Créditos ECTS Créditos ECTS: 9
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 217 Horas de Titorías: 2 Clase Interactiva: 6 Total: 225
Linguas de uso Castelán, Galego, Francés, Portugués, Inglés
Tipo: Traballo Fin de Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Galega, Psicoloxía Evolutiva e da Educación, Filoloxía Inglesa e Alemá, Didácticas Aplicadas, Pedagoxía e Didáctica, Ciencia Política e Socioloxía, Lingua e Literatura Españolas, Teoría da Literatura e Lingüística Xeral, Historia, Filosofía e Antropoloxía, Psiquiatría, Radioloxía, Saúde Pública, Enfermaría e Medicina
Áreas: Filoloxías Galega e Portuguesa, Psicoloxía Evolutiva e da Educación, Filoloxía Inglesa, Didáctica da Expresión Corporal, Didáctica da Expresión Musical, Didáctica da Expresión Plástica, Didáctica da Lingua e a Literatura, Didáctica da Matemática, Didáctica das Ciencias Experimentais, Didáctica das Ciencias Sociais, Didáctica e Organización Escolar, Teoría e Historia da Educación, Socioloxía, Lingüística Xeral, Historia Contemporánea, Antropoloxía Social, Filosofía Moral, Medicina Preventiva e Saúde Pública
Centro Facultade de Formación do Profesorado
Convocatoria: Traballos Fin de Grao e Máster
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
O obxectivo central do TFG é desenvolver un traballo orixinal no que se apliquen as competencias adquiridas ao longo da formación no Grao en Mestre ou Mestra de Educación Infantil.
A través do desenvolvemento do TFG preténdese que os estudantes logren:
1. Integrar coñecementos teóricos e prácticos referidos á realidade educativa de aula e centro.
2. Demostrar competencias para planificar, desenvolver, avaliar e innovar na práctica profesional.
3. Emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e que facilite o desenvolvemento dun pensamento e xuízo crítico, lóxico e creativo.
4. Desenvolver de forma sistemática un traballo orixinal, que comprende:
a) Delimitar o tema
b) Formular obxectivos
c) Seleccionar información
d) Analizar e tratar a información
e) Elaborar conclusións e propostas de traballo
O TFG consiste na realización por parte de cada estudante, de forma individual ou en grupo, dun traballo orixinal baixo a supervisión dun ou máis titores académicos, no que se integren e desenvolvan os coñecementos e competencias adquiridas no Grao en Mestre ou Mestra de Educación Infantil.
O TFG abordará os grandes ámbitos de saber profesional que constrúen o perfil de mestre ou mestra de Educación Infantil:
- Sociedade e educación
- O mestre de educación infantil
- O suxeito da educación
- A escola de educación infantil: organización e modelos curriculares
- A construción de aprendizaxes nas distintas áreas
- O prácticum
Incluirá, como mínimo, tarefas de busca e revisión bibliográfica, lectura e integración de información, elaboración de información relevante, redacción e presentación e defensa.
O TFG debe estar orientado á aplicación das competencias asociadas á titulación, a capacitar para a procura, xestión, organización e interpretación de datos relevantes, normalmente da súa área de estudo, para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e que facilite o desenvolvemento dun pensamento e xuízo crítico, lóxico e creativo.
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA
Amor, M. I. e Serrano, R. (coords.) (2017). Guía práctica para el trabajo de fin de grado en Educación. Barcelona: Graó
Campos, A. (2009). Métodos mixtos de investigación: integración de la investigación cuantitativa y la investigación cualitativa. Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio
Cardona, M. C. (2002). Introducción a los métodos de investigación en educación. Madrid: EOS.
Caro, M. T., Valverde, M. T. e González, M. (2015). Guía de trabajo fin de grado en educación. Madrid: Pirámide.
Clanchy, J. (2000). Cómo se hace un trabajo académico. Guía práctica para estudiantes universitarios. Zaragoza: PUZ.
Festinger, L. e Katz, D. (comps.) (2004). Los métodos de investigación en las ciencias sociales. Barcelona: Paidós.
García, M. P. (2012). Guía práctica para la realización de trabajos fin de grado y trabajos fin de máster. Murcia: Editum.
González, J.M. (2014). Cómo escribir un trabajo de fin de grado. Madrid: Síntesis.
Marin, M. (2015). Escribir textos científicos y académicos. México: FCE.
Novelle, L. (2018). Sobrevivir al Trabajo Fin de Grado en Humanidades y Ciencias Sociales. Todo lo que necesitas saber. Autoedición.
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA
Cada tutor/a, en función da temática de cada TFG, proporcionaráa bibliografía que corresponda a cada alumno/a.
Todas as competencias contidas na memoria do Plan de Estudos.
Os TFG teñen un titor/a que guiarán aos estudantes na realización do TFG.
O titor/a programará sesións de traballo co alumando, nas que establecerán o calendario das tarefas a realizar e orientarán aos estudantes no desenvolvemento do traballo.
Escenario 1: Normalidade adaptada
- As sesións de traballo, a criterio do titor, poderanse programar para a súa realización presencial ou virtual.
- O alumnado terá garantida a accesibilidade aos materiais básicos necesarios para cursar con éxito a materia de acordo coas condicións do escenario.
- O uso, segundo sexa necesario, de plataformas tecnolóxicas institucionais (correo electrónico, aula virtual da materia e Microsoft Teams) contémplase como recursos para a difusión de materiais, realización e/ou entrega de tarefas e, en xeral, facilitar a comunicación e un mellor aproveitamento da materia.
Escenario 2: Distanciamento
- As sesións de traballo, a criterio do titor, poderanse programar para a súa realización presencial ou virtual.
- O alumnado terán accesibilidade aos materiais básicos necesarios para completar con éxito a materia de acordo coas condicións do escenario.
- O uso, segundo sexa necesario, de plataformas tecnolóxicas institucionais (correo electrónico, aula virtual da materia e Microsoft Teams) contémplase como recursos para a difusión de materiais, realización e/ou entrega de tarefas e, en xeral, facilitar a comunicación e un mellor aproveitamento da materia.
Escenario 3: peche das instalacións
- As sesións de traballo programaranse para a realización exclusivamente virtual.
- O alumnado terán accesibilidade aos materiais básicos necesarios para completar con éxito a materia de acordo coas condicións do escenario.
- O uso, segundo sexa necesario, de plataformas tecnolóxicas institucionais (correo electrónico, aula virtual da materia e Microsoft Teams) contémplase como recursos para a difusión de materiais, finalización e / ou entrega de tarefas e, en xeral, facilitar a comunicación e mellor aproveitamento da materia.
Sistema de evaluación
Respecto da avaliación, considéranse as seguintes posibilidades:
Escenario 1: Normalidade adaptada
A avaliación dos traballos realizarase combinando:
1) Avaliación continua: terá un peso do 30% sobre a nota total da materia e, para levala a cabo, cada titor/a emitirá un informe para cada un dos TFG titorizados. Este informe de seguimento pode ser tan detallado como o titor/a considere oportuno e debe incluír, como mínimo, información sobre: asistencia regular ás sesións programadas, interese e participación e grao de cumprimento dos obxectivos programados. No caso de TFG realizado en grupo, o titor debe sinalar, para cada alumno implicado, máis que a información xa indicada, outros que aborden o seu grao de compromiso co traballo en grupo e a súa capacidade para facer contribucións a o correcto desenvolvemento do TFG. Será fundamental obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta parte para superar a materia.
2) Avaliación final: terá un peso do 70% sobre a nota total da materia e realizarase a través da presentación e defensa pública ante un tribunal ou ante o titor do traballo. Os estudantes solicitarán expresamente que sexan avaliados por un tribunal ou polo titor/a do seu traballo.
A defensa do traballo ante o tribunal requirirá o informe previo e preceptivo do titor. O tribunal emitirá a súa avaliación final despois de coñecer este informe.
A cualificación dos traballos realizarase segundo os criterios establecidos na guía docente da materia, que estará ligada á consecución das competencias da titulación e das competencias transversais. Neste senso, para avaliar a aprendizaxe do alumnado teranse en conta os seguintes aspectos: deseño, organización e presentación escrita do traballo, corrección lingüística e claridade da presentación, orixinalidade, cantidade e calidade da información e a bibliografía manexada, capacidade de análise da información, coherencia entre a información empregada e as conclusións, capacidade de resposta ás preguntas formuladas durante a presentación. Neste apartado da avaliación, o informe escrito terá un peso do 80% e a presentación e defensa o 20% restante.
O alumnado que, unha vez entregado o traballo e comprobadas as condicións para a súa defensa, non comparezan no acto público de defensa do TFG na data sinalada, terán a cualificación de suspenso nesa oportunidade.
Cando a defensa do TFG se realice ante un tribunal, este encargarase de ponderar as cualificacións obtidas nos distintos apartados da avaliación (seguimento, informe escrito e presentación e defensa) e outorgará unha cualificación entre 0 e 10, coa expresión dun decimal, ao que se agregará a súa correspondente cualificación cualitativa.
No caso de defensa contra un titor, este levará a cabo os cálculos análogos pero tendo en conta que a cualificación máxima que se pode obter é de 7,5 (Notable).
Escenario 2: Distanciamento
A avaluación dos traballos realizarase combinando:
1) Avaliación continua: terá un peso do 30% sobre a nota total da materia e, para levala a cabo, cada titor/a emitirá un informe para cada un dos TFG titorizados. Este informe de seguimento pode ser tan detallado como o titor/a considere oportuno e debe incluír, como mínimo, información sobre: asistencia regular ás sesións programadas, interese e participación e grao de cumprimento dos obxectivos programados. No caso de TFG realizado en grupo, o titor debe sinalar, para cada alumno implicado, máis que a información xa indicada, outros que aborden o seu grao de compromiso co traballo en grupo e a súa capacidade para facer contribucións a o correcto desenvolvemento do TFG. Será fundamental obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta parte para superar a materia.
2) Avaliación final: terá un peso do 70% sobre a nota total da materia e realizarase a través da presentación e defensa pública ante un tribunal ou ante o titor do traballo. Os estudantes solicitarán expresamente ser avaliados por un tribunal ou polo titor/a do seu traballo.
A defensa do traballo ante o xulgado requirirá o informe previo e preceptivo do titor/a. O tribunal emitirá a súa avaliación final despois de coñecer este informe.
A cualificación dos traballos realizarase segundo os criterios establecidos na guía docente da materia, que estará ligada á consecución das competencias da titulación e das competencias transversais. Neste senso, para avaliar a aprendizaxe do alumnado teranse en conta os seguintes aspectos: deseño, organización e presentación escrita do traballo, corrección lingüística e claridade da presentación, orixinalidade, cantidade e calidade da información e a bibliografía manexada, capacidade de análise da información, coherencia entre a información empregada e as conclusións, capacidade de resposta ás preguntas formuladas durante a presentación. Neste apartado da avaliación, o informe escrito terá un peso do 80% e a presentación e defensa o 20% restante.
O alumnado que, unha vez entregado o traballo e comprobadas as condicións para a súa defensa, non comparezan no acto público de defensa do TFG na data sinalada, terán a cualificación de suspenso nesa oportunidade.
Cando a defensa do TFG se realice ante un tribunal, este encargarase de ponderar as cualificacións obtidas nos distintos apartados da avaliación (seguimento, informe escrito e presentación e defensa) e outorgará unha cualificación entre 0 e 10, coa expresión dun decimal, ao que se agregará a súa correspondente cualificación cualitativa.
No caso de defensa contra un titor, este levará a cabo os cálculos análogos pero tendo en conta que a cualificación máxima que se pode obter é de 7,5 (Notable).
Escenario 3: Peche das instalacións
A avaliación dos traballos realizarase combinando:
1) Avaliación continua: terá un peso do 30% sobre a nota total da materia e, para levala a cabo, cada titor/a emitirá un informe para cada un dos TFG titorizados. Este informe de seguimento pode ser tan detallado como o titor/a considere oportuno e debe incluír, como mínimo, información sobre: asistencia regular ás sesións programadas, interese e participación e grao de cumprimento dos obxectivos programados. No caso de TFG realizado en grupo, o titor debe sinalar, para cada alumno implicado, máis que a información xa indicada, outros que aborden o seu grao de compromiso co traballo en grupo e a súa capacidade para facer contribucións a o correcto desenvolvemento do TFG. Será fundamental obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta parte para superar a materia.
2) Avaliación final: terá un peso do 70% sobre a nota total da materia e realizarase a través da exposición e defensa pública ante o/a titor/a do traballo.
A defensa do traballo ante o tribunal requirirá o informe previo e preceptivo do titor.
A cualificación dos traballos realizarase segundo os criterios establecidos na guía docente da materia, que estará ligada á consecución das competencias da titulación e das competencias transversais. Neste senso, para avaliar a aprendizaxe do alumnado teranse en conta os seguintes aspectos: deseño, organización e presentación escrita do traballo, corrección lingüística e claridade da presentación, orixinalidade, cantidade e calidade da información e a bibliografía manexada, capacidade de análise da información, coherencia entre a información empregada e as conclusións, capacidade de resposta ás preguntas formuladas durante a presentación. Neste apartado da avaliación, o informe escrito terá un peso do 80% e a presentación e defensa o 20% restante.
O alumnado que, unha vez entregado o traballo e comprobadas as condicións para a súa defensa, non comparezan no acto público de defensa do TFG na data sinalada, terán a cualificación de suspenso nesa oportunidade
Unha vez completada a presentación e defensa do traballo, o/a titor/a do traballo encargarase de ponderar as cualificacións obtidas nos distintos apartados da avaliación (seguimento, informe escrito e presentación e defensa) outorgará unha cualificación comprendida entre 0 e 10, con expresión dun decimal, á que se engadirá o súa correspondente cualificación cualitativa.
*Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes y de revisión de cualificacións
O TFG ten o valor de 9 créditos, o que equivale a un conxunto de 225 horas de traballo.
Recoméndase o uso da bibliografía recomendada para a realización do traballo, e unha planificación axeitada e sistemática do mesmo.
*Para poder formalizar a matrícula do TFG o alumnado poderá ter pendentes como máximo 75 créditos para completar os estudos, excluídos os do TFG.
Os TFG só poderán ser defendidos e avaliados unha vez que se teña constancia de que o/a estudante superou todos os créditos necesarios para a obtención do título de Grao, agás os correspondentes aos propios traballos.
Responsabilidade medioambiental. En relación aos traballos persoais ou de grupo que se realicen para a materia teranse en conta as seguintes indicacións:
- Evitar tapas de plástico ou outros envoltorios externos innecesarios.
- Sempre que sexa posible empregar grampas en lugar de encanutillados.
- Imprimir a dúas caras en calidade “aforro de tinta”.
- Non empregar folios en branco como separadores de capítulos ou partes.
- Evitar anexos que no teñan referencia directa cos temas desenvolvidos.
*PLAN DE CONTINXENCIA
Escenario 1: Normalidade adaptada
- As sesións de traballo, a criterio do titor, poderán ser programadas para a súa realización presencial ou virtual.
- O alumnado terá garantida a accesibilidade aos materiais básicos necesarios para cursar con éxito a materia de acordo coas condicións do escenario.
- Contémplase o emprego, segundo necesidade, das plataformas tecnolóxicas institucionais (correo electrónico, aula virtual da materia e Microsoft Teams) como recursos para a difusión dos materiais, realización e/ou entrega de tarefas e, en xeral, facilitar a comunicación e un mellor aproveitamento da materia.
- A avaliación dos traballos realizarase combinando:
1) Avaliación continua: terá un peso do 30% sobre a cualificación total da materia e, para levala a cabo, cada titor/a emitirá un informe para cada un dos TFG titorizados. Este informe de seguiiento poderá ser todo o detallado que o titor ou titora considere oportuno, e deberá incluír, como mínimo, información sobre: asistencia regular ás sesións programadas, interese e implicación, e grado de cumprimento dos obxectivos programados. No caso de TFG realizado en grupo, o/a titor/a deberá sinalar, para cada estudante implicado, e a maiores das informacións xa indicadas, outras que atendan ao seu grado de compromiso co traballo grupal e á súa capacidade de realizar achegas para o correcto desenvolvemento do TFG. Será indispensable alcanzar unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta parte para poder superar a materia.
2) Avaliación final: terá un peso do 70% sobre a cualificación total da materia e realizarase a través da exposición e defensa pública ante un tribunal ou ante o/a titor/a de o traballo. Os/as estudantes solicitarán expresamente ser evaluados por un tribunal ou por o/a titor/a de o seu traballo.
A defensa do traballo ante o tribunal requirirá o informe previo e preceptivo de o/a titor/a. O tribunal emitirá a súa valoración definitiva logo de coñecer este informe.
A cualificación dos traballos realizarase conforme aos criterios establecidos na guía docente da materia, que estarán vinculados á consecución das competencias da titulación e das competencias transversais. Neste sentido, para avaliar a aprendizaxe do alumnado, teranse en conta, como mínimo, os seguintes aspectos: deseño, organización e presentación escrita do traballo, corrección lingüística e claridade da exposición, orixinalidade, cantidade e calidade da información e da bibliografía manexadas, capacidade de análise da información, coherencia entre a información empregada e as conclusións, capacidade de resposta ás preguntas formuladas durante a presentación. Neste apartado da avaliación, o informe escrito terá un peso do 80% e a presentación e defensa o restante 20%.
O alumnado que, unha vez entregado o traballo e verificadas as condicións para o seu defensa, non se presente ao acto público de defensa do TFG na data sinalada, terá a cualificación de suspenso nesa oportunidade.
Cando a defensa do TFG realícese ante un tribunal, este encargarase de ponderar as cualificacións obtidas nos distintos apartados da avaliación (seguimento, informe escrito e presentación e defensa) e outorgará unha cualificación comprendida entre 0 e 10, con expresión dun decimal, á que se engadirá a súa correspondente cualificación cualitativa.
No caso de defensa ante titor ou titora, este/a realizará os cálculos análogos pero tendo en conta que a cualificación máxima que poderá obterse é de 7,5 (Notable).
Escenario 2: Distanciamento
- As sesións de traballo, a criterio do titor, poderán ser programadas para a súa realización presencial ou virtual.
- O alumnado terá garantida a accesibilidade aos materiais básicos necesarios para cursar con éxito a materia de acordo coas condicións do escenario.
- Contémplase o emprego, segundo necesidade, das plataformas tecnolóxicas institucionais (correo electrónico, aula virtual da materia e Microsoft Teams) como recursos para a difusión dos materiais, realización e/ou entrega de tarefas e, en xeral, facilitar a comunicación e un mellor aproveitamento da materia.
- A avaliación dos traballos realizarase combinando:
1) Avaliación continua: terá un peso do 30% sobre a cualificación total da materia e, para levala a cabo, cada titor/a emitirá un informe para cada un dos TFG titorizados. Este informe de seguimento poderá ser todo o detallado que o titor ou titora considere oportuno, e deberá incluír, como mínimo, información sobre: asistencia regular ás sesións programadas, interese e implicación, e grado de cumprimento dos obxectivos programados. No caso de TFG realizado en grupo, o/a titor/a deberá sinalar, para cada estudante implicado, e a maiores das informacións xa indicadas, outras que atendan ao seu grado de compromiso co traballo grupal e á súa capacidade de realizar achegas para o correcto desenvolvemento do TFG. Será indispensable alcanzar unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta parte para poder superar a materia.
2) Avaliación final: terá un peso do 70% sobre a cualificación total da materia e realizarase a través da exposición e defensa pública ante un tribunal ou ante o/a titor/a de o traballo. Os/as estudantes solicitarán expresamente ser avaliados por un tribunal ou por o/a titor/a de o seu traballo.
A defensa do traballo ante o tribunal requirirá o informe previo e preceptivo de o/a titor/a. O tribunal emitirá a súa valoración definitiva logo de coñecer este informe.
A cualificación dos traballos realizarase conforme aos criterios establecidos na guía docente da materia, que estarán vinculados á consecución das competencias da titulación e das competencias transversais. Neste sentido, para avaliar a aprendizaxe do alumnado, teranse en conta, como mínimo, os seguintes aspectos: deseño, organización e presentación escrita do traballo, corrección lingüística e claridade da exposición, orixinalidade, cantidade e calidade da información e da bibliografía manexadas, capacidade de análise da información, coherencia entre a información empregada e as conclusións, capacidade de resposta ás preguntas formuladas durante a presentación. Neste apartado da avaliación, o informe escrito terá un peso do 80% e a presentación e defensa o restante 20%.
O alumnado que, unha vez entregado o traballo e verificadas as condicións para o seu defensa, non se presente ao acto público de defensa do TFG na data sinalada, terá a cualificación de suspenso nesa oportunidade.
Cando a defensa do TFG realícese ante un tribunal, este encargarase de ponderar as cualificacións obtidas nos distintos apartados da avaliación (seguimento, informe escrito e presentación e defensa) e outorgará unha cualificación comprendida entre 0 e 10, con expresión dun decimal, á que se engadirá a súa correspondente cualificación cualitativa.
No caso de defensa ante titor ou titora, este/a realizará os cálculos análogos pero tendo en conta que a cualificación máxima que poderá obterse é de 7,5 (Notable).
Escenario 3: Peche das instalacións
- As sesións de traballo programaranse para a súa realización exclusivamente virtual.
- O alumnado terá garantida a accesibilidade aos materiais básicos necesarios para cursar con éxito a materia de acordo coas condicións do escenario.
- Contémplase o emprego, segundo necesidade, das plataformas tecnolóxicas institucionais (correo electrónico, aula virtual da materia e Microsoft Teams) como recursos para a difusión dos materiais, realización e/ou entrega de tarefas e, en xeral, facilitar a comunicación e un mellor aproveitamento da materia.
- A avaliación dos traballos realizarase combinando:
1) Avaliación continua: terá un peso do 30% sobre a cualificación total da materia e, para levala a cabo, cada titor/a emitirá un informe para cada un dos TFG titorizados. Este informe de seguimento poderá ser todo o detallado que o titor ou titora considere oportuno, e deberá incluír, como mínimo, información sobre: asistencia regular ás sesións programadas, interese e implicación, e grado de cumprimento dos obxectivos programados. No caso de TFG realizado en grupo, o/a titor/a deberá sinalar, para cada estudante implicado, e a maiores das informacións xa indicadas, outras que atendan ao seu grado de compromiso co traballo grupal e á súa capacidade de realizar achegas para o correcto desenvolvemento do TFG. Será indispensable alcanzar unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta parte para poder superar a materia.
2) Avaliación final: terá un peso do 70% sobre a cualificación total da materia e realizarase a través da exposición e defensa pública ante o/a titor/a de o traballo.
A defensa do traballo requirirá o informe previo e preceptivo de o/a titor/a.
A cualificación dos traballos realizarase conforme aos criterios establecidos na guía docente da materia, que estarán vinculados á consecución das competencias da titulación e das competencias transversais. Neste sentido, para avaliar a aprendizaxe do alumnado, teranse en conta, como mínimo, os seguintes aspectos: deseño, organización e presentación escrita do traballo, corrección lingüística e claridade da exposición, orixinalidade, cantidade e calidade da información e da bibliografía manexadas, capacidade de análise da información, coherencia entre a información empregada e as conclusións, capacidade de resposta ás preguntas formuladas durante a presentación. Neste apartado da avaliación, o informe escrito terá un peso do 80% e a presentación e defensa o restante 20%.
O alumnado que, unha vez entregado o traballo e verificadas as condicións para o seu defensa, non se presente ao acto público de defensa do TFG na data sinalada, terá a cualificación de suspenso nesa oportunidade.
Unha vez completada a presentación e defensa do traballo, o/a titor/a de o traballo encargarase de ponderar as cualificacións obtidas nos distintos apartados da avaliación (seguimento, informe escrito e presentación e defensa) e outorgará unha cualificación comprendida entre 0 e 10, con expresión dun decimal, á que se engadirá a súa correspondente cualificación cualitativa.
Maria Del Carmen Ares Vazquez
- Departamento
- Filoloxía Galega
- Área
- Filoloxías Galega e Portuguesa
- Teléfono
- 982821043
- Correo electrónico
- carme.ares [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Escola Universitaria
Maria Del Mar Viña Rouco
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- mariadelmar.vina [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Mª Angeles Lopez De La Calle Sampedro
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Musical
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Escola Universitaria
Maria Lina Iglesias Forneiro
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 982821044
- Correo electrónico
- lina.iglesias [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Uxia Garrido Filgueira
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Corporal
- Teléfono
- 982821047
- Correo electrónico
- uxia.garrido [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Escola Universitaria
Montserrat Souto Gomez
- Departamento
- Lingua e Literatura Españolas, Teoría da Literatura e Lingüística Xeral
- Área
- Lingüística Xeral
- Teléfono
- 982824778
- Correo electrónico
- montserrat.souto [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Colaborador
Jose Ramon Veiga Alonso
- Departamento
- Historia
- Área
- Historia Contemporánea
- Teléfono
- 982821031
- Correo electrónico
- xoseramon.veiga [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Marta Maria Poncet Souto
- Departamento
- Ciencia Política e Socioloxía
- Área
- Socioloxía
- Teléfono
- 982821032
- Correo electrónico
- martamaria.poncet [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Francisco Xose Candia Duran
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Teoría e Historia da Educación
- Teléfono
- 982821019
- Correo electrónico
- francisco.candia [at] usc.gal
- Categoría
- Profesor/a: Colaborador
Francisco Rodriguez Lestegas
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Sociais
- Teléfono
- 982821039
- Correo electrónico
- f.lestegas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Eugenio Manuel Otero Urtaza
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Teoría e Historia da Educación
- Teléfono
- 982821015
- Correo electrónico
- otero.urtaza [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Vicente Blanco Mosquera
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Teléfono
- 982821030
- Correo electrónico
- vicente.blanco [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Lucía Moure Rodríguez
- Departamento
- Psiquiatría, Radioloxía, Saúde Pública, Enfermaría e Medicina
- Área
- Medicina Preventiva e Saúde Pública
- Teléfono
- 982821001
- Correo electrónico
- lucia.moure.rodriguez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Santiago Lopez Gomez
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 982821076
- Correo electrónico
- santiago.lopez.gomez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Miguel Angel Martinez Quintanar
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Filosofía Moral
- Teléfono
- 982821051
- Correo electrónico
- ma.quintanar [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Noelia Estevez Rionegro
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Teléfono
- 982821036
- Correo electrónico
- noelia.rionegro [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Teresa Susana Vázquez Regueiro
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Correo electrónico
- teresasusana.vazquez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Sabela Fernandez Monteira
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica das Ciencias Experimentais
- Teléfono
- 982821025
- Correo electrónico
- sabela.fernandez.monteira [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Alba Diaz Geada
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Antropoloxía Social
- Teléfono
- 982824722
- Correo electrónico
- alba.diaz [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Pablo Gonzalez Sequeiros
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Matemática
- Teléfono
- 982821040
- Correo electrónico
- pablo.gonzalez.sequeiros [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Paula Rodriguez Abruñeiras
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Teléfono
- ext.12077
- Correo electrónico
- paula.rodriguez.abruneiras [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Miriam Fernández Barreiros
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Correo electrónico
- miriam.fernandez.barreiros [at] rai.usc.gal
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Susana Cid Fernandez
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 881813736
- Correo electrónico
- susana.cid [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Ricardo Fandiño Pascual
- Departamento
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Área
- Psicoloxía Evolutiva e da Educación
- Teléfono
- 982821013
- Correo electrónico
- ricardo.fandino [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Javier Lopez Quintans
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Teléfono
- 982821073
- Correo electrónico
- javier.lopez.quintans [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Raquel Barbosa Lorenzo
- Departamento
- Psiquiatría, Radioloxía, Saúde Pública, Enfermaría e Medicina
- Área
- Medicina Preventiva e Saúde Pública
- Correo electrónico
- raquel.barbosa [at] rai.usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Salvador Cidras Robles
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Teléfono
- 982821029
- Correo electrónico
- salvador.cidras [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Aixa Permuy Martinez
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Correo electrónico
- aixa.permuy.martinez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Contratado/a Interino/a por Vacante - T3
Joaquín Lago Ballesteros
Coordinador/a- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Corporal
- Teléfono
- 982821023
- Correo electrónico
- joaquin.lago [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Maria Lidia Platas Ferreiro
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 982821067
- Correo electrónico
- lidia.platas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Estella Leticia Freire Perez
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Teléfono
- 982821029
- Correo electrónico
- estela.freire [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Pablo Garcia Marin
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Corporal
- Teléfono
- 982821037
- Correo electrónico
- pablo.garcia [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Maria Del Rocio Garcia Pedreira
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Lingua e a Literatura
- Teléfono
- 982821014
- Correo electrónico
- mariadelrocio.garcia.pedreira [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución IT e outros
Angel Daniel Diaz Trigo
- Departamento
- Didácticas Aplicadas
- Área
- Didáctica da Expresión Plástica
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Alba Maria Souto Seijo
- Departamento
- Pedagoxía e Didáctica
- Área
- Didáctica e Organización Escolar
- Teléfono
- 982821006
- Correo electrónico
- albamaria.souto [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU