Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Humanidades
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
Existen tres tipos de obxectivos para esta materia: teóricos, prácticos e metodolóxicos, a fin de acadar o nivel B2.1.
Entre os obxectivos teóricos, podemos mencionar a consolidación das estruturas e funcións clave do idioma inglés, o estudo da gramática inglesa e para o desenvolvemento de habilidades básicas da lingua (escritura, fala, lectura e comprensión).
Os obxectivos máis prácticos competen á (i) comprensión da linguaxe, como ser capaz de manter unha conversa xeral, comprender a descrición dos desexos, sentimentos, accións ou actividades relacionadas co traballo, e identificar e comprender a información técnica, estes obxectivos son tamén relevantes para (ii) a produción de linguaxe, como ser capaz de explicar situacións do cotián, temas comunicar de xeito fluído todos os días, describir os desexos, experiencias, sentimentos, opinións ou reaccións, discutir temas abstractos e cultural, escribir cartas persoais para describir en detalle os eventos e experiencias.
Finalmente, os obxectivos metodolóxicos implican a participación activa dos alumnos na clase presencial, e se non, virtual, e chaman o desenvolvemento da autonomía do alumno no proceso de aprendizaxe.
Os detalles poden ser consultados no: http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
É altamente recomendable que os estudantes teñan un nivel B1.2 no inicio do semestre.
O contido específico (gramática, vocabulario e destrezas) será seleccionado no Marco Europeo Común de Referencia para as Linguas, e será levado a cabo a través dos libros de texto e do reader que anunciaranse ao comezo das clases e mais no Aula Virtual.
Libros de texto e outro material de uso habitual durante o curso.
Un libro de texto correspondente ao nivel B1.2-B.2 do MCER, e mais o Reader anunciaranse a primeira semana de clase, e mais no Aula Virtual.
Diccionarios recomendados
Gran diccionario Oxford Español-Inglés/Inglés-Español. Oxford University Press.
Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners (Paperback). Harper Collins Publishers.
Recursos na rede para a consulta, a práctica e a auto-aprendizaxe.
Diccionarios
-----http://sli.uvigo.es/CLIG/index.html (inglés-galego)
-----http://www.wordreference.com/ (inglés-español-inglés)
-----http://www.thefreedictionary.com/ (inglés)
-----http://dictionary.cambridge.org/ (inglés)
-----http://www.learnersdictionary.com/ (inglés)
-----http://dictionary.reference.com/ (varios en inglés)
-----http://visual.merriam-webster.com/ (visual en inglés)
-----http://Idoceonline.com (inglés)
Sinónimos, antónimos e ideas relacionadas
http://thesaurus.reference.com/
Gramáticas:
-----http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm
-----(con exercicios)
-----http://www.englishpage.com/grammar/
-----(con exercicios)
Miscelánea (actividades, tests, lectura, podcasts...)
English Test Net:
-----http://www.english-test.net/
About.com:
-----http://esl.about.com/
Easy English:
-----http://www.easyenglish.com/
A4esl.org:
-----http://a4esl.org/
UsingEnglish.com:
-----http://www.usingenglish.com/
English Page
-----http://www.englishpage.com/
-----(gramática, exercicios, léxico, escritura...)
BBC Learning English
-----http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/
-----(gramática, tests, actividades de lectura, comprensión oral, podcasts...)
British Council - Learning English
-----http://www.learnenglish.org.uk/
-----(gramática, tests, actividades de lectura, comprensión oral, podcasts...)
University of Victoria - Language Center
-----http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/studyzone/index.htm
-----(gramática, tests, comprensión, escritura...)
Competencias
Os estudantes que cursen esta materia debe acadar un nivel B2.1 (Marco Europeo Común de Referencia para as Linguas). Isto permítelle comunicarse facilmente e de xeito fluído tanto ao nivel falado como ao escrito.
Para o alumnado do Grao en Ciencias da cultura e difusión cultural, as competencias que van desenvolverse ao longo da materia son:
XERAIS:
CG1 - Que os estudantes posúan os coñecementos básicos relativos á área das Humanidades e da Cultura derivados da educación secundaria e que sexan capaces de amplialos e desenvolvelos mediante o contacto con textos especializados e achegamentos recentes.
CG2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro das áreas das Humanidades e da Cultura.
CG3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (relativos aos contidos no Grao de Ciencias da Cultura e Difusión cultural) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
CG4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
CG5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
TRANSVERSAIS
CT1 - Capacidade de uso correcto e coherente dunha lingua estranxeira en situacións comunicativas diversas.
CT2 - Redacción adecuada de textos, coa correspondente presentación formal axustada aos parámetros hoxe imperantes nos procesadores informáticos.
CT3 - Habilidade no uso das novas tecnoloxías.
ESPECÍFICAS
CE4 - Adquisición de coñecementos profundos acerca de calquera materia do ámbito humanístico.
CE5 - Capacidade de elaboración de comentarios razoados e críticos de obras e textos relacionados con calquera área do ámbito humanístico..
CE6 - Habilidade na elaboración, redacción e presentación dun traballo escrito de iniciación elemental á investigación.
Para información mais detallada pode consultar: http://www.usc.es/export/sites/default/gl/servizos/sxopra/memorias_grao…
De acordo cas unidades a realizar no libro de texto, mais segundo as dúbidas dos estudantes presentes, as sesións presenciais combinarán breves presentacións por parte do profesor, particularmente de cuestións de índole gramatical, léxica e de uso do inglés, coa realización de actividades prácticas na aula por parte dos alumnos, individualmente ou en grupo.
