ECTS credits ECTS credits: 6
ECTS Hours Rules/Memories Hours of tutorials: 1 Expository Class: 30 Interactive Classroom: 24 Total: 55
Use languages Spanish, Galician
Type: Ordinary Degree Subject RD 1393/2007 - 822/2021
Departments: Functional Biology
Areas: Cellular Biology
Center Faculty of Biology
Call: First Semester
Teaching: Sin Docencia (No Implantada)
Enrolment: No Matriculable
O estudante deberá dispoñer dunha aproximación comprensible aos procesos básicos do desenvolvemento a nivel anatómico, celular e molecular, a través da análise dos resultados dos experimentos que foron cruciais para o avance da Bioloxía do Desenvolvemento. Tamén deberá ser quen de identificar e describir as etapas do desenvolvemento embrionario e características dos principais organismos modelo, e coñecer os métodos de estudo na investigación do desenvolvemento e a súa aplicación na resolución de problemas específicos. O estudo desta materia implicará o manexo de fontes de información e da bibliografía especializada, e da terminoloxía específica da materia.
Os criterios de cualificación detallados atópanse no seguinte enlace:
http://www.usc.es/gl/centros/bioloxia/criteriosavaliacion.html
En ESCENARIO 1:
O alumnado será obrigatoriamente cualificado mediante avaliación continua combinada con proba final.
Na primeira oportunidade:
A proba final obrigatoria será complementaria á avaliación continua. Terá carácter presencial en aula. Suporá o 60% da cualificación final (6 puntos). Superarase cunha puntuación de 2,4 sobre 6 puntos (4 sobre 10).
A avaliación continua será non presencial, asíncrona. Consistirá na resolución e entrega, a través do Campus Virtual e dentro dos prazos habilitados, de 20 cuestionarios: 8 sobre os contidos do programa de teoría, 6 sobre os contidos do programa de seminarios e 6 sobre os contidos do programa de prácticas. A cualificación de cada cuestionario suporá o 2% da cualificación final, polo que a suma das cualificacións da avaliación continua suporá o 40% da cualificación final (4 puntos). Supérase cunha puntuación de 0,6 puntos nos cuestionarios de prácticas, e de 1,4 puntos no conxunto de cuestionarios de teoría e seminarios (2 puntos sobre 4 en total). É obrigatorio entregar todos os cuestionarios correspondentes ao programa de teoría e ao de prácticas. De non entregar estes cuestionarios, o alumno/a será cualificado con 0 puntos na parte correspondente á avaliación continua, independentemente das cualificacións obtidas nos cuestionarios entregados.
Na segunda oportunidade realizarase unha proba final presencial en aula, coas mesmas características que na primeira oportunidade. Conservarase a cualificación da avaliación continua en caso de estar superada. Aqueles alumnos/as que non teñan superada a avaliación continua correspondente aos contidos das prácticas terán que realizar unha proba final de visu que se será virtual e síncrona a través do Campus Virtual. Aqueles que non teñan superada a avaliación continua correspondente a teoría e seminarios terán que realizar un cuestionario que será virtual e síncrono a través do Campus Virtual.
En ESCENARIOS 2 e 3:
Na primeira oportunidade:
A proba final obrigatoria será complementaria á avaliación continua. Terá carácter virtual síncrono a través do Campus Virtual. Suporá o 60% da cualificación final (6 puntos). Superarase cunha puntuación de 2,4 sobre 6 puntos (4 sobre 10).
A avaliación continua realizarase igual que no escenario 1.
Na segunda oportunidade: realizarase unha proba final virtual síncrona, a través do Campus Virtual. Conservarase a cualificación da avaliación continua en caso de estar superada. Para o caso de alumnos/as que non teñan superada a avaliación continua procederase igual que no escenario 1.
Alumnado repetidor
A metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación da aprendizaxe indicados nos apartados anteriores será de aplicación no caso de alumnos/as repetidores, pero non terán obriga de asistir á segunda parte (presencial e síncrona, non avaliable) de cada práctica.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas por plaxio ou uso indebido das tecnoloxías, será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións. Queda terminantemente prohibida a distribución por distintos medios (por exemplo, páxinas web, distribución a persoas alleas ao curso) sen consentimento do profesorado, de calquera material docente dispoñible na aula virtual.
