Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 51
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Humanidades
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
En inglés para usos profesionais traballaremos as habilidades comunicativas: escoitar, ler, falar, escribir e mediar. Un obxectivo importante é que os estudantes atopen, comprendan e sexan capaces de corrixir erros gramaticais e léxicos, outro obxectivo é seguir mellorando o seu uso do inglés oral en canto á expresión e pronuncia, xa que un uso máis pulido e adecuado da lingua inglesa. permite aos usuarios que traballan duro manter unha mellor imaxe profesional.
Ademais, esta é unha materia de English for Specific Purposes (ESP), o que significa que o alumnado utilizará a lingua inglesa como ferramenta para realizar tarefas que teñan que ver co ámbito da xestión cultural e, polo tanto, pasará a ser familiarizado coas estruturas e léxico relacionados con ese campo de coñecemento. Repasaranse, por exemplo, determinados puntos gramaticais, e despois poranse en práctica mentres se realizan tarefas (textos, vídeos, etc.) relacionadas co ámbito da cultura que faciliten a práctica do uso do inglés en contexto.
O traballo académico desenvolvido nesta materia comezará nun nivel B2 segundo o establecido polo Marco Común Europeo de Referencia ou MCER, en inglés (2001). Este nivel foi designado como nivel "alto-intermedio" e significa:
--que o alumnado teña un nivel máis avanzado e independente que os niveis anteriores.
--Pode comprender con detalle o que se lles di na lingua estándar, mesmo nun ambiente ruidoso.
--pode comunicarse de xeito sinxelo e espontáneo de forma clara e detallada. Aínda non son falantes experimentados, pero un usuario B2 é capaz de entender e ser comprendido na maioría das situacións.
- Pode comprender as ideas principais dun texto complexo sobre temas tanto concretos como abstractos, incluíndo os conceptos técnicos da súa área de especialización.
--pode interactuar cun grao de fluidez e espontaneidade que permita a interacción con falantes nativos sen ningún esforzo por ambos os dous lados.
--pode expresarse por escrito con claridade e precisión, interactuando co receptor de forma flexible e eficaz.
Ademais dos obxectivos específicos relacionados co nivel lingüístico que se pretende acadar, as actividades formativas que se van realizar nesta materia permiten ao alumnado practicar e desenvolver unha serie de obxectivos transversais:
• No uso dos recursos suxeridos ao longo do curso, o alumnado deberá consolidar a capacidade de utilizar unha serie de ferramentas de autoaprendizaxe dispoñibles en Internet, mellorando así a súa capacidade de autoaprendizaxe.
• A realización de varios proxectos breves centrados na resolución de problemas concretos permitirá ao alumnado desenvolver as súas habilidades investigadoras, especialmente as relacionadas coa procura de fontes de información e a avaliación crítica e o uso axeitado da información obtida.
• O alumnado tamén desenvolverá a súa capacidade para expor as súas razóns e argumentos con claridade, á vez que gaña a flexibilidade para admitir diferentes perspectivas; Isto mellorará a súa capacidade para participar na negociación de forma construtiva.
• A interacción rutineira en pequenos grupos axudará aos estudantes a mellorar as súas habilidades interpersoais, que son necesarias para tomar decisións e organizar o traballo en equipo.
1. Aspectos gramaticais relevantes para o nivel B2 do MECR, tales como: adxectivos cuantificadores, verbos que rexen en “-ing”, verbos que rexen infinitivo, oracións de relativo especificativas e explicativas (oracións de relativo definitorias e non definitorias), discurso reportado (reportado). / discurso indirecto), uso do xerundio con verbos que expresan emoción, “desexos e arrepentimentos”, condicionais de segundo e terceiro grao. Tempos verbais en presente, pasado, perfecto e futuro, condicionais, expresión do desexo, preguntas, inversión da orde, estruturas para expresar obriga e permiso, voz pasiva, sintaxe, oracións compostas e complexas.
2. Vocabulario e léxico relevantes para o ámbito do patrimonio cultural e da xestión cultural.
3. O inglés como lingua global.
4. Traballo de tarefas:
- Estratexias dixitais para o compromiso co patrimonio cultural
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA:
Grammar and Vocabulary for Advanced. (2015, With Answers and Audio). Cambridge: Cambridge University Press. Language Practice for First. English Grammar and Vocabulary. (2014, 5th Edition, Student’s Book with key). London. Macmillan.
Language Practice for First. English Grammar and Vocabulary. (2014, 5th Edition, Student’s Book with key). London. Macmillan.
Diccionarios recomendados:
Gran diccionario Oxford Español-Inglés/Inglés-Español. Oxford University Press.
Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners (Paperback). Harper Collins Publishers.
Bibliografía de sitios webs para consulta:
Diccionarios de inglés:
---- http://www.thefreedictionary.com/
---- http://www.ldoceonline.com/
---- http://dictionary.cambridge.org/
---- http://www.learnersdictionary.com/
---- http://dictionary.reference.com/
Diccionarios de inglés a español y español a inglés
---- http://www.wordreference.com/
Diccionario de inglés a gallego y gallego a inglés
---- http://sli.uvigo.es/CLIG/index.html
Sinónomos, antínomos e ideas relacionadas:
---- http://thesaurus.reference.com/
Tareas escritas:
----https://nanowrimo.org/
----https://prowritingaid.com/
Sitios web con ejercicios:
---- http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm
---- http://www.englishpage.com/grammar/
Miscellanea (actividades, pruebas, lectura, podcast…)
UsingEnglish.com:
---- http://www.usingenglish.com/
English Page
---- http://www.englishpage.com/
---- (gramática, ejercicios, vocabulario, tareas escritas)
BBC Learning English
---- http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/
---- (actividades de gramática, lectura, comprensión auditiva, podcasts)
British Council - Learning English
---- http://www.learnenglish.org.uk/
---- (actividades de gramática, lectura, comprensión auditiva, podcasts)
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA:
Davies, Rosamund and Gauti Sigthorsson. 2013. Introducing the Creative Industries from Theory to Practice. Los Angeles, California: Sage.
Farall, Cate and Marianne Lindsley. 2008. Professional English in Use: Marketing. Cambridge: Cambridge University Press.
Groes, Sebastian, Ed.2016. Memory in the Twenty-First Century: New Critical Perspectives from the Arts, Humanities and Sciences. London: Palgrave Macmillan.
Hesmondhalgh, David. 2007. The Cultural Industries. Los Angeles, California: Sage.
Segundo se indica na Memoria oficial do plan de estudos do Grao en Xestión Cultural, o alumnado deberá desenvolver competencias en catro áreas diferentes: competencias básicas, xerais, transversais e específicas. Son os seguintes:
Habilidades básicas:
CB4. Que o alumnado saiba comunicar información, ideas, problemas e solucións a públicos tanto especializados como non especializados de forma clara e sen ambigüidades.
CB5. Que o alumnado adquira as habilidades de aprendizaxe que lle permitan continuar a súa formación dun xeito que será, en boa medida, autodirixido ou autónomo.
Habilidades xerais:
CG4. Recoñecer e asumir un compromiso sólido cos valores democráticos e cos dereitos fundamentais do ser humano, prestando especial atención á igualdade de xénero, á multiculturalidade e á non discriminación das persoas con diversidade funcional.
Habilidades transversais:
CT1. Adquirir habilidades para analizar e sintetizar información procedente de diferentes fontes, valorando a súa relevancia e interese en función dos obxectivos perseguidos.
CT4. Coñecer o uso estándar e coherente, correcto e axeitado de dúas linguas estranxeiras, tanto de forma oral como escrita.
CT6. Organizar e planificar o traballo en función dos obxectivos e dos recursos dispoñibles.
Habilidades específicas:
CE4. Coñecer as posibilidades que ofrecen as linguas para a transmisión de contidos culturais, tanto na súa dimensión oral e escrita como nos distintos niveis (local, nacional e internacional) de traballo no mundo da cultura.
CE16. Recoñecer a diversidade de culturas comunicativas e desenvolver estratexias para facilitar a comunicación entre diversos grupos humanos.
Como parte da explicación teórica, o profesorado responsable realizará exposicións sobre gramática, vocabulario e uso do inglés. Posteriormente, o alumnado que asista a estas clases (24 horas) realizará na aula actividades prácticas individuais e grupais, tales como: debates na clase, xogos de roles, actividades de resolución de problemas, así como actividades de comprensión auditiva e pronuncia, e análise e comentarios. nas lecturas asignadas. Nas sesións prácticas e formativas (24 horas) o profesorado responsable proporá actividades complementarias a realizar dentro e fóra da aula sobre aqueles aspectos lingüísticos que requiran unha práctica máis intensa como lecturas encomendadas, tarefas escritas e práctica individual da pronuncia. así como actividades breves sobre aspectos de comunicación relacionados cos temas expostos na clase, ou participación nun proxecto en grupo. As tarefas mencionadas anteriormente deben axudar aos estudantes a poñer en práctica o seu inglés. Para realizar as actividades realizadas fóra da aula, empregarase a plataforma virtual da USC para acceder a determinados recursos dixitais como lecturas asignadas, vocabulario e explicacións gramaticais e, no seu caso, entregar traballos e acceder a comentarios e cualificacións. Tamén se utilizará como medio adicional de avaliación e titoría para o alumnado.
As titorías (3 horas) realizaranse na aula durante o cuadrimestre e/ou individualmente a través da plataforma virtual, a través de Microsoft Teams, e correo electrónico, dependendo das necesidades individuais de cada alumno. Estas titorías son unha opción eficaz para que o profesorado responsable e o alumnado manteña un contacto directo. Isto, á súa vez, permitirá avaliar o progreso do alumnado durante o curso, incluíndo o seu nivel de interiorización dos contidos e competencias centrados na aula, e dará a oportunidade de solicitar e dar un asesoramento personalizado que lle permita a cada alumno/a. para acadar mellor os obxectivos da materia. O profesorado responsable tamén poderá utilizar as titorías para confirmar que o alumnado realizou as tarefas complementarias asignadas e previstas para o seu estudo autónomo.
Ademais, o traballo realizado nesta titulación é unha forma de preparar mellor os estudantes para o seu futuro profesional e implantarase unha ética de traballo profesional para as tarefas desenvolvidas nesta materia. Todas as actividades escritas deben escribirse a dobre espazo.Todas as actividades que se impartan deberán incluír as fontes bibliográficas e dixitais consultadas, segundo un método académico establecido de citación bibliográfica.
Esta asignatura será impartida en inglés.
A avaliación basearase en parte na observación continua do alumnado ao longo do cuadrimestre e de acordo cos períodos de exame que se indican a continuación.
AVALIACIÓN DE PRIMEIRA OPORTUNIDADE:
(A) Para os estudantes que asisten regularmente a clases:
- Preparación e participación activa na aula: 10%
- Evaluación continua de actividades supervisadas: 50%
- Exameoral final: 10%
- Examen escrito final: 30%
(B) Para o alumnado con dispensa legal de asistencia e repetidores:
- Participación activa en el aula virtual y tareas asignadas: 60%
- Examen oral final: 10%
- Examen escrito final: 30%
O alumnado recibirá unha nota de avaliación continua ao final do cuadrimestre. Como se pode observar na relación anterior, a preparación das actividades asignadas e a participación activa na aula, así como a nota de avaliación continua, constitúen unha porcentaxe importante da nota final desta materia. Os exames escritos realizaranse nas datas oficialmente fixadas pola facultade.
** En todo caso, para todos os períodos de exames, o alumnado deberá superar todos os apartados indicados anteriormente para aprobar esta materia.
AVALIACIÓN SEGUNDA OPORTUNIDADE:
O sistema de avaliación é o mesmo que na primeira oportunidade.
ADVERTENCIA. --Na normativa de rendemento académico da USC (DOG do 21 de xullo de 2011, art. 16) a realización fraudulenta de calquera proba de avaliación sanciona coa falla na correspondente convocatoria, á marxe do expediente disciplinario que poidan abrir a persoas maiores de idade. o estudante infractor. Polo tanto, a detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia sancionarase cun suspenso na materia con independencia da cualificación que obtivese o alumno nos demais conceptos. Entendemos por plaxio a copia total ou parcial, literal ou non, de contidos ou ideas publicados noutros traballos académicos ou en calquera tipo de traballo (en papel ou en Internet), sen que o alumno cite a fonte da que foron fontes esas ideas. extraídos ou textos. Os estudantes suspendidos por plaxio non poderán aproveitar a segunda oportunidade.
Como consta na Memoria da titulación, nesta materia de seis créditos ECTS, está previsto que o alumnado dedique un total de 150 horas, das que 51 corresponden a traballo presencial na aula (24 horas expositivas, 24 horas interactivas e 3 horas de titorías) e 99 a traballo autónomo e preparatorio.
REQUISITOS FORMAIS ESPECÍFICOS:
Aínda que non existen requisitos formais específicos para esta materia, o alumnado debe ter consolidado as competencias do nivel B1.2 MARCO. Se alguén non está seguro de alcanzar este nivel, pode poñerse en contacto co profesorado encargado.
Por outra banda, é necesario que o alumnado teña acceso a un ordenador (ou tablet, smartphone) con audio mais capacidade de vídeo para que poidan acceder á aula virtual, así como para completar as actividades e tarefas asignadas durante o curso académico.
ASISTENCIA A CLASE:
O alumnado debe ser capaz de facer o traballo desenvolvido nesta materia en por si. Así, o alumnado que non asista a clase deberá entregar o traballo asignado para recibir unha nota de avaliación continua. Para favorecer a avaliación continua, unha certa porcentaxe da nota final reflectirá a asistencia e a participación activa do alumnado en clase. Ademais, farase fincapé no traballo oral realizado ao longo do curso e este traballo oral realízase mellor na aula. En calquera caso, como o alumnado universitario é responsable de preparar o traballo asignado en clase tanto se asiste ou non.
TRABALLO EN CLASE E ESTUDO FORA DA AULA:
A participación activa en clase axudará ao alumnado para mellorar a súa produción lingüística tanto en inglés escrito como oral. Despois de completar unha área de estudo, espérase que o alumnado continúe a súa preparación do vocabulario e / ou tarefas asignadas. Durante o ano asignarase traballo escrito para permitir a práctica deste tipo de produción lingüística.
Maria Del Mar Viña Rouco
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- mariadelmar.vina [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Jesus Varela Zapata
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 982824715
- Correo electrónico
- varela.zapata [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Mércores | |||
---|---|---|---|
09:30-11:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula 14 |
Xoves | |||
11:00-12:30 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | Aula 14 |
16.01.2024 12:30-15:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 15 |
05.07.2024 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 14 |