- Código
- MP0153-CE0140
- Tipo
- Diploma de Especializacion
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 20.0
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 400,00€
- Centro
- Facultade de Psicoloxía
- Dirección
-
Eva María Taboada Ares
Patricia Maria Iglesias Souto - Contacto
evamaria.taboada [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Eva María Taboada Ares
13892
evamaria.taboada [at] usc.es
Facultade de Psicoloxía
Datas
Duración: 16/01/2023 - 16/02/2023
Preinscrición: 01/07/2022 - 31/10/2022
Matrícula: 01/11/2022 - 31/12/2022
Número alumnos/as mínimo: 1
Número alumnos/as máximo: 30
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Este curso forma parte de:
Código | Nome do curso |
---|---|
MP0153 | Máster propio en Avances en ciencias da familia e innovacións na educación |
Requisitos de acceso
Psicólogos, pedagogos, psicopedagogos, mestres, traballadores sociais, educadores sociais, avogados, médicos, enfermeiros e aqueles outros que a xuizo da Comisión Académica poidan realizar o curso con aproveitamento sempre que sexan licenciados, graduados ou diplomados universitarios.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Adecuación da titulación, entrevista, orde de preinscrición, expediente e méritos.
Obxectivos
1. Adquirir coñecementos teórico-prácticos da problemática que afecta a educación na familia e a escola, na sociedade actual, e as técnicas a utilizar para a solución das mesmas.2. Adquirir as habilidades necesarias para a intervención e o exercicio profesional tanto na familia como na escola.
3. Coñecer as áreas emerxentes que de forma directa inciden no desenrolo e no crecemento persoal.
4. Deseñar e aplicar diferentes tipos de programas e estratexias, acomodados ós procesos de ensinanza-aprendizaxe.
Competencias
A metodoloxía terá presente tanto a dimensión científica como a profesional do Curso.O Programa Presencial combinará as sesións maxistrais con traballos en pequenos grupos. O Programa das Actividades non Presenciais, completará a formación, que finalizará coa presentación dun Proxecto breve sobre as repercusions da pandemia.
Avaliación
Continua, con 3 exames na modalidade de pregunta curta ou tipo test
Metodoloxía
Parte presencial Primeira semán: 16-20 xaneiro: Saude dixital e ciberseguridade na familia e na escola. Educación emocional Segunda semán: 23-27 xaneiro: Aportacions do Coaching a unha educación de calidade na familia e na escola. Ecoloxía e Educación: Os obxetivos de desenrolo sostible (ODS). Terceira semán: 30 de xaneiro o 3 de febreiro: Neurociencia. O crecemento persoal dende o enfoque do cerebro pleno Cuarta semán: 6-10 febreiro. Trastornos do desenvolvemento e trastornos comportamentais e de personalidade: Prevención e intervención. Quinta semán: Repercusions da pandemia na familia e na escola
De luns a venres: Do 16 de xaneiro ata o 3 de febreiro, de 9 a 14 horas e de 15.30 a 20.30 horas/ Do 6 ao 10 de febreiro, de 9 a 14 horas e de 15.30 a 18.30 horas/ O día 13 de febreiro de 9 a 14 horas
Observacións
Parte non presencial: Proposta de accions sobre: Repercusions da pandemia na familia e na escola (5 horas)
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Aportacions do Coaching a unha Educación de Calidade na Familia e na Escola. | 4.0 |
2 | Ecoloxía e Educación: ós Obxetivos de Desenvolvemento Sostible (Ods). | 1.0 |
3 | Neurociencia. O Crecemento Persoal dende o Enfoque do Cerebro Pleno. | 5.0 |
4 | Dificultades e Trastornos do Desenvolvemento. | 2.0 |
5 | Trastornos Comportamentais e de Personalidade. | 2.0 |
6 | Repercusións da Pandemia na Familia e na Escola. | 1.0 |
7 | Saude Dixital e Ciberseguridade na Familia e na Escola. | 3.0 |
8 | Educación Emocional. | 2.0 |