Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 12 Clase Expositiva: 34 Clase Interactiva: 14 Total: 60
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Humanidades
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
En inglés para usos profesionais (Semipresencial) traballaremos as habilidades comunicativas: escoitar, ler, falar, escribir e mediar. Un obxectivo importante é que os estudantes atopen, comprendan e sexan capaces de corrixir erros gramaticais e léxicos, outro obxectivo é seguir mellorando o seu uso do inglés oral en canto á expresión e pronuncia, xa que un uso máis pulido e adecuado da lingua inglesa. permite aos usuarios que traballan duro manter unha mellor imaxe profesional.
Ademais, esta é unha materia de English for Specific Purposes (ESP), o que significa que o alumnado utilizará a lingua inglesa como ferramenta para realizar tarefas que teñan que ver co ámbito da xestión cultural e, polo tanto, pasará a ser familiarizado coas estruturas e léxico relacionados con ese campo de coñecemento. Repasaranse, por exemplo, determinados puntos gramaticais, e despois poranse en práctica mentres se realizan tarefas (textos, vídeos, etc.) relacionadas co ámbito da cultura que faciliten a práctica do uso do inglés en contexto.
O traballo académico desenvolvido nesta materia comezará nun nivel B2 segundo o establecido polo Marco Común Europeo de Referencia ou MCER, en inglés (2001). Este nivel foi designado como nivel "alto-intermedio" e significa:
--que o alumnado teña un nivel máis avanzado e independente que os niveis anteriores.
--Pode comprender con detalle o que se lles di na lingua estándar, mesmo nun ambiente ruidoso.
--pode comunicarse de xeito sinxelo e espontáneo de forma clara e detallada. Aínda non son falantes experimentados, pero un usuario B2 é capaz de entender e ser comprendido na maioría das situacións.
- Pode comprender as ideas principais dun texto complexo sobre temas tanto concretos como abstractos, incluíndo os conceptos técnicos da súa área de especialización.
--pode interactuar cun grao de fluidez e espontaneidade que permita a interacción con falantes nativos sen ningún esforzo por ambos os dous lados.
--pode expresarse por escrito con claridade e precisión, interactuando co receptor de forma flexible e eficaz.
Ademais dos obxectivos específicos relacionados co nivel lingüístico que se pretende acadar, as actividades formativas que se van realizar nesta materia permiten ao alumnado practicar e desenvolver unha serie de obxectivos transversais:
• No uso dos recursos suxeridos ao longo do curso, o alumnado deberá consolidar a capacidade de utilizar unha serie de ferramentas de autoaprendizaxe dispoñibles en Internet, mellorando así a súa capacidade de autoaprendizaxe.
• A realización de varios proxectos breves centrados na resolución de problemas concretos permitirá ao alumnado desenvolver as súas habilidades investigadoras, especialmente as relacionadas coa procura de fontes de información e a avaliación crítica e o uso axeitado da información obtida.
• O alumnado tamén desenvolverá a súa capacidade para expor as súas razóns e argumentos con claridade, á vez que gaña a flexibilidade para admitir diferentes perspectivas; Isto mellorará a súa capacidade para participar na negociación de forma construtiva.
• A interacción rutineira en pequenos grupos axudará aos estudantes a mellorar as súas habilidades interpersoais, que son necesarias para tomar decisións e organizar o traballo en equipo.
1. Aspectos gramaticais relevantes para o nivel B2 do MECR, tales como: adxectivos cuantificadores, verbos que rexen en “-ing”, verbos que rexen infinitivo, oracións de relativo especificativas e explicativas (oracións de relativo definitorias e non definitorias), discurso reportado (reportado). / discurso indirecto), uso do xerundio con verbos que expresan emoción, “desexos e arrepentimentos”, condicionais de segundo e terceiro grao. Tempos verbais en presente, pasado, perfecto e futuro, condicionais, expresión do desexo, preguntas, inversión da orde, estruturas para expresar obriga e permiso, voz pasiva, sintaxe, oracións compostas e complexas.
2. Vocabulario e léxico relevantes para o ámbito do patrimonio cultural e da xestión cultural.
3. O inglés como lingua global.
4. Traballo de tarefas:
- O Informe Anual do Museo Británico.
- Estratexias dixitais para o compromiso co patrimonio cultural
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA:
Grammar and Vocabulary for Advanced. (2015, With Answers and Audio). Cambridge: Cambridge University Press. Language Practice for First. English Grammar and Vocabulary. (2014, 5th Edition, Student’s Book with key). London. Macmillan.
Language Practice for First. English Grammar and Vocabulary. (2014, 5th Edition, Student’s Book with key). London. Macmillan.
Diccionarios recomendados:
Gran diccionario Oxford Español-Inglés/Inglés-Español. Oxford University Press.
Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners (Paperback). Harper Collins Publishers.
Bibliografía de sitios webs para consulta:
Diccionarios de inglés:
---- http://www.thefreedictionary.com/
---- http://www.ldoceonline.com/
---- http://dictionary.cambridge.org/
---- http://www.learnersdictionary.com/
---- http://dictionary.reference.com/
Diccionarios de inglés a español y español a inglés
---- http://www.wordreference.com/
Diccionario de inglés a gallego y gallego a inglés
---- http://sli.uvigo.es/CLIG/index.html
Sinónomos, antínomos e ideas relacionadas:
---- http://thesaurus.reference.com/
Tareas escritas:
----https://nanowrimo.org/
----https://prowritingaid.com/
Sitios web con ejercicios:
---- http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm
---- http://www.englishpage.com/grammar/
Miscellanea (actividades, pruebas, lectura, podcast…)
UsingEnglish.com:
---- http://www.usingenglish.com/
English Page
---- http://www.englishpage.com/
---- (gramática, ejercicios, vocabulario, tareas escritas)
BBC Learning English
---- http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/
---- (actividades de gramática, lectura, comprensión auditiva, podcasts)
British Council - Learning English
---- http://www.learnenglish.org.uk/
---- (actividades de gramática, lectura, comprensión auditiva, podcasts)
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA:
Davies, Rosamund and Gauti Sigthorsson. 2013. Introducing the Creative Industries from Theory to Practice. Los Angeles, California: Sage.
Farall, Cate and Marianne Lindsley. 2008. Professional English in Use: Marketing. Cambridge: Cambridge University Press.
Groes, Sebastian, Ed.2016. Memory in the Twenty-First Century: New Critical Perspectives from the Arts, Humanities and Sciences. London: Palgrave Macmillan.
Hesmondhalgh, David. 2007. The Cultural Industries. Los Angeles, California: Sage.
Segundo se indica na Memoria oficial do plan de estudos do Grao en Xestión Cultural, o alumnado deberá desenvolver competencias en catro áreas diferentes: competencias básicas, xerais, transversais e específicas. Son os seguintes:
Habilidades básicas:
CB4. Que o alumnado saiba comunicar información, ideas, problemas e solucións a públicos tanto especializados como non especializados de forma clara e sen ambigüidades.
CB5. Que o alumnado adquira as habilidades de aprendizaxe que lle permitan continuar a súa formación dun xeito que será, en boa medida, autodirixido ou autónomo.
Habilidades xerais:
CG4. Recoñecer e asumir un compromiso sólido cos valores democráticos e cos dereitos fundamentais do ser humano, prestando especial atención á igualdade de xénero, á multiculturalidade e á non discriminación das persoas con diversidade funcional.
Habilidades transversais:
CT1. Adquirir habilidades para analizar e sintetizar información procedente de diferentes fontes, valorando a súa relevancia e interese en función dos obxectivos perseguidos.
CT4. Coñecer o uso estándar e coherente, correcto e axeitado de dúas linguas estranxeiras, tanto de forma oral como escrita.
CT6. Organizar e planificar o traballo en función dos obxectivos e dos recursos dispoñibles.
Habilidades específicas:
CE4. Coñecer as posibilidades que ofrecen as linguas para a transmisión de contidos culturais, tanto na súa dimensión oral e escrita como nos distintos niveis (local, nacional e internacional) de traballo no mundo da cultura.
CE16. Recoñecer a diversidade de culturas comunicativas e desenvolver estratexias para facilitar a comunicación entre diversos grupos humanos.
Como parte da explicación teórica, o profesorado encargado ofrecerá presentacións sobre a gramática, o vocabulario, o uso do inglés, e a xestión cultural. O alumnado pode asistir á clase na Facultade de Humanidades, ou mediante a conexión síncrona á tecnoloxía de streaming (MSTeams) nas datas e horario programados. Cando o alumnado non pode participar no horario oficial deberá usar os recursos e materiais utilizados nestas sesións oficiais que estarán dispoñibles na aula virtual.
O alumnado realizará actividades prácticas como: falar en inglés, actividades de resolución de problemas, actividades de comprensión auditiva e pronuncia, e análise e comentario das lecturas asignadas. En ocasións, realizaranse prácticas e formación durante os seminarios interactivos (14 horas), e o profesorado encargado propoñerá actividades complementarias a realizar fóra da aula sobre aqueles aspectos lingüísticos que requiran unha práctica máis intensa con outros recursos como lecturas asignadas, escritura, e práctica individual de pronuncia, así como actividades breves sobre aspectos da comunicación relacionados cos temas presentados en clase, ou a participación nun proxecto grupal. As tarefas mencionadas anteriormente deberían axudar ao alumnado a para poñer en práctica o seu inglés. Para a realización das actividades realizadas fora da aula utilizarase a plataforma en liña da USC para acceder a determinados recursos dixitais como as lecturas asignadas, vocabulario e explicacións gramaticais, así como entregar traballos e acceder a comentarios e cualificacións. Tamén se pode utilizar como medio adicional de avaliación e titoría para o alumnado. As actividades e tarefas asignadas serán cualificadas nun prazo non superior a un mes.
As titorías realizaranse en grupos ou individualmente a través de Microsoft Teams durante o semestre, o correo electrónico tamén se pode utilizar segundo as necesidades individuais de cada estudante, é serán respondidos en 72 horas (dentro do horario lectivo), a non ser que o profesorado encargado dispoña dun permiso especial. Esta materia tamén comprende doce horas de titorías específicas, levadas a cabo mediante a tecnoloxía de streaming, e que proporcionarán unha opción eficiente para que o profesorado encargado e o alumnado manteñan un contacto directo. Programaranse en 12 semanas diferentes nun horario que favoreza a participación maioritaria do alumnado que desexa participar. Isto, á súa vez, permitirá avaliar o progreso do alumnado durante o curso, incluíndo o seu nivel de interiorización dos contidos e as habilidades nas que se centrou na aula, e proporcionará a oportunidade de solicitar e dar un asesoramento personalizado que permitirá a cada estudante alcanzar mellor os obxectivos da materia. O profesorado encargado tamén poderá utilizar as titorías para confirmar que o alumnado realizou as tarefas complementarias asignadas que se planificaron para o estudo autónomo.
Ademais, o traballo realizado neste programa de grao é unha forma de preparar mellor ao alumnado para o seu futuro profesional e implementarase unha ética laboral profesional para as tarefas levadas a cabo nesta materia. Todas as actividades escritas deben estar mecanografadas e a dobre espazo. Todas as actividades que se entreguen deberán incluír as fontes bibliográficas e dixitais consultadas, segundo un método académico establecido de citación bibliográfica.
A avaliación basearase en parte na observación continua do alumnado ao longo do cuadrimestre e de acordo cos períodos de exame que se indican a continuación.
AVALIACIÓN DE PRIMEIRA OPORTUNIDADE:
- Preparación e participación activa na aula virtual e tarefas asignadas: 60%
- Exame oral final: 10%
- Exame final escrito: 30%
O alumnado recibirá unha nota de avaliación continua ao final do cuadrimestre. Como se pode observar na relación anterior, a preparación das actividades asignadas e a participación activa na aula, así como a nota de avaliación continua, constitúen unha porcentaxe importante da nota final desta materia. Os exames escritos realizaranse nas datas oficialmente fixadas pola facultade.
** En todo caso, para todas as oportunidades de exame, o alumnado deberá superar todos os apartados indicados anteriormente para aprobar esta materia no seu conxunto.
AVALIACIÓN SEGUNDA OPORTUNIDADE (Xullo) e repetidores:
Mesma normativa que para a primeira.
O sistema de avaliación é o mesmo que na primeira opción.
** En todo caso, para todas as oportunidades de exame, o alumnado deberá superar todos os apartados indicados anteriormente para aprobar esta materia no seu conxunto.
ADVERTENCIA.- Na normativa de rendemento académico da USC (DOG 21 de xullo de 2011, art. 16) penalízase a realización fraudulenta dalgunha proba avaliativa cun suspenso na convocatoria correspondente, alén do proceso disciplinario que se lle poida abrir a maiores ao alumnado infractor. Polo tanto, a detección de plaxio en calquera dos traballos presentados nesta materia será penalizada cun suspenso na materia independentemente da cualificación que o alumnado obtiver polos demais conceptos. Entendemos plaxio como a copia total ou parcial, fora literal ou non, de contidos ou ideas publicadas noutros traballos académicos ou en calquer tipo de obras (en papel ou internet), sen que o alumnado cite a fonte de onde foron extraídas esas ideas ou textos. O alumnado suspenso por plaxio non poderá presentarse á segunda oportunidade.
Tal e como recolle a Memoria de Grao, nesta materia de seis créditos ECTS prevese que o alumnado dedique un total de 150 horas, das cales 14 corresponden a traballos presenciais en sesións interactivas, 12 corresponden a titorías optativas, 4 corresponden a os exames e 120 ao traballo autónomo e preparatorio do alumnado fóra da aula. En canto ao traballo do alumnado, á parte das orientacións que o profesorado responsable dea a coñecer.
REQUISITOS FORMAIS ESPECÍFICOS:
Aínda que non existen requisitos formais específicos para esta materia, o alumnado debe ter consolidado as competencias do nivel B1.2 MARCO. Se alguén non está seguro de alcanzar este nivel, pode poñerse en contacto co profesorado encargado.
Por outra banda, é necesario que o alumnado teña acceso a un ordenador (ou tablet, smartphone) con audio mais capacidade de vídeo para que poidan acceder á aula virtual, así como para completar as actividades e tarefas asignadas durante o curso académico.
Maria Del Mar Viña Rouco
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- mariadelmar.vina [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Jesus Varela Zapata
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 982824715
- Correo electrónico
- varela.zapata [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Martes | |||
---|---|---|---|
16:00-17:00 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | Aula 14 |
13.01.2023 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 16 |
16.06.2023 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 16 |