Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 1 Clase Expositiva: 36 Clase Interactiva: 17 Total: 54
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Zooloxía, Xenética e Antropoloxía Física
Áreas: Xenética
Centro Facultade de Bioloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (Non implantada)
Matrícula: Non matriculable
- Adquirir coñecementos acerca da orixe da variabilidade xenética e da forma en que incide no fenotipo dun organismo.
- Coñecer as bases moleculares da regulación dos xenes e a súa incidencia nos procesos de desenvolvemento, na defensa do organismo e en enfermidades complexas como o cancro.
- O alumno familiarizarase coas aplicacións da tecnoloxía do ADN recombinante o que lle permitirá comprender e analizar os aspectos xenéticos de temas que actualmente teñen gran relevancia social (transxénicos, clonación...).
-Fomentar o traballo en equipo a través da realización dunha serie de proxectos en grupo ao longo do curso.
-Adquisición de destrezas na procura e manexo da información científica.
TEORÍA (38 h)
TEMA 1: XENÉTICA CUANTITATIVA (5h)
TEMA 2: MUTACIÓN GÉNICA E BASE MOLECULAR DA MUTACIÓN e DA REPARACIÓN (4h)
TEMA 3: MUTACIÓNS CROMOSÓMICAS (4 h)
TEMA 4: TRANSPOSICIÓN (2h)
TEMA 5: REGULACIÓN DA EXPRESIÓN GÉNICA EN PROCARIOTAS (3h)
TEMA 6: REGULACIÓN DA EXPRESIÓN GÉNICA EN EUCARIOTAS (6h)
TEMA 7: CICLO CELULAR E CANCER (3h)
TEMA 8: TECNOLOXÍA DO ADN RECOMBINANTE E APLICACIÓNS (6h)
TEMA 9: XENÓMICA E PROTEÓMICA (5h)
PRÁCTICAS DE LABORATORIO (8 h)
Realizaranse dúas prácticas
Práctica 1: Identificación de especies de salmónidos mediante marcadores de ADN microsatélites (4 h)
Práctica 2: Elaboración dun mapa de restrición (4 H)
SEMINARIOS (5 h)
Consistirán na resolución de problemas e cuestións relacionadas coa teoría explicada
Seminarios 1 e 2: Resolución de problemas relacionados co tema 1 (2 horas)
Seminario 3: Resolución de problemas relacionados cos temas 2, 3 e 4 (1 hora)
Seminario 4: Resolución de problemas relacionados cos temas 5 e 6 (1 hora)
Seminario 5: Resolución de problemas relacionados co tema 8 (1 hora)
TITORÍAS EN GRUPO (2 h)
Nas titorías en grupo analizarase o traballo levado a cabo polos alumnos en grupos pequenos. O traballo e a metodoloxía serán propostos polo profesor ao comezo do curso. Realizarase nunha sesión de dúas horas.
Bibliografía básica e complementaria
Preséntase a continuación unha relación dalgúns LIBROS con carácter XERAL:
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA
Benito, C. e Espino, J., 2012. Xenética: conceptos esenciais. Madrid: Editorial Médica Panamericana.
Griffiths, A. J. F., Wessler, S. R. e Lewontin, R. C., 2008. Xenética. 9ª ed. Madrid: McGraw- Hill Interamericana.
Klug, W.S., et ao. 2013. Conceptos de xenética. 10ª ed. Madrid: Pearson.
Klug, W.S., et ao. 2019. Concepts of genetics.12 th ed. New York. Pearson.
Pierce, B.A., 2015. Genética: un enfoque conceptual. 5ª ed. Madrid: Médica Panamericana. Pierce, B.A., 2017. Genetics: a conceptual approach. 6ª ed. New York:Freeman and Company.
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA:
Krebs, J.E., Goldstein, E.S. e Kilpatrick, S. T., 2012. Lewin Xenes: fundamentos. 2ª ed. Buenos Aires: Médica Panamericana.
LIBROS DE PROBLEMAS A maioría dos textos de Xenética inclúen en cada capítulo unha serie de problemas. Preséntase a continuación unha relación dalgúns libros específicos de problemas:
Benito Jiménez, C., 2002. 360 problemas de xenética resoltos paso a paso. Madrid: Síntese.
Jiménez, A., 2008. Problemas de xenética para un curso xeral. 3ª ed. Cáceres: Universidade de Estremadura, Servizo de Publicacións.
