Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Ciencias da Educación
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Consolidar un nivel intermedio -alto na destrezas de comprensión e expresión escrita en lingua inglesa que lle permita ao alumno comprender e producir textos escritos, tanto xerais como específicos do seu campo de especialización (adquisición e ensino da lingua inglesa como lingua estranxeira).
Consolidar as estructuras gramaticais, léxicas e discursivas necesarias para comunicarse sin dificultad no nivel de referencia (intermedio-alto).
Preténdese tamén que o alumno sexa capaz de aplicar os coñecementos adquiridos na súa práctica como docente de lingua inglesa no ensino das destrezas escritas.
A. Práctica d as destrezas de comprensión e expresión escrita en lingua inglesa
1. Lectura de textos
2. Producción de textos escritos
B. Ensino das destrezas de comprensión e expresión escrita en lingua inglesa.
1. Diferencias entre linguaxe escrito e oral
2. Ensino da lectura
2.1 Enfoques e métodos
2.2 Estratexias e técnicas
2.3 Tipos de tarefas
2.4 Selección de materiais
3. Ensino da escritura
3.1 Fases no proceso de escritura
3.2 Tipos de tarefas e textos
3.3 Corrección e avaliación
Bibliografía básica:
Murphy, R. 2004. English Grammar in Use. Upper-Intermediate. Cambridge: C.U.P.
Pinter, A. 2017. Teaching young language learners. Oxford : Oxford University Pres s.
Savage, A. & P. Mayer. 2006. Effective Academic Writing 2. The Short Essay. Oxford: O.U.P.
Bibliografía complementaria:
Bloque de lingua:
Eastwood, J. 2006. Oxford Practice Grammar (Intermediate) (with key and CD Rom). Oxford: O.U.P.
Redman, S. 2003. English Vocabulary in Use. Pre-Intermediate and Intermediate. Cambridge: C.U.P.
Reading
Ediger, A . & C. Pavlik. 2000. Reading Connections Intermediate. Oxford: O.U.P.
Flynn, K. 2006. Panorama Building Perspective Through Reading 2. Oxford: O.U .P.
Greenall, S. & D. Pye. 1997. Reading 2 Cambridge: C.U.P.
Pasternak, M. & E. Wrangell. 2007. Well Read 2. Oxford: O UP
Reading and vocabulary
Adelson-Goldstein J. & L. Howard. 2004. Reading Strategies and Cultural Awareness Read and Reflect 1. Oxford: OUP
Huizenga, J. & L. Huizenga. 2005. Totally True 2. Oxford: OUP
Lougheed, L. 2005. People, Places, and Things 2. Oxford: OUP
Writing
Barnard R. & D. Zemach. 2005. Writing for the Real World 1. Oxford: OUP
Zemach, D. & C. Islam. 2005. Writing in Paragraphs Oxford: MacMillan
Bloque de didáctica:
Cameron, L. 2001. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: C.U.P.
Dunn, O. 2014. Introducing English to Young Children: reading and writing. Lo ndon: Collins.
Hall, N. & A. Robinson. 2003. Exploring writing and play in the early years. London: David Fu lton.
Halliwell, S. 2004. Teaching English in the primary classroom. London: Longman.
Harmer, J. 2003. How to teach English: an introduction to the practice of English Language teaching. Harlow: Pearson Education.
Harmer, J. 2007. The Practice of English Language Teaching. Harlow: Pearson Education.
Hearn, I & Garcés, A. 2003. Didáctica do Inglés para Primaria. Madrid: Pearson Education .
Hedge, T. 2000. Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford: OUP
Lewis, G. 2004. The Internet and young learners. Oxford: Oxford University Pres s.
Lindsay, C. & P. Kinght. 2006. Learning and Teaching English. A course for teachers . Oxford: O.U.P.
Phillips, S.2003. Young Learners. Oxford: O.U.P.
Pinter, A. 2006. Teaching Young Language Learn ers. Oxford: O.U.P.
Reilly, J. & V. Reilly. 2005. Writing with children. Oxford: OUP.
