Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Fundamentos da Análise Económica
Áreas: Fundamentos de Análise Económica
Centro Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
O propósito do curso é que o alumno comprenda, a través dunha análise formal e rigorosa tanto positiva como normativa, o funcionamento dos mercados para a asignación de recursos, en situacións nas que existe poder de mercado por parte das empresas ou información asimétrica sobre os termos do intercambio. En primeiro lugar estudaremos o equilibrio (análise positiva) en mercados nos que o número de empresas é reducido e por tanto, teñen poder para influír no mercado no que operan. Tamén analizaremos as propiedades normativas (eficiencia) destes mercados para crear benestar nos seus participantes. Con ese obxectivo, comezaremos presentando la teoría estándar da elección en condicións de incerteza. A continuación, dedicaremos algunha atención á Teworía dos Xogos, ferramienta matemática que nos permitirá abordar a análise dos mercados non competitivos dende unha perspectiva de comportamiento estratéxico por parte dos axentes. Finalmente, faremos un estudo dos comportamientos en mercados con poucas empresas, así como do papel que pode xogar a política económica para regular o funcionamiento destes mercados. Por último, estudiaremos o funcionamiento e as propiedades normativas dos mercados cuándo existe información asimétrica sobre las condicións das trocas (presos, cantidades, calidades, cumplimento dos compromisos adquiridos,...), distinguindo situación nas que a asimetría informacional afectala unhaa característica predeterminada (situación coñecida como de selección adversa), ou a realización de una acción o compromiso pactado en un contrato (situación coñecida como de risco moral).
1. Teoría da elección en condicións de incerteza
1.1 Repaso da Teoría da elección sen incerteza. Representación de unha orde de preferencias mediante una función de utilidade. A función de utilidade (indirecta) da renda monetaria.
1.2 Da elección de cestas de consumo a elección de loterías. O Teorema de la utilidad esperada.
1.3 Elección de loterías monetarias e actitudes ante o risco. Equivalente certo de unha lotería monetaria.
1.4 Aplicacións da Teoría de la Utilidad Esperada. A demanda de seguros.
1.5 Aproximación da utilidade esperada de una lotería monetaria po la súa media e a súa varianza. Elección de unha carteira de activos.
1.6 Outras extensións e aplicacións.
2. A Teoría dos Xogos
2.1 Xogos simultáneos con información completa. Equilibrio en estratexias dominantes. Equilibrio de Nash. Equilibrio de Nash en estrategias mixtas
2.2 Xogos consecutivos con información completa. Equilibrio de Nash Perfecto en subxogos.
2.3 Xogos con Información incompleta: Equilibrio Bayesiano.
2.4 Extensións e aplicación. Tipos de Xogos. Xogos Cooperativos, Xogos Repetidos, Poxas.
2.5. Conclusións e Exercicios.
3.Monopolios
3.1 Repaso: aa eficiencia dos mercados competitivos e a súa medicición a través do excedente do consumidor e os lucros.
3.2 Causas a aparición de monopolios: monopolios naturais e monopolios administrativos.
3.3 Un caso particular: os bens públicos excluibeis. A propiedade intelectual
3.3 O comportamento de un monopolista non discriminador.
3.4 A discriminación de precios.
1.4 Aa regulación de un monopolio.
3.6 Conclusioóns e Exercicios
4. Oligopolio e Competencia Monopolística
4.1 Competencia simultánea en cantidades. O Equilibrio de Cournot
4.2 Competencia simultánea en prezos. O Equilibrio de Bertrand.
4.3 Competencia non simultánea: O equilibrio de Stackelberg
4.4 A Colusión
4.5 A Competencia Monopolística: o modelo de Dixit-Stiglitz
4.6 Competencia en localización, calidade...
4.7 Conclusioóns e Exercicios
5. Información asimétrica
5.1 Riesco Moral e Contratos de Incentivos..
5.2 Selección Adversa, Sinalización e Escrutinio mediante contratos.
5.3 Outras situación con información asimétrica.
5.4 Conclusións e v Exercicios.
a. Básica
Varian, H. (2002): Microeconomía Intermedia. 5ª Edición, Barcelona. Antoni Bosch.
Pindyck R. S., Rubinfeld D. L. (2009). Microeconomía. 7º Edicción, Madrid. Pearson. Prentice Hall
b. Complementaria
Vega Redondo, F. (2010), Economía y Juegos. Teoría y Aplicaciones. Barcelona. Antoni Bosch
Kreps, D (1995). Curso de Teoría Microeconómica. McGraw Hill
Gibbons, R. (1993): Un Primer Curso de Teoría de Juegos. Barcelona. Antoni osch
a. Xenéricas
• Saber elaborar e defender argumentos sobre cuestións económicas a un nivel xeral e non especializado, así como resolver problemas sobre estas cuestións, facendo uso dos seus coñecementos sobre a realidade económica, as teorías, os modelos e os métodos científicospropios da economía.
• Saber comunicar información, ideas, problemas e propostas de solución a cuestións de índole económica tanto a un público especializado como non especializado, facendo uso tanto dalinguaxe verbal e escrita como dos medios e técnicas de epresentación de relacións epresentación de datos que se empregan en economía.
• Coñecer e comprender os modelos microeconómicos que se empregan na economía industrial na análise do funcionamento dos mercados de competencia imperfecta, corporacións eregulación económica.
• Ser capaz de identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público.
• Razoamento crítico.
• Habilidade para o traballo en equipo.
b. Específicas da materia
• Dominio das ferramentas fundamentais da análise dos comportamento dos axentes económicos e a súa interacción nos mercados.
• Capacidade de analizar o funcionamento das diferentes estruturas de mercados non competitivos así como as alternativas e efectos da regulación deses mercados.
• Coñecer e comprender os fundamentos teóricos da toma de decisión en un contexto de incerteza.
• Coñecemento dos modelos básicos para a análise de situacións onde existe información asimétrica e das súas principais aplicacións
As aulas de pizarra en grupo grande serán expositivas e consistirán basicamente en leccións impartidas polo profesor, dedicadas á exposición dos contidos teóricos e á resolución de problemas ou exercicios. Estas sesións estarán dedicadas a representar e explicar de forma simplificada a realidade económica, usando os conceptos de equilibrio e racionalidade individual. Usando as ferramentas matemáticas de álxebra, cálculo e teoría de xogos, así como a dedución lóxica, explicarase como facer análise económica usando estes modelos para entender a economía real. As aulas de pizarra, ademais de transmitir coñecementos, teñen como propósito amosarlle ao estudante o método e a forma como traballa un analista económico. Estas habilidades terán que ser postas en práctica polos estudantes posteriormente nas aulas interactivas e durante o tempo dedicado a traballar de forma autónoma.
As aulas interactivas están destinadas a propoñer e resolver aplicacións da teoría, problemas, exercicios, e a analizar casos e exemplos que ilustren as teorías. Estas aulas tamén servirán para facer unha revisión dos coñecementos adquiridos, que permita a interacción de forma crítica e a discusión de dúbidas expostas polos estudantes sobre os conceptos, métodos e técnicas de análise introducidas nas aulas expositivas. En estas aulas interactivas tamén se realizará un seguimento do traballo dos estudantes con finalidade de contribuír á avaliación.
O traballo na aula combinará as exposicións teóricas nas aulas expositivas con aulas interactivas para a resolución de exercicios, análise de casos e análise crítico de lecturas e problemas. O Traballo individual ou en grupo do estudante estará orientado a preparar o traballo da aula interactiva e afirmar e aplicar os seus coñecementos na resolución de exercicios e análise crítica de lecturas recomendadas. Nas aulas interactivas o estudante terá que defender e debater o resultado dese traballo individual ou en equipo. A organización do traballo en equipo estará suxeita a regras que garantan a participación activa en todas actividades, de todos os membros de cada equipo. Manexaranse textos en inglés.
Respecto a metodoloxía de ensinanza, debemos distinguir tres escenarios diferentes, derivados da crisis sanitaria provocada pola pandemia do virus COVID-19.
Escenario 1: Docencia 100% presencial
As clases expositivas consistirán en clases de pizarra en gran grupo, consistentes básicamente en lecciones impartidas polo profesor, dedicadas a exposición dos contenidos teóricos da materia. Utilizando as ferramentas matemáticas e a deducción lóxica, explicarase cómo llevar a cabo análisis económico utilizando estos modelos para comprender a economía real
As clases interactivas estarán destinadas a propoñer e resolver aplicacions da teoría, problemas, exercicios e a analizar casos e exemplos que ilustren as teorías. Estas sesions tambén servirán para facer unha revisión dos coñecementos adquiridos que permita a interacción en forma crítica e a discusión de duvidas plantexadas polos estudantes sobre os conceptos, método e técnicas de análisis introducidos nas clases expositivas. En estas sesions tambén se incluen probas de evaluación si as houbera.
Nas tutorías daranse orientacións ol alumno sobre as cuestions discutidas nas clases e sobre traballos ou exercicios que se realicen durante o curso.
Escenario 2: docencia semi-presencial
A docencia expositiva podrá ser realizada total ou parcialmente de maneira virtual. Na docencia interactiva podrase combinar a presencialidade física e a telemática, en todo caso garantizando para a primera un mínimo del 50% das horas prácticas de cada materia.
As tutorías realizaránse por vía telemática de maneira preferente, se ben en determinadas circunstancias que así o aconsellen podrásen realizar de maneira presencial.
Escenario 3: docencia 100% online
Tanto na docencia expositiva como na interactiva desarrollaranse completamente de maneira virtual.
As tutorías realizaranse exclusivamente por vía telemática.
Os recursos utilizados na ensinanza virtual nos escenarios 2 e 3 serán, aparte da aula virtual, os da plataforma MSO da USC (Teams, grabación de vídeos, etc.)
En caso de que a docencia se deba impartir, todo ou en parte, de maneira virtual as clases expositivas mantendrán a secuencia prevista na planificación da guía docente. Cada semana o profesor subirá ao aula virtual un ou varios vídeos explicando os contidos correspondentes a dita planificación e/o os impartirá no horario de clase establecido. Ademais, un esquema de esos contidos estará dispoñible para cada tema nal aula virtual.
A interacción profesor-alumno que sustituie as clases interactivas se llevará a cabo na aula virtual mediante foros, tutorías por Teams e vídeos de resolución de problemas. Se pondrán a disposición dos alumnos boletins de exercicios e soluciones dos mesmos.
A avaliación da materia dependerá do escenario no que nos encontremos. Así, se establecen os seguintes sistemas e criterios de avaliación en cada un dos escenarios:
Escenario 1
A avaliación da materia tendrá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuatrimestre. A nota final do curso estará composta por un 40 % de avaliación continua e un 60% que corresponderá ao exame final, preferentemente presencial.
Para que o profesor teña en consideración a nota do examen final a hora de determinar a nota final da materia, será necesario que o alumno alcance, como mínimo, unha calificación no exame que nno sexa inferior ao 30% do valor máximo de dita proba.
A avaliación continua resultará dos resultados obtidos nas probas realizadas nas clases interactivas. Estas calificacions serán válidas tan sólo para o curso vixente, e non serán gardadas para cursos posteriores.
A calificación de unha oportunidade na queol alumno non se presenta ou non supera os obxetivos establecidos será de suspenso, salvo que o estudante non realice actividad académica avaliable conforme o establecido na programación ou guía docente, caso no que constará como nno presentado/a.
Escenario 2
A avaliación da materia tendrá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuatrimestre. A nota final do curso estará composta por un 40 % de avaliación continua e un 60% que corresponderá ao exame final, obrigatorio para todos os alumnos matriculados, que será preferentemente presencial.Para que o profesor teña en consideración a nota do examen final a hora de determinar a nota final da materia, será necesario que o alumno alcance, como mínimo, unha calificación no exame que nno sexa inferior ao 30% do valor máximo de dita proba.
A avaliación continua resultará dos resultados obtidos nas probas realizadas nas clases expositivas e nas interactivas. Estas calificaciones serán válidas tan sólo para o curso vixente, e non serán gardadas para cursos posteriores.
A calificación de unha oportunidade na quee o alumno nno se presenta uo nno supera os objetivos establecidos será de suspenso, salvo que o estudiante non realice actividade académica avaliable conforme ao establecido na programación ou guía docente, caso en que constará como non presentado/a.
Escenario 3
A avaliación da materia tendrá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuatrimestre. A nota final do curso estará composta por un 40 % de evaluación continua e un 60% que corresponderá ao exame final, obrigatoria para todos os alumnos matriculados, que será preferentemente presencial. Para que o profesor teña en consideración a nota do examen final a hora de determinar a nota final da materia, será necesario que o alumno alcance, como mínimo, unha calificación no exame que nno sexa inferior ao 30% do valor máximo de dita proba.
A avaliación continua resultará dos resultados obtidos nas probas realizadas nas interactivas. Estas calificacions serán válidas tan sólo para o curso vixente, e non serán gardadas para cursos posteriores.
En caso de non poder realizarse o exame de forma presencial, o profesor determinará o medio a través ol cual se realizará o mesmo, sempre garantizando a necesidade de acreditar a identidade de quen realiza o exame.
Ao alumnado o que lle sea concedida dispensa de asistencia, seguiendo a Instrucción Nº 1/2017 da Secretaría General sobre a dispensa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, se avaliaará con un ou máis exámenes finaies específicos que supondrán o 100% da calificación.
A calificación de unha oportunidade en que o alumno no se presenta o non supera os obxetivos establecidos será de suspenso, salvo que o estudante non realice actividad académica avaliaable conforme ao establecido na programación ou guía docente, caso no que constará como non presentado/a.
Respeto os exercicios e probas levados a cabo de maneria telemática debese ter en conta o seguinte:
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolliido na "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das calificacions".
TRABALLO PRESENCIAL NA AULA
Aulas en grupo grande 30 Horas
Aulas en grupo reducido 15 Horas
Titorías en grupos moi reducidos ou individualizadas 3 Horas
Avaliación final grupo grande 5 Horas
Total 53 Horas
TRABALLO PERSOAL DO ESTUDANTE
Estudo autónomo, individual ou en grupo 40 Horas
Escritura de exercicios ou outros traballos 35 Horas
Preparación de exames 15 Horas
Lecturas recomendadas, actividades en biblioteca ou ou similar 2 Horas
Total 97 Horas
Para unha comprensión adecuada da materia, débese asistir regularmente á aula. Unha vez escoitada a presentación de un tema na aula expositiva, o estudante debe realizar os exercicios e tarefas encomendadas polo profesor, de xeito sistemático, sen permitir a acumulación de traballo. Isto é así por dúas razóns: i) é preciso manexar as teorías para poder entender os exercicios e contribuír á súa resolución e discusión nas aulas interactivas; ii) o programa ten un carácter secuencial de tal xeito que ter asimilados os conceptos de un tema facilita a comprensión do seguinte.
No estudio individual ou en grupo, así como na resolución dos exercicios, é importante o manexo dos textos recomendados para ir ás fontes das distintas teorías, e para non basear o estudio na simple memorización dos apuntamentos das clases.
A elaboración dos exercicios e tarefas asignadas, manexando para iso textos ou simplemente noticias de actualidade extraídos da prensa, será de grande axuda para entender mellor a maneira en que os modelos estudados se aplican para entender a realidade económica, e asimilar más fácilmente os conceptos teóricos.
As aulas de pizarra en grupo grande serán expositivas e consistirán basicamente en leccións impartidas polo profesor, dedicadas á exposición dos contidos teóricos e á resolución de problemas ou exercicios. Estas sesións estarán dedicadas a representar e explicar de forma simplificada a realidade económica, usando os conceptos de equilibrio e racionalidade individual. Usando as ferramentas matemáticas de álxebra, cálculo e teoría de xogos, así como a dedución lóxica, explicarase como facer análise económica usando estes modelos para entender a economía real. As aulas de pizarra, ademais de transmitir coñecementos, teñen como propósito amosarlle ao estudante o método e a forma como traballa un analista económico. Estas habilidades terán que ser postas en práctica polos estudantes posteriormente nas aulas interactivas e durante o tempo dedicado a traballar de forma autónoma.
As aulas interactivas están destinadas a propoñer e resolver aplicacións da teoría, problemas, exercicios, e a analizar casos e exemplos que ilustren as teorías. Estas aulas tamén servirán para facer unha revisión dos coñecementos adquiridos, que permita a interacción de forma crítica e a discusión de dúbidas expostas polos estudantes sobre os conceptos, métodos e técnicas de análise introducidas nas aulas expositivas. En estas aulas interactivas tamén se realizará un seguimento do traballo dos estudantes con finalidade de contribuír á avaliación.
O traballo na aula combinará as exposicións teóricas nas aulas expositivas con aulas interactivas para a resolución de exercicios, análise de casos e análise crítico de lecturas e problemas. O Traballo individual ou en grupo do estudante estará orientado a preparar o traballo da aula interactiva e afirmar e aplicar os seus coñecementos na resolución de exercicios e análise crítica de lecturas recomendadas. Nas aulas interactivas o estudante terá que defender e debater o resultado dese traballo individual ou en equipo. A organización do traballo en equipo estará suxeita a regras que garantan a participación activa en todas actividades, de todos os membros de cada equipo. Manexaranse textos en inglés.
Respecto a metodoloxía de ensinanza, debemos distinguir tres escenarios diferentes, derivados da crisis sanitaria provocada pola pandemia do virus COVID-19.
Escenario 1: Docencia 100% presencial
As clases expositivas consistirán en clases de pizarra en gran grupo, consistentes básicamente en lecciones impartidas polo profesor, dedicadas a exposición dos contenidos teóricos da materia. Utilizando as ferramentas matemáticas e a deducción lóxica, explicarase cómo llevar a cabo análisis económico utilizando estos modelos para comprender a economía real
As clases interactivas estarán destinadas a propoñer e resolver aplicacions da teoría, problemas, exercicios e a analizar casos e exemplos que ilustren as teorías. Estas sesions tambén servirán para facer unha revisión dos coñecementos adquiridos que permita a interacción en forma crítica e a discusión de duvidas plantexadas polos estudantes sobre os conceptos, método e técnicas de análisis introducidos nas clases expositivas. En estas sesions tambén se incluen probas de evaluación si as houbera.
Nas tutorías daranse orientacións ol alumno sobre as cuestions discutidas nas clases e sobre traballos ou exercicios que se realicen durante o curso.
Escenario 2: docencia semi-presencial
A docencia expositiva podrá ser realizada total ou parcialmente de maneira virtual. Na docencia interactiva podrase combinar a presencialidade física e a telemática, en todo caso garantizando para a primera un mínimo del 50% das horas prácticas de cada materia.
As tutorías realizaránse por vía telemática de maneira preferente, se ben en determinadas circunstancias que así o aconsellen podrásen realizar de maneira presencial.
Escenario 3: docencia 100% online
Tanto na docencia expositiva como na interactiva desarrollaranse completamente de maneira virtual.
As tutorías realizaranse exclusivamente por vía telemática.
Os recursos utilizados na ensinanza virtual nos escenarios 2 e 3 serán, aparte da aula virtual, os da plataforma MSO da USC (Teams, grabación de vídeos, etc.)
En caso de que a docencia se deba impartir, todo ou en parte, de maneira virtual as clases expositivas mantendrán a secuencia prevista na planificación da guía docente. Cada semana o profesor subirá ao aula virtual un ou varios vídeos explicando os contidos correspondentes a dita planificación e/o os impartirá no horario de clase establecido. Ademais, un esquema de esos contidos estará dispoñible para cada tema nal aula virtual.
A interacción profesor-alumno que sustituie as clases interactivas se llevará a cabo na aula virtual mediante foros, tutorías por Teams e vídeos de resolución de problemas. Se pondrán a disposición dos alumnos boletins de exercicios e soluciones dos mesmos.
A avaliación da materia dependerá do escenario no que nos encontremos. Así, se establecen os seguintes sistemas e criterios de avaliación en cada un dos escenarios:
Escenario 1
A avaliación da materia tendrá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuatrimestre. A nota final do curso estará composta por un 40 % de avaliación continua e un 60% que corresponderá ao exame final, preferentemente presencial.
Para que o profesor teña en consideración a nota do examen final a hora de determinar a nota final da materia, será necesario que o alumno alcance, como mínimo, unha calificación no exame que nno sexa inferior ao 30% do valor máximo de dita proba.
A avaliación continua resultará dos resultados obtidos nas probas realizadas nas clases interactivas. Estas calificacions serán válidas tan sólo para o curso vixente, e non serán gardadas para cursos posteriores.
A calificación de unha oportunidade na queol alumno non se presenta ou non supera os obxetivos establecidos será de suspenso, salvo que o estudante non realice actividad académica avaliable conforme o establecido na programación ou guía docente, caso no que constará como nno presentado/a.
Escenario 2
A avaliación da materia tendrá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuatrimestre. A nota final do curso estará composta por un 40 % de avaliación continua e un 60% que corresponderá ao exame final, obrigatorio para todos os alumnos matriculados, que será preferentemente presencial.Para que o profesor teña en consideración a nota do examen final a hora de determinar a nota final da materia, será necesario que o alumno alcance, como mínimo, unha calificación no exame que nno sexa inferior ao 30% do valor máximo de dita proba.
A avaliación continua resultará dos resultados obtidos nas probas realizadas nas clases expositivas e nas interactivas. Estas calificaciones serán válidas tan sólo para o curso vixente, e non serán gardadas para cursos posteriores.
A calificación de unha oportunidade na quee o alumno nno se presenta uo nno supera os objetivos establecidos será de suspenso, salvo que o estudiante non realice actividade académica avaliable conforme ao establecido na programación ou guía docente, caso en que constará como non presentado/a.
Escenario 3
A avaliación da materia tendrá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuatrimestre. A nota final do curso estará composta por un 40 % de evaluación continua e un 60% que corresponderá ao exame final, obrigatoria para todos os alumnos matriculados, que será preferentemente presencial. Para que o profesor teña en consideración a nota do examen final a hora de determinar a nota final da materia, será necesario que o alumno alcance, como mínimo, unha calificación no exame que nno sexa inferior ao 30% do valor máximo de dita proba.
A avaliación continua resultará dos resu ltados obtidos nas probas realizadas nas interactivas. Estas calificacions serán válidas tan sólo para o curso vixente, e non serán gardadas para cursos posteriores.
En caso de non poder realizarse o exame de forma presencial, o profesor determinará o medio a través ol cual se realizará o mesmo, sempre garantizando a necesidade de acreditar a identidade de quen realiza o exame.
Ao alumnado o que lle sea concedida dispensa de asistencia, seguiendo a Instrucción Nº 1/2017 da Secretaría General sobre a dispensa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, se avaliaará con un ou máis exámenes finaies específicos que supondrán o 100% da calificación.
A calificación de unha oportunidade en que o alumno no se presenta o non supera os obxetivos establecidos será de suspenso, salvo que o estudante non realice actividad académica avaliaable conforme ao establecido na programación ou guía docente, caso no que constará como non presentado/a.
Respeto os exercicios e probas levados a cabo de maneria telemática debese ter en conta o seguinte:
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolliido na "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das calificacions".
Rafael Trelles Gonzalez
- Departamento
- Fundamentos da Análise Económica
- Área
- Fundamentos de Análise Económica
- Teléfono
- 881811540
- Correo electrónico
- rafael.trelles [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Martes | |||
---|---|---|---|
09:30-11:30 | Grupo /CLE_01 | Galego | Aula C |
15:30-17:30 | Grupo /CLE_02 | Galego | Aula B |
Xoves | |||
09:30-11:00 | Grupo /CLIS_02 | Galego | Aula 24 |
12:45-14:15 | Grupo /CLIS_01 | Galego | Aula 24 |
15:30-17:00 | Grupo /CLIS_04 | Galego | Aula 04 |
17:15-18:45 | Grupo /CLIS_03 | Galego | Aula 22 |
27.01.2021 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula 25 |
27.01.2021 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula 25 |
27.01.2021 12:00-15:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 25 |
27.01.2021 12:00-15:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 25 |
27.01.2021 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula 25 |
27.01.2021 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula 25 |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula A |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula A |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
21.05.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula A |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula A |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
06.07.2021 16:30-19:30 | Grupo /CLE_01 | Aula B |