse en parte de xeito telemático.
ESCENARIO 2: DISTANCIAMENTO
-As titorías realizaranse preferentemente de xeito telemático, a través da plataforma da aula virtual e do correo electrónico institucional do docente ou a través da ferramenta corporativa MS Teams e a plataforma Lifesize.
ESCENARIO 3: PECHE DE INSTALACIÓNS
-As titorías realizaranse exclusivamente de xeito telemático, a través da plataforma da aula virtual e do correo electrónico institucional do docente ou a través da ferramenta corporativa MS Teams e a plataforma Lifesize.
As Comisións de avaliación emitirán a cualificación obtida por cada TFM, que será a media aritmética das emitidas polos seus tres membros, utilizando unha escala de 0 a 10.
As Comisións avaliadoras que consideren que algún TFM con cualificación superior a 9 é merecedor de Matrícula de Honra deberán presentar unha proposta na coordinación do Máster. Se o número de traballos propostos é igual ou inferior ao autorizado, a distinción concederáselles a todos; se é superior, a asignación farase de acordo cos criterios establecidos pola Comisión Académica do Máster.
Os criterios básicos para a avaliación dos traballos serán os seguintes:
- Rigor na textualización: cumprimento dos apartados sinalados na "Guía do TFM", utilización dos estándares de citación bibliográfica, coherencia e cohesión na organización discursiva, e corrección e adecuación lingüística.
- Calidade do contido: Relevancia, dificultade e orixinalidade da temática elixida, nivel e profundidade no seu tratamento, calidade e pertinencia do marco teórico, dos apoios bibliográficos, da metodoloxía empregada, etc.
- Relación coas competencias formativas do Máster e contribución á mellora da práctica docente, á calidade da educación e ao coñecemento científico ou profesional no tópico tratado.
- Presentación e defensa: claridade e precisión da presentación, uso de medios e tecnoloxías adecuados, resposta e aclaracións ao membros da Comisión.
Estes criterios ponderarán de maneira equitativa na cualificación final, pero esixirase unha puntuación mínima en todos eles.
Os TFM deberán ser orixinais e non poderán reproducir total nin parcialmente outros traballos sen citalos adecuadamente. O uso fraudulento de información implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente.
ADAPTACIÓN DO SISTEMA DE AVALIACIÓN A 3 ESCENARIOS:
ESCENARIO 1: NORMALIDADE ADAPTADA
-A defensa do TFM realizarase de xeito presencial.
ESCENARIO 2: DISTANCIAMENTO
-A defensa do TFM realizarase preferentemente de xeito presencial. De non poder ser así, realizarase telemáticamente.
ESCENARIO 3: PECHE DE INSTALACIÓNS
-A defensa do TFM realizarase telemáticamente.
MODIFICACIÓNS A REALIZAR EN CASO DE ESCENARIO 3 E 2 SEN POSIBILIDADE DE PRESENCIALIDADE EN INSTITUCIÓNS
No tocante ás modalidades de Traballo Fin de Máster (punto 5 da guía), cómpre reformulalas, nos seguintes termos, pola situación excepcional de non presencialidade:
a) Unha proposta de ensinanza ou de intervención educativa, aínda que non se implemente pola situación excepcional de non presencialidade. Esta proposta ha de tomar como referencia os currículos das materias da especialidade ou algunha problemática da vida escolar e desenvolver algunha perspectiva innovadora achegando reflexións á da súa aplicación nunha situación excepcional como a actual. En definitiva, que na súa planificación, desenvolvemento e avaliación ofreza elementos de fundamentación, indagación e reflexión que non permitan confundila cunha programación didáctica.
b) Un traballo de iniciación á investigación sobre algún aspecto da área ou do proceso educativo (análise dos currículos, estratexias de ensinanza, aprendizaxes dos estudantes, materiais e recursos didácticos, avaliación, atención á diversidade, contextualización social da educación, modelos pedagóxicos, titoría, fracaso escolar, ensinanza de valores, etc.) que ofreza unha análise documentada do tópico seleccionado e unha reflexión sobre o mesmo desde o punto de vista da práctica docente en Educación Secundaria. Esta modalidade b) pode ter un carácter de investigación documental ou de investigación de campo. Se ten un carácter de investigación de campo o/a estudante deseñará unha investigación na que, tomando como base a revisión da literatura básica sobre o aspecto da área ou do proceso educativo obxecto de análise, fundamentará e deseñará a metodoloxía requerida para levar a cabo o estudo de campo: fundamentará teóricamente a investigación e organizará e deseñará os instrumentos e técnicas, para nunha situación excepcional de non presencialidade poder poñela en práctica.
