Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 2 Clase Expositiva: 17 Clase Interactiva: 22 Total: 41
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
Ao completar a materia o estudante logrará:
• Ser capaz de desenvolver unha campaña integral de márketing dixital.
• Comprender os factores que afectan ó deseño óptimo de estratexias empresariais na internet.
• Ser capaz de elaborar plans de márketing de acordo cos obxectivos e recursos dispoñibles, a través das ferramentas e aplicacións existentes no ámbito dixital.
• Definición de tácticas e estratexias de márketing dixital
• Analítica web
• Deseño centrado no usuario
• Mobile márketing
• Automatización de márketing
Básica:
- Errandonea Sistiaga, I. (2020). Marketing online. Estrategia y táctica en la era digital, 1ª ed. ESIC
- Rodríguez-Ardura, I. (2020): Marketing digital y comercio electrónico, 2ª ed. Pirámide
- Sainz de Vicuña Ancín, J. M. (2021): El plan de marketing digital en la práctica, 4ª ed. ESIC
Complementaria:
- Ayala, D. (2020): Visibilidad online de tu marca. Ed. Anaya Multimedia
- Florido, M.A. (2020): Curso de Marketing Digital. Ed. Anaya Multimedia
- Gorostiza Esquerdeiro I., Barainca Fontao, A. (2020): Data Analytics. Mide y Vencerás. Ed. Anaya Multimedia
- Hernández Dauder, M. Á. (2020): Marketing Digital. Mobile Marketing, SEO y Analítica Web. Ed. Anaya Multimedia
- Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I.: (2019). Marketing 4.0. Ed. LID
- Maciá Domene, F. (2020): SEO Avanzado. Casi todo lo que sé sobre posicionamiento web, Ed. Anaya Multimedia
- Martín Jiménez, M. (2019): Marketing digital. Ed. S.A. Marcombo
- Maldonado, S. (2021). Analítica web. Medir para triunfar, 3ª ESIC
- Ruiz Díez, J. (2019): Marketing Digital 360º. Implementación práctica estrategias habituales y configuraciones avanzadas, Ed. Anaya Multimedia
- Somalo, N. (2017): Marketing digital que funciona. Ed. LID
- Torres Burriel, D. (2020). Usabilidad. Deja de sufrir. Ed. Anaya Multimedia
BÁSICAS Y GENERALES
CB1. Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo.
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3. Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
CB4. Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
CB5. Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grado de autonomía.
CG1. Adquirir un conxunto de coñecementos teóricos e prácticos en relación co proceso de creación e administración de empresas en era digital.
CG3. Aprender a planificar e implantar as novas tecnoloxías para contribuír á mellora da competitividade das empresas.
CG7. Coñecer e empregar correctamente as ferramentas informáticas e as novas tecnoloxías relacionadas coa xestión empresarial.
TRANSVERSAIS
CT1. Pensar de forma integrada e crítica, e abordar os problemas desde diferentes perspectivas.
CT5. Capacidade de resolver problemas e tomar decisións aplicando os coñecementos teóricos á práctica.
CT6. Traballar en equipo, compartindo os coñecementos e sabéndoos comunicar ao resto do equipo e a organización.
CT10. Habilidade no manexo de ferramentas de cálculo e tecnoloxías da información e da comunicación (TIC).
CT11. Desenvolver a creatividade, a iniciativa e o espírito emprendedor.
ESPECÍFICAS
CE1. Entender os aspectos fundamentais da contorna social e económico a nivel macro e micro, con especial atención ao comportamento do consumidor e a evolución dos sectores produtivos, no marco global da nova economía e a sociedade da información.
CE2. Coñecer e comprender os elementos básicos da dirección de empresas e das súas principais áreas funcionales baixo o marco da ética e a responsabilidade social.
CE6. Desenvolver a análise estratéxica da empresa e a súa contorna para tomar decisións estratéxicas e tácticas nas distintas áreas funcionales, e ser capaz de formular unha estratexia tecnolóxica que de soporte a un negocio.
CE7. Deseñar e gestionar a estratexia comercial e coñecer novas formas de comercialización nun contexto socioeconómico digital e globalizado.
CE17. Propoñer e codirixir a integración dos sistemas de información avanzados e coñecer as súas aplicacións nos distintos ámbitos da xestión da empresa, atendendo a requisitos de calidade, seguridade e protección da información, facendo uso da criptografía, intelixencia artificial e big data.
Esta materia non ten asignada docencia por tratarse dun plan de estudos en extinción. O estudantado deberá preparar a materia de forma autónoma, sendo guiados polo profesorado nas horas destinadas a titorías, que servirán para resolver dúbidas e solucionar problemas aos que se enfronte no proceso de ensino-aprendizaxe.
O sistema de avaliación consistirá nunha proba final de contidos na que se valorarán os resultados da aprendizaxe. Representará o 100% da nota.
A materia é de 4,5 créditos que equivalen a 112,5 horas.
Sandra Castro Gonzalez
- Departamento
- Organización de Empresas e Comercialización
- Área
- Comercialización e Investigación de Mercados
- Teléfono
- 982824481
- Correo electrónico
- sandra.castro [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
29.05.2026 09:00-12:00 | Grupo de exame | Aula 5 |
03.07.2026 09:00-12:00 | Grupo de exame | Aula 5 |