Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 102 Horas de Titorías: 6 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Pedagoxía e Didáctica
Áreas: Didáctica e Organización Escolar
Centro Facultade de Ciencias da Educación
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Con esta materia preténdese facer un percorrido polos conceptos básicos relacionados coa innovación e investigación educativa, como novas funcións asociadas a tarefa docente: traballaremos o concepto de innovación e as suas características; veremos ao docente como investigador da sua propia praxe, mediante a investigación-acción; e aprenderemos a deseñar proxectos de innovación educativa. Para o logro de tal fin propoñemos os seguintes obxectivos:
1. Comprender a importancia de implicarse en procesos de innovación para mellorar a súa práctica docente
2. Analizalos procesos que teñen lugar no contexto do aula e que son susceptibles de investigación e de mellora
3. Comprender a transcendencia da análise do posto de traballo e o seu vinculación coa actividade formativa
4. Suscitar adecuadamente un problema de investigación e deseñar un proxecto para profundar en dita temática.
Descritores:
Concepto de innovación, tipos de innovación, deseño e implementación da innovación. O docente como investigador da súa propia práctica, a investigación-acción, deseño e métodos de investigación, o tratamento e análise dos datos de investigación. A investigación no traballo e en Formación Profesional.
Contidos da materia:
Organizáronse tres bloques de contido asociados aos obxectivos antes propostos e estruturados a través de cinco temas. A secuenciación non obedece a unha prelación pola importancia ou relevancia dos contidos, senón pola necesidade dunha introdución gradual na temática que axude á comprensión:
Bloque 1: Innovación en educación (Obxectivo 1 e 2).
Tema 1: Innovación educativa.
Tema 2: O docente como investigador: investigación –acción.
Bloque 2: A análise do traballo docente (Obxectivo 3).
Tema 3: A profesión e o rol docente nos diferentes escenarios formativos.
Bloque 3: Investigación Educativa (Obxectivo 4).
Tema 4: Principios básicos da investigación (enfoques teóricos, modelos e instrumentos de investigación).
Tema 5: Deseño dunha investigación (Fases).
BIBLIOGRAFÍA BASICA:
Rosales, C. (2009). Didáctica: Innovación no ensino. Santiago: Andavira
Elliott, John. (1990). A investigación-acción en educación. Madrid, Morata
Tejada, J. (1997). O proceso de investigación científica. Barcelona: Edicións da Fundación “A Caixa”.
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA
Buendía, L. et a o. (1999). Modelos de análises na investigación educativa. Sevilla: Alfar.
Díaz de Rad, V. (1999). Técnicas de análises de datos para investigadores sociais. Aplicacións prácticas con SPSS para Windows. Madrid: Ra-Ma.
Etxeberría, J. e Tejedor, J. (2005). Análise descriptivo de datos en educación. Madrid: A Muralla.
Krueger, R.A. (1991). O grupo de discusión. Guía práctica para a investigación aplicada. Madrid: Pirámide.
Latorre, A.; Recuncho, D. de o, e Arnal J. (1996). Bases Metodológicas da Investigación Educativa, Barcelona: GR92.
Mckernan, J. (1999). Investigación-acción e curriculum. Madrid: Morata
Pérez Gómez, A. (1983). “Paradigmas contemporáneos de investigación didáctica” en Gimeno, J. e Pérez Gómez, A. o ensino: a súa teoría e a súa práctica, Madrid: Akal. Pag. 95-138.
Tejada, J. (1998). Os axentes da innovación nos centros educativos (Profesores, directivos e asesores). Málaga: Ed. Aljibe, S.L
Competencias Xerais:
-Adquirir estratexias para estimular o esforzo do estudante e promover a súa capacidade para aprender por si mesmo e con outros e desenvolver habilidades de pensamento e de decisión que faciliten a autonomía, a confianza e iniciativas persoais.
-Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar a aprendizaxe e a convivencia no aula e abordar problemas de disciplina e resolución de conflitos.
-Deseñar e realizar actividades formais e non formais que contribúan a facer do centro un lugar de participación e cultura na contorna no que está situado.