Ménsua, J. L., 2003. Xenética: problemas e exercicios resoltos. Madrid: Pearson Educación.
Os/ as estudantes terán acceso á plataforma da editorial medica panamericana onde poderán consultar en aberto os textos mencionados anteriormente: Benito e Espino, 2012. Xenética, conceptos esenciais, e Pierce, B.A., 2015. Xenética: un enfoque conceptual.
https://www.medicapanamericana.com/es/
Nesta materia os/as estudantes adquirirán ou practicarán unha serie de competencias básicas/xerais e transversales, desexables en calquera titulación universitaria, e específicas, propias da materia en particular e/ou do Grado de Biología en xeral.
Dentro das competencias desta materia traballaranse especialmente as seguintes:
COMPETENCIAS BÁSICAS/XERAIS
CB3. Capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
CB4. Capacidade de transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
CB5. Desenvolvemento de habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
CG2. Reunir e interpretar datos, información e resultados relevantes, chegar a conclusións e emitir informes razoados sobre problemas relacionados coa Xenética.
CG4. Comunicar, por escrito, coñecementos, procedementos, resultados e ideas en Xenética, a un público especializado e non especializado.
COMPETENCIAS ESPECÍFICAS
CE1.c - Coñecementos instrumentais, destrezas e habilidades Técnicas básicas en Xenética
CE6.a - Bioloxía humana, herdanza e evolución: Mecanismos da herdanza
CE6.b Bioloxía humana, herdanza e evolución: Mecanismos e modelos evolutivos
CE6.c Bioloxía humana, herdanza e evolución: O material hereditario
CE6.e - Bioloxía humana, herdanza e evolución: Análise xenética e evolutiva
CE6.f - Bioloxía humana, herdanza e evolución: O fluxo da información xenética
CE7.a - Biotecnoloxía e biomedicina: Bases biolóxicas das enfermidades
CE7.b - Biotecnoloxía e biomedicina: Bases biolóxicas da inmunología
CE7.d - Biotecnoloxía e biomedicina: Biotecnoloxía e ADN recombinante
COMPETENCIAS TRANSVERSAIS
CT1. Capacidade de análise e síntese
CT2. Capacidade para o razoamento e a argumentación
CT3. Capacidade para traballar en grupo e abordar situacións problemáticas en grupo
CT4. Capacidade para obter información adecuada, diversa e actualizada
CT5. Capacidade para elaborar e presentar un texto organizado e comprensible
CT7. Compromiso de veracidade da información ofrecida aos demais
CT8. Capacidade no manexo das TICs
CT9. Utilización de información bibliográfica e da internet
CT10. Utilización de información en idioma estranxeiro
CT11. Capacidade para resolver problemas mediante a aplicación integrada dos coñecementos
CLASES EXPOSITIVAS
Desenvolveranse os diferentes temas da materia utilizando como material de apoio presentacións en power point e a lousa (no escenario 1). Dedicaranse a esta actividade 3 sesións por semana que serán complementadas cunha sesión de seminarios na que se resolverán cuestións, problemas ou se comentarán noticias ou fragmentos dalgún texto de interese. Nestas sesións fomentarase especialmente a participación activa do alumnado. A asistencia a clases expositvas non é obrigatoria pero si é recomendable Para cada tema, a través do campus virtual, abrirase un foro específico de dúbidas. Os/ as alumnos/ as poderán expor dúbidas despois da explicación do tema en clase. O foro permanecerá aberto dúas semanas. As dúbidas puntuais que xurdan en relación cos temas xa explicados resolveranse nas titorías de despacho. En ningún caso se explicaran de novo conceptos complexos que fosen tratados nas clases.
Escenario 1: As clases serán presenciais
Escenario 2 e 3: As clases serán virtuais a través de Teams, síncronas
PRACTICAS DE LABORATORIO
Escenario 1 e 2
Débense desdobrar os grupos de prácticas para axustarse ao aforo reducido do laboratorio. Para poder aplicar unha ampliación do número de grupos (coa consecuente redución do número de alumnos por grupos) cada práctica constará de 1 sesión presencial de 2 h de duración e 2 h de traballo non presencial (antes e despois) da sesión. O alumnado deberá realizar ensaios experimentais, recollerá os resultados obtidos e analizaraos adecuadamente para dar resposta ás preguntas expostