Créditos ECTS Créditos ECTS: 12
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 124 Horas de Titorías: 12 Clase Expositiva: 50 Clínicos EEES: 64 Clase Interactiva Seminario: 15 Clase Interactiva Laboratorio: 35 Total: 300
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
Áreas: Estomatoloxía
Centro Facultade de Medicina e Odontoloxía
Convocatoria: Anual
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
Esta materia proporciona ao alumno os coñecementos e habilidades para coñecer as características físicas e psicolóxicas do neno que o diferencian do adulto no campo dental. O alumno aprenderá a identificar as diferentes etapas evolutivas do sistema estomatognático, a medida que se produce o crecemento e o desenvolvemento. Así mesmo, dáselle ao alumno a capacidade de previr e diagnosticar a patoloxía oral do paciente pediátrico. Tamén se proporcionan coñecementos e habilidades para a realización de tratamentos mediante actividades clínicas e preclínicas.
PROGRAMA TEÓRICO DE ODONTOPEDIATRIA (clases expositivas):
Introdución á Odontoloxía Pediátrica: concepto e finalidade. Evolución histórica.
BLOQUE TEMÁTICO I: Desenvolvemento xeral e psicolóxico do neno segundo a idade.
BLOQUE TEMÁTICO II: Notación yatomía da dentición temporal.
BLOQUE TEMÁTICO III: Anormalidades no desenvolvemento. Alteracións de número, forma, tamaño, cor, erupción. Anomalías estruturais dos dentes.
BLOQUE TEMÁTICO IV: Desenvolvemento da dentición. Cambios craneofaciales e arcade que acompañan ao desenvolvemento. Idade dental.
BLOQUE TEMÁTICO V: Mantemento do espazo por perdas dentais prematuras. Indicacións e tipos de mantedores de espazo.
BLOQUE TEMÁTICO VI: diagnóstico en odontoloxía pediátrica. A historia clínica, o exame físico e radiolóxico. O Plan de tratamento pediátrico pediátrico.
BLOQUE TEMÁTICO VII: Control de conduta no neno. Técnicas psicolóxicas e farmacolóxicas (premedicación, sedación e anestesia xeral).
BLOQUE TEMÁTICO VIII: Anestesia local en Odontoloxía Pediátrica. Tipos de anestésicos inxectables. Técnicas anestésicas.
BLOQUE TEMÁTICO IX: Cari en idade pediátrica. Illamento do campo operativo. Formación de cavidades. Materiais restauradores en dentición temporal. Grandes tratamentos de destrución. Coronas de aceiro.
BLOQUE TEMÁTICO X: A pulpa dental. Tratamentos de pulpa para dentes inmaduros temporais e permanentes.
BLOQUE TEMÁTICO XI: Patoloxía médico-cirúrxica infantil. Odontoloxía en Odontoloxía Pediátrica.
BLOQUE TEMÁTICO XII: Traumatoloxía de dentes permanentes e temporais novos. Lesións de estruturas dentais e estruturas de apoio. Tipos de fracturas, luxacións e avulsión dental.
BLOQUE TEMÁTICO XIII: Prevención no paciente pediátrico. Control de placa, pasta de dentes, lavas bucais e cepillos de dentes. Relación dieta-Caries. Protocolo CAMBRA. As "caries da primeira infancia". Selantes tópicos de flúor e fisura.
PROGRAMA DENTAL PRÁCTICO:
SEMINARIOS:
Seminario 1: Nomenclatura dental, sistemas de notación dental.
Seminario 2: Anatomía dental interna e externa da dentición temporal. Diferencias estruturais con dentición permanente.
Seminario 3: Características da oclusión na dentición primaria, Diferencia co mixto nas súas diferentes fases e coa definitiva.
Seminario 4: Desenvolvemento e cronoloxía da erupción. Etapas de dentición
Seminario 5: Etapas da calcificación de Nolla e Demirjian. Cálculo da idade dental nas radiografías panorámicas.
Seminario 6: Instrumentos e materiais dentais.
Seminario 7: diagnóstico radiolóxico. Interpretación de imaxes radiolóxicas normais e patolóxicas.
