Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Economía Financeira e Contabilidade
Áreas: Economía Financeira e Contabilidade
Centro Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Despois do estudo desta materia o alumno debería ser capaz de:
- Coñecer e comprender a idea de Contabilidad como sistema de información
- Coñecer e comprender os conceptos económicos básicos utilizados na xestión empresarial (patrimonio, resultado, ingresos, gastos, activo, etc.)
- Identificar os feitos contables así como aprender a rexistralos seguindo o método contable
- Comprender o ciclo contable da empresa e as bases de presentación da información de síntese básica: Balance e Conta de Perdas e Ganancias.
- Comprender a utilidade da análise dos estados contables para a dirección e outros usuarios da información contable.
A contabilidade e o seu contorno
O patrimonio e a renta empresarial. Estados financeiros periódicos
O método contable
O ciclo contable
Aspectos básicos da normalización contable
O activo non corrente
As existencias
Efectivo e contas a cobrar
Recursos alleos
O patrimonio neto
O resultado: gastos e ingresos
LARRAN JORGE, M. (2009): Fundamentos de contabilidad financiera. Teoría y práctica. Ediciones Pirámide.
ALCARRIA JAIME, J. J. (2012). Introducción a la contabilidad. Publicacions de la Universitat Jaume I. Disponible en http://dx.doi.org/10.6035/Sapientia66
ALCARRIA JAIME, J. J. (2009). Contabilidad financiera I. Publicacions de la Universitat Jaume I. Disponible en http://hdl.handle.net/10234/24002
LEXISLACIÓN:
- REAL DECRETO 1514/2007, de 16 de Novembro, polo que se aproba o Plan Xeral de Contabilidade.
Bibliografía complementaria no campus virtual
BÁSICAS E XENERAIS
CB1 - Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
CB5 - Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grado de autonomía
CG5 - Posuír os coñecementos xerais e as habilidades de aprendizaxe necesarias para continuar estudando e para emprender estudos especializados nos diversos ámbitos da empresa e noutras áreas relacionadas, cun alto grado de autonomía.
TRANSVERSAIS
CT1 - Análise e síntese
CT6 - Resolución de problemas.
CT9 - Autonomía na aprendizaxe
CT10 - Traballo en equipo
ESPECÍFICAS
A6 - Elementos básicos de Contabilidad
D6 - Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido
ESCENARIO 1
Dada as características da materia, préstase especial atención ás actividades presenciais. A docencia expositiva e interactiva será fundamentalmente de carácter presencial. As titorías poderán realizarse parcialmente de forma virtual.
As sesións na aula teñen como obxecto a introdución e explicación dos aspectos básicos de cada tema contido no programa, proporcionando ao alumno a información básica necesaria que permita un adecuado desenvolvemento do proceso de aprendizaxe autónoma.
Tras as exposicións de cada un dos temas, expomos diferentes actividades e exercicios prácticos, que haberán de resolverse de forma individual e/ou en grupos reducidos.
Os materiais didácticos utilizados no desenvolvemento da materia, así como todo o material de apoio á docencia atópase na aula virtual da materia.
Esta materia conta cunha guía docente na aula virtual na que se inclúe información detallada sobre: profesorado, calendario con datas crave, tipos de probas a realizar e criterios de avaliación.
ESCENARIO 2.
A docencia presencial na aula convivirá coa virtual, de acordo coas directrices que estableza o Decanato ou o Reitorado para este escenario e as medidas sanitarias que estean establecidas nese momento.
Para a docencia virtual utilizarase o campus virtual da materia e a plataforma Teams. A docencia virtual contará con mecanismos síncronos e/ou asíncronos. As titorías serán virtuais.
Na aula virtual da materia o alumnado disporá de todo o material necesario para preparar a materia (diapositivas da parte expositiva e interactiva, etc.).
No caso de que o alumnado teña dúbidas durante o proceso de aprendizaxe, estas serán comunicadas a cada profesor a través do e-mail institucional, e serán resoltas de forma individual ou colectiva, a plataforma Teams, etc.
ESCENARIO 3.
A docencia será completamente de carácter virtual, con mecanismos síncronos e/ou asíncronos. Para a aprendizaxe utilizarase o campus virtual da materia e a plataforma Teams. As titorías serán por vía telemática.
Na aula virtual da materia o alumnado disporá de todo o material necesario para preparar a materia (diapositivas da parte expositiva e interactiva, etc.).
No caso de que o alumnado teña dúbidas durante o proceso de aprendizaxe, estas serán comunicadas a cada profesor a través do e-mail institucional, e serán resoltas de forma individual ou colectiva, a plataforma Teams, etc.
ESCENARIO 1
Considérase moi importante a participación activa e continua nas actividades propostas durante o curso, xa que, ademais de que a realización adecuada das mesmas é considerada na cualificación final, permitirá ao alumno alcanzar os obxectivos da materia.
A continuación, sinálanse os aspectos que se terán en consideración para a avaliación da materia, diferenciando os criterios e os instrumentos para a súa determinación, así como o peso que terán na cualificación final:
Avaliación: Avaliación continua + proba final (obrigatoria)
Proba final: exame teórico-práctico.
PESO: Valor 60%.
O exame teórico-práctico terá carácter presencial e será obrigatorio para superar a materia.
Avaliación continua.
PESO: 40%
Aspectos a avaliar:
-Exercicios prácticos e/ou teóricos a resolver e entregar polos estudantes ao longo do cuadrimestre.
-Cualificación das probas realizadas ao longo do curso, a condición de que alcancen unha puntuación mínima.
A relación das diferentes actividades avaliables ao longo do curso, a súa ponderación e seguimento indicaranse na guía docente da materia que estará publicada na aula virtual ao comezo do curso. Poderán establecerse actividades de avaliación obrigatorias non puntuables.
Estas actividades terán carácter presencial.
Nota final:
Sumando ambos os conceptos, o alumno deberá obter para superar a materia un mínimo dun 5 sobre 10.
Se unicamente ten a cualificación correspondente ao exame teórico- práctico, para superar a materia deberá obter 5 sobre 6. En calquera caso, a nota mínima para poder superar o exame teórico-práctico será de 4 sobre 10 (en cada unha das partes, teórica e práctica). A nota interactiva só se sumará cando se alcance o mínimo esixido de 4 no exame teórico-práctico.
Este criterio de valoración é o mesmo en cada unha das oportunidades de exame (maio/xuño e xullo) e para todos os alumnos.
No entanto, para aqueles alumnos que acrediten de forma oficial que lles foi concedida dispénsaa de asistencia a clase realizarase un exame teórico-práctico cuxa valoración será do 100% na cualificación final. Para superar a materia o alumno con dispensa deberá obter unha nota mínima de 5 sobre 10 no exame teórico-práctico (en cada unha das partes, teórica e práctica).
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión da cualificación (DOGA 21-07-2011).
ESCENARIO 2.
Considérase moi importante a participación activa e continua nas actividades propostas durante o curso, xa que, ademais de que a realización adecuada das mesmas é considerada na cualificación final, permitirá ao alumno alcanzar os obxectivos da materia.
A continuación sinálanse os aspectos que se terán en consideración para a avaliación da materia, diferenciando os criterios e os instrumentos para a súa determinación, así como o peso que terán na cualificación final:
Avaliación: Avaliación continua + proba final (obrigatoria)
Proba final: exame teórico-práctico.
PESO: Valor 60%.
O exame teórico-práctico será presencial ou telemático de acordo coas directrices que estableza o Decanato ou o Reitorado e as medidas sanitarias establecidas nese momento. Este exame será obrigatorio para superar a materia.
No caso de que o exame teórico-práctico sexa telemático, se durante a realización da proba, ou á finalización da mesma, obsérvanse indicios de que algún estudante non actuou conforme aos principios de mérito individual e autenticidade será convocado para a realización dunha proba oral por Teams sobre a materia obxecto de exame.