O TFM é unha materia de 6 ECTS (150 horas), que se distribúen en sesións de traballo presencial co director/a do TFM ao longo de todo o proceso e de traballo individual do alumnado organizado arredor das fases e tarefas que se indican no apartado "Metodoloxía de ensinanza" deste Programa.
A metodoloxía de traballo que se utilizará demanda:
- A implicación directa do alumnado na súa propia aprendizaxe.
- Unha comunicación e coordinación ben pautada co director/a do TFM.
- Unha planificación temporal rigorosa e o compromiso co seu cumprimento.
1.- Para presentar o TFM é necesario ter superados todos os demais créditos do Máster.
A matrícula dá dereito a unha convocatoria, podendo escoller os estudantes entre a de xullo e a de setembro. Haberá tamén unha convocatoria a finais do primeiro semestre (febreiro), pero só para alumnado de cursos anteriores e que só teña esta materia pendente.
2.- En relación cos traballos persoais ou de grupo que se realicen para a materia, pídese ter en conta as seguintes indicacións que mellorarán a responsabilidade ambiental no emprego de recursos:
- Evitar tapas de plástico ou outros envoltorios externos innecesarios.
- Sempre que sexa posible, empregar grampas en lugar de encanutillados.
- Imprimir a dúas caras en calidade “aforro de tinta”.
- Non empregar folios en branco como separadores de capítulos ou partes.
- Evitar anexos que non teñan referencia directa cos temas desenvolvidos.
- En atención a criterios de igualdade de xénero no ámbito universitario, recoméndase facer uso da linguaxe non sexista tanto no traballo cotiá de aula como nos traballos académicos encomendados.
PLAN DE CONTINXENCIA
ADAPTACIÓN DA METODOLOXÍA DE ENSINANZA A 3 ESCENARIOS:
ESCENARIO 1: NORMALIDADE ADAPTADA
-As titorías poderán realizarse en parte de xeito telemático.
ESCENARIO 2: DISTANCIAMENTO
-As titorías realizaranse preferentemente de xeito telemático, a través da plataforma da aula virtual e do correo electrónico institucional do docente ou a través da ferramenta corporativa MS Teams e a plataforma Lifesize.
ESCENARIO 3: PECHE DE INSTALACIÓNS
-As titorías realizaranse exclusivamente de xeito telemático, a través da plataforma da aula virtual e do correo electrónico institucional do docente ou a través da ferramenta corporativa MS Teams e a plataforma Lifesize.
ADAPTACIÓN DO SISTEMA DE AVALIACIÓN A 3 ESCENARIOS:
ESCENARIO 1: NORMALIDADE ADAPTADA
-A defensa do TFM realizarase de xeito presencial.
ESCENARIO 2: DISTANCIAMENTO
-A defensa do TFM realizarase preferentemente de xeito presencial. De non poder ser así, realizarase telemáticamente.
ESCENARIO 3: PECHE DE INSTALACIÓNS
-A defensa do TFM realizarase telemáticamente.
MODIFICACIÓNS A REALIZAR EN CASO DE ESCENARIO 3 E 2 SEN POSIBILIDADE DE PRESENCIALIDADE EN INSTITUCIÓNS
No tocante ás modalidades de Traballo Fin de Máster (punto 5 da guía), cómpre reformulalas, nos seguintes termos, pola situación excepcional de non presencialidade:
a) Unha proposta de ensinanza ou de intervención educativa, aínda que non se implemente pola situación excepcional de non presencialidade. Esta proposta ha de tomar como referencia os currículos das materias da especialidade ou algunha problemática da vida escolar e desenvolver algunha perspectiva innovadora achegando reflexións á da súa aplicación nunha situación excepcional como a actual. En definitiva, que na súa planificación, desenvolvemento e avaliación ofreza elementos de fundamentación, indagación e reflexión que non permitan confundila cunha programación didáctica.
b) Un traballo de iniciación á investigación sobre algún aspecto da área ou do proceso educativo (análise dos currículos, estratexias de ensinanza, aprendizaxes dos estudantes, materiais e recursos didácticos, avaliación, atención á diversidade, contextualización social da educación, modelos pedagóxicos, titoría, fracaso escolar, ensinanza de valores, etc.) que ofreza unha análise documentada do tópico seleccionado e unha reflexión sobre o mesmo desde o punto de vista da práctica docente en Educación Secundaria. Esta modalidade b) pode ter un carácter de investigación documental ou de investigación de campo. Se ten un carácter de investigación de campo o/a estudante deseñará unha investigación na que, tomando como base a revisión da literatura básica sobre o aspecto da área ou do proceso educativo obxecto de análise, fundamentará e deseñará a metodoloxía requerida para levar a cabo o estudo de campo: fundamentará teóricamente a investigación e organizará e deseñará os instrumentos e técnicas, para nunha situación excepcional de non presencialidade poder poñela en práctica.
Helena Rosa De Carlos Villamarin
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Latina
- Teléfono
- 881811878
- Correo electrónico
- helena.decarlos [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Xose Henrique Monteagudo Romero
- Departamento
- Filoloxía Galega
- Área
- Filoloxías Galega e Portuguesa
- Teléfono
- 881811831
- Correo electrónico
- henrique.monteagudo [at] usc.gal
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Carolina Torron Casal
- Departamento
- Física de Partículas
- Área
- Física da Materia Condensada
- Teléfono
- 881814023
- Correo electrónico
- carolina.torron [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Cecilia Criado Boado
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Latina
- Teléfono
- 881811887
- Correo electrónico
- cecilia.criado [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Maria Teresa Fernandez Blanco
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Matemática
- Teléfono
- 881812012
- Correo electrónico
- teref.blanco [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Maria Luz Zas Varela
- Departamento
- Lingua e Literatura Españolas, Teoría da Literatura e Lingüística Xeral
- Área
- Lingüística Xeral
- Teléfono
- 881811767
- Correo electrónico
- luz.zas [at] usc.gal
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Jose Manuel Antonio Salgado Rodriguez
- Departamento
- Filoloxía Galega
- Área
- Filoloxías Galega e Portuguesa
- Teléfono
- 881811787
- Correo electrónico
- xosem.salgado [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Carlos Pérez Varela
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Teléfono
- 881811837
- Correo electrónico
- perez.varela [at] usc.gal
- Categoría
- Profesor/a: Colaborador
Maria Teresa Amado Rodriguez
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Grega
- Teléfono
- 881811888
- Correo electrónico
- mariateresa.amado [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Remigio Moreira Arincon
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Musical
- Teléfono
- 881812001
- Correo electrónico
- remigio.moreira [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Maria Victoria Gonzalez Gonzalez
- Departamento
- Bioloxía Funcional
- Área
- Fisioloxía Vexetal
- Teléfono
- 881813342
- Correo electrónico
- mvictoria.gonzalez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Javier Barja Perez
- Departamento
- Matemáticas
- Área
- Álxebra
- Teléfono
- 881813150
- Correo electrónico
- ja.barja [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Luis Modesto Garcia Soto
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Filosofía Moral
- Teléfono
- 881812526
- Correo electrónico
- luisg.soto [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Jose Felipe Trillo Alonso
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813826
- Correo electrónico
- felipe.trillo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Juan Carlos Pardo Perez
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 881813726
- Correo electrónico
- juancarlos.pardo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Maria Teresa Del Carmen Barral Silva
- Departamento
- Edafoloxía e Química Agrícola
- Área
- Edafoloxía e Química Agrícola
- Teléfono
- 881815041
- Correo electrónico
- mteresa.barral [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
María Elena Vázquez Abal
- Departamento
- Matemáticas
- Área
- Xeometría e Topoloxía
- Teléfono
- 881813143
- Correo electrónico
- elena.vazquez.abal [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Rosa Mª Trinchet Soria
- Departamento
- Estatística, Análise Matemática e Optimización
- Área
- Análise Matemática
- Teléfono
- 881813205
- Correo electrónico
- rosam.trinchet [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
María Do Carme Hermida Gulías
- Departamento
- Filoloxía Galega
- Área
- Filoloxías Galega e Portuguesa
- Teléfono
- 881812002
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Rosa María Rivas Torres
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 881813743
- Correo electrónico
- rosa.rivas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Ignacio Miguel Palacios Martinez
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811890
- Correo electrónico
- ignacio.palacios [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Benito Silva Valdivia
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Teléfono
- 881812095
- Correo electrónico
- b.silva [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Jose Angel Armas Castro
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Teléfono
- 881812013
- Correo electrónico
- xose.armas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Maria Del Carmen Moran De Castro
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Teoría e Historia da Educación
- Teléfono
- 881813848
- Correo electrónico
- carmen.moran [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Ramon Vicente Lopez Facal
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Teléfono
- 881812069
- Correo electrónico
- ramon.facal [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Belén María Castro Fernández
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Teléfono
- 881812072
- Correo electrónico
- belen.castro [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Carlos Alberto Pose Varela
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Filosofía
- Correo electrónico
- carlosalberto.pose [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
María Isabel Porta Martín
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Teléfono
- 881813819
- Correo electrónico
- isabel.porta [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución IT e outros
Patricia Maria Iglesias Souto
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 881813741
- Correo electrónico
- patriciamaria.iglesias [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Cristina Varela Portela
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813837
- Correo electrónico
- cristina.varela [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Jose Ramon Fernandez Vazquez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813847
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Ana Isabel Couce Santalla
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Teléfono
- 881813898
- Correo electrónico
