Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Francés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Humanidades
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
Trátase dun nivel de iniciación á lingua francesa. Preténdese que os alumnos adquiran coñecementos linguísticos básicos para que poidan expresarse en lingua francesa e comprender textos sinxelos.
1.- Pronunciación e entonación:
1.1. O alfabeto e a súa pronunciación
1.2. A entonación da frase
2.- A frase simple: os seus compoñentes
2.1. Os determinantes artigos, posesivos e demostrativos
2.2. O xénero e o número dos nomes e adxetivos
2.3. Os pronomes persoais átonos (suxeito e obxecto) e tónicos
2.4. As palabras interrogativas e exclamativas
2.5. Os adverbios e preposicións
2.6. A conxugación dos verbos en imperativo, presente, futuro e pretérito perfecto do indicativo
3.- A frase simple: as súas modalidades
3.1. A frase afirmativa: a orde das palabras
3.2. A frase negativa: a negación e as súas formas
3.3. A frase interrogativa: total e parcial
3.4. A frase exclamativa: as súas formas
4.- O léxico:
4.1. As palabras simples: campos léxicos e semánticos
4.2. As palabras derivadas e compostas: reglas de formación
4.3. As expresións fixas: características formais e semánticas
Manual do curso:
FLUMIAN, C.. et al. (2011), Nouveau Rond-Point 1, Livre de l’élève + Cahier d’exercices, Ed. Maison de Langues.
Outras obras:
BOULARES Michèle & GRAND-CLEMENT Odile (1999), Conjugaison progressive du français avec 400 exercices, Paris, Clé International.
- CAPELLE, Guy et al. (1990), Gramática básica de la lengua francesa. Paris, Hachette, Madrid, SGEL, 3ª ed.
- GRÉGOIRE, M. (1997), Grammaire progressive du français avec 400 exercices. Niveau débutant. Paris, Clé International (+livret de corrigés).
- Le Nouveau Bescherelle (1984), La grammaire pour tous, Paris, hatier.
- LIRIA, Ph. (2009), Les Cahiers de Grammaire, Niveau découverte, Barcelone, Difusión FLE.
- MIQUEL, C. (2001), Vocabulaire progressif du français. Niveau débutant. Paris, Clé International.
As competencias ligadas a esta materia corresponden ás que aparecen na memoria do Grao, a saber:
- Competencias básicas xerais:
CG1; CG2; CG3; CG4; CG5
- Competencias transversais:
CT1; CT2; CT3
- Competencias específicas:
CE1; CE2; CE3
De forma máis concreta, estas competencias son:
- Acadar unha pronuncia e unha entonación correctas.
- Obter un bo coñecemento das normas ortográficas.
- Dominar a gramática fundamental.
- Ser capaz de manter unha conversa sobre temas cotiás.
- Ser capaz de redactar textos sinxelos.
- Comprender documentos básicos e sintetizalos.
Como se trata dun curso de iniciación á lingua francesa, alcanzaranse os niveis A1 e A2 (nivel elemental do MECR) ao termo da formación.
-Manual do curso:
FLUMIAN, C.. et al. (2011), Nouveau Rond-Point 1, Livre de l’élève + Cahier d’exercices, Ed. Maison de Langues.
1º e 2º oportunidade : Evaluación final, será necesario acadar un mínimo de 5 punto para aprobar.
6 créditos ECTS.
Recoméndase ao alumno levar a materia ao día para conseguir un bo nivel de lingua, e ver, se é posible, TV5 ou ben películas ou telediarios en francés.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Pauline Mauricette Christiane Blatt
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Teléfono
- 982821059
- Correo electrónico
- paulinem.blatt [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
12.01.2023 10:00-12:00 | Grupo de exame | Aula 11 |
08.06.2023 10:00-12:00 | Grupo de exame | Aula 11 |