Aqueles/as alumnos/as dos convocados que non se conecten ao mesmo e/ou que, a xuízo dos profesores, non realicen un razoamento contable adecuado ás preguntas expostas e, por tanto, non actuaron de acordo cos principios de mérito individual e autenticidade, serán cualificados como "suspensos" (nota: 0).
Avaliación continua.
PESO: 40%
Aspectos a avaliar:
-Exercicios prácticos e/ou teóricos a resolver e entregar polos estudantes ao longo do cuadrimestre.
-Cualificación das probas realizadas ao longo do curso, a condición de que alcancen unha puntuación mínima.
A relación das diferentes actividades avaliables ao longo do curso, a súa ponderación e seguimento indicaranse na guía docente da materia que estará publicada na aula virtual ao comezo do curso. Poderán establecerse actividades de avaliación obrigatorias non puntuables.
Estas actividades terán carácter presencial ou telemática de acordo coas directrices que estableza o Decanato ou o Reitorado e as medidas sanitarias establecidas nese momento.
Nota final:
Sumando ambos os conceptos, o alumno deberá obter para superar a materia un mínimo dun 5 sobre 10.
Se unicamente ten a cualificación correspondente ao exame teórico- práctico, para superar a materia deberá obter 5 sobre 6. En calquera caso, a nota mínima para poder superar o exame teórico-práctico será de 4 sobre 10 (en cada unha das partes, teórica e práctica). A nota interactiva só se sumará cando se alcance o mínimo esixido de 4 no exame teórico-práctico.
Este criterio de valoración é o mesmo en cada unha das oportunidades de exame (maio/xuño e xullo) e para todos os alumnos.
No entanto, para aqueles alumnos que acrediten de forma oficial que lles foi concedida dispénsaa de asistencia a clase realizarase un exame teórico-práctico cuxa valoración será do 100% na cualificación final. Para superar a materia o alumno con dispensa deberá obter unha nota mínima de 5 sobre 10 no exame teórico-práctico (en cada unha das partes, teórica e práctica).
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión da cualificación (DOGA 21-07-2011).
ESCENARIO 3.
Considérase moi importante a participación activa e continua nas actividades propostas na aula virtual durante o curso, xa que, ademais de que a realización adecuada das mesmas é considerada na cualificación final, permitirá ao alumno alcanzar os obxectivos da materia.
A continuación, sinálanse os aspectos que se terán en consideración para a avaliación da materia, diferenciando os criterios e os instrumentos para a súa determinación, así como o peso que terán na cualificación final:
Avaliación: Avaliación continua + proba final telemática (obrigatoria)
Proba final telemática: exame teórico-práctico.
PESO: Valor 60%.
O exame teórico-práctico terá carácter telemático e será obrigatorio para superar a materia.
O estudante deberá cumprir cos principios de mérito individual e autenticidade e só poderá facer uso dos materiais permitidos polo docente.
Se durante a realización da proba, ou á finalización da mesma, obsérvanse indicios de que algún estudante non actuou conforme aos principios de mérito individual e autenticidade será convocado para a realización dunha proba oral por Teams sobre a materia obxecto de exame.
Aqueles/as alumnos/as dos convocados que non se conecten ao mesmo e/ou que, a xuízo dos profesores, non realicen un razoamento contable adecuado ás preguntas expostas e, por tanto, non actuaron de acordo cos principios de mérito individual e autenticidade, serán cualificados como "suspensos" (nota: 0).
Avaliación continua.
PESO: 40%
Aspectos a avaliar:
-Exercicios prácticos e/ou teóricos a resolver e entregar polos estudantes ao longo do cuadrimestre.
-Cualificación das probas realizadas ao longo do curso, a condición de que alcancen unha puntuación mínima.
A relación das diferentes actividades avaliables ao longo do curso, a súa ponderación e seguimento indicaranse na guía docente da materia que estará publicada na aula virtual ao co mezo do curso. Poderán establecerse actividades de avaliación obrigatorias non puntuables.
Estas actividades terán carácter telemático.
Nota final:
Sumando ambos os conceptos, o alumno deberá obter para superar a materia un mínimo dun 5 sobre 10.
Se unicamente ten a cualificación correspondente ao exame teórico- práctico, para superar a materia deberá obter 5 sobre 6. En calquera caso, a nota mínima para poder superar o exame teórico-práctico será de 4 sobre 10 (en cada unha das partes, teórica e práctica). A nota interactiva só se sumará cando se alcance o mínimo esixido de 4 no exame teórico-práctico.
Este criterio de valoración é o mesmo en cada unha das oportunidades de exame (maio/xuño e xullo) e para todos os alumnos.
No entanto, para aqueles alumnos que acrediten de forma oficial que lles foi concedida dispénsaa de asistencia a clase realizarase un exame teórico-práctico telemático cuxa valoración será do 100% na cualificación final. Para superar a materia o alumno con dispensa deberá obter unha nota mínima de 5 sobre 10 no exame teórico-práctico (en cada unha das partes, teórica e práctica).
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión da cualificación (DOGA 21-07-2011)
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS:
Avaliación continua: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG5, CT1, CT6, CT9, CT10, A6 e D6.
Exame final: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5, CG5, CT1, CT6, CT9, A6 e D6.
Total horas de traballo presencial na aula 60
Total horas de traballo persoal do alumno 90
- Asistencia ás clases expositivas así como á docencia interactiva
- Consulta de dúbida en tutorías
- Consulta dos manuais recomendados e das lecturas complementarias
- Realización dos supostos prácticos alternativos ós desenvolvidos nas aulas
- Estudo continuo da materia, dada a estreita relación entre os seus contidos
Plan de continxencia
ESCENARIO 2.
Metodoloxía
A docencia presencial na aula convivirá coa virtual, de acordo coas directrices que estableza o Decanato ou o Reitorado para este escenario e as medidas sanitarias que estean establecidas nese momento.
Para a docencia virtual utilizarase o campus virtual da materia e a plataforma Teams. A docencia virtual contará con mecanismos síncronos e/ou asíncronos. As titorías serán virtuais.
Na aula virtual da materia o alumnado disporá de todo o material necesario para preparar a materia (diapositivas da parte expositiva e interactiva, etc.).
No caso de que o alumnado teña dúbidas durante o proceso de aprendizaxe, estas serán comunicadas a cada profesor a través do e-mail institucional, e serán resoltas de forma individual ou colectiva, a plataforma Teams, etc.
Sistema de avaliación
Considérase moi importante a participación activa e continua nas actividades propostas durante o curso, xa que, ademais de que a realización adecuada das mesmas é considerada na cualificación final, permitirá ao alumno alcanzar os obxectivos da materia.
A continuación sinálanse os aspectos que se terán en consideración para a avaliación da materia, diferenciando os criterios e os instrumentos para a súa determinación, así como o peso que terán na cualificación final:
Avaliación: Avaliación continua + proba final (obrigatoria)
Proba final: exame teórico-práctico.
PESO: Valor 60%.
O exame teórico-práctico será presencial ou telemático de acordo coas directrices que estableza o Decanato ou o Reitorado e as medidas sanitarias establecidas nese momento. Este exame será obrigatorio para superar a materia.
No caso de que o exame teórico-práctico sexa telemático, se durante a realización da proba, ou á finalización da mesma, obsérvanse indicios de que algún estudante non actuou conforme aos principios de mérito individual e autenticidade será convocado para a realización dunha proba oral por Teams sobre a materia obxecto de exame.
Aqueles/as alumnos/as dos convocados que non se conecten ao mesmo e/ou que, a xuízo dos profesores, non realicen un razoamento contable adecuado ás preguntas expostas e, por tanto, non actuaron de acordo cos principios de mérito individual e autenticidade, serán cualificados como "suspensos" (nota: 0).