- ana.couce [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Julio Cesar Labandeira Sanchez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Xosé Carlos Macía Arce
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Teléfono
- 881812117
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Armando Requeixo Cuba
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Correo electrónico
- armando.requeixo.cuba [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Maria Lopez Sandez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Correo electrónico
- maria.sandez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Maria Del Mar Sanjuan Roca
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813811
- Correo electrónico
- mariadelmar.sanjuan [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Francisco Sóñora Luna
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Experimentais
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Zeltia Martínez López
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 881813679
- Correo electrónico
- zeltia.martinez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Maria Del Rosario Castro Gonzalez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución IT e outros
Miguel Ángel Nogueira Pérez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Teléfono
- 881813816
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Cristina Trigo Martínez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Teléfono
- 881812024
- Correo electrónico
- cristina.trigo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Raul Soutelo Vazquez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Correo electrónico
- raul.soutelo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Ana Belen Rodriguez Raposo
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Matemática
- Teléfono
- 881812124
- Correo electrónico
- anabelen.rodriguez.raposo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Francisco Jose Armas Quinta
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Teléfono
- 881812116
- Correo electrónico
- francisco.armas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Raquel Mariño Fernandez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813833
- Correo electrónico
- raquel.marino [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Manuel Ramon Pousa Castelo
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Nuria Abal Alonso
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813821
- Correo electrónico
- nuria.abal [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Maria Cristina Ceinos Sanz
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Teléfono
- 881813823
- Correo electrónico
- cristina.ceinos [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Maria Isabel Dans Alvarez De Sotomayor
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813829
- Correo electrónico
- isabel.dans [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Aránzazu Fuentes Ríos
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Correo electrónico
- arantxa.fuentes [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Beatriz Crujeiras Pérez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Experimentais
- Teléfono
- 881812005
- Correo electrónico
- beatriz.crujeiras [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Angel Miramontes Carballada
- Departamento
- Xeografía
- Área
- Análise Xeográfica Rexional
- Correo electrónico
- angel.miramontes [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución S. Esp. e outros
Maria Sandra Rodriguez Burgos
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Correo electrónico
- mariasandr.rodriguez [at] rai.usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución IT e outros
Maria Sandra Rodriguez Burgos
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Correo electrónico
- mariasandr.rodriguez [at] rai.usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Juan Ramón Gallástegui Otero
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Experimentais
- Correo electrónico
- juanramon.gallastegui [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Pablo Brocos Mosquera
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Experimentais
- Correo electrónico
- pablo.brocos [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
German Vargas Callejas
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Teoría e Historia da Educación
- Teléfono
- 881813820
- Correo electrónico
- german.vargas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Agustin Gonzalez Fernandez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Margarita Valcarce Fernandez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
- Teléfono
- 881813828
- Correo electrónico
- margot.valcarce [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Maria Carmen Gomez Gomez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 982821077
- Correo electrónico
- mariadelcarmen.gomez.gomez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Milena Villar Varela
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Teoría e Historia da Educación
- Correo electrónico
- milena.villar [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Rocio Carolo Tosar
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Filosofía
- Correo electrónico
- rocio.carolo.tosar [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Jorge Losada Rodriguez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Matemática
- Teléfono
- 881813215
- Correo electrónico
- jorge.losada.rodriguez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Patricia Alonso Ruido
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Teoría e Historia da Educación
- Teléfono
- 881813756
- Correo electrónico
- patricia.alonso.ruido [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Ana Nieto Vieites
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 881813679
- Correo electrónico
- ananieto.vieites [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución IT e outros
Isabel Serna Masia
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Olalla Cortizas Varela
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Correo electrónico
- olalla.cortizas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Sergio Clavero Ibañez De Garayo
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Teléfono
- 881812026
- Correo electrónico
- sergio.clavero [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU