Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Fundamentos da Análise Económica
Áreas: Fundamentos de Análise Económica
Centro Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
O curso ten como propósito introducir o alumno aos conceptos e ao método de análise da economía e capacitalo para aplicar o razoamento económico no estudo de problemas de asignación de recursos ao nivel dos axentes económicos individuais, dos mercados e da economía no seu conxunto. En liña con este propósito xeral, o curso persegue os seguintes obxectivos específicos. Primeiro, que o alumno adquira unha perspectiva ampla das cuestións que aborda a economía. Segundo, que coñeza os conceptos, modelos e resultados básicos que se empregan en cada unha das distintas áreas da economía. Finalmente que, mediante o emprego de modelos sinxelos, o alumno se familiarice coas ferramentas e o método de análise da economía así como coa súa aplicación á análise do comportamento do consumidor e da empresa e ao estudo do funcionamento das economías de mercado.
Definición de economía.
Conceptos básicos: escaseza, custo de oportunidade, elección racional, equilibrio, eficiencia.
Demanda e oferta.
Mercados e intervención pública.
Variables e conceptos macroeconómicos.
Determinación dá renda.
Políticas macroeconómicas.
Bibiografía básica:
Begg, D., Fischer, S. y Dornbusch, R. (2006), Economía, 8a. edición, McGraw-Hill.
Krugman, P., Wells, R. y Olney, M. (2015), Fundamentos de Economía. 3ª edición, Ed. Reverté.
Samuelson, Paul y Nordhaus, William. (2010), Economía. 19a. edición, McGraw-Hill
Bibliografía complementaria:
Graue, Ana. (2009). Fundamentos de Economía. Pearson.
Lipsey, Richard y Chrystal, Alec. (1999), Introducción a la Economía Positiva. 13a. edición, McGraw-Hill.
Mankiew, N. G. (2008), Principios de Economía. 4a. edición, Thompson Paraninfo.
Mochón, Francisco y Castejón Rafael. (2005), Economía, Teoría y Política. 5a. edición, McGraw-Hill
Phelps, Edmund S. (1993). Economía política : un texto introductorio, Antoni Bosch, Barcelona
Tugores J. y otros (1993) Introducción a la Economía. Problemas y Cuestiones. 2ª edición. Vincens Vives.
Stiglitz, Joseph. y Walsh, Carl. (2009), Microeconomía. Barcelona, 4ª edición. Editorial. Ariel
Stiglitz, Joseph y Walsh, Carl. (2004), Macroeconomía. Barcelona, 3ª edición. Editorial. Ariel
Zabaleta,A. y Castejón, R. (2009). Introducción a la Economía. 2ª edición. Prentice-Hall.
Competencias da titulación ás que contribúe a materia:
. Posuír os coñecementos analíticos básicos para estudar economía e adquirir as habilidades de aprendizaxe necesarias para continuar estudando.
. Coñecer e comprender analiticamente a nivel básico o concepto de escaseza e a asignación de recursos, o sistema de prezos, así como o papel que xogan na economía tanto os mercados e dos gobernos en economía.
. Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado coma no público.
. Saber comunicar información, ideas, problemas e propostas de solución a cuestións de índole económica tanto a un público especializado como non especializado, facendo uso tanto da linguaxe verbal e escrita coma dos medios e técnicas de representación de relacións e presentación de datos que se empregan en economía.
. Achegar racionalidade á análise e á descrición de calquera aspecto da realidade económica.
. Capacidade de análise e síntese.
. Estimulación intelectual.
Competencias específicas da materia:
. Familiaridade co método económico.
. Coñecemento dos conceptos básicos da análise económica: racionalidade, mercados e goberno.
. Aplicación da análise económica a problemas actuais.
. Capacidade de identificación dos principios fundamentais da análise económica que caracterizan aos problemas económicos reais.
. Capacidade de redución dos problemas económicos reais a representacións simplificadas (modelos) sobre a base dos conceptos básicos da análise económica.
. Manexo das ferramentas básicas para a análise de modelos formais: Uso tanto da matemática elemental coma do razoamento lóxico e a representación gráfica, na análise de problemas económicos.
. Comprender analiticamente as teorías do consumo e da produción, equilibrio competitivo, mercados non competitivos, eficiencia económica e teoría do benestar.
. Definición e medición de variables económicas como produción, emprego e inflación.
As clases de encerado en grupo grande serán clases expositivas que consistirán basicamente en leccións impartidas polo profesor, dedicadas á exposición dos contidos teóricos e á resolución de problemas ou exercicios. Estas sesións estarán destinadas a representar e explicar de xeito simplificado a realidade usando os conceptos de equilibrio de mercado e comportamento racional dos axentes económicos. Utilizando as ferramentas matemáticas e a dedución lóxica, explicarase como levar a cabo análise económica utilizando estes modelos para comprender ou economía real. As clases de encerado, ademais de transmitir coñecementos, teñen como propósito mostrar ao alumno o método e a forma en que traballa un analista económico. Habilidades que o alumno terá que poñer posteriormente en práctica nas clases en grupo reducido e o tempo dedicado a traballar de xeito autónomo.
