Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Humanidades
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
Existen tres tipos de obxectivos para esta materia: teóricos, prácticos e metodolóxicos, a fin de acadar o nivel B2.1.
Entre os obxectivos teóricos, podemos mencionar a consolidación das estruturas e funcións clave do idioma inglés, o estudo da gramática inglesa e para o desenvolvemento de habilidades básicas da lingua (escritura, fala, lectura e comprensión).
Os obxectivos máis prácticos competen á (i) comprensión da linguaxe, como ser capaz de manter unha conversa xeral, comprender a descrición dos desexos, sentimentos, accións ou actividades relacionadas co traballo, e identificar e comprender a información técnica, estes obxectivos son tamén relevantes para (ii) a produción de linguaxe, como ser capaz de explicar situacións do cotián, temas comunicar de xeito fluído todos os días, describir os desexos, experiencias, sentimentos, opinións ou reaccións, discutir temas abstractos e cultural, escribir cartas persoais para describir en detalle os eventos e experiencias.
Finalmente, os obxectivos metodolóxicos implican a participación activa dos alumnos na clase presencial, e se non, virtual, e chaman o desenvolvemento da autonomía do alumno no proceso de aprendizaxe.
Os detalles poden ser consultados no: http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
É altamente recomendable que os estudantes teñan un nivel B1.2 no inicio do semestre.
O contido específico (gramática, vocabulario e destrezas) será seleccionado no Marco Europeo Común de Referencia para as Linguas, e será levado a cabo a través dos libros de texto e do reader que anunciaranse ao comezo das clases e mais no Aula Virtual.
Libros de texto e outro material de uso habitual durante o curso.
Un libro de texto correspondente ao nivel B1.2-B.2 do MCER, e mais o Reader anunciaranse a primeira semana de clase, e mais no Aula Virtual.
Diccionarios recomendados
Gran diccionario Oxford Español-Inglés/Inglés-Español. Oxford University Press.
Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners (Paperback). Harper Collins Publishers.
Recursos na rede para a consulta, a práctica e a auto-aprendizaxe.
Diccionarios
-----http://sli.uvigo.es/CLIG/index.html (inglés-galego)
-----http://www.wordreference.com/ (inglés-español-inglés)
-----http://www.thefreedictionary.com/ (inglés)
-----http://dictionary.cambridge.org/ (inglés)
-----http://www.learnersdictionary.com/ (inglés)
-----http://dictionary.reference.com/ (varios en inglés)
-----http://visual.merriam-webster.com/ (visual en inglés)
-----http://Idoceonline.com (inglés)
Sinónimos, antónimos e ideas relacionadas
http://thesaurus.reference.com/
Gramáticas:
-----http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm
-----(con exercicios)
-----http://www.englishpage.com/grammar/
-----(con exercicios)
Miscelánea (actividades, tests, lectura, podcasts...)
English Test Net:
-----http://www.english-test.net/
About.com:
-----http://esl.about.com/
Easy English:
-----http://www.easyenglish.com/
A4esl.org:
-----http://a4esl.org/
UsingEnglish.com:
-----http://www.usingenglish.com/
English Page
-----http://www.englishpage.com/
-----(gramática, exercicios, léxico, escritura...)
BBC Learning English
-----http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/
-----(gramática, tests, actividades de lectura, comprensión oral, podcasts...)
British Council - Learning English
-----http://www.learnenglish.org.uk/
-----(gramática, tests, actividades de lectura, comprensión oral, podcasts...)
University of Victoria - Language Center
-----http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/studyzone/index.htm
-----(gramática, tests, comprensión, escritura...)
Competencias
Os estudantes que cursen esta materia debe acadar un nivel B2.1 (Marco Europeo Común de Referencia para as Linguas). Isto permítelle comunicarse facilmente e de xeito fluído tanto ao nivel falado como ao escrito.
Para o alumnado do Grao en Ciencias da cultura e difusión cultural, as competencias que van desenvolverse ao longo da materia son:
XERAIS:
CG1 - Que os estudantes posúan os coñecementos básicos relativos á área das Humanidades e da Cultura derivados da educación secundaria e que sexan capaces de amplialos e desenvolvelos mediante o contacto con textos especializados e achegamentos recentes.
CG2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro das áreas das Humanidades e da Cultura.
CG3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (relativos aos contidos no Grao de Ciencias da Cultura e Difusión cultural) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
CG4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
CG5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
TRANSVERSAIS
CT1 - Capacidade de uso correcto e coherente dunha lingua estranxeira en situacións comunicativas diversas.
CT2 - Redacción adecuada de textos, coa correspondente presentación formal axustada aos parámetros hoxe imperantes nos procesadores informáticos.
CT3 - Habilidade no uso das novas tecnoloxías.
ESPECÍFICAS
CE4 - Adquisición de coñecementos profundos acerca de calquera materia do ámbito humanístico.
CE5 - Capacidade de elaboración de comentarios razoados e críticos de obras e textos relacionados con calquera área do ámbito humanístico..
CE6 - Habilidade na elaboración, redacción e presentación dun traballo escrito de iniciación elemental á investigación.
Para información mais detallada pode consultar: http://www.usc.es/export/sites/default/gl/servizos/sxopra/memorias_grao…
É aconsexable ter un nivel B1.2 o comenzo do semestre académico.
Seguirase un modelo comunicativo que indaga na naturaleza social, cultural e pragmática dos recursos da linguaxe.
Inténtase conseguir que os aprendices da lingua desenrolen, non soamente precisión lingüística, pero tamén fluidez.
Proveése ó alumnado de ferramentas para que poidan interactuar en situacións reales no mundo cando abandonen a aula. Os aprendices consideránsesocios activos no proceso da aprendizase cooperativa
O exame final sumaralle ó alumno o 100% da nota final desta materia
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios, traballos ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendementoacadémico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
A detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia será penalizada cun suspenso na materia independentemente da cualificaciónobtida polo alumno nos demais conceptos
Esta materia é de 6 créditos. Un crédito ECTS corresponde a 25 horas de traballo, polo que 6 x 25 = 150 horas de traballo do estudante. Durante o cursoo estudante terá dúas sesións cada semana por un total de 45 horas de traballo na aula, o restante unhas 105 horas serán de preparación e estudo forada aula.
En xeral, recoméndase aumentar a exposición á lingua inglesa, e non restrinxierse soamente á exposición de fontes académicas, aconséllase verpelículasen versión orixinal, escoitar cancións, leer periódicos e revistas e establecer contacto con falantes nativos durante o tempo libre.
ADVERTENCIA IMPORTANTE.- Na normativa de rendemento académico da USC (DOG 21 de xullo de 2011, art. 16) penalízase a realización fraudulenta dalgunha proba avaliativa cun suspenso na convocatoria correspondente, alén do proceso disciplinario que se lle poida abrir a maiores ao alumno infractor (1). Polo tanto, a detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia será penalizada cun suspenso na materia independentemente da cualificación que o alumno obtiver polos demais conceptos. Entendemos plaxio como a copia total ou parcial, fora literal ou non, de contidos ou ideas publicadas noutros traballos académicos ou en calquer tipo de obras (en papel ou internet), sen que o alumno cite a fonte de onde foron extraídas esas ideas ou textos. Os alumnos suspensos por plaxio non poderán presentarse á segunda oportunidade.
Todas as actividades entregadas deberán incorporar as fontes documentais e bibliográficas consultadas, seguindo algún dos canons académicos de citación bibliográfica e dixital.
Maria Del Mar Viña Rouco
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- mariadelmar.vina [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
19.01.2023 10:00-12:00 | Grupo de exame | Aula 13 |
16.06.2023 12:00-14:00 | Grupo de exame | Aula 13 |