- Código
- MP0153
- Tipo
- Máster de Formación Permanente
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 2 anos
- Créditos
- 60.0
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 1.200,00€
- Centro
- Facultade de Psicoloxía
- Dirección
-
Eva María Taboada Ares
Patricia Maria Iglesias Souto - Contacto
evamaria.taboada [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Eva María Taboada Ares
13892
evamaria.taboada [at] usc.es
Facultade de Psicoloxía
Datas
Duración: 16/01/2023 - 30/12/2023
Preinscrición: 05/07/2022 - 31/10/2022
Matrícula: 08/11/2022 - 20/12/2022
Número alumnos/as mínimo: 13
Número alumnos/as máximo: 50
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Este curso engloba os seguintes cursos de posgrao ou formación continua:
Código | Nome do curso |
---|---|
MP0153-CE0140 | Curso de Especialización en Avances en ciencias da familia e innovacións na educación |
Requisitos de acceso
Psicólogos, pedagogos, psicopedagogos, mestres, traballadores sociais, educadores sociais, avogados, médicos, enfermeiros e aqueles outros que a xuizo da Comisión Académica poidan realizar o curso con aproveitamento sempre que sexan licenciados, graduados ou diplomados universitarios.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Adecuación da titulación, entrevista, orden de preinscrición, expediente e méritos
Obxectivos
1. Adquirir coñecementos teórico-prácticos da problemática que afecta a educación na familia e a escola, na sociedade actual, e as técnicas a utilizar para a solución das mesmas.2. Adquirir as habilidades necesarias para a intervención e o exercicio profesional tanto na familia como na escola
3. Coñecer as áreas emerxentes que de forma directa inciden no desenrolo e no crecemento persoal
4. Deseñar e aplicar diferentes tipos de programas e estratexias, acomodados ós procesos de ensinanza-aprendizaxe.
Competencias
A metodoloxía terá presente tanto a dimensión científica como a profesional do Curso.O Programa Presencial combinará as sesións maxistrais con traballos en pequenos grupos. As sesións presenciais serán completadas con un Programa Práctico que permitirá ós alumnos recibir unha formación nos escenarios adecuados, e que será titorizada por un profesional do sector. O Programa das Actividades non Presenciais, tamén titorizadas por profesionais do Curso, completará a formación, que finalizará coa presentación dunha Memoria/Proxecto Final e dun Traballo Tutelado Aplicado.
Avaliación
Continua, con 3 exames na modalidade de pregunta curta ou tipo test na fase presencial, e 2 na fase non presencial; presentación de: Proxecto/Memoria fin de Curso e documento justificativo de ter realizado o Traballo Tutelado Aplicado.
Metodoloxía
Parte presencial Primeira semana: 16-20 xaneiro: Saude dixital e ciberseguridade na familia e na escola/Educación emocional. Segunda semana: 23-27 xaneiro: Aportacions do Coaching a unha educación de calidade na familia e na escola/Ecoloxía e Educación: Os obxetivos de desenvolvemento sostible (ODS). Terceira semana: 30 de xaneiro o 3 de febreiro: Neurociencia. O crecemento persoal dende o enfoque do cerebro pleno. Cuarta semana: 6-10 febreiro. Trastornos do desenvolvemento, e trastornos comportamentais e de personalidade: Prevención e intervención. Quinta semana: 13 febreiro. Repercusions da pandemia na familia e na escola. Parte non presencial Marzo 2023: Violencia na familia e na parella: prevención e intervención. Abril 2023: Atención á diversidade o longo do ciclo vita/ Calidade educativa: O Modelo LQ-Excellence. Maio 2023: Adicións: consumo, prevención e intervención/ Orientación e mediación familiar e escolar. Intervención en situacións de crise. Xuño- decembro: Traballo Tutelado Aplicado e TFM.
Parte presencial: De luns a venres: Do 16 de xaneiro ata o 3 de febreiro, de 9 a 14 horas e de 15.30 a 20.30 horas/ Do 6 ao 13 de febreiro, de 9 a 14 horas e de 15.30 a 18.30 horas/ O día 16 de febreiro de 11 a 13 horas
Observacións
Parte non presencial
Mes de marzo:
- Do 6 ao 24, 10 horas cada seman, correspondentes a materia: Orientación e Mediación Familiar
- Do 27 ao 31, 10 horas correspondentes a materia: Atención a diversidade ao longo do ciclo vital
Mes de abril:
-Do 3 ao 14, 20 horas correspondentes a materia: Violencia na familia e na parella: prevención e intervención
-Do 17 ao 28, 20 horas correspondentes a materia: Adiccións: consumo, prevención e intervención
Mes de maio
-Do 1 ao 12, 20 horas correspondentes a materia: Calidade educativa: O Modelo LQ- Excellence
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Aportacions do Coaching a unha Educación de Calidade na Familia e na Escola. | 4.0 |
2 | Ecoloxía e Educación: ós Obxetivos de Desenvolvemento Sostible (Ods). | 1.0 |
3 | Neurociencia. O Crecemento Persoal dende o Enfoque do Cerebro Pleno. | 5.0 |
4 | Dificultades e Trastornos do Desenvolvemento. | 2.0 |
5 | Trastornos Comportamentais e de Personalidade. | 2.0 |
6 | Repercusións da Pandemia na Familia e na Escola. | 1.0 |
7 | Orientación e Mediación Familiar e Escolar. Intervención en Situacions de Crise. | 3.0 |
8 | Violencia na Familia e na Parella: Prevención e Intervención. | 2.0 |
9 | Atención a Diversidade ao Longo do Ciclo Vital. | 1.0 |
10 | Adiccións: Consumo, Prevención e Intervención. | 2.0 |
11 | Calidade Educativa: o Modelo Lq- Excellence. | 2.0 |
12 | Traballo Tutelado Aplicado. | 20.0 |
13 | Saude Dixital e Ciberseguridade na Familia e na Escola. | 3.0 |
14 | Educación Emocional. | 2.0 |
15 | Tfm. (2º Curso) | 10.0 |