-Participar na avaliación, investigación e a innovación dos procesos de ensino e aprendizaxe, comunicando as súas conclusións e as razóns que as sustentan á comunidade educativa e outros profesionais da educación.
Competencias específicas asociadas ao módulo xenérico:
-Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas.
-Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia.
Competencias específicas asociadas ao módulo específico:
-Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada.
-Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade.
-Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e suscitar alternativas e solucións.
-Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación.
Competencias transversais
-Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet.
-Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos en tómaa de decisións.
-Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativos e pluridisciplinarios.
A metodoloxía será activa e participativa; o desenvolvemento da materia deberá facilitar a actividade de cada alumno/a para que sexa capaz de construír o seu coñecemento, así como propiciar unha aprendizaxe autónoma. Por outra banda, esas características levaranse a cabo coa combinación de diferentes metodoloxías (método expositivo, método de discusión, método de indagación, estudo independente…), para ter a oportunidade de implicarse nunha gran variedade de experiencias de aprendizaxe.
1. Desenvolvemento das sesións de aula:
A organización do traballo en cada bloque de contido terá unha estrutura similar:
• Iniciarase cada Bloque de Contido cunha explicación de cal é o seu cometido con respecto á materia e cales serán os Temas en que se estrutura, así como a duración, os traballos que implicará e os materiais e recursos necesarios para o seu desenvolvemento.
• Cada Tema implicará un diagnóstico de coñecementos previos para, a partir dos mesmos, iniciar unha exposición dos contidos básicos por parte da docente e en función dos epígrafes establecidos.
• Ademais, dependendo dos temas, realizaranse traballos individuais ou en pequenos grupos, que darán lugar a un posterior debate ou posta en común.
• E, para rematar, consolidación, coa exposición e aclaración dos puntos crave tratados.
2. Acceso á documentación utilizada no aula e á de ampliación:
A documentación empregada na exposición dos temas, estará a disposición dos alumnos/as na Aula Virtual da materia. Esta mesma dinámica seguirase con todo o material complementario presentado/traballado na aula.
3. Traballos académicos a realizar polos alumnos/as:
3.1. Traballo individual
▪ Lectura da documentación correspondente a cada bloque, que permitirá unha toma de contacto individual cos contidos para que, posteriormente, poidan realizar achegas, comentarios, expoñer dúbidas, etc., nas sesións co grupo-clase.
▪ Lecturas de obras monográficas para ampliar certos aspectos do temario. Confección de esquemas e apuntes persoais, que faciliten o estudo da materia e a asimilación das competencias.
▪ Recompilacións bibliográfica e lexislativa sobre algún tema concreto, para familiarizarse cas técnicas investigadoras e de iniciación no campo da investigación.
▪ Estudo independente continuado.
3.2. Traballo en grupo
Os traballos a realizar serán en pequenos grupos (3-4 alumnos/as) e serán de dous tipos:
1. Traballos de toma de decisión e resolución de cuestións suscitadas cos temas obxecto de estudo e informes de seguimento.
2. Traballo práctico de aplicación dos coñecementos abordados na materia que consiste na elaboración dun proxecto de investigación e innovación educativa.
• Todos os traballos realizados serán postos en común e debatidos no aula ( con defensa final).
• As pautas e guións para a realización de cada un deles, así como os criterios de avaliación, serán explicados pola docente, entregados en clase e posteriormente subidos a aula virtual.
3.3. Proposta de actividades
• Análise de documentación e posta en común (3-4 alumnos/as).
• Propostas innovadoras argumentadas (grupos de 3-4 alumnos/as).
• Formulación dunha investigación-acción (grupos de 3-4 alumnos/as).
* Deseño dun proxecto de investigación e innovación educativa (grupos de 3-4 alumnos/as).
4. Medios e Recursos para a realización das actividades
• Bibliografía.
• Documentos lexislativos; notas e artigos procedentes da prensa ou de medios de comunicación escritos de tipo divulgativo, xornalístico e especializados.
• Recursos dixitais e informáticos.
