Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 30 Total: 51
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Esta materia está deseñada para alumnos con pouca ou ningunha experiencia no mundo da empresa, e cuns coñecementos de inglés de nivel pre-intermedio, que se correspondan, polo menos, co nivel A2 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas.
O obxectivo principal deste curso é mellorar a competencia comunicativa dos alumnos para que poidan desenvolverse en situacións profesionais típicas do día a día. Ao final do curso os alumnos deberían alcanzar o nivel B1 (Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas).
Para a consecución deste obxectivo xeral é necesario que os alumnos desenvolvan as destrezas lingüísticas propias dun contexto empresarial, cun enfoque nas tecnoloxías da información, traballando coas catro destrezas lingüísticas. Isto permitiralles mellorar o seu fluidez, e adquirir unha maior confianza en si mesmos á hora de utilizar o inglés como medio de comunicación, tanto falado como escrito, no desenvolvemento do seu labor profesional.
Os obxectivos específicos deste curso son os seguintes:
• Introducir aos alumnos nos conceptos básicos do mundo da empresa cun enfoque cara ás TIC
• Estimular o interese dos alumnos cara a este tema
• Desenvolver e mellorar as catro destrezas lingüísticas básicas dos alumnos
• Practicar as funcións da linguaxe e estruturas particularmente útiles no contexto empresarial
• Incrementar o coñecemento de vocabulario e frases idiomáticas específicas deste contexto
• Practicar a comunicación empresarial mediante o uso de distintos documentos escritos
• Proporcionarlle ao alumno práctica en escoitar e extraer información de material gravado en contextos empresariais.
O curso está dividido en tres módulos:
1.- Business Language Basics
• Greetings and introductions in formal and informal situations
• Spelling names
• Using symbols and abbreviations
• Dealing with numbers
2.- Business Communication
• Writing emails
• Writing business letters
• Making business calls
• Applying for a job
3.- Business Administration
• Understanding business organisations and job titles
• Describing trends and graphs
• Giving presentations
• Attending meetings
Cada módulo divídese en dúas seccións principais:
Business Theory:
Coa lectura de textos e documentos comerciais os alumnos familiarizaranse con conceptos específicos do mundo da empresa e a tecnoloxía empresarial, así como co seu vocabulario.
Business Language and Skills:
Esta sección centrase no léxico (vocabulario e fraseoloxía), funcións e destrezas lingüísticas necesarias para desenvolverse en distintas situacións típicas dun entorno empresarial. Para facer fronte a estas situacións é necesario dominar diferentes habilidades e aprender a realizar diferentes funciones en inglés.
Ademais, os estudantes terán a oportunidade de revisar e practicar distintas estruturas gramaticais básicas e xenerais, así como aspectos gramaticais específicos da linguaxe empresarial, o que lles permitirá expresarse con mais confianza en contextos relevantes deste campo.
1. VERB TENSES 1: PRESENT
2. VERB TENSES 2: PAST
3. VERB TENSES 3: FUTURE
4. THE PASSIVE
5. CONDITIONALS
6. COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
7. ADJECTIVES & ADVERBS (COMPARATIVES & SUPERLATIVES)
8. QUANTIFIERS y otros aspectos gramaticales relevantes
BÁSICA:
SMITH, A. (2013). Best Commercial Practice. Eli.
• Calquera gramática con exercicios prácticos de nivel intermedio ou superior (véxase: 1 sección GRAMMAR AMD PRACTICE).
• Un dicionario bilingüe de inglés-español, español-inglés e un bo dicionario de inglés de negocios (véxase: 2 DICCIONARIOS).
COMPLEMENTARIA:
SKOESTER, A., PITT, A., HANDFORD, M. & LISBOA, M. (2012). Business Advantage (Intermediate). Cambridge University Press
1 GRAMMAR AND PRACTICE
ALEXANDER, L.G. (1990). Longman English Grammar Practice. Longman
BRIEGER, n. & SWEENEY, s. (1994). The Language of Business English: Grammar and Practice. Prentice Hall
CUDER DOMÍNGUEZ, P. y R. LÓPEZ (2005). Gramática Oxford para estudiantes de inglés: Bachillerato. Oxford U.P.
DUCKWORTH, M. (2003). Business Grammar and Practice. Oxford U.P.
EASTWOOD, J. (1999). Oxford Practice Grammar. Oxford U.P.
MURPHY, R. (2002). English Grammar in Use. Intermediate. Cambridge U.P.
SWAN, M & C. WALTER (1997). How English Works. Oxford U.P.
http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm
http://www.englishpage.com/grammar/
2 DICTIONARIES
Cambridge International Dictionary of English. Cambridge U.P.
Diccionario Oxford Inglés Español, Español-Inglés. Oxford U.P.
Oxford Dictionary of Business English. Oxford U.P.
Longman Business English Dictionary. Longman.
Diccionario Oxford Business Español-Inglés Inglés-Español. Oxford.
LOZANO IRUESTE, J.M.; Diccionario Bilingüe de Economía y Empresa. Pirámide
https://www.oed.com https://dictionary.cambridge.org/
http://www.learnersdictionary.com/
http://www.ldoceonline.com/
http://www.thefreedictionary.com/
http://thesaurus.reference.com/ http://www.wordreference.com/
3 VOCABULARY
FLOWER, J. (1990). Build your Business Vocabulary. Language Teaching Publications
HORNER, H. & P. STRUTT (1996). Words at Work. Cambridge U.P.
LEWIS, M. (Ed.) (1987). Idioms at Work. Language Teaching Publications
MASCULL, B. (1996). Key Words in Business. HarperCollins Publishers
MASCULL, B. (2017). Business Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge U.P.
REMACHA, S & MARCO, E (2007). Professional English in Use ICT. Cambridge
4 BUSINESS COMMUNICATION
ASHLEY, A. (1984). A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford U.P.
BRUCE, K. (1992). Telephoning. Longman
ELLIS, M. & N. O'DRISCOLL (1987). Socializing. Longman
FARRAL, C. & M. LINDSLEY (2008). Professional English in Use: Marketing. Cambridge U.P.
KERRIDGE, D. (1988). Presenting Facts and Figures. Longman
NATEROP, B.J. & R. REVELL (1997). Telephoning in English. Cambridge U. P.
O'DRISCOLL, N. & A. PILBEAM (1987). Meetings and Discussions. Longman
PRODROMOU, L & LUCIA BELLINI (2012). Flash on English for Commerce.
STRUTT, P. (1995). Longman Business English Usage. Longman
5 PRONUNCIATION
HANCOCK, MARK (2003). English Pronunciation in Use. Cambridge
6 FURTHER PRACTICE
http://esl.about.com/od/intermediateenglish/
http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/
http://www.learnenglish.org.uk/
http://www.elionline.com
RESULTADOS DA APRENDIZAXE
Ao superar esta materia os alumnos han de ser capaces de:
C1. Aplicar habilidades de comunicación efectiva no entorno empresarial e tecnolóxico, tanto na lingua propia como en inglés
HD1. Utilizar, confeccionar e comunicar información na lingua estranxeira.
HD5. Manexar a comunicación oral e escrita de forma precisa e clara para transmitir coñecementos, metodoloxías, información, resultados, problemas e solucións.
HD6. Demostrar capacidade para o aprendizaxe autónomo e a auto avaliación.
O curso ten un enfoque práctico e funcional co obxectivo de que o alumno utilice desde o principio o tipo de linguaxe que vai necesitar para desenvolver a súa actividade profesional en inglés. Espérase dos alumnos que interactúen entre si e asuman riscos na utilización da linguaxe con fins comunicativos. As distintas actividades foron deseñadas para axudar aos alumnos a lograr comunicarse de xeito efectivo en contextos empresariais específicos e proporcionarlles a oportunidade de estar en contacto co tipo de linguaxe utilizada dentro deste campo. A finalidade principal é lograr que o alumno utilice a lingua inglesa con fins comunicativos reais e efectivos.
As clases consistirán nunha combinación de explicacións teóricas por parte do profesor, actividades prácticas de lingua (con fragmentos orais e escritos de temática empresarial que permitirán ao alumno traballar con linguaxe usada en contextos reais) e traballo persoal independente por parte do alumno. Proporcionarase material adicional para completar os contidos de clase para que o alumno traballe fose da clase.
As actividades prácticas inclúen corrixir e aclarar as dúbidas xurdidas nos exercicios de casa, práctica de estruturas gramaticais e destrezas comunicativas, simulación de situacións reais utilizando produción oral e escrita en inglés, e presentacións de traballos e tarefas. Como complemento a estas actividades os alumnos han de realizar traballos programados e probas orais e escritas.
Os alumnos poderán consultar co profesor calquera dúbida ou pregunta que lles poida xurdir nas horas de titoría que serán publicadas polo profesor ao comezo do curso
O sistema de cualificación basearase na avaliación continua do desempeño do alumno ao longo do curso, complementada con probas escritas e orais, de acordo aos seguintes parámetros:
I. CONVOCATORIA ORDINARIA (Xaneiro)
I.1.- Alumnos con asistencia obrigatoria.
Avaliación continua ao longo do curso. Valorarase a preparación das tarefas diarias, a participación active en clase e a realización dos traballos e probas escritas e/ou orais propostos ao longo do curso.
A nota final calcularase como segue:
a) Avaliación continua (30%)
• Participación activa, traballos e probas escritas e tarefas diarias
b) Probas finais (70%)
• Proba escrita 60%
• Proba oral 10%
A data da proba oral anunciarase en clase. O exame final realizarase na data oficial publicada pola Facultade.
É necesario obter un mínimo de 5 sobre 10 tanto na proba escrita como na oral para poder superar a materia.
I.2.- Alumnos con dispensa oficial de asistencia.
Estes alumnos deberán realizar e entregar nas datas sinaladas os traballos e tarefas solicitados, o que suporá ata un 20% da nota, e as probas finais o restante 80%.
A nota final calcularase como segue:
a) Avaliación continua: traballos e tarefas solicitados (20%)
b) Probas finais (80%)
• Proba escrita 60%
• Proba oral 10%
• Actividade extra (acordada co profesor) 10%
A data da proba oral anunciarase nalgún momento ao longo do curso. O exame final realizarase na data oficial publicada pola Facultade, salvo que se acorde algunha outra cousa para casos concretos.
É necesario obter un mínimo de 5 sobre 10 tanto na proba escrita como na oral para poder superar a materia.
I.3.- Alumnos repetidores.
O sistema de avaliación será o mesmo que para os alumnos en I.1
II. CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA (Xullo)
Aplicarase o mesmo sistema que para a convocatoria ordinaria de xaneiro. A nota da avaliación continua manterase nesta convocatoria.
AVISO IMPORTANTE:
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, será de aplicación o recolleito no art. 16 da “Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”.
Inglés para a xestión empresarial I é unha materia obrigatoria de 6 créditos ECTS que se imparte durante o primeiro semestre do Grado en Empresa e Tecnoloxía.
O tempo de dedicación a esta materia debería roldar as 150 horas, das que 54 son de clases, e as 96 restantes de traballo persoal e autónomo do alumno. En xeral poderiamos dicir que o alumno ha de dedicar a esta materia unhas 10 horas semanais incluídas as clases.
A asistencia regular ás clases coas tarefas do día preparadas é esencial. A participación activa no desenvolvemento das clases é unha parte integral tanto para o desenvolvemento da súa aprendizaxe como para o do propio curso. Tanto as ausencias, como a non preparación previa das clases, así como a falta de participación nas actividades prácticas terán unha influencia negativa na nota final.
Os exercicios prácticos, tanto os realizados en clase como os propostos para facer en casa como traballo persoal, teñen a función de reforzar o traballo realizado en clase.
Recoméndase encarecidamente utilizar recursos extra tales como películas en inglés, cancións, internet, revistas, etc. para incrementar o grado de exposición á lingua inglesa, e non limitarse ao input lingüístico proporcionado en clase.
Tamén se recomenda distribuír o tempo de estudo de xeito diario, no canto de concentralo todo nun ou dous días por semana.
Antonio Alvarez Rodriguez
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- antonio.alvarez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Veronika Prokopova
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- veronika.prokopova [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Xoves | |||
---|---|---|---|
11:30-12:50 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula 6 |
23.01.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Magna |
19.06.2026 09:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 6 |