Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Dereito
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Preténdese que os alumnos se familiaricen
- Coa terminoloxía xurídica da lingua inglesa
- Coas estructuras técnicas da linguaxe xurídica da lingua inglesa
- Cos procedementos e técnicas da actividade dos profesionais do Dereito en lingua inglesa.
Unidades
1) Company law
- Corporation tax
- ADR procedures
2) Company directors and company secretaries
- Qualifications and duties
3) Insolvency and winding up
- Procedures
4) Mergers and acquisitions
- Dealing disclosure requirements
5) Anti-competitive law
- Information gathering, hearings, and remedies
- Competition inquiry
6) Tort law
- Client briefing notes
- Personal injury claims
7) Negligence
- Negligence rules
- Claims and remedies
8) Contracts
- Basic principles
- Formation
9) Form of contract
- Void, voidable and unenforceable
10) Commercial contract
- Structure
11) Terms of a contract
- Implied terms
- Express terms
12) Clauses of a contract
- Exclusion, limitation clauses
- Standard clauses
13) Privity of contract
- Discharge
- Remedies
14) Sale of goods
- Standard terms
- Incorporating terms
15) Licensing agreements
- Exclusion and limitation clauses
16) Commercial leases
- Interest in property
- Terms
- Leasehold interest
17) Commercial conveyancing
- Buying and selling property
- Sale by auction
18) Employment law
- Contract terms
- Tribunals
19) Intellectual property
- Copyright
- Patent
20) Trade marks and domain names
- Remedies
21) Information technology law
- Cybercrime
- Data protection
22) Environmental law
Bibliografía básica
G. D. Brown and S. Rice, professional English in Use, Cambridge University Press, 2007.
- Barnard, D., The civil Court in Action, Butterworths, Londres, 1985.
- Barnard, D., The Criminal Court in Action, Butterworths, 1988.
- Meador, D. J., American Courts, West Publishing Co., St. Paul, Minn., 1991.
- Solan, L. M., The Language of Judges, The University of Chicago Press, Chicago, 1993.
Dicionarios:
- Dicionarios electrónicos on line (cf. Servizos da UE). Se presentarán na clase
- Iglesias Rábade, L., Dictionary of Legal English (PDF)
A) Compoñente cognitivo (coñecemento):
- Coñecemento da cultura xurídica anglo-saxona
- Técnicas de xestión e métodos de análise lingüística.
- Técnicas de xestión de tradución de textos do Inglés
- Coñecemento da variedade de tipos de texto e rexistros legais.
B) Proceso / Instrumental (Saber como):
- Capacidade de realizar análise lingüística e comentarios sobre textos legais.
- Capacidade explicativa dos textos a través de tradución.
C) Comportamento (Ser):
- Activar a motivación pola linguaxe xurídica
A materia impartirase en dúas sesións semanais.
A primeira sesión será unha clase básicamente expositiva na que se presentarán os contidos e terminoloxía xurídica que serán desenvolvidos de forma interactiva na outra sesión da semana.
O alumno debe participar activamente nas clases naquelas tarefas encomendadas.
No caso de que se decretase algún dos escenarios de continxencia, aplicaraser o que se indica na sección de observacións baixo o título de "Plan de continxencia".
No caso de que se decretase algún dos escenarios de continxencia, aplicaraser o que se indica na sección de observacións baixo o título de "Plan de continxencia".
Na 1ª convocatoria de maio:
O alumno deberá realizar un examen final que abarcará todos os contidos do programa que contará o 90% da valoración.
Asistencia e participación activa ás clases: 10%
Na 2ª convocatoria de xullo:
A valoración do exame de segunda oportunidade seguirá os mesmos criterios, polo que se terá en conta a asistencia e participación activa (10%) e o exame final (90%).
Os alumnos que asistan as clases, participen nas actividades de clase e nas tarefas encomendadas de traballo persoal figurarán como NO PRESENTADOS, se non realizan o exame final tanto na primeira convocatoria de xuño como na segunda convocatoria de xullo.
Recoméndase aos alumnos exentos e repetidores atender titorías alomenos unha vez ao mes para recuperar con más garantías a materia. Si responden adecuadamente as tareas propostas nas titorías terán un cómputo de un 40% na avaliacióncontinua. En todo caso tamén terán que realizar o examen final (60%). Os alumnos que non dispoñan dunha avaliación continua terán que superar o exame final (100%).
No caso de que se decretase algún dos escenarios de continxencia, aplicaraser o que se indica na sección de observacións baixo o título de "Plan de continxencia".
Tempo de estudo e de traballo persoal que debe dedicar un estudante para superar a materia:
75 horas como mínimo
- Un coñecemento avanzado da lingua inglesa
- É fundamental que o alumno asista e participe na clase.
Plan de Continxencia:
Metodoloxía:
No caso de que as autoridades pertinentes decretaran os escenarios 2 ou 3, a metodoloxía adaptarase ás directrices establecidas pola USC e aos parámetros acordados polo centro, de xeito que as actividades de ensino que non se poidan levar a cabo de xeito presencial, se desenrolarán de modo virtual, recorrendo ás ferramentas institucionais postas a disposición da USC, combinando actividades sincrónicas (principalmente a través da plataforma TEAMS) e / ou asíncronas (principalmente a través de TEAMS ou Moodle) segundo o tipo de actividade.
Avaliación:
Na modalidade de ensino semipresencial, manterase o mesmo sistema de avaliación, sempre que sexa posible, como no escenario 1. Se isto non é posible e no caso do escenario 3, as probas presenciais substituiranse por probas telemáticas (sincrónicas ou asíncrono, oral ou escrito) utilizando ferramentas institucionais.
Plaxio en avaliación:
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, o disposto no art. 16 do Regulamento de avaliación do rendemento académico dos estudantes e revisión das cualificacións que prevé:
"Un desempeño fraudulento de calquera exercicio ou evidencia exixida na valiación dunha materia implicará unha cualificación de suspense na correspondente convocatoria, independentemente do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarse fraudulentos, entre outros, realizar traballos en plaxa ou obtidos de fontes accesibles ao público ou desde o mesmo sen reelaborar ou reinterpretar os autores e fontes.
Luis Iglesias Rábade
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811897
- Correo electrónico
- luis.iglesias.rabade [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Martes | |||
---|---|---|---|
12:00-13:30 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Sala de Conf. Lete del Rio |
Mércores | |||
12:30-14:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Sala de Conf. Lete del Rio |
18.05.2021 10:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 1 |
28.06.2021 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 5 |