Avaliación continua.
PESO: 40%
Aspectos a avaliar:
-Exercicios prácticos e/ou teóricos a resolver e entregar polos estudantes ao longo do cuadrimestre.
-Cualificación das probas realizadas ao longo do curso, a condición de que alcancen unha puntuación mínima.
A relación das diferentes actividades avaliables ao longo do curso, a súa ponderación e seguimento indicaranse na guía docente da materia que estará publicada na aula virtual ao comezo do curso. Poderán establecerse actividades de avaliación obrigatorias non puntuables.
Estas actividades terán carácter presencial ou telemática de acordo coas directrices que estableza o Decanato ou o Reitorado e as medidas sanitarias establecidas nese momento.
Nota final:
Sumando ambos os conceptos, o alumno deberá obter para superar a materia un mínimo dun 5 sobre 10.
Se unicamente ten a cualificación correspondente ao exame teórico- práctico, para superar a materia deberá obter 5 sobre 6. En calquera caso, a nota mínima para poder superar o exame teórico-práctico será de 4 sobre 10 (en cada unha das partes, teórica e práctica). A nota interactiva só se sumará cando se alcance o mínimo esixido de 4 no exame teórico-práctico.
Este criterio de valoración é o mesmo en cada unha das oportunidades de exame (maio/xuño e xullo) e para todos os alumnos.
No entanto, para aqueles alumnos que acrediten de forma oficial que lles foi concedida dispénsaa de asistencia a clase realizarase un exame teórico-práctico cuxa valoración será do 100% na cualificación final. Para superar a materia o alumno con dispensa deberá obter unha nota mínima de 5 sobre 10 no exame teórico-práctico (en cada unha das partes, teórica e práctica).
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión da cualificación (DOGA 21-07-2011).
ESCENARIO 3.
Metodoloxía
A docencia será completamente de carácter virtual, con mecanismos síncronos e/ou asíncronos. Para a aprendizaxe utilizarase o campus virtual da materia e a plataforma Teams. As titorías serán por vía telemática.
Na aula virtual da materia o alumnado disporá de todo o material necesario para preparar a materia (diapositivas da parte expositiva e interactiva, etc.).
No caso de que o alumnado teña dúbidas durante o proceso de aprendizaxe, estas serán comunicadas a cada profesor a través do e-mail institucional, e serán resoltas de forma individual ou colectiva, a plataforma Teams, etc.
Sistema de avaliación
Considérase moi importante a participación activa e continua nas actividades propostas na aula virtual durante o curso, xa que, ademais de que a realización adecuada das mesmas é considerada na cualificación final, permitirá ao alumno alcanzar os obxectivos da materia.
A continuación, sinálanse os aspectos que se terán en consideración para a avaliación da materia, diferenciando os criterios e os instrumentos para a súa determinación, así como o peso que terán na cualificación final:
Avaliación: Avaliación continua + proba final telemática (obrigatoria)
Proba final telemática: exame teórico-práctico.
PESO: Valor 60%.
O exame teórico-práctico terá carácter telemático e será obrigatorio para superar a materia.
O estudante deberá cumprir cos principios de mérito individual e autenticidade e só poderá facer uso dos materiais permitidos polo docente.
Se durante a realización da proba, ou á finalización da mesma, obsérvanse indicios de que algún estudante non actuou conforme aos principios de mérito individual e autenticidade será convocado para a realización dunha proba oral por Teams sobre a materia obxecto de exame.
Aqueles/as alumnos/as dos convocados que non se conecten ao mesmo e/ou que, a xuízo dos profesores, non realicen un razoamento contable adecuado ás preguntas expostas e, por tanto, non actuaron de acordo cos principios de mérito individual e autenticidade, serán cualificados como "suspensos" (nota: 0).
Avaliación continua.
