Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Francés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
Áreas: Filoloxía Francesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Trátase dun nivel de iniciación á lingua francesa. Preténdese que os alumnos adquiran coñecementos lingüísticos básicos para que poidan expresarse en lingua francesa e comprender textos sinxelos.
Adquisición e consolidación (nivel A2):
-Estruturas gramaticais elementais (análise e uso).
-Elementos básicos de fonética (pronunciación).
-Adquisición de vocabulario común.
-Comprensión de documentos audiovisuais sobre temas de actualidade en francés estándar.
-Expresión oral (simulacións e situacións comunicativas básicas).
- Comprensión de textos explicativos, narrativos, descritivos e argumentativos en francés estándar.
-Redacción de textos sinxelos ben articulados.
-Introducción á cultura francófona.
LECTURA OBLIGATORIA:
Manuais utilizaos : Entre nous tout en un 2, Livre de l’élève + cahier d’activités + CD. Edition Maison des langues
LECTURAS ACONSELLADAS:
-BOULARES Michèle & GRAND-CLEMENT Odile (2013), Conjugaison progressive du français niveau intermédiaire avec 450 exercices, Paris, Clé International, 2013.
- CAPELLE, Guy et al. (2006), Gramática básica de la lengua francesa. Paris, Hachette, Madrid, SGEL, 3ª ed.
- GRÉGOIRE, M. (2013), Grammaire progressive du français avec 680 exercices. Niveau intermédiaire. Paris, Clé International (+livret de corrigés).
- Le Nouveau Bescherelle (2012), La grammaire pour tous, Paris, Hatier.
- LIRIA, Ph. (2009), Les Cahiers de Grammaire, Niveau découverte, Barcelone, Difusión FLE.
- MIQUEL, C. (2011), Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire avec 375 exercices. Paris, Clé International.
- POISSON-QUINTON, S. HUET-OGLEC, BOULET, R. et VERGNE-SIRIEYS, S. (2003), Grammaire expliquée du français. Niveau intermédiaire. Paris, Clé International (+ livre d'exercices).
FLE.
-CHARLIAC Lucile, LE BOUGNEC Jean-Thierry, LOREIL Bernard, Phonétique progressive du français avec 450 exercices (2012)
-Afianzar dende o punto de vista oral a expresión, a comprensión, a fonética e a entonación; e dende o punto de vista escrito, a comprensión e a expresión.
- Ser capaz de manter unha conversa sobre temas cotiás.
- Conseguer unha pronuncia e unha entonación correctas.
- Obter un bo coñecemento das normas ortográficas.
- Dominar a gramática fundamental.
- Ser capaz de redactar textos sinxelos.
- Comprender documentos básicos e sintetizalos.
- Acadar un coñecemento básico da cultura francófona.
Clases teóricas e prácticas (a partir de textos, documentos sonoros e audiovisuais).
Coa finalidade de unha boa comprensión desde o punto de vista lingüístico e tamén cultural, os alumnos terán que ler unha obra literaria completa, adaptada ao nivel esixido. Esta obra estudiarase e analizarase nas clases prácticas ao longo do semestre.
No caso de que se decrete algún dos escenarios de continxencia aplicarase o indicado no apartado de observacións baixo o epígrafe "Plan de continxencia".
É indispensable asistir regularmente á clase. Os estudantes que acumulen máis de 5 ausencias non xustificadas ao longo do semestre irán directamente á 2ª convocatoria. En caso de que o estudante teña esención de docencia autorizada pola Xunta de Facultade, poderá presentarse ás 2 oportunidades (100% da nota, sen avaliación contínua).
- Avaliación continua mediante exame escrito e oral.
-Exame final (escrito e oral).
A nota final será o resultado da media do exame e das demais probas realizadas ó longo do semestre. Para aprobar a materia cómpre alcanzar un 5/10 nesta nota media global.
1ª Oportunidade (Convocatoria ordinaria):
Avaliación continua consistente en :
-Participación, exame oral e escrito: 40%
-Exame final oficial (1ª convocatoria : maio): 60%
2ª Oportunidade (Convocatoria extraordinaria) :
Exame final (2ª convocatoria : xuño/xullo): 100% da nota.
No caso de que se decrete algún dos escenarios de continxencia aplicarase o indicado no apartado de observacións baixo o epígrafe "Plan de continxencia".
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
6 créditos ECTS.
Unha hora e media de traballo persoal por cada hora de clase.
Por tratarse da continuación da materia "lingua francesa 1" partirase dun nivel A1 (elemental) para acadar o nivel A2 (elemental) do MCERL.
Recoméndase ler e escoitar regularmente cancións e películas en francés.
A lingua do esino será o francés.
As horas de titoría figurarán na entrada do despacho dos dous profesores que imparten a materia.
Plan de continxencia:
No caso de que as autoridades pertinentes decretasen os escenarios 2 ou 3 a metodoloxía adaptarase ás directrices establecidas pola USC : as actividades docentes que non poidan executarse de modo presencial desenvolveranse de modo virtual combinando actividades de carácter síncrono (a través da plataforma TEAMS) e/ou asíncrono (a través de TEAMS ou Moodle).
Na modalidade de docencia semipresencial manterase o mesmo sistema de avaliación que no escenario 1. En caso de non ser posible e no caso do escenario 3 as probas presenciais substituiranse por probas telemáticas (síncronas ou asíncronas, orais ou escritas).
Veronica Rodriguez Ferreiro
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Correo electrónico
- veronica.rodriguez.ferreiro0 [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Cedric Aurelien Pleuvry
- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Jennifer Nathalie Neveu
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Clásica, Francesa e Italiana
- Área
- Filoloxía Francesa
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Luns | |||
---|---|---|---|
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | Francés | C11 |
14:00-15:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | Francés | C11 |
Martes | |||
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | Francés | C10 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | Francés | D09 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | Francés | C10 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | Francés | D09 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | Francés | D04 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | Francés | D14 |
Mércores | |||
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | Francés | C08 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | Francés | C10 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | Francés | C08 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | Francés | C10 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | Francés | C08 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | Francés | D04 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | C09 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | C10 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | C11 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C12 |
25.05.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | C12 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 (A-L) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | D10 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 (A-L) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_01 (A-C) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_03 (G-L) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_04 (M-O) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_06 (S-Z) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_02 (D-F) | D11 |
28.06.2021 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_05 (P-R) | D11 |