Complementariamente, cabe apuntar que o uso da Aula Virtual da materia debe entenderse como ferramenta de apoio, a cal proporcionará un entorno virtual cos recursos necesarios para favorecer os procesos de ensino-aprendizaxe e unha boa integración da docencia.
As titorías terán un carácter fundamentalmente personalizado ou en pequenos grupos e serán desenvoltas no horario especificamente dedicado a tal fin pola profesora da materia. Os estudantes deberán empregar sempre o correo electrónico da USC (@rai.usc.es).
De ser o caso, na materia pode preverse o desenvolvemento de, cando menos, unha práctica de campo compartida con outras do curso (visita, encontros con profesionais, celebración de conmemoracións,...) na perspectiva dunha actividade interdisciplinaria que será abordada e valorada desde cada unha das materias participantes.
A consecución dos obxectivos se avaliará a través de tres instrumentos:
• Proba escrita (auto avaliativa): 20% da cualificación final
• Realización e entrega ( en tempo e forma) das diversas actividades (informes) suscitadas nas sesións de clase, participación activa, asistencia continuada e implicación dos alumnos/as no desenvolvemento das diferentes dinámicas de aula : 20% da cualificación final.
• Traballo en grupo sobre un ciclo formativo (Proxecto de Investigación) e un tema vencellado a Axenda 2030 (proxecto de innovación educativa): 60% cualificación final.
A puntuación será sobre 10, estando en 5 o aprobado e sendo imprescindible aprobar a parte teórica (proba/defensa oral) e a parte práctica (proxecto de investigación/innovación educativa). Os traballos individuais ou grupais deberán ser sempre orixinais. Calquera traballo copiado supón o suspenso da materia na correspondente convocatoria.
O carácter procesual da materia implica a asistencia asidua ás sesións de clase (mínimo 80%), salvo nos supostos oficialmente contemplados (exención de docencia). No que atinxe á dispensa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, atenderase ás normas ditadas na instrución núm. 1/2017, da Secretaría Xeral da USC. En ambos supostos, os alumnos/as realizarán o proxecto de investigación e innovación de xeito individual (60%) dentro do prazo establecido pola profesora da materia, así como a proba final oficial na data establecida, o cal terá un peso do 40% da cualificación.
As prácticas entregadas na convocatoria ordinaria que obtivesen unha cualificación positiva manterán dita cualificación para a convocatoria de Xullo. Sen embargo, aqueles alumnos/as que acadasen unha cualificación de suspenso nas mesmas serán avaliados, na convocatoria de Xullo, a través dunha readaptación da proposta do proxecto e dunha proba escrita específica que representará o 100% da avaliación.
As cualificacións obtidas nas diferentes dimensións que constitúen a avaliación no presente curso non se manteñen en cursos posteriores.
Os/as alumnos/as repetidores ou non presentados en convocatorias anteriores serán avaliados seguindo os criterios establecidos para o presente curso académico. Para efectos avaliativos un mesmo traballo non pode ser empregado en varias materias, salvo que se programasen de forma coordinada.
Actividades presenciales (50 horas):
- Clases Expositivas: 20 horas.
- Clases Interactivas: 20 horas.
- Tutoría y Evaluación: 10 horas.
Trabajo personal del estudiante (100 horas):
- Estudio: 40 horas.
- Realización de trabajos prácticos: 44 horas.
- Tutorías y Evaluación: 16 horas.
- En función dos obxectivos e contidos da materia, é aconsellable un traballo continuado na mesma, procurando, desde o seu inicio, unha implicación-participación activa nas distintas actividades que se desenvolvan, moitas delas orientadas á avaliación.
- En relación coas actividades prácticas ou traballos a desenvolverse de xeito individual e/ou grupal, deberán realizarse e presentarse nos prazos que se determinen para a entrega das diferentes actividades.
- É recomendable, a un tempo, a consulta e lectura de bibliografía básica e complementaria de cara a favorecer a comprensión dos contidos abordados en clase, así como facer uso das titorías, o que favorece unha mellora significativa do proceso de aprendizaxe do alumnado.
- Realizar unha lectura comprensiva dos aspectos, directrices e adendas recollidas neste programa oficial.
PROFESORADO DA MATERIA:
ÁREA DE DIDÁCTICA E ORGANIZACIÓN ESCOLAR (DOE):
Raquel Mariño Fernández. Despacho Nº 53, 2ª planta, Módulo A.
Teléfono: 881813833// email: raquel.marino [at] us.es (raquel[dot]marino[at]us[dot]es)
ASISTENCIA A CLASE
O Consello de Goberno de 25 de marzo de 2010 aprobou a Normativa de asistencia a clase nas ensinanzas adaptadas ao EEES : http://www.usc.es/export/sites/default/gl/normativa/descargas/normaasis… Na mesma expóñense os beneficios da asistencia á clase, entre eles facilita unha “mellor comprensión da materia, a adquisición de competencias en grupos e individuais, a aprendizaxe continua, a interacción directa con outros alumnos e alumnas ou a posibilidade dunha metodoloxía docente-discente máis participativa”. Cabe lembrar que a USC é unha universidade presencial, polo que a asistencia a un mínimo do 80% das sesións de clase é obrigatoria. Nos casos contemplados na normativa da Facultade, os/as alumnos/as poderán solicitar exención oficial de docencia.
Dende a dirección e coordinación do Máster recomendase lembrar ao alumnado que:
“O Máster ofértase exclusivamente en formato presencial. A asistencia mínima a clases establécese con carácter xeral no 80% do horario de cada materia, e considérase requisito preceptivo para presentarse a calquera das convocatorias ou oportunidades de avaliación previstas na planificación académica do curso. Non se computarán como tales as inasistencias que respondan ás “causas xustificadas” recollidas no apartado 3 da Normativa de asistencia a clases da USC (Acordo do consello de Goberno de 25 de marzo de 2010). De haber estudantes que non cumpran este requisito, o profesor/a debe facer pública a relación antes da data oficial de exame da materia”.
XULLO:
O/a estudante que non cumpra o requisito de asistencia non xustificada, non poderá superar a materia na oportunidade de maio nin de xullo. O/a estudante que suspenda o examen/defensa en maio poderá repetilo en xullo. O/a estudante que tendo asistido ao 80% das practicas non obtivera a metade da puntuación asignada a esta parte, deberá realizar as practicas de recuperación que se lle indiquen e entregalas na data do examen de xullo.
EXENTOS/AS:
O alumnado con exención de docencia oficial deberá ter unha titoría presencial co profesorado da materia nos dez días seguintes da concesión da exención. Nestes casos deberá realizar unha adaptación do conxunto de exercicios prácticos que terán o mesmo valor que a parte practica do alumnado asistente. Este traballo individualizado deberá entregarse nas datas que se lle indiquen en dita titoría. Cando non acade a metade da puntuación que se lle outorgue a esta parte, deberá repetila para a oportunidade de xullo.
REALIZACIÓN DE TRABALLOS:
Na realización dos traballos/ prácticas seguiranse as normas APA -Publication Manual of the American Psychological Association (APA), 7ª ed. Washington: APA, 2019-, que poden consultarse no seguinte enlace: http://www.apastyle.org
PROTECCIÓN DE DATOS:
Aplicarase a normativa vixente na USC:
https://www.usc.gal/gl/normativa/protecciondatos/index.html
RESPONSABILIDADE MEDIOAMBIENTAL:
En relación aos traballos persoais ou de grupo que se realicen para a materia teranse en conta as seguintes indicacións:
- Evitar tapas de plástico ou outros envoltorios externos innecesarios.
- Sempre que sexa posible empregar grampas en lugar de encanutillados.
- Imprimir a dúas caras en calidade “aforro de tinta”.
- Non empregar folios en branco como separadores de capítulos ou partes.
- Evitar anexos que non teñan referencia directa cos temas desenvolvidos.
PERSPECTIVA DE XÉNERO:
En atención a criterios de igualdade de xénero no ámbito universitario, recoméndase facer uso da linguaxe non sexista tanto no traballo cotiá de aula como nos traballos académicos encomendados. Pode obterse información ao respecto no enlace:
http://www.usc.es/export9/sites/webinstitucional/gl/goberno/vrestudante…
EMPREGO DO MÓBIL:
Queda restrinxido o emprego do teléfono móbil na aula á súa utilización como instrumento de traballo seguindo as indicacións dadas polas docentes, responsabilizándose o alumando das consecuencias legais e académicas que poidan derivarse dun uso non axeitado do mesmo.
AULA VIRTUAL:
No desenvolvemento da materia utilizarase a plataforma virtual da USC como ferramenta de apoio á docencia, fundamentalmente como repositorio de materiais de consulta e de estudio, como medio de comunicación, titorización e seguimento do seu traballo de aula, tanto de modo individual como grupal. Poderase empregar algunha outra ferramenta accesible na plataforma como o foro.
OBSERVACIÓNS A TER EN CONTA PARA PODER CURSAR ESTA MATERIA CON ÉXITO NOS POSIBLES ESCENARIOS FORMATIVOS SOBREVIDOS POR CAUSA DO COVID-19
Aspectos xerais:
O programa está deseñado para cursar esta materia nun escenario presencial. Non obstante, nun cambio de escenario, todo o material teórico, práctico, de apoio e bibliográfico empregado para abordar os diferentes contidos e bloques temáticos, estarán dispoñibles na aula virtual da materia, así como na biblioteca universitaria e/ou en internet (de acceso libre).
Se as circunstancias así o requiren e estivésemos obrigados a pasar a un novo escenario virtual, subirase de xeito automático un novo calendario de actividades e sesións expositivas e interactivas, de obrigado cumprimento, pero xestionadas, exclusivamente, a través da aula virtual e recursos telemáticos dispoñibles no entorno dixital da USC.
Neste escenario, a docente a cargo da materia acomodaría as sesións síncronas e asíncronas de xeito que o acceso e a continuidade dos procesos formativos se desenvolvan con garantías de igualdade, viabilidade, flexibilidade e eficacia.
Aspectos avaliativos:
A avaliación contemplada nesta materia é sempre de carácter continuo; é dicir, tanto se os procesos formativos se desenvolven en escenarios presenciais como se teñen lugar en escenarios virtuais, xa que impera sempre o enfoque dun modelo de avaliación continua. Isto supón que, en ambos escenarios, débese dar cumprimento ao seguimento da materia nas sesións expositivas -presenciais, síncronas ou asíncronas, segundo se establezan e planifiquen con cada realidade-, así como a participación e entregas contempladas para o desenvolvemento das sesións interactivas e/ou tipoloxías de actividades/traballos nas datas e formatos oficiais.
Na totalidade de escenarios que poidan darse, nesta materia mantense o 60% do peso da cualificación en aspectos prácticos e o 40% do peso da nota en aspectos teóricos. Se o escenario é presencial a asistencia é obrigatoria a un mínimo do 80% das sesións, salvo as situacións excepcionais contempladas no programa. Se o escenario é virtual a asistencia ás sesións que se programen serán tamén obrigatorias como mínimo nun 80% salvo situacións excepcionais debidamente xustificadas ou de forza maior.
Aspectos metodolóxicos:
A metodoloxía formativa no escenario presencial se desenvolverá como ven sendo habitual nesta materia, complementado a teoría coas prácticas para lograr o desenvolvemento e adquisición de competencias profesionalizantes -aspectos detallados minuciosamente no programa-. Se o escenario é virtual o enfoque metodolóxico toma como eixo central a aula virtual e as ferramentas dixitais que pon á nosa disposición o espazo Moodle da USC. Chegado ese momento, a docente subirá á aula virtual un documento con directrices específicas para facilitar e garantir o acceso e axeitado desenvolvemento desta materia.
Aspectos titorías:
Informarase sempre dos horarios de titorías ao comezo do curso e a través da aula virtual e páxina web da Facultade, tanto se o escenario é presencial como virtual, estando sempre a disposición do alumnado espazos de debate e resolución de dúbidas como son os foros virtuais.
Plan de continxencia:
(https://www.usc.gal/export9/sites/webinstitucional/gl/web/descargas/20_…)
Se por razóns de seguridade (directrices da USC e protocolo establecido pola Facultade de Ciencias da Educación) ao longo do curso non é posible o desenvolvemento do presente programa concibido para unha docencia 100% presencial (escenario 1 de normalidade adaptada) contémplanse os seguintes axustes na Metodoloxía da Ensinanza e Sistema de Avaliación da Aprendizaxe da materia:
- Escenario 2. Con medidas de distanciamento:
Metodoloxía da Ensinanza
Segundo o protocolo da Facultade e condicións polo número de alumnado e de espazos para o desenvolvemento da docencia, esta materia é considerada principalmente de tipo D, quedando condicionada a metodoloxía de ensinanza da seguinte maneira:
A docencia expositiva será de carácter mixto, realizarase de forma asíncrona e síncrona, presencial e virtual na medida das posibilidades, e a través da aula virtual da materia; contarase con materiais explicativos e de apoio adaptados á nova situación. O apoio titorías poderá desenvolverse presencial mente, previa cita ca profesora, ou telemática mente, por correo electrónico ou calquera outro recurso que se poida empregar no horario da materia ou de titorías.
As sesións interactivas combinarán sesións presenciais con sesións virtuais, dependendo do escenario e da dispoñibilidade de espazos que garanten os requisitos de distancia mínima de seguridade (materia tipo D segundo protocolo), garantindo a equidade na formación de todo o alumnado.
Tanto para as sesións expositivas como interactivas, a docencia virtual apoiarase nas ferramentas da aula virtual (indicacións, materiais audiovisuais de apoio, foros, espazos de entrega de tarefas,...) e levarase a cabo un seguimento aos grupos de traballo a través do correo electrónico ou de calquera outro recurso que poida establecerse.
Nota: En función do número de estudantes matriculados e da aula asignada, revisarase o tipo de materia establecido pudendo ser modificado de acordo co protocolo da Facultade en caso de excederse o aforo da aula asignada.
Sistema de Avaliación da Aprendizaxe
O sistema de avaliación presentará sempre un carácter continuo e será desenvolto coa realización duhna proba final (40%), con presencialidade na aula de ser posible ou telemáticamente, e coa realización do traballo grupal (60%).
- Escenario 3. Peche das instalacións:
Metodoloxía da Ensinanza
A docencia expositiva realizarase de forma asíncrona a través da aula virtual da materia, con materiais explicativos e de apoio adaptados á situación. O apoio realizarse telemática mente por correo electrónico ou calquera outro recurso que poida establecerse, preferentemente nos horarios da materia ou de titoría das profesoras.
As sesións interactivas realizaranse virtualmente, preferente de forma asíncrona, apoiándose nas ferramentas da aula virtual (indicacións, materiais de apoio, foros, espazo de entrega de tarefas...), e correo electrónico; e, de ser posible tecnicamente, farase seguimento telemático aos grupos de traballo de maneira síncrona a través de Teams.
Sistema de Avaliación da Aprendizaxe
O sistema de avaliación presentará sempre un carácter continuo, combinando a realización dunha proba final (40%) ca realización dun traballo grupal (60%), e todo telemáticamente.
Raquel Mariño Fernandez
Coordinador/a- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 881813833
- Correo electrónico
- raquel.marino [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Luns | |||
---|---|---|---|
19:00-21:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | AULA 10 (CAMPUS VIDA-Módulo C2) |
Martes | |||
19:00-21:00 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | AULA 10 (CAMPUS VIDA-Módulo C2) |
Mércores | |||
16:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | AULA 10 (CAMPUS VIDA-Módulo C2) |
26.05.2021 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | AULA 10 (CAMPUS VIDA-Módulo C2) |
12.07.2021 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | AULA 10 (CAMPUS VIDA-Módulo C2) |