PESO: 40%
Aspectos a avaliar:
-Exercicios prácticos e/ou teóricos a resolver e entregar polos estudantes ao longo do cuadrimestre.
-Cualificación das probas realizadas ao longo do curso, a condición de que alcancen unha puntuación mínima.
A relación das diferentes actividades avaliables ao longo do curso, a súa ponderación e seguimento indicaranse na guía docente da materia que estará publicada na aula virtual ao comezo do curso. Poderán establecerse actividades de avaliación obrigatorias non puntuables.
Estas actividades terán carácter telemático.
Nota final:
Sumando ambos os conceptos, o alumno deberá obter para superar a materia un mínimo dun 5 sobre 10.
Se unicamente ten a cualificación correspondente ao exame teórico- práctico, para superar a materia deberá obter 5 sobre 6. En calquera caso, a nota mínima para poder superar o exame teórico-práctico será de 4 sobre 10 (en cada unha das partes, teórica e práctica). A nota interactiva só se sumará cando se alcance o mínimo esixido de 4 no exame teórico-práctico.
Este criterio de valoración é o mesmo en cada unha das oportunidades de exame (maio/xuño e xullo) e para todos os alumnos.
No entanto, para aqueles alumnos que acrediten de forma oficial que lles foi concedida dispénsaa de asistencia a clase realizarase un exame teórico-práctico telemático cuxa valoración será do 100% na cualificación final. Para superar a materia o alumno con dispensa deberá obter unha nota mínima de 5 sobre 10 no exame teórico-práctico (en cada unha das partes, teórica e práctica).
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión da cualificación (DOGA 21-07-2011)
Jose Fernando Barros Fornos
- Departamento
- Economía Financeira e Contabilidade
- Área
- Economía Financeira e Contabilidade
- Teléfono
- 881811630
- Correo electrónico
- fernando.barros [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Jose Raul Canay Pazos
- Departamento
- Economía Financeira e Contabilidade
- Área
- Economía Financeira e Contabilidade
- Teléfono
- 881811650
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Pablo Duran Santomil
- Departamento
- Economía Financeira e Contabilidade
- Área
- Economía Financeira e Contabilidade
- Teléfono
- 881811596
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Nailya Saifulina
- Departamento
- Economía Financeira e Contabilidade
- Área
- Economía Financeira e Contabilidade
- Teléfono
- 881811610
- Correo electrónico
- nailya.saifulina [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Adrian Vazquez Parcero
- Departamento
- Economía Financeira e Contabilidade
- Área
- Economía Financeira e Contabilidade
- Teléfono
- 881811621
- Correo electrónico
- a.vazquez.parcero [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Luns | |||
---|---|---|---|
09:15-11:15 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula A |
15:30-17:30 | Grupo /CLE_03 | Castelán | Aula A |
Martes | |||
09:15-10:45 | Grupo /CLIS_02 | Castelán | Aula 20 |
11:00-12:30 | Grupo /CLIS_03 | Castelán | Aula 29 |
12:30-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | Aula 30 |
17:45-19:15 | Grupo /CLIS_09 | Castelán | Aula 07 |
19:15-20:45 | Grupo /CLIS_07 | Castelán | Aula 28 |
Xoves | |||
11:30-13:30 | Grupo /CLE_02 | Castelán | Aula B |
17:45-19:15 | Grupo /CLIS_08 | Castelán | Aula 29 |
Venres | |||
09:15-10:45 | Grupo /CLIS_04 | Castelán | Aula 22 |
11:00-12:30 | Grupo /CLIS_05 | Castelán | Aula 28 |
12:30-14:00 | Grupo /CLIS_06 | Castelán | Aula 08 |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_03 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula A |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_03 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_08 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_07 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_03 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_09 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_02 | Aula C |
26.05.2021 10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_08 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_07 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_03 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_05 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_09 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_06 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_08 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_07 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_03 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_09 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_08 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_07 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_03 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_05 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_09 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_06 | Aula C |
09.07.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula C |