Seminario 8: A "Historia clínica". Recollida de datos, O Plan de tratamento pediátrico.
PRÁCTICAS PRECLINICAS:
Práctica 1: Cirurxía dental sobre dentes naturais e de base con puntos de contacto. Cavidades I e II.
Práctica 2: Cirurxía dental en dentes naturais e de base con puntos de contacto. Cavidades III, IV e V.
Práctica 3: Cirurxía dental en dentes de resina temporal.
Práctica 4: fondos da cavidade. Espatulación e aplicación de cementos base.
Práctica 5: Uso de cimentos de vidro e materiais compostos en dentes naturais.
Práctica 6: Talla e adaptación de coroas de aceiro sobre dentes de resina temporais.
Práctica 7: Tratamentos con pulpa con MTA.
Práctica 8: Illamento cunha presa de goma.
Práctica 9: Obtención de radiografías.
Práctica 10: Prevención I. Obtención de índices de placa e xinxivite Control de placas. Análise da carioxenicidade da dieta Fluorizacións tópicas.
Práctica 11: Prevención II.- Aplicación de selantes.
PRÁCTICAS CLÍNICAS:
Realízanse en nenos de complexidade limitada.
ELABORACIÓN E EXPOSICIÓN DE TEMAS DA REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA.
Os alumnos, en grupos de tres ou catro, autoelixidos por afinidade entre eles, elaborarán un tema relacionado coa Odontoloxía Pediátrica. Entregarase un manuscrito PDF e farase unha presentación de aproximadamente 20 minutos durante o segundo semestre seguindo un calendario previamente establecido. Aínda que a materia é escollida libremente, recoméndase consultar cos profesores sobre o tema escollido. A normativa detallada que regula este traballo estará dispoñible na Aula Virtual.
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA E COMPLEMENTARIA
A consideración de bibliografía básica ou complementaria débese á súa dispoñibilidade en liña. Todo Basic B. é de acceso aberto en Internet.
Bibliografía Básica
Libro de prácticas de odontoloxía pediátrica da USC
https://www.odontologiapediatrica.com/
https://www.eapd.eu/index.php/policies-and-guidelines
https://www.aapd.org/research/oral-health-policies--recommendations/
A medida que se detecten outras fontes de información en formato aberto incorporaranse a bibliografía e comunicaranse a través da Aula Virtual.
Bibliografía Complementaria (dispoñible en formato físico na Biblioteca del Centro)
Andlaw RJ. Manual de Odontopediatria 4ª ed. McGraw – Hill Interamenricana
BarberíaLeache E. Oodntopediatría 2ª ed. Masson
Mc Donald RE & Avery DR .Odontología Pediátrica y del adolescente. 6ª ed. Mosby/Doyna libros
Morris Odontología Pediátrica Ed. Interamericana
Snawder KD. Manual de Odontopediatría clínica, Ed Labor S:A
Pinkham JR. Odontología Pediátrica. Ed. Interamericana.
Boj J.R. Odontopediatría. La evolución del niño al adulto joven. Ed. Ripano
CG.01. Coñecer os elementos esenciais da profesión de odontólogo, incluíndo os principios éticos e as responsabilidades legais.
CG.03. Saber identificar as inquietudes e expectativas do paciente, así como comunicarse de forma efectiva e clara, tanto de forma oral como escrita, cos pacientes, os familiares, os medios de comunicación e outros profesionais.
CG.06. Comprender a importancia de desenvolver unha práctica profesional con respecto á autonomía do paciente, ás súas crenzas e cultura.
CG.07. Promover a aprendizaxe de xeito autónomo de novos coñecementos e técnicas, así como a motivación pola calidade.
CG.16. Comprender os fundamentos de acción, indicacións e eficacia dos fármacos e outras intervencións terapéuticas, coñecendo as súas contraindicacións, interaccións, efectos sistémicos e interaccións sobre outros órganos, baseándose na evidencia científica dispoñible.
CG.20. Obter e elaborar unha historia clínica que conteña toda a información relevante.
CG.21. Saber realizar un exame bucal completo, incluíndo as oportunas probas radiográficas e de exploración complementarias, así como a obtención de axeitadas referencias clínicas.
Competencias especificas:
CEM III.01 Coñecer os procesos xerais de enfermar, curar e reparar, entre os que se inclúen a infección, a inflamación, a hemorraxia e a coagulación, a cicatrización, os traumatismos e as alteracións do sistema inmune, a dexeneración, a neoplasia, as alteracións metabólicas e desordénelos xenéticos.
CEM III.05 Coñecer as bases farmacolóxicas das distintas técnicas anestésicas tanto locais coma xerais, así como o papel da sedación e a anestesia xeral no manexo do paciente odontolóxico.
CEM III.07 Ter coñecementos apropiados de nutrición humana, en particular, a relación dos hábitos nutricionais e da dieta co mantemento da saúde e a prevención das enfermidades buco-dentais.
CEM IV.01 Realizar tratamentos básicos da patoloxía buco-dentaria en pacientes de todas as idades. Os procedementos terapéuticos deberán basearse no concepto de invasión mínima e nun enfoque global e integrado do tratamento buco-dental.
CEM III.01 Coñecer os procesos xerais de enfermar, curar e reparar, entre os que se inclúen a infección, a inflamación, a hemorraxia e a coagulación, a cicatrización, os traumatismos e as alteracións do sistema inmune, a dexeneración, a neoplasia, as alteracións metabólicas e desordénelos xenéticos.
CEM III.05 Coñecer as bases farmacolóxicas das distintas técnicas anestésicas tanto locais coma xerais, así como o papel da sedación e a anestesia xeral no manexo do paciente odontolóxico.
CEM III.07 Ter coñecementos apropiados de nutrición humana, en particular, a relación dos hábitos nutricionais e da dieta co mantemento da saúde e a prevención das enfermidades buco-dentais.
CEM IV.01 Realizar tratamentos básicos da patoloxía buco-dentaria en pacientes de todas as idades. Os procedementos terapéuticos deberán basearse no concepto de invasión mínima e nun enfoque global e integrado do tratamento buco-dental.
. CEM IV.02.01 tomar e interpretar radiografías e outros procedementos baseados na imaxe, relevantes na práctica odontolóxica,
CEM IV.03 Para o establecemento dun axeitado tratamento o dentista debe ser competente en:
. CEM IV.03.01 prescrición apropiada de fármacos, coñecendo as súas contraindicacións, interaccións, efectos sistémicos e repercusións sobre outros órganos,
. CEM IV.03.02 aplicar técnicas de anestesia loco-rexional,
. CEM IV.03.03 preparar e illar o campo operatorio,
. CEM IV.03.04 identificar, valorar e atender emerxencias e urxencias médicas que poidan presentarse durante a práctica clínica e aplicar técnicas de resucitación cardio-pulmonar;
. CEM IV.03.05 manexar infeccións agudas, incluíndo a prescrición farmacolóxica e os aspectos cirúrxicos sinxelos,
. CEM IV.03.06 identificar e atender calquera urxencia odontolóxica,
. CEM IV.03.07 realizar tratamento tanto médico coma cirúrxico das enfermidades comúns dos tecidos brandos bucais,
CEM IV.03.08 realizar procedementos cirúrxicos sinxelos: extracción de dentes temporais e permanentes erupcionados, raíces fracturadas ou retidas e a extracción cirúrxica non complicada de dentes non erupcionados e procedementos sinxelos de cirurxía pre-protésica,
. CEM IV.03.09 tratar traumatismos dento-alveolares en denticións temporal e permanente,
. CEM IV.03.11 valorar e tratar o paciente con carie ou outra patoloxía dentaria non cariosa e ser capaz de utilizar todos os materiais encamiñados a restaurar a forma, función e a estética do dente en pacientes de todas as idades,
. CEM IV.03.14 realizar tratamentos endodóncico e aplicar procedementos para preservar a vitalidade polpar,
. CEM IV.03.19 realizar o tratamento buco-dental do paciente infantil e recoñecer as súas características e peculiaridades,
. CEM IV.03.20 identificar e corrixir hábitos bucais susceptibles de causar ou exacerbar maloclusións e
. CEM IV.03.21 planificar, determinar as características específicas de deseño, rexistros, prescrición, probas clínicas, colocación e axuste clínico para posta en servizo de mantedores de espazo fixos e removibles e técnicas de ortodoncia interceptiva así como elementos activos extraíbles destinados a desprazar dentes ou corrixir mordidas cruzadas.
METODOLOXÍA DOCENTE
A continuación, descríbese a metodoloxía de ensino recollida no "Escenario 1. Normalidade adaptada" do documento "Directrices para o desenvolvemento de ensinanzas presenciais seguras para o curso 2020-2021".
Aula virtual
A través dela facilitaranse documentos, directrices, normativas, tarefas que afecten ao tema. Recoméndase que os estudantes accedan periodicamente por si hai algún contido que poida pasar desapercibido. O seu uso intensificarase máis dependendo do escenario no que teña lugar o ensino.
Docencia expositiva (Contidos teóricos)
Ensinaranse na aula 3 mantendo en vigor as medidas de distancia e / ou protección (máscaras) en todo momento.
A docencia expositiva impartirase de 11 a 12 a todos os estudantes.
Seminarios
Ensinaranse de 9 a 10:30 e de 12 a 13:30, dividindo a clase en 2 grupos de seminario. Comezarán a partir da terceira semana do curso, xa que é necesario ter unha serie de coñecementos previos para comprender mellor as actividades a realizar nos seminarios e que se adquiren coas clases expositivas. O folleto de prácticas (dispoñible no servizo de reprografía médica) ofrece un resumo do seminario, os materiais gráficos a empregar e a folla de recollida de datos do seminario segundo o seminario.
Traballo de revisión bibliográfica
Prepararase en grupos de tres ou catro estudantes seguindo a estrutura dunha publicación científica (Introdución, Obxectivo, Metodoloxía, Resultados, Discusión e Conclusións). Posteriormente, haberá unha exposición oral do traballo diante dos profesores e do resto dos alumnos na clase, asistidos por medios audiovisuais.
Titoría
O horario establecido para as titorías é os venres do 16 ao 21. Preferentemente levaranse a cabo de xeito presencial, a non ser que se considere oportuno e de acordo mutuo entre o profesor e o alumno, para realizarse en liña (a través da plataforma TEAMS). É necesario que os alumnos soliciten previamente a titoría a través do correo institucional ou da Aula Virtual para fixar unha cita para a titoría. Aqueles estudantes que non usan regularmente o correo USC deberán desvialo á súa caixa de correo habitual xa que o correo da USC é o medio oficial de comunicación cos estudantes. Os estudantes poden solicitar titorías sobre calquera dos aspectos da materia: contido teórico, práctico, traballo científico, etc.
As modificacións da Metodoloxía da ensinanza nos escenarios 2 e 3 están detalladas no Plan de continxencia (sección Observacións
A continuación, descríbese o Sistema de avaliación da aprendizaxe previsto no escenario 1 do documento "Directrices para o desenvolvemento dunha docencia presencial segura para o curso 2020-2021".
Esta materia comprende un contido teórico e práctico, ponderado do seguinte xeito:
- Contido teórico 40% da nota final da materia
- Contido práctico o 60% da nota final da materia
IMPORTANTE: Os contidos tanto teóricos como prácticos da materia deben aprobarse independentemente uns dos outros para poder superar o curso. Noutras palabras, o suspenso nunha parte non se compensa cunha boa nota na outra.
CONTIDO TEÓRICO
Avaliarase mediante unha proba final realizada ao final do curso segundo o calendario de exames do centro.
Na primeira chamada, dita proba consistirá nunha proba de 50 preguntas con catro opcións de resposta para cada pregunta, das que só unha é verdadeira. Para superar a proba, terás que superar o 50% das preguntas (25), tendo en conta que cada 3 preguntas erradas restarán unha correcta.
Para chamadas extraordinarias, segundo o número de alumnos:
- Para grupos de 10 ou máis alumnos, un exame similar ao da primeira chamada
- Para grupos de menos de 10 alumnos, o exame será de preguntas de resposta curta
O exame realizarase de xeito presencial no Centro seguindo as recomendacións sanitarias actuais. Os estudantes deben levar o seu portátil para facer o exame.
SEMINARIOS E PRÁCTICAS
Avaliaranse continuamente prácticas e seminarios diariamente ao longo do curso.
A asistencia a prácticas e seminarios é obrigatoria, considerándose non recuperables fóra do día de execución. Tres ausencias inxustificadas destas actividades implican suspender a parte práctica da materia e deben realizar un exame práctico que inclúa todo o contido dos seminarios e prácticas desenvolvidas durante o curso. Ter un documento acreditativo que demostre unha causa grave e / ou insuperable non penaliza ao estudante, pero impide o acceso á nota final máxima (matrícula de honra) xa que non se realizaron determinadas prácticas ou seminarios.
SEMINARIOS
Avalíase a asistencia, a participación e o uso activo de coñecementos antes impartidos. Algúns seminarios teñen unha folla de recollida de datos específica (Caderno de prácticas) que os estudantes deben enviar ao completar.
PRÁCTICAS
Avalíanse empregando unha rúbrica ou matriz de avaliación. Esta rúbrica ponse a disposición dos estudantes na aula virtual antes do comezo destas para que estean ao corrente dos aspectos que forman parte da avaliación. Entre outros aspectos, a rúbrica avalía:
1. Puntualidade
2. Participación activa
3. Instrumental
4. Coñecemento da práctica a realizar
5. Destreza
6. Ordena e limpeza coa que realiza os exercicios
7. Eficiencia e eficacia acadada
8. Avaliación do traballo entregado
TRABALLO DE REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA
Avaliarase en dous aspectos independentes. Por un lado, a preparación do manuscrito no que se terán en conta os distintos apartados e o seguimento das pautas indicadas para a súa preparación (dispoñible na Aula Virtual). Por outra banda, avalíase a súa presentación. Ambos aspectos teñen unha ponderación do 50%.
CALCULACIÓN FINAL DE LANOTA DO ASUNTO
Será o resultado de ponderar o exame teórico (40%) e a parte práctica (60%). Este último divídese en: seminarios (20%), prácticas (25%) e traballos de revisión bibliográfica (15%).
As modificacións do sistema de avaliación da aprendizaxe nos escenarios 2 e 3 están detalladas no Plan de continxencia (sección Observacións).
TEMPO DE ESTUDO
TRABALLO PRESENCIAL. 60 horas
Clases maxistrais 30 horas
Prácticas de laboratorio 12 h.
seminarios 10 h.
Tutorias en grupos reducidos ou individualizados 6 h.
Exame 2 h.
TRABALLO PERSOAL: 90 horas
Estudo individual 45 h.
Preparación das prácticas 15 h.
Preparación de seminarios 24 h.
Lecturas recomendadas, actividades de biblioteca ou similares 6 h.
PLAN DE CONTINXENCIA.
METODOLOXÍA DOCENTE NO ESCENARIO 2. DISTANCIAMENTO
Ensinanza expositiva, seminarios e prácticas. Dependendo da gravidade do Escenario 2, pode que non sexa necesario modificar os grupos xa que son pequenos. Se se aplica unha redución de capacidade (sala 3, sala de simulación clínica ou caixas), a metade da clase dividiríase en dous grupos para que ¼ da clase realice as prácticas / seminarios mentres que o outro ¼ recibiría ensinanzas expositivas. A media mañá realizarase a mesma estratexia coa outra metade da clase.
Traballo de revisión bibliográfica. A súa realización non se verá afectada porque o acceso ao contido necesario para a súa realización será facilitado pola USC.
Titorías. Poderán seguir sendo presenciais, pero dependendo das limitacións de capacidade e outras consideracións de saúde, as titorías virtuais terán o protagonismo a través de equipos. A titoría debe solicitarse aos profesores mediante o método descrito anteriormente no Escenario 1. Manterán o horario previsto para eles.
METODOLOXÍA DOCENTE NO ESCENARIO 3 . PECHE TOTAL DAS INSTALACIONS
Docencia expositiva e seminarios. Ensinarase practicamente de xeito sincrónico a través da plataforma TEAMS no momento habitual da materia. Para aqueles estudantes que poidan ter problemas de conexión, facilitaranse os contidos das clases ou seminarios en podcast, powerpoint narrado ou formato pdf a través da Aula Virtual. Aqueles seminarios que impliquen completar tarefas, en lugar de ser impartidos en formato físico, serán programados e entregados a través da Aula Virtual.
Prácticas. É imposible levalos a cabo por medios virtuais. Para paliar o non rendemento, realizaranse sesións de casos clínicos e situacións de simulación clínica que reproduzan o maior número de aspectos a desenvolver nas prácticas.
Traballo de revisión bibliográfica. A súa realización non se verá afectada porque o acceso ao contido necesario para a súa realización será facilitado pola USC.
Titoría. Neste escenario serán exclusivamente virtuais. A titoría deberá solicitar ao profesorado o método descrito anteriormente no Escenario 1. Manterase os horarios establecidos para eles.
SISTEMA DE AVALIACIÓN DE APRENDIZAXE EN ESCENARIOS 2 e 3
Non haberá cambios na ponderación das avaliacións nos escenarios 2 e 3. En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicaranse as disposicións do "Regulamento de avaliación do rendemento académico dos estudantes e revisión das cualificacións".
COÑECEMENTOS TEÓRICOS. O exame, no caso de non poder facerse de xeito presencial no escenario 2, farase de forma remota a través da Aula Virtual e da plataforma TEAMS. Isto será obrigatorio no Escenario 3. Para evitar problemas de conexión, levarase a cabo en grupos máis pequenos de alumnos para que os profesores poidan atender mellor os incidentes que se poidan producir durante el.
SEMINARIOS E PRÁCTICAS.
Aqueles seminarios / prácticas que se poidan realizar de forma remota de xeito similar ao formato presencial, manterán o sistema de avaliación (por exemplo, a entrega da folla de tarefas, que en vez de ser física será enviada dixitalizada).
É posible que teñan lugar modificacións do método de avaliación no caso de que a metodoloxía de ensino-aprendizaxe varíe como consecuencia do cambio de escenario. Para aquelas prácticas / seminarios substituídas por outras actividades remotas diferentes (por exemplo, discusión de casos clínicos como alternativa ás prácticas), desenvolveranse elementos específicos de avaliación para cada un a través da Aula Virtual ou FORMS (cuestionarios, tarefas, etc.). ). Respectarase a ponderación destas actividades na nota.
TRABALLO DE REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA O rendemento non variará en relación co escenario 1. A presentación pode ser presencial ou a través da plataforma TEAMS, segundo as condicións vixentes no escenario 2. No caso de estar no escenario 3, a presentación será obrigatoria por TEAMS.
Miguel Facal Garcia
Coordinador/a- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Teléfono
- 881812346
- Correo electrónico
- miguel.facal [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Javier Angel Hevia Del Rio
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Teléfono
- 881812346
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Maria Amparo Romero Mendez
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Teléfono
- 881812351
- Correo electrónico
- mariaamparo.romero [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
José Ramón García Iglesias
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- joser.garcia [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Jacobo Limeres Posse
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- jacobo.limeres [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Venres | |||
---|---|---|---|
09:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Odontoloxía-Aula 1 |
09:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Odontoloxía-Aula 2 |
09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Odontoloxía-Aula 3 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 1.10 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.1 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.10 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.2 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.3 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.4 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.5 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.6 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.7 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.8 |
09:00-14:00 | Grupo /CLI_EEES01 | Castelán | Odontoloxía-Box 2.9 |
09:00-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Castelán | Odontoloxía-Laboratorio Fantomas |
22.01.2021 09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |
22.01.2021 09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-Aula 3 |
28.05.2021 09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |
28.05.2021 09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-Aula 3 |
09.07.2021 09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |
09.07.2021 09:00-11:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-Aula 3 |