Avaliación de competencias
Os instrumentos de avaliación sinalados arriba serán utilizados para avaliar as competencias segundo o seguinte esquema:
- No exame de contidos teóricos avalíanse as competencias: CB1, CB2, CB5, CG1, CG2, CG5, CT2, CT11, CE3.d, CE3.g, CE4.a, CE4.b.
- Na resolución de cuestionarios de teoría e seminarios avalíanse as competencias: CB1, CB2, CB3, CB4, CG3, CG4, CT1, CT2, CT4, CT5, CT7, CT8, CT9, CT10, CT11
- Na resolución de cuestionarios de prácticas avalíanse as competencias: B5, G5, CE1.c, CE3.c, CE3.f, CE3.g
Horas presenciais: 56h
- Teoría: 27 horas
- Seminarios: 13 horas
- Prácticas de laboratorio: 12 horas
- Titoría: 1 hora
- Realización de exames: 3 horas
Horas de traballo persoal: 94 h
- Estudo: 54 horas
- Preparación de seminarios: 26 horas
- Prácticas de laboratorio: 12 horas
- Titoría : 2 horas
- Asistencia e participación activa nas clases, teñan estas lugar tanto en aula como en remoto en calquera dos escenarios.
- Consulta da bibliografía recomendada nesta guía e nos enlaces de internet que serán proporcionados coas presentacións dos distintos temas, prácticas e seminarios.
- Facer uso frecuente das titorías voluntarias para calquera tipo de cuestión relacionada coa materia utilizando ben o correo electrónico, a aula virtual ou de xeito presencial ben en despacho (escenario 1) ou en remoto (escenarios 2 e 3).
Plan de Continxencia. No caso de que a docencia se desenvolva nos escenarios 2 e 3, realizaranse as seguintes adaptacións:
Metodoloxía da ensinanza:
En ESCENARIO 2 (distanciamento; restricións parciais á presencialidade física), utilizaranse:
- Clases maxistrais, seminarios e titoría. Realizaranse quendas alternas de docencia presencial síncrona en aula con docencia virtual síncrona en remoto (asistencia non obrigatoria, non avaliable, en ambos casos), polos mecanismos que habilite a USC para a transmisión, sempre que a súa organización sexa compatible coa adopción das medidas establecidas nos protocolos de protección da saúde da Universidade de Santiago de Compostela vixentes en cada momento. Proporcionaranse os mesmos medios audiovisuais e cuestionarios que no escenario 1, a través do Campus Virtual. Os alumnos/as deberán realizar obrigatoriamente todos os cuestionarios de teoría, e voluntariamente os cuestionarios de seminarios, e entregalos resoltos a través do Campus Virtual, dentro do prazo habilitado. A cualificación destes cuestionarios contribúe á da avaliación continua.
- Prácticas de laboratorio. Realizaranse igual que no caso do escenario 1.
- Campus Virtual. Igual que no caso do escenario 1.
En ESCENARIO 3 (peche das instalacións; imposibilidade de impartir docencia con presencialidade física), utilizaranse:
- Clases maxistrais, seminarios e titoría: a docencia presencial síncrona en aula substituirase por docencia virtual síncrona en remoto (asistencia non obrigatoria, non avaliable), a través de MS Teams. Proporcionaranse os mesmos medios audiovisuais e cuestionarios que no escenario 1, a través do Campus Virtual. Os alumnos/as deberán realizar obrigatoriamente todos os cuestionarios de teoría, e voluntariamente os cuestionarios de seminarios, e entregalos resoltos a través do Campus Virtual, dentro do prazo habilitado. A cualificación destes cuestionarios contribúe á da avaliación continua.