Reilly, V. & S. M. Ward. 2003. Very young learners. Oxford: OU P.
Scott, W. A. & L. H. Ytreberg. 1990. Teaching English to children. London: Longman.
Slattery, M. J. W. 2001. English for primary teachers: a handbook of activities and cla ssroom language. Oxford: OUP
Ur, P. 2013. A Course in English Language Teaching. Cambridge: C.U.P.
Vale, D. & A. Feunteun. 2011. Teaching Children English. Cambridge: C .U.P.
Wright, A. 2003. Creating stories with children. Oxford: OUP
O material espefíco do curso poderás atopalo no Campus Virtual
Xerais:
G.1. Capacidade para amosar coñecementos sobre as áreas curriculares da Educación Primaria, as súas relacións, criterios de avaliación, e didáctica do seu ensino e aprendizaxe.
G.3. Capacidade para abor dar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües
G.11. Capacidade para coñecer, seleccionar e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación
Específicas:
E1 - Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 6-12 no contexto familiar, social e escolar
E2 - Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacion ais e sociais
E.52. Competencia lingüística: capacidade para expresarse, oralmente e por escrito, nunha lingua estranxeira.
E.53. Competencia didáctica: capacidade para desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e fomentar as competencias correspondentes nos estudantes
Básicas:
B.1. Capacidade para amosar adquisición e comprensión de coñecementos, especialmente relativos á área de estudo.
B.2. Capacidade para a aplicación dos coñecementos adquiridos ao eido profesional, co fin de elaborar argumentos e resolver problemas.
B.4. Capacidade para transmitir información en eidos especializados e non especializados.
Transversais:
T.1. Coñecem ento instrumental de linguas estranxeiras.
As clases serán en inglés.
En canto aos grupos de traballo, as tarefas levaranse a cabo en grupo grande, mediano ou pequeno e tamén de forma individual.
As clases expositivas (gran grupo) dedicaranse a desenrolar as competencias relacionadas co proceso de ensinanza e aprendizaxe dunha lingua estranxeira na educación primaria, a través de presentacións realizadas polo profesor e polos alumnos.
Por outra banda, os estudantes mellorarán a súa competencia comunicativa estudando os aspectos léxicos, morfolóxicos e sintácticos da lingua inglesa.
As sesións interactivas (para grupos medianos) tamén estarán enfocadas ao desenrolo da competencia comunicativa dos estudantes, en particular as que se refiren as destrezas escritas.
As titorías (para grupos pequenos ou individuais) serán sesións de seguimento dedicadas a supervisar aos estudantes e a promover a aprendizaxe autónoma.
Esta metodoloxía será de aplicación no "Escenario 1: Normalidade adaptada", según se recolle nas “Directrices para o desenvolvemento dunha docencia presencial segura: Curso 2020/2021” (“Guidelines for the development of safe face-to-face teaching: Academic Year: 2020-2021”; Consello de Goberno of the USC, 19 June 2020). En caso de cambio de escenario, a metodoloxía será modificada según se indica na sección "Observacións: Plan de Contingencia
1ª oportunidade:
AVALIACIÓN CONTINUA:
- PARTICIPACIÓN: 5%
- INFORMES ESCRITOS E OUTRAS PRODUCCIÓNS: 25 %
- PRESENTACIÓNS ORAIS: 20%
EXAME FINAL 50 %
Os alumnos con EXENCIÓN DE DOCENCIA OFICIAL serán avaliados como segue:
PROBA ESCRITA: 90%
PROBA ORAL: 10%
O sistema de avaliación para a 2ª oportunidade será o mesmo que para a primeira
EXAME FINAL 50 %
AVALIACIÓN CONTINUA:
- PARTICIPACIÓN NA AULA: 5% (mesma nota que na primeira oportunidade)
- INFORMES ESCRITOS E OUTRAS PRODUCCIÓNS: 25 % (mesma nota que na primeira oportunidade)
- PRESENTACIONS ORAIS: 20% (mesma nota que na primeira oportunidade)
ADVERTENCIAS:
1) En caso de de realización fraudulenta de exercicios ou probas, será de aplicación o recollido no art. 16 da "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”:
“A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba exixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarse fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes”.
2) Este sistema de avaliación será de aplicación no "Escenario 1". En caso de cambio de escenario, a avaliación será modificada según se indica na sección "Observacións: Plan de Contingencia".
Aproximadamente 74 horas de traballo autónomo para os alumnos que teñan un nivel en lingua inglesa cercano ao recomendado.
Recomendase que os estudiantes teñan un nivel intermedio-alto ao comenzo do curso (B2) e ter superada a materia de segundo curso "Ensino e aprendizaxe de competencias comunicativas: inglés".
1) PLAN DE CONTINXENCIA
1.1 METODOLOXÍA
En caso de que as autoridades pertinentes decretaran os escenarios 2 ou 3 a metodoloxía será adaptada ás directrices establecidas pola USC e aos parámetros acordados polo centro, de maneira que aas actividades docentes que non poidan executarse de modo presencial desenvolveranse de modo virtual recurrindo ás ferramentas institucionais postas a disposición pola USC, utillizando actividades orais e/ou escritas de carácter síncrono (principalmente a través da plataforma TEAMS) e/ou asíncrono (principalmente a través de TEAMS ou Moodle) dependendo do tipo de actividade.
1.2. AVALIACIÓN
Na modalidade de docencia semipresencial (escenario 2) manterase, sempre que sexa posible, o mesmo sistema de avaliación que no escenario 1. En caso de non ser posible, e, obviamente, no caso do escenario 3, as probas presenciais serán substituídas por probas telemáticas (síncronas e/ou asíncronas, orais e/ou escritas) utilizando as ferramientas institucionais”.
2) Os/as estudantes deberán preparar con antelación os exercicios e as lecturas recomendadas para a posterior discusión na aula.
3) Así mesmo, deberán comprobar de forma regular a aula virtual da materia e o seu correo electrónico, medios que se empregarán para o envío de información e para a comunicación de cambios de última hora.
4) Non se contestará ningún correo que proceda dunha conta non institucional. Os/as alumnos/as que desexen contactar coas profesoras deberán facelo utilizando a súa conta de corro da USC e, preferiblemente, via o Campus Virtual.
5) RESPONSABILIDADE MEDIOAMBIENTAL
En relación aos traballos persoais ou de grupo que se realicen para a materia cómpre ter en conta as seguintes indicacións:
- Evitar tapas de plástico ou outros envoltorios externos innecesarios.
- Sempre que sexa posible, empregar grampas en lugar de encanutillados.
- Imprimir a dúas caras en calidade “aforro de tinta”.
- Non empregar folios en branco como separadores de capítulos ou partes.
- Evitar anexos que non teñan referencia directa cos temas desenvolvidos.
6) PERSPECTIVA DE XÉNERO:
En atención a criterios de igualdade de xénero no ámbito universitario, recoméndase facer uso da linguaxe non sexista tanto no traballo cotiá de aula como nos traballos académicos encomendados. Pode obterse información ao respecto no enlace:
http://www.usc.es/export/sites/default/gl/servizos/oix/descargas/lingua…
Susana Maria Doval Suarez
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811855
- Correo electrónico
- susanamaria.doval [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Elsa María González Álvarez
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811860
- Correo electrónico
- elsa.gonzalez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Elena Guerreira Labrador
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- elena.guerreira.labrador [at] usc.es
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Xoves | |||
---|---|---|---|
09:00-10:00 | Grupo /CLE_01 (A - Z) | Inglés | (CAMPUS NORTE) - AULA 51 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIS_01 (A - Z) | Inglés | (CAMPUS NORTE) - AULA 51 |
02.06.2021 09:30-11:30 | Grupo /CLE_01 (A - Z) | (CAMPUS NORTE) - AULA 32 |
12.07.2021 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 (A - Z) | (CAMPUS NORTE) - AULA 32 |