As clases de encerado en grupo reducido estarán destinadas a propoñer e resolver aplicacións da teoría, problemas, exercicios e a analizar caso e exemplos que ilustren as teorías. Esta sesións tamén servirán para facer unha revisión dos coñecementos adquiridos que permita a interacción en forma crítica e a discusión de dúbidas formuladas polos estudantes sobre os conceptos, método e técnicas de análises introducidas nas clases expositivas en grupo grande. Nestas sesións tamén se inclúen probas de avaliación se as houber.
Nas titorías dáse orientación ao alumno sobre as cuestións discutidas nas clases e sobre traballos ou exercicios que se realicen durante o curso.
PLAN DE CONTINXENCIA:
En previsión de que se poida producir un rebrote de contagios de CoVid 19 que faga necesario adecuar a actividade docente, as “DIRECTRICES PARA OU DESENVOLVEMENTO DUNHA DOCENCIA PRESENCIAL SEGURA CURSO 2020-2021” da USC contemplan tres escenarios. A metodoloxía de ensino adecuarase a eles da seguinte forma:
Escenario 1: Docencia presencial. As clases expositivas e interactivas impartiranse nas aulas. En ambos os casos utilizaranse os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso). Estes medios empregaranse para complementar e poder dar seguimento de maneira síncrona e asíncrona á actividade docente que teña lugar nas aulas. Os alumnos poderán ser atendidos para titoría nos horarios establecidos para eles non só de maneira presencial, senón a través dos medios de interacción virtual mediante as plataformas dispoñibles, por correo electrónico e por teléfono.
Escenario 2: Combinación de docencia presencial e virtual. As clases expositivas e interactivas impartiranse utilizando de maneira combinada as aulas e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso). Estes medios empregaranse para poder dar seguimento de maneira síncrona e asíncrona á actividade docente que teña lugar nas aulas e para substituír parcialmente a docencia presencial. En caso de ser necesario neste escenario poderán implementarse sistemas de rotación de asistencia ás aulas adaptando as actividades para que sexa factible participar nelas presencialmente e a distancia. Os alumnos serán atendidos para titoría preferentemente a través dos medios de interacción virtual mediante as plataformas dispoñibles, por correo electrónico e por teléfono nos horarios establecidos para tal fin. En todo caso, as medidas que se adopten neste escenario estarán suxeitas ás directrices que estableza ou Decanato e o Reitorado para este escenario e ás medidas sanitarias que se establezan nese momento. Canto máis restritivo sexa o escenario maior será a utilización dos medios telemáticos para levar a cabo a actividade docente.
Escenario 3: Docencia virtual. As clases expositivas e interactivas impartiranse exclusivamente a distancia e de maneira virtual a través das plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso). Estes medios empregaranse para levar a cabo todas as actividades docentes que no Escenario 1 levaban a cabo de maneira presencial. Os alumnos serán atendidos para titoría exclusivamente a través dos medios de interacción virtual mediante as plataformas dispoñibles, por correo electrónico e por teléfono nos horarios establecidos para tal fin.
A avaliación da materia terá en conta todas as actividades que se deben realizar ao longo do cuadrimestre considerando distintos aspectos da adquisición das competencias ás que contribúe a materia así como a claridade e capacidade expositiva, a creatividade e a iniciativa para a participación activa. O alumno será avaliado ao longo de todo o curso e ao termino de mesmo aplicarase un exame final.
A avaliación continua ao longo do curso levará a cabo fundamentalmente durante as clases interactivas e contemplará distintos medios e modalidades de avaliación: preguntas e exercicios, resolución de cuestionarios tipos test e de resposta curta. As probas serán tanto parciais como acumulativas podéndose contemplar probas que deberán facerse sen ningún tipo de auxilio externo e probas que se poderán facer a libro aberto. A nota da avaliación continua representará como mínimo o 30% e será factible superar a materia coas nota da avaliación continua.
O exame final pola súa banda representará como máximo o 70% da nota do curso tanto en en o caso dos alumnos que suspendan a avaliación continua como no caso de alumnos que non se presenten a avaliación continua (neste último caso a avaliación computará como cero para a ponderación da nota final do curso). Ao alumnado ao que lle sexa concedida dispénsaa de asistencia a clase, seguindo a Instrución Nº 1/2017 da Secretaría Xeral sobre dispénsaa de asistencia a clase en determinadas circunstancias, avaliaráselle cun exame final específico que supoñerá o 100% da nota do curso.
PLAN DE CONTINXENCIA:
En previsión de que se poida producir un rebrote de contatagios de CoVid 19 que faga necesario adecuar a actividade docente, as “DIRECTRICES PARA OU DESENVOLVEMENTO DUNHA DOCENCIA PRESENCIAL SEGURA CURSO 2020-2021” da USC contemplan tres escenarios. A ponderación dos distintos elementos de avaliación será a mesma en todos os escenarios, non obstante a modalidade das probas adaptarase a cada escenarios tanto no que se refire aos medios que se empreguen para avaliar (probas telemáticas ou en papel), como no que se refire á modalidade de exame (probas sen ningún tipo de auxilio externo e probas a libro aberto). As probas non presenciais por vía telemática serán preponderantemente probas en modalidade de libro aberto, as probas presenciais poderán adoptar calquera das dúas modalidades. O exame final terá a mesma estrutura en canto ás partes, número de preguntas e partes que o compoñen, non obstante as mesmas adecuásese á modalidade do exame. O exame será en modalidade de libro aberto se se aplica por vía telemática e poderá adoptar calquera das dúas modalidades se leva a cabo de maneira presencial.
Escenario 1: Docencia presencial. Para as actividades de avaliación utilizaranse os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso) que se combinarán con probas ou desenvolvementos de exercicio na aula para ser entregados en papel. O exame final será presencial.
Escenario 2: Combinación de docencia presencial e virtual. Para as actividades de avaliación utilizaranse preferente os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso) que se complementarán con probas ou desenvolvementos de exercicios que poderán ser entregados en papel. O exame final poderá será presencial. En todo caso, as medidas que se adopten neste escenario estarán suxeitas ás directrices que estableza ou Decanato e o Reitorado para este escenario e ás medidas sanitarias que se establezan nese momento. Canto máis restritivo sexa o escenario maior será a utilización dos medios telemáticos no proceso de avaliación.
Escenario 3: Docencia virtual. Para as actividades de avaliación utilizaranse exclusivamente os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso) que se complementarán con probas ou desenvolvementos de exercicios que poderán ser entregados en papel ou telemáticamente como documento escaneado. O exame final aplicarase por vía telemática.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Ademais das 50 horas de traballo presencial, o alumno deberá dedicar 100 horas de traballo persoal, que inclúe o estudo autónomo (individual ou en grupo), lecturas, realización de exercicios e traballos, a análise de casos, e a preparación de presentacións orais.
Recomendacións previas: álxebra e cálculo a nivel de Bacharelato. Destreza no razoamento dedutivo e indutivo.
A guía docente detallada do curso (na que se describe de forma pormenorizada o sistema de avaliación), as guías docentes para cada tema, os boletíns de exercicios e o resto do material de apoio proporcionaranse a través da aula virtual do curso.
Na nota final do curso só consideraranse como "non presentados" aqueles alumnos que non se presenten a ningunha das actividades académicas avaliables conforme ao establecido na guía docente. O "non presentado" e todo o relativo ao esgotamento de convocatorias se rexe polo establecido no DOG Número 136 do 17 de xullo de 2012.
PLAN DE CONTINXENCIA:
En previsión de que se poida producir un rebrote de contagios de CoVid 19 que faga necesario adecuar a actividade docente, as “DIRECTRICES PARA OU DESENVOLVEMENTO DUNHA DOCENCIA PRESENCIAL SEGURA CURSO 2020-2021” da USC contemplan tres escenarios. A metodoloxía de ensino adecuarase a eles da seguinte forma:
Escenario 1: Docencia presencial. As clases expositivas e interactivas impartiranse nas aulas. En ambos os casos utilizaranse os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso). Estes medios empregaranse para complementar e poder dar seguimento de maneira síncrona e asíncrona á actividade docente que teña lugar nas aulas. Os alumnos poderán ser atendidos para titoría nos horarios establecidos para eles non só de maneira presencial, senón a través dos medios de interacción virtual mediante as plataformas dispoñibles, por correo electrónico e por teléfono.
Escenario 2: Combinación de docencia presencial e virtual. As clases expositivas e interactivas impartiranse utilizando de maneira combinada as aulas e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso). Estes medios empregaranse para poder dar seguimento de maneira síncrona e asíncrona á actividade docente que teña lugar nas aulas e para substituír parcialmente a docencia presencial. En caso de ser necesario neste escenario poderán implementarse sistemas de rotación de asistencia ás aulas adaptando as actividades para que sexa factible participar nelas presencialmente e a distancia. Os alumnos serán atendidos para titoría preferentemente a través dos medios de interacción virtual mediante as plataformas dispoñibles, por correo electrónico e por teléfono nos horarios establecidos para tal fin. En todo caso, as medidas que se adopten neste escenario estarán suxeitas ás directrices que estableza ou Decanato e o Reitorado para este escenario e ás medidas sanitarias que se establezan nese momento. Canto máis restritivo sexa o escenario maior será a utilización dos medios telemáticos para levar a cabo a actividade docente.
Escenario 3: Docencia virtual. As clases expositivas e interactivas impartiranse exclusivamente a distancia e de maneira virtual a través das plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso). Estes medios empregaranse para levar a cabo todas as actividades docentes que no Escenario 1 levaban a cabo de maneira presencial. Os alumnos serán atendidos para titoría exclusivamente a través dos medios de interacción virtual mediante as plataformas dispoñibles, por correo electrónico e por teléfono nos horarios establecidos para tal fin.
Sistema de avialiación
En previsión de que se poida producir un rebrote de contatagios de CoVid 19 que faga necesario adecuar a actividade docente, as “DIRECTRICES PARA OU DESENVOLVEMENTO DUNHA DOCENCIA PRESENCIAL SEGURA CURSO 2020-2021” da USC contemplan tres escenarios. A ponderación dos distintos elementos de avaliación será a mesma en todos os escenarios, non obstante a modalidade das probas adaptarase a cada escenarios tanto no que se refire aos medios que se empreguen para avaliar (probas telemáticas ou en papel), como no que se refire á modalidade de exame (probas sen ningún tipo de auxilio externo e probas a libro aberto). As probas non presenciais por vía telemática serán preponderantemente probas en modalidade de libro aberto, as probas presenciais poderán adoptar calquera das dúas modalidades. O exame final terá a mesma estrutura en canto ás partes, número de preguntas e partes que o compoñen, non obstante as mesmas adecuásese á modalidade do exame. O exame será en modalidade de libro aberto se se aplica por vía telemática e poderá adoptar calquera das dúas modalidades se leva a cabo de maneira presencial.
Escenario 1: Docencia presencial. Para as actividades de avaliación utilizaranse os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso) que se combinarán con probas ou desenvolvementos de exercicio na aula para ser entregados en papel. O exame final será presencial.
Escenario 2: Combinación de docencia presencial e virtual. Para as actividades de avaliación utilizaranse preferente os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso) que se complementarán con probas ou desenvolvementos de exercicios que poderán ser entregados en papel. O exame final poderá será presencial. En todo caso, as medidas que se adopten neste escenario estarán suxeitas ás directrices que estableza ou Decanato e o Reitorado para este escenario e ás medidas sanitarias que se establezan nese momento. Canto máis restritivo sexa o escenario maior será a utilización dos medios telemáticos no proceso de avaliación.
Escenario 3: Docencia virtual. Para as actividades de avaliación utilizaranse exclusivamente os medios informáticos e as plataformas para docencia e interacción virtual dispoñibles na USC (Moodle, Teams, Skype ou calquera outra que poida habilitar a USC durante o curso) que se complementarán con probas ou desenvolvementos de exercicios que poderán ser entregados en papel ou telemáticamente como documento escaneado. O exame final aplicarase por vía telemática.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
María José Barcia Domínguez
- Departamento
- Fundamentos da Análise Económica
- Área
- Fundamentos de Análise Económica
- Teléfono
- 881811542
- Correo electrónico
- sesi.barcia [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Luis Enrique Arjona Bejar
Coordinador/a- Departamento
- Fundamentos da Análise Económica
- Área
- Fundamentos de Análise Económica
- Teléfono
- 881811682
- Correo electrónico
- l.arjona [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Luns | |||
---|---|---|---|
11:30-13:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula A |
Martes | |||
09:30-11:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula A |
Mércores | |||
18:45-20:15 | Grupo /CLE_03 | Galego | Aula A |
Xoves | |||
11:00-12:30 | Grupo /CLE_02 | Castelán | Aula A |
17:15-18:45 | Grupo /CLE_03 | Galego | Aula A |
Venres | |||
10:45-12:15 | Grupo /CLE_02 | Castelán | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03a | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_05 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_04 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01b | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_01 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_02 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_06 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_03 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_02 | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01a | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03b | Aula 07 |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03a | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_05 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01b | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_06 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03b | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_03 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01a | Aula A |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_03 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01a | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03a | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01b | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03b | Aula B |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_04 | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01b | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_02 | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_06 | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLE_03 | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_01a | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03b | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_03a | Aula C |
11.01.2021 17:15-20:15 | Grupo /CLIS_05 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_03 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01a | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03b | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03a | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_05 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01b | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_06 | Aula A |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01b | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_03 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01a | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03b | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03a | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03b | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01a | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_03a | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_05 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_04 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_01b | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_06 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLE_03 | Aula C |
22.06.2021 13:30-16:30 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |