Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
Áreas: Filoloxía Francesa
Centro Facultade de Formación do Profesorado
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
-Chegar ao nivel B2 de francés do Marco Común Europeo de Referencia
-Ser capaz de crear material didáctico axeitado para desenvolver o método AICLE nas aulas de Primaria
-Saber usar materiais e recursos didácticos (recursos virtuais e TICS).
1. Aprendizaxe integrado de contidos curriculares en lingua extranxeira (francés).
2. Metodoloxía e estratexias de ensino
3. Elaboración de currículos integrados
4. Competencias do profesor AICLE
Bibliografía básica
Conseil de l’Europe. (2018). Cadre Européen de Référence pour les Langues : apprendre, enseigner, évaluer. Volume complémentaire avec de nouveaux descripteurs. Versión electrónica: [https://rm.coe.int/cecr-volume-complementaire-avec-de-nouveaux-descript…]
Coste, D., Moore, D. y Zarate, G. (2009). Compétence plurilingue et pluriculturelle. Conseil de l’Europe.
Doyé, H. (2005). L’intercompréhension. Conseil de l’Europe
EURYDICE. (2006). L'enseignement d'une matière intégrée à une langue étrangère (EMILE) à l'école en Europe. Analyse comparative. Bruxelles: Commission européenne.
Gravé-Brousseau, G. (2011). "L'Emile d'hier à aujourd'hui : une mise en perspective de l'apprentissage d'une discipline en langue étrangère". Versión electrónica : [http://www.emilangues.education.fr/files/par-rubriques/L_EMILE_d_hier_a…]
Roulet, E. (1980). Langue maternelle et langues secondes : vers une pédagogie intégrée. Paris: Crédif–Hatier.
Roussel, S., Tricot, A. (2017). “Emile/CLIL, EMI vs TCC : des espaces de recherche si proches et si lointains”. Versión electrónica [https://doi.org/10.4000/alsic.3126]
Recursos complementarios(consultados 13/05/22)
Emilangues [https://www.emilangues.education.fr/]
Ressources-primaire.fr [http://www.ressources-primaires.fr/index.htm]
COMPETENCIAS XERAIS
G.1. Capacidade para amosar coñecementos sobre as áreas curriculares da
Educación Primaria, as súas relacións, criterios de avaliación, e didáctica do seu
ensino e aprendizaxe.
G.2. Capacidade para deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e
aprendizaxe, tanto individualmente como en equipo
G.3. Capacidade para abordar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos
multiculturais e plurilingües, e capacidade para afrontar a lectura e o comentario
crítico de textos.
G.10. Capacidade para reflexionar sobre as prácticas de aula co fin de innovar e
mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe
autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes.
COMPETENCIAS ESPECÍFICAS
E1. Capacidade para comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo
que abrangue entre os 6 e os 12 anos no seu contexto familiar, social e escolar.
E2. Capacidade para coñecer as características do alumnado desa etapa e dos seus
contextos motivacionais e sociais.
E52. Capacidade para expresarse, oralmente e por escrito, nunha lingua
estranxeira.
E53. Capacidade para desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante
recursos didácticos axeitados e para promover as competencias correspondentes
nos estudantes.
COMPETENCIAS BÁSICAS
B.1. Capacidade para amosar a adquisición e comprensión de coñecementos,
especialmente relativos a área de estudo.
B.2. Capacidade para a aplicación dos coñecementos adquiridos ao ámbito
profesional, co fin de elaborar argumentos e resolver problemas.
B.4. Capacidade para transmitir información en ámbitos especializados e non
especializados.
COMPETENCIAS TRANSVERSAIS
T.1. Coñecemento instrumental de linguas estranxeiras
As sesións expositivas en grandes grupos orientaranse á presentación de novos contidos por parte do profesor, realización de práctica controlada e debates por parte do alumnado. A lectura de documentos e consulta de outras fontes de información xunto co debate, tanto en grupo grande como en mediano, axudará ao desenvolvemento das competencias relacionadas coa lectura e o comentario crítico de textos. As actividades en grupo mediano e pequeño, especialmente as referidas á realización e presentación de proxectos, fomentarán o desenvolvemento das competencias referidas ao traballo autónomo e cooperativo. Empregarase exclusivamente a lingua estranxeira na realización dos distintos tipos de actividades tanto en grandes grupos como en pequenos grupos o nas titorías (grupos reducidos o individualizadas). Con isto, pretendese desenvolver a competencia específica “Expresarse oralmente e por escrito nunha lingua estranxeira” así como a competencia transversal referida ao dominio dunha lingua estranxeira. As titorías plantexaranse como sesións de orientación para a resolución de problemas e a supervisión e asesoramento do alumnado para a potenciación do traballo autónomo.
PRIMEIRA CONVOCATORIA:
1-Alumnos con asistencia obligatoria
A evaluación realizarase a partir do esquema siguinte:
-Control continuo (participación e entrega de traballos): 50%
- Examen final: 50%
Os estudantes deberán obter como mínimo un 5 en cada parte. A asistencia como mínimo ao 80% das clases é obligatoria.
2-Alumnos con dispensa oficial de asistencia.
Estos alumnos deberán realizar e entregar nas fechas sinaladas os traballos e probas solicitados ao longo do curso, que supoñerá ata un 40% da nota. O 60% restante corresponderá á proba final. É necesario obter un mínimo de 5 sobre 10 tanto nas probas como nas tareas continuas para poder superar a materia.
3-Alumnos repetidores.
O sistema de evaluación será o mesmo que no punto 1.
SEGUNDA CONVOCATORIA:
Aplicarase o mesmo sistema que para a primeira convocatoria. Calquera parte superada na primeira convocatoria de ese ano, respetarase nesta convocatoria.
Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25
Horas de Titorías: 2.25
Clase Expositiva: 18
Clase Interactiva: 18
Total: 112.5
Recomendase posuír un nivel inicial de competencia comunicativa equivalente ao nivel B1 do Marco Común Europeo de Referencia. Recomendase tamén teraprobada a materia obligatoria ‘ENSINO E APRENDIZAXE DE COMPETENCIAS COMUNICATIVAS: FRANCÉS’.
Clases impartidas en francés.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Pauline Mauricette Christiane Blatt
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Teléfono
- 982821059
- Correo electrónico
- paulinem.blatt [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Luns | |||
---|---|---|---|
09:00-10:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 27 |
13:30-15:00 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | Aula 27 |
12.01.2023 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 20 |
26.06.2023 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 21 |