- Prácticas de laboratorio. As profesoras poñerán a disposición do alumnado medios audiovisuais e cuestionarios relacionados cos contidos do Programa de Prácticas, a través do Campus Virtual. Cada práctica constará de dúas partes de 1 h. A primeira parte será igual que no escenario 1. A segunda parte substituirase por unha práctica virtual e síncrona en remoto, a través de MS Teams (asistencia obrigatoria con control da asistencia rexistrada na plataforma, non avaliable). Os alumnos/as deberán realizar obrigatoriamente todos os cuestionarios, e entregalos resoltos a través do Campus Virtual, dentro do prazo habilitado. A cualificación destes cuestionarios contribúe á da avaliación continua.
- Campus Virtual. Igual que no caso do escenario 1.
Sistema de avaliación da aprendizaxe
En ESCENARIOS 2 e 3:
Na primeira oportunidade:
A proba final obrigatoria será complementaria á avaliación continua. Terá carácter virtual síncrono a través do Campus Virtual. Suporá o 60% da cualificación final (6 puntos). Superarase cunha puntuación de 2,4 sobre 6 puntos (4 sobre 10).
A avaliación continua realizarase igual que no escenario 1.
Na segunda oportunidade: realizarase unha proba final virtual síncrona, a través do Campus Virtual. Conservarase a cualificación da avaliación continua en caso de estar superada. Para o caso de alumnos/as que non teñan superada a avaliación continua procederase igual que no escenario 1.
Alumnado repetidor
A metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación da aprendizaxe indicados nos apartados anteriores será de aplicación no caso de alumnos/as repetidores, pero non terán obriga de asistir á segunda parte (presencial e síncrona, non avaliable) de cada práctica.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas por plaxio ou uso indebido das tecnoloxías, será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións. Queda terminantemente prohibida a distribución por distintos medios (por exemplo, páxinas web, distribución a persoas alleas ao curso) sen consentimento do profesorado, de calquera material docente dispoñible na aula virtual.
Maria Isabel Rodriguez-Moldes Rey
Coordinador/a- Department
- Functional Biology
- Area
- Cellular Biology
- Phone
- 881816950
- isabel.rodriguez-moldes [at] usc.es
- Category
- Professor: University Professor
Eva Maria Candal Suarez
- Department
- Functional Biology
- Area
- Cellular Biology
- Phone
- 881816947
- eva.candal [at] usc.es
- Category
- Professor: University Lecturer
Ismael Hernandez Nuñez
- Department
- Functional Biology
- Area
- Cellular Biology
- ismael.hernandez [at] rai.usc.es
- Category
- Xunta Pre-doctoral Contract
Monday | |||
---|---|---|---|
10:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Spanish | Virtual classroom |
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Galician | Virtual classroom |
Tuesday | |||
10:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Spanish | Virtual classroom |
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Galician | Virtual classroom |
Wednesday | |||
10:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Spanish | Virtual classroom |
12:00-13:00 | Grupo /CLE_02 | Galician | Virtual classroom |
16:00-17:00 | Grupo /TI-ECTS01 | Spanish | Virtual classroom |
17:00-18:00 | Grupo /TI-ECTS02 | Spanish | Virtual classroom |
18:00-19:00 | Grupo /TI-ECTS03 | Spanish | Virtual classroom |
Thursday | |||
16:00-17:00 | Grupo /TI-ECTS04 | Spanish | Virtual classroom |
17:00-18:00 | Grupo /TI-ECTS05 | Spanish | Virtual classroom |
18:00-19:00 | Grupo /TI-ECTS06 | Spanish | Virtual classroom |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Classroom 01. Charles Darwin |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Classroom 01. Charles Darwin |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Classroom 02. Gregor Mendel |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Classroom 02. Gregor Mendel |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Classroom 03. Carl Linnaeus |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Classroom 03. Carl Linnaeus |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Classroom 04: James Watson and Francis Crick |
01.25.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Classroom 04: James Watson and Francis Crick |
07.01.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Classroom 04: James Watson and Francis Crick |
07.01.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Classroom 04: James Watson and Francis Crick |
07.01.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Main Hall Santiago Ramón y Cajal |
07.01.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Main Hall Santiago Ramón y Cajal |