Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Economía Aplicada
Áreas: Historia e Institucións Económicas
Centro Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Obxectivos da materia
O obxectivo principal do curso é explicar as características e as causas das transformacións económicas e sociais experimentadas no mundo desde a Revolución Industrial ata a actualidade. Búscase que o alumnado:
• Comprenda os conceptos básicos da economía e a súa aplicación a diferentes contextos históricos.
• Aprecie o papel desempeñado polos factores económicos e os factores institucionais nos procesos de desenvolvemento económico.
• Coñeza as distintas modalidades de empresa xurdidas na evolución histórica recente, e os factores que condicionaron as súas formas de crecemento.
• Familiarícese con técnicas e instrumentos estatísticos básicos empregados no tratamento das series económicas históricas (números índice, taxas de crecemento, variables nominais e reais, etc.)
TEMA 1. ECONOMÍAS AGRARIAS E PROCESOS DE INDUSTRIALIZACIÓN (1750-1870).
TEMA 2. SEGUNDA REVOLUCIÓN INDUSTRIAL E PRIMEIRA GLOBALIZACIÓN (1870-1914).
TEMA 3. GUERRAS, CRISE E DESINTEGRACIÓN ECONóMICA INTERNACIONAL (1914-1945).
TEMA 4. DA RECONSTRUCCIÓN Á 'IDADE DOURADA' (1945-1973).
TEMA 5. CRISIS ECONÓMICAS E FINANCIERAS, CRECEMENTO E GLOBALIZACIÓN (1973-2014).
TEMA 6. A EVOLUCIÓN DAS FORMAS DE ORGANIZACIÓN EMPRESARIAL NO SÉCULO XX.
Bibliografía básica e complementaria
Bibliografía básica do curso:
-- FELIÚ, Gaspar; SUDRIÁ, Carles (2013). Introducción a la historia económica mundial. Valencia, Universitat de València. [https://prelo.usc.es/Record/Xebook1-4465]
-- ZAMAGNI, Vera (2016). Una Historia Económica. Europa de la Edad Media a la Crisis del Euro. Barcelona, Crítica.
-- TELLO, E. (Ed.) (2012). Cómo hemos llegado hasta aquí. Una introducción a la historia económica global. Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya. [http://hdl.handle.net/10609/62305]
Bibliografía complementaria:
-- CARRERAS, A.; TAFUNELL, X. (2004). Historia económica de la España contemporánea. Barcelona, Crítica.
-- COMÍN, F. (2011), Historia económica mundial. De los orígenes a la actualidad. Madrid, Alianza Editorial.
-- FRIEDEN, J. A. (2007). Capitalismo global. El trasfondo económico de la historia del siglo XX. Barcelona, Crítica.
-- MADDISON, A. (2010). Statistics on World Population, GDP and Per Capita GDP, 1-2008 AD, [versión electronica] Recuperado o 9 de decembro de 2018 de: [http://www.ggdc.net/MADDISON/oriindex.html]
-- The Maddison-Project [version electrónica]. Recuperado o 9 de decembro de 2018 de: http://www.ggdc.net/maddison/maddison-project/home.htm, 2013 version.
-- OUR WORLD IN DATA. Recuperado o 9 de decembro de 2018 de: [https://ourworldindata.org/]
-- PALAFOX, J. (Ed.) (2014). Los tiempos cambian. Historia de la Economía. Valencia, Tirant Humanidades.
- VALDALISO, J.M.; LÓPEZ, S. (2000), Historia económica de la empresa. Barcelona, Crítica.
CCompetencias
COMPETENCIAS BÁSICAS E XERAIS
BÁSICAS:
CB1 - Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
CB5 - Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
XENERAIS:
CG2 - Saber elaborar e defender argumentos sobre cuestións económicas a un nivel xeral, así como resolver problemas sobre estas cuestións, facendo uso dos seus coñecementos sobre a realidade empresarial, as teorías, os modelos e os métodos científicos propios.
CG3 - Saber identificar, reunir e interpretar datos relevantes sobre cuestións relacionadas co ámbito empresarial, incorporando na elaboración de xuízos e propostas as consideracións pertinentes sobre a súa dimensión social, científica ou ética.
COMPETENCIAS ESPECÍFICAS:
A3 - A realidade económica nacional e internacional, sectores produtivos, sector público, institucións económicas e a súa evolución.
A7 - A contorna histórica, social e institucional da empresa.
D6 - Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido.
D7 - Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de como funciona a economía.
COMPETENCIAS TRANSVERSAIS:
CT1 - Análise e síntese.
CT2 - Organización e planificación.
CT3 - Comunicación oral e escrita.
CT4 - Xestión da información.
CT6 - Resolución de problemas.
CT8 - Razoamento crítico.
CT9 - Autonomía na aprendizaxe.
CT10 - Traballo en equipo.
CT12 -Habilidades nas relacións interpersoais.
CT13 -Sentido ético.
CT14 -Adaptación á contorna e ao cambio.
CT15 -Coñecemento doutras culturas e costumes, e traballo nun contexto internacional.
CT16 -Sensibilidade cara a problemas sociais e ambientais.
Metodoloxía do ensino
Escenario 1: normalidade adaptada (sen restricións á presencialidad física)
As sesións de aula dedicadas ás clases expositivas utilizaranse para introducir os contidos básicos dos temas que comprenden o programa da materia, recalcando aqueles aspectos máis relevantes e as relacións existentes entre eles. Empregaranse para actividades presenciais de tipo expositivo que non requiran unha participación activa dos/ as estudantes, e nas que, por tanto, o número de estudantes por grupo non é un factor crítico para o seu desenvolvemento.
As sesións interactivas en grupo reducido dedicaranse a presentar e debater os resultados dos traballos realizados polos alumnos sobre temas previamente suscitados polo profesor. É dicir, actividades presenciais que buscan ou requiren unha participación activa dos e as estudantes: comentarios de texto, análises interpretativas sobre materiais e datos de carácter histórico escollidos polos profesores, seminarios, etc. As actividades de traballo persoal do alumnado inclúen, ademais do tempo dedicado ao estudo, a realización das actividades sinaladas polo profesorado.
Empregarase a aula Virtual con material de apoio dispoñible.
No Escenario 2 a docencia expositiva poderá realizarse total ou parcialmente de maneira virtual. No caso da docencia virtual será de maneira síncrona a través de MS Teams e proporcionarase material de apoio a través da aula Virtual.
Na docencia interactiva poderá combinarse a presencialidad física e telemática. Neste último caso combinaranse actividades individuais e colaborativas tanto síncronas como asíncronas na aula Virtual e en MS Teams que permitan realizar o seu seguimento (comentarios de texto, análises interpretativas sobre materiais e datos de carácter histórico escollidos polos profesores, exercicios guiados, tarefas ou cuestionarios) sempre con material de apoio na aula Virtual.
No Escenario 3 a docencia expositiva será de maneira síncrona a través de MS Teams e proporcionarase material de apoio na aula Virtual.
Para a docencia interactiva combinaranse actividades individuais e colaborativas tanto síncronas como asíncronas na aula Virtual e en MS Teams que permitan realizar o seu seguimento (comentarios de texto, análises interpretativas sobre materiais e datos de carácter histórico escollidos polos profesores, exercicios guiados, tarefas ou cuestionarios) sempre con material de apoio na aula Virtual.
Nos Escenarios 2 e 3 a bibliografía de referencia será, dentro da indicada na programación, aquela dispoñible online en acceso aberto.
Titorías
Escenario 1. As titorías serán presenciais
Escenario 2. As titorías serán preferentemente telemáticas.
Escenario 3. As titorías serán exclusivamente telemáticas.
Sistema de avaliación
A cualificación do alumnado levaráse a cabo seguindo un proceso de avaliación continua. O sistema de avaliación terá en conta todas as actividades desenvolvidas polo alumnado: participación activa nas actividades expostas (comentarios de texto, análises interpretativas sobre materiais e datos de carácter histórico escollidos polos profesores, exercicios guiados, tarefas ou cuestionarios presentación e exposición de traballos, realización do exame de contidos, etc.) e basearase na realización de controis periódicos da evolución do proceso de aprendizaxe e adquisición de competencias. Aquel alumnado que non supere o sistema de avaliación continua será avaliado mediante a realización dun exame final
A avaliación continua incluirá: a) A participación en clase, as prácticas, traballos e probas realizados ao longo do cuadrimestre (50% da cualificación final) b) Unha/ as proba/ as global/é de coñecementos realizada ao final do curso (50% da cualificación final). c) A superación do curso de competencias da Biblioteca contabilizarase con 0´5 puntos.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
Actividades do grupo a: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CT1, CT3, CT4, CT6, CT8, CT9, CT10, CT12, CT13, CT14, CT15, CT16, D6, D7
Actividades do grupo b: A3, A7, CB1, CB4, CG2, CT1, CT2, CT3, CT8, CT15
Tanto o alumnado que non seguise a avaliación continua como aquel que teña concedida dispensa de asistencia a clase deberá realizar un exame final do programa dá materia preparado a partir dá bibliografía básica. Este exame supoñerá o 100% da súa cualificación. Este exame supoñerá o 100% da súa cualificación. As condicións de avaliación serán exactamente as mesmas nas distintas oportunidades (xaneiro e xuño/xullo).
Así mesmo, unha vez finalizado o curso académico, o alumnado que non supere a materia terá que seguir as normas que se establezan na programación do curso seguinte. Por tanto, non se conservará para cursos posteriores a cualificación de ningunha parte da materia.
Para aprobar, por calquera das opcións, hai que obter unha nota de 5 puntos ou máis nunha escala de 10.
De acordo coa Normativa de Permanencia vixente na USC para os estudos de Grao e Máster (art. 5.2), a mera asistencia e/ou participación en calquera das actividades suxeitas a avaliación supoñerá que a nota final do estudante sexa distinta de NON PRESENTADO.
As probas realizaranse na data e horario establecidos pola Facultade.
Para as probas é obrigatorio presentar un documento de identificación oficial: carné de identidade, tarxeta universitaria, pasaporte, etc.
Outros matices sobre estes criterios básicos facilitaranse ao longo do curso.
Escenario 1: normalidade adaptada (sen restriciones á presencialidad física)
A avaliación continua incluirá: a) A participación en clase, as prácticas, traballos e probas realizados ao longo do cuadrimestre (50% da cualificación final) b) Unha/ as proba/ as global/é de coñecementos realizada ao final do curso (50% da cualificación final). c) A superación do curso de competencias da Biblioteca contabilizarase con 0´5 puntos.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
Actividades grupo a: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CT1, CT3, CT4, CT6, CT8, CT9, CT10, CT12, CT13, CT14, CT15, CT16, D6, D7
Actividades grupo b: A3, A7, CB1, CB4, CG2, CT1, CT2, CT3, CT8, CT15
Sistema de avaliación
No Escenario 2 a avaliación continua incluirá: a) A participación en clase, as prácticas, traballos e probas realizados ao longo do cuadrimestre (50% da cualificación final) b) Unha/ as proba/ as global/é de coñecementos realizada ao final do curso (50% da cualificación final). c) A superación do curso de competencias da Biblioteca contabilizarase con 0´5 puntos.
- O 50% da nota será avaliación mediante exame final, que poderá ser presencial ou non en función da situación. De tratarse dun exame non presencial leste realizaríase na aula Virtual.
- O 50% restante será unha avaliación continua en base ás actividades realizadas tanto de forma presencial como telemática (controis, intervencións, tarefas, cuestionarios ...).
Os controis de avaliación continua realizaranse durante a clase presencial ou telemática e non teñen máis avisos que as posibles indicacións que se poidan dar nas mesmas.
“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
Actividades grupo a: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CT1, CT3, CT4, CT6, CT8, CT9, CT10, CT12, CT13, CT14, CT15, CT16, D6, D7
Actividades grupo b: A3, A7, CB1, CB4, CG2, CT1, CT2, CT3, CT8, CT15
No Escenario 3 o 50% da nota a avaliación efectuarase mediante un exame final, non presencial, na aula Virtual.
- O 50% restante será unha avaliación continua en base ás actividades realizadas de forma telemática (controis, intervencións, tarefas, cuestionarios ...).
Os controis de avaliación continua realizaranse durante a clase telemática e non teñen máis avisos que as posibles indicacións que se poidan dar nas mesmas.
“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
Actividades grupo a: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CT1, CT3, CT4, CT6, CT8, CT9, CT10, CT12, CT13, CT14, CT15, CT16, D6, D7
Actividades grupo b: A3, A7, CB1, CB4, CG2, CT1, CT2, CT3, CT8, CT15
Tempo de estudo e traballo persoal
O total de horas de traballo presencial do alumno na aula será de 51 horas, e as estimadas para o seu traballo persoal (estudo autónomo, redacción de exercicios, lecturas, etc.) serán 99.
Recomendacións para o estudo da materia
Aínda que esta materia non esixe requisitos previos, considérase moi recomendable un coñecemento básico de informática a nivel de usuario (procesador de texto, folla de cálculo, navegador da internet...).
Observacións
De conformidade coas Directrices para ou desenvolvemento dunha docencia presencial segura, aprobada polo Consello de Goberno na sesión ordinaria celebrada ou día 19 de xuño de 2020, o desenvolvemento da programación adaptarase aos distintos escenarios en función da normativa en vigor, a programación do centro e os medios presenciais e dixitais postos ao dispor dos docentes e discentes.
Segundo o Plan de continxencia, dado o contexto de incerteza no que nos atopamos e para minimizar o impacto no proceso de ensino-aprendizaxe contémplanse tres escenarios:
Escenario 1: normalidade adaptada (sen restricións á presencialidad física).
Escenario 2: distanciamento (restricións parciais á presencialidad física) no que se combinará docencia presencial e telemática
Escenario 3: peche das instalacións (imposibilidade de impartir docencia con presencialidad física) A docencia expositiva e a docencia interactiva serán impartidas completamente de maneira virtual.
Metodoloxía do ensino
No Escenario 2 a docencia expositiva poderá realizarse total ou parcialmente de maneira virtual. No caso da docencia virtual será de maneira síncrona a través de MS Teams e proporcionarase material de apoio a través da aula Virtual.
Na docencia interactiva poderá combinarse a presencialidad física e telemática. Neste último caso combinaranse actividades individuais e colaborativas tanto síncronas como asíncronas na aula Virtual e en MS Teams que permitan realizar o seu seguimento (comentarios de texto, análises interpretativas sobre materiais e datos de carácter histórico escollidos polos profesores, exercicios guiados, tarefas ou cuestionarios) sempre con material de apoio na aula Virtual.
No Escenario 3 a docencia expositiva será de maneira síncrona a través de MS Teams e proporcionarase material de apoio na aula Virtual.
Para a docencia interactiva combinaranse actividades individuais e colaborativas tanto síncronas como asíncronas na aula Virtual e en MS Teams que permitan realizar o seu seguimento (comentarios de texto, análises interpretativas sobre materiais e datos de carácter histórico escollidos polos profesores, exercicios guiados, tarefas ou cuestionarios) sempre con material de apoio na aula Virtual.
Titorías
Escenario 1. As titorías serán presenciais
Escenario 2. As titorías serán preferentemente telemáticas.
Escenario 3. As titorías serán exclusivamente telemáticas.
Sistema de avaliación
No Escenario 2 a avaliación continua incluirá: a) A participación en clase, as prácticas, traballos e probas realizados ao longo do cuadrimestre (50% da cualificación final) b) Unha/ as proba/ as global/é de coñecementos realizada ao final do curso (50% da cualificación final). c) A superación do curso de competencias da Biblioteca contabilizarase con 0´5 puntos.
- O 50% da nota será avaliación mediante exame final, que poderá ser presencial ou non en función da situación. De tratarse dun exame non presencial leste realizaríase na aula Virtual.
- O 50% restante será unha avaliación continua en base ás actividades realizadas tanto de forma presencial como telemática (controis, intervencións, tarefas, cuestionarios ...).
Os controis de avaliación continua realizaranse durante a clase presencial ou telemática e non teñen máis avisos que as posibles indicacións que se poidan dar nas mesmas.
“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
Actividades grupo a: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CT1, CT3, CT4, CT6, CT8, CT9, CT10, CT12, CT13, CT14, CT15, CT16, D6, D7
Actividades grupo b: A3, A7, CB1, CB4, CG2, CT1, CT2, CT3, CT8, CT15
No Escenario 3 o 50% da nota a avaliación efectuarase mediante un exame final, non presencial, na aula Virtual.
- O 50% restante será unha avaliación continua en base ás actividades realizadas de forma telemática (controis, intervencións, tarefas, cuestionarios ...).
Os controis de avaliación continua realizaranse durante a clase telemática e non teñen máis avisos que as posibles indicacións que se poidan dar nas mesmas.
“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
Actividades grupo a: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG3, CT1, CT3, CT4, CT6, CT8, CT9, CT10, CT12, CT13, CT14, CT15, CT16, D6, D7
Actividades grupo b: A3, A7, CB1, CB4, CG2, CT1, CT2, CT3, CT8, CT15
Nos Escenarios 2 e 3 a bibliografía de referencia será, dentro da indicada na programación, aquela dispoñible online en acceso aberto.
Angel Ignacio Fernandez Gonzalez
- Departamento
- Economía Aplicada
- Área
- Historia e Institucións Económicas
- Teléfono
- 881811566
- Correo electrónico
- geluco.fernandez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Jesus Giraldez Rivero
Coordinador/a- Departamento
- Economía Aplicada
- Área
- Historia e Institucións Económicas
- Correo electrónico
- jesus.giraldez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Alberto Lozano Courtier
- Departamento
- Economía Aplicada
- Área
- Historia e Institucións Económicas
- Teléfono
- 881811563
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Pedro Varela Vazquez
- Departamento
- Economía Aplicada
- Área
- Historia e Institucións Económicas
- Teléfono
- 881811695
- Correo electrónico
- pedro.varela.vazquez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Luns | |||
---|---|---|---|
12:45-13:45 | Grupo /CLE_01 | Galego | Aula C |
Martes | |||
13:30-14:15 | Grupo /CLE_02 | Galego, Castelán | Aula B |
18:15-19:15 | Grupo /CLE_03 | Galego | Aula C |
Mércores | |||
09:30-10:30 | Grupo /CLE_01 | Galego | Aula C |
10:45-11:45 | Grupo /CLE_02 | Castelán, Galego | Aula B |
Xoves | |||
17:15-18:15 | Grupo /CLE_03 | Galego | Aula C |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_03 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula 01 |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_03 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula A |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_03 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula B |
14.01.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_03 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
24.06.2021 09:00-12:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |