- Código
- MP0175-CE0155
- Tipo
- Diploma de Especializacion
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 30.0
- Curso
- 2023-2024
- Prezo
- 600,00€
- Centro
- Facultade de Psicoloxía
- Dirección
-
Carlos Dosil Diaz
Cesar Bugallo Carrera - Contacto
carlos.dosil [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Carlos Dosil Díaz
carlos.dosil [at] usc.es
Facultade de Psicoloxía
Datas
Duración: 15/01/2024 - 30/06/2024
Preinscrición: 06/07/2023 - 30/09/2023
Matrícula: 08/10/2023 - 20/12/2023
Número alumnos/as mínimo: 1
Número alumnos/as máximo: 1
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Este curso forma parte de:
Código | Nome do curso |
---|---|
MP0175 | Máster de Formación Permanente en Avances en ciencias da familia e innovacións na educación |
Requisitos de acceso
Psicólogos, pedagogos, psicopedagogos, mestres, traballadores sociais, educadores sociais, avogados, médicos, enfermeiros e aqueles outros que a xuizo da Comisión Académica poidan realizar o curso con aproveitamento.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Adecuación da titulación, entrevista, orde de preinscrición, expediente e méritos.
Obxectivos
1. Adquirir coñecementos teórico-prácticos da problemática que afecta a educación na familia e a escola, na sociedade actual, e as técnicas a utilizar para a solución das mesmas.2. Adquirir as habilidades necesarias para a intervención e o exercicio profesional tanto na familia como na escola.
3. Coñecer as áreas emerxentes que de forma directa inciden no desenrolo e no crecemento persoal.
4. Deseñar e aplicar diferentes tipos de programas e estratexias, acomodados ós procesos de ensinanza-aprendizaxe.
Competencias
A metodoloxía terá presente tanto a dimensión científica como a profesional do Curso.O Programa Presencial combinará as sesións maxistrais con traballos en pequenos grupos. O Programa das Actividades non Presenciais, completará a formación, que finalizará coa presentación dun Proxecto breve sobre as repercusions da pandemia.
Avaliación
Continua, con 3 exames na modalidade de pregunta curta ou tipo test
Metodoloxía
Parte presencial Primeira semana: 15-19 xaneiro: A Familia e os seus contextos/Educación emocional/Calidade Educativa. A xestion da calidade en educación Segunda semana: 22-26 xaneiro: Importancia da bidireccionalidade nas relacions pais-fillos/Aportacions do Coaching a unha educación de calidade na familia e na escola. Terceira semana: 29 de xaneiro o 2 de febreiro: Ecoloxía e Educación/Neurociencia. O crecemento persoal dende o enfoque do cerebro pleno. Cuarta semana: 5-9 febreiro. Saude dixital e ciberseguridade na familia e na escola. / Dificultades e trastornos do desenvolvemento/Trastornos Comportamentais e de Personalidade en la infancia y adolescencia Quinta semana: 12-16 febreiro. Trastornos Comportamentais e de Personalidade na infancia e adolescencia/Violencia na Familia e na Parella: Prevención e Intervención/ Adiccions: Consumo, Prevención e Intervención Parte non presencial Marzo 2024: Os anos avanzados da vida. Modelos atencionais e de xestión/ Atención á diversidade o longo do ciclo vital Abril 2024: Orientación e mediación familiar e escolar. Intervención en situacións de crise.
De luns a venres: Do 15 de xaneiro ata o 16 de febreiro, de 9 a 14 horas e de 15.30 a 20.30 horas, na Facultade de Psicoloxía
Observacións
Curso impartido na modalidade HÍBRIDA (98% presencial)
O día da festividade de Santo Tomás as clases celébranse na Residencia S. Martín Pinario no mesmo horario.
O pago de importe de matricula e seguro de accidentes se efectua a través dun convenio bilateral.
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | A Familia e ós seus Contextos. | 1.0 |
2 | Os Anos Avanzados da Vida. Modelos Atencionais e de Xestión. | 1.0 |
3 | Calidade Educativa. A Xestion da Calidade en Educación. | 2.0 |
4 | Saude Dixital e Ciberseguridade na Familia e na Escola. | 2.0 |
5 | Educación Emocional. | 2.0 |
6 | Aportacions do Coaching a unha Educación de Calidade na Familia e na Escola. | 4.0 |
7 | Ecoloxía e Educación. | 1.0 |
8 | Neurociencia. O Crecemento Persoal dende o Enfoque do Cerebro Pleno. | 4.0 |
9 | Dificultades e Trastornos do Desenvolvemento. | 2.0 |
10 | Trastornos Comportamentais e de Personalidade na Infancia e Adolescencia. | 2.0 |
11 | Importancia da Bidireccionalidade nas Relacions Pais-Fillos. | 1.0 |
12 | Orientación e Mediación Familiar e Escolar. Intervención en Situacions de Crise. | 3.0 |
13 | Violencia na Familia e na Parella: Prevención e Intervención. | 2.0 |
14 | Atención a Diversidade ao Longo do Ciclo Vital. | 1.0 |
15 | Adiccións: Consumo, Prevención e Intervención. | 2.0 |