Pasar al contenido principal

Matarile Teatro volve á actividade coa estrea na USC da obra Staying alive

Matarile Teatro volve á actividade coa estrea na USC da obra Staying alive
Matarile Teatro volve á actividade coa estrea na USC da obra Staying alive
Esta compañía, recoñecida internacionalmente, inaugura a experiencia da Compañía Residente, unha nova actividade incluída no programa de formación teatral da Aula de Teatro da USC

Matarile Teatro retomará a súa actividade coa estrea da obra Staying alive, espectáculo que están a preparar na USC en calidade de Compañía Residente, unha iniciativa pioneira no teatro universitario español que a Universidade de Santiago desenvolve este curso dentro do programa de formación da Aula de Teatro universitaria. A estrea, este venres 27 ás 21.00 horas na Sala Roberto Vidal Bolaño (Auditorio Universitario, Campus Vida), presentárona aos medios de comunicación o director da Área de Cultura da USC, Pablo Sampedro; o director da Aula de Teatro da USC, Roberto Salgueiro; e unha representación da compañía Matarile, integrada por Ana Vallés, Baltasar Patiño, Mónica García, Rut Balbís, Nuria Sotelo e Daniel Baamonde. Ademais das particularidades do espectáculo e do apoio da USC na volta á escena de Matarile, nesta rolda de prensa prestouse atención ao interese pedagóxico que supón para os universitarios/as a posibilidade de participar nun proxecto de colaboración no que está implicado unha compañía profesional. Para os integrantes da Aula de Teatro da USC e os/as participantes dos seus cursos de formación é unha oportunidade, explica Roberto Salgueiro, para coñecer de preto as dinámicas de traballo dunha compañía profesional e as particularidades do seu traballo tanto no deseño previo como no desenvolvemento posterior á estrea. Entre o teatro universitario e a escena profesional existe unha relación estreita, de retroalimentación continua segundo explica Salgueiro. Con esta iniciativa, a Aula de Teatro da USC quere potenciar a comunicación do teatro universitario coa súa extensión máis inmediata no contorno profesional. Este último, explica o director da Aula de Teatro universitario, atopa nos campus unha importante canteira de recursos humanos, tanto no artístico como en todas as cuestións técnicas vinculadas á escena en Galicia. Esta relación explica que unha elevada porcentaxe das novas compañías profesionais ou semiprofesionais teñan a súa orixe en universitarios/as. Programa de formación O programa de formación da Área de Teatro da USC iniciou este curso unha nova etapa tras mudar por completo o seu deseño e introducir un novo elemento como é a Compañía Residente, que servirá para convidar un grupo de teatro profesional e compartir deste xeito experiencias co estudantado que se achegue á Aula de Teatro universitaria. Ademais da compañía residente, as distintas iniciativas formativas agrúpanse en dous bloques dedicados a completar as habilidades e destrezas das persoas que se apunten no ámbito da Dirección e no da Interpretación, en ambos os dous casos co recoñecemento de cinco créditos ECTS. O primeiro bloque temático desenvolverase á súa vez en tres módulos nos que se prestará atención a ‘ Dramaturxia e dirección’ cun carga lectiva de 50 horas, Prácticas de Dirección (50 horas) e un terceiro a modo de monográfico de creación teatral (de 8 horas) e outro de iluminación (de 28 horas) no que se integra a Compañía residente. Estes tres módulos estenderanse entre setembro e decembro, ao longo de marzo e entre febreiro e marzo, respectivamente. Nos mesmos meses, celebraranse tamén os tres módulos agrupados no bloque dedicado a Interpretación. No primeiro módulo ofertarase formación específica en Interpretación (20 horas), control do corpo (18 horas) e da voz (12 horas) e iluminación (4 horas). No segundo increméntase o traballo arredor da interpretación (42 horas) e sobre o corpo e a voz (6 horas máis para cada tema), para rematar cun monográfico de interpretación (28 horas) que se desenvolverá no marco da Compañía en residencia.

Los contenidos de esta página se actualizaron el 26.09.2013.