Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 76.5 Horas de Titorías: 4.5 Clase Expositiva: 13.5 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Esta materia ofrece aos alumnos unha visión dos principais modelos lingüísticos e as suas metodoloxías.
1. Introducción.
2. Modelos teóricos formales
3. Modelos teóricos funcionales e cognitivos. A gramática de construccións.
BÁSICA (accesible en formato virtual):
Croft, William & D. Alan Cruse. 2004. Cognitive Linguistics. Cambridge: Cambridge University Press. Chapter 4.
Goldberg, Adele E. 1995. A Construction Grammar approach to argument structure. Chicago: The University of Chicago Press, Chapter 1.
Taylor, John R. 2002. Cognitive Grammar. Oxford: Oxford University Press, Chapters 1, 2 and 7.
COMPLEMENTARIA (accesible en formato virtual):
Hilpert, Martin. 2014. Construction Grammar and its application to English. Edinburgh: Edinburgh University Press.
BÁSICAS:
CB6 – Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenrolo e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
CB10 - Que los estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
XERAIS:
G01 - Capacidade para afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como para coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios desta área de estudo.
G02 - Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos no contexto multidisciplinar e multifacético dos Estudos Ingleses.
G03 - Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses.
G04 - Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario acadar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral.
G05 - Habilidades para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses.
G06 - Capacidad para adquirir un espíritu crítico que lleve a los estudiantes a considerar la pertinencia de las investigaciones existentes en las áreas de estudio que conforman los Estudios Ingleses, así como de las suyas propias.
G07 - Habilidades de consolidación e desenrolo da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa.
G08 - Autonomía progresiva na aprendizaxe, buscas propias de recursos e información, accedendo para isto a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses.
G09 - Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses.
G10 - Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos axeitados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo.
ESPECÍFICAS:
E01 - Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística.
E02 - Coñecemento dos principais recursos, ferramentas e metodoloxías de investigación lingüística.
Clases e seminarios. Ensinanza virtual.
Asistencia a clase: obrigatoria. Porcentaxe: 10% (competencias avaliadas: G01, G02, GO3, G04, G05)
Tres traballos breves do curso: 90%, a entregar en novembro e decembro de 2021, e xaneiro de 2022 (competencias avaliadas: CB6, CB7, CB9, CB10, G01, G02, G03, G05, G07, G08, G09, G10, E01, E02)
Avaliación en xullo: tres traballos escritos, coas mesmas características que os da primeira oportunidade = 100% (competencias avaliadas: CB6, CB7, CB9, CB10, G01, G02, G03, G05, G06, G07, G08, G09, G10, E01, E02)
Alumnos con dispensa de asistencia a clases e repetidores: tres traballos escritos, coas mesmas características que os da primeira oportunidade = 100% (competencias avaliadas: CB6, CB7, CB9, CB10, G01, G02, G03, G05, G06, G07, G08, G09, G10, E01, E02)
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Clases expositivas: 8
Clases interactivas: 11
Tutorias presenciais: 2
Participación en foros e debates (plataforma virtual): 6
Actividades de control de lecturas (plataforma virtual): 6
Tareas de autoavaliación (plataforma virtual): 3
Estudo autónomo individual ou en grupo: 16
Escritura de exercicios, artígos, etc.: 30
Actividades na biblioteca e búsquedas bibliográficas: 30
TOTAL HORAS PRESENCIAIS: 21
TOTAL HORAS NON PRESENCIAIS: 91
Ningunha.
Juan Carlos Acuña Fariña
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811900
- Correo electrónico
- carlos.acuna.farina [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Tamara Bouso Rivas
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- tamara.bouso.rivas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Martes | |||
---|---|---|---|
16:00-17:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C05 |
17:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | C05 |
Mércores | |||
16:00-17:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C05 |
17:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | C05 |
Xoves | |||
16:00-17:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C05 |
17:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | C05 |
17.01.2024 16:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | C05 |
17.01.2024 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | C05 |
20.06.2024 16:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | C05 |
20.06.2024 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | C05 |