O profesor proporá como complemento a realización fóra da aula por parte dos alumnos de actividades sobre cuestións lingüísticas que requiran, pola súa complexidade, unha práctica intensa e reforzada. Tamén o profesor proporá tarefas nas que o alumno deberá poñer en práctica a súas competencias escrita e oral (presentacións, conversa...).
Para a realización de todas estas actividades fóra da aula está previsto que se empregue o Campus Virtual da USC. Este instrumento servirá tamén como canle adicional para o seguimento e titorización dos estudantes.
No caso de que se decrete algunhos dos escenarios de continxencia aplicarase o indicado no apartado de observacións baixo o epígrafe “Plan de continxencia”
O grao de consecución dos obxectivos da materia por parte do estudante valorarase por medio de varios procedementos combinados tal e como se recolle a continuación e segundo a convocatoria do exame final:
Exame de 1ª oportunidade (maio):
Para o alumnado ao réxime semi-presencial:
--- Avaliación continua por medio de actividades supervisadas: 35%
--- Exame oral: 15%
--- Exame escrito final: 50%
Os exames escritos realizaranse na data establecida oficialmente polo centro e constituirán, xunto coa avaliación das actividades realizadas ao longo do curso, un único bloque ao que corresponderá o 85% da nota final. O restante 15% da nota corresponderá ao resultado obtido nun exame oral, a data do cal se anunciará coa suficiente antelación. Para aprobar a materia os estudantes deberán superar as partes escrita e oral independentemente, se ben no caso de ter superado un dos bloques manterase esa cualificación na convocatoria de xullo.
Exame de 2ª oportunidade (xuño / xullo):
O alumnado que supera unha sección do exame de primeira opción pode gardar esta nota para o exame de segunda opción, en tal caso o sistema de avaliación está indicado enriba.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións".
A detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia será penalizada cun suspenso na materia independentemente da cualificación obtida polo alumno nos demais conceptos.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións".
A detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia será penalizada cun suspenso na materia independentemente da cualificación obtida polo alumno nos demais conceptos.
No caso de que se decrete algunhos dos escenarios de continxencia aplicarase o indicado no apartado de observacións baixo o epígrafe “Plan de continxencia”
Ao longo das 15 semanas de clase das que consta o curso, haberá unhas sesións semanais de docencia presencial ás que poden asistir o alumnado. Estas sesións teórico-prácticas complementaranse cas actividades prácticas a realizar de xeito autónomo polo alumnado fora da aula.
Esta materia supón un total de 150 horas de traballo para o alumnado.
Asistencia á clase:
A asistencia á clase non é obrigatoria, non obstante, o alumno debe ser capaz de realizar o traballo asignado na aula ao longo do curso. Para a avaliación desta materia será necesario seguir as indicacións das profesoras en canto a traballo a facer na casa, á participación na Aula Virtual, e nos prazos de entrega.
Traballo na aula virtual e estudo na casa:
A participación activa na aula virtual axudaralle ao alumno a mellorar a súa actuación tanto en inglés escrito coma oral. Despois de rematar cada unidade na aula virtual, deberíase reflexionar sobre aquela ao realizar as tarefas do libro de exercicios e, no seu caso, doutros documentos na bibliografía.
Durante o curso académico asignaranse varias redaccións que lle permitirán ao alumno practicar a súa técnica. Para que estes traballos sexan avaliados teranse que entregar no formato e no prazo establecidos.
Datos descritivos da materia
Materia: Idioma Moderno II: Lingua inglesa
Código: G5101231B (Lugo) (semi-presencial
Créditos ECTS: 6.
Carácter: básico.
Curso e cuadrimestre: Segundo curso, primeiro cuadrimestre.
ADVERTENCIA IMPORTANTE.- Na normativa de rendemento académico da USC (DOG 21 de xullo de 2011, art. 16) penalízase a realización fraudulenta dalgunha proba avaliativa cun suspenso na convocatoria correspondente, alén do proceso disciplinario que se lle poida abrir a maiores ao alumno infractor (1). Polo tanto, a detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia será penalizada cun suspenso na materia independentemente da cualificación que o alumno obtiver polos demais conceptos. Entendemos plaxio como a copia total ou parcial, fora literal ou non, de contidos ou ideas publicadas noutros traballos académicos ou en calquer tipo de obras (en papel ou internet), sen que o alumno cite a fonte de onde foron extraídas esas ideas ou textos. Os alumnos suspensos por plaxio non poderán presentarse á segunda oportunidade.
Todas as actividades entregadas deberán incorporar as fontes documentais e bibliográficas consultadas, seguindo algún dos canons académicos de citación bibliográfica e dixital.
(1) https://www.usc.es/export/sites/default/gl/normativa/descargas/resavare…
Plan de continxencia para o curso 2021-2022
No caso de que as autoridades pertinentes decretaran os escenarios 2 ou 3 a metodoloxía adaptarase ás directrices establecidas pola USC e aos parámetros acordados polo centro, de modo que as actividades docentes que non se poidan executar de xeito presencial desenrolaranse de modo virtual recurrindo ás ferramentas institucionais postas a disposición pola USC, combinando actividades de carácter síncrono (principalmente a través da plataforma TEAMS) e/ou asíncronas (principalmente a través de TEAMS ou Moodle) dependendo do tipo de actividade.
Na modalidade de docencia semipresencial manterase, sempre que sexa posible, o mesmo sistema de avaliación que no escenario 1. No caso de non ser posible, darase un importante peso á avaliación continua podéndose substituír, no caso de ser necesario, as probas presenciais polas telemáticas (síncronas ou asíncronas, orais ou escritas) utilizando as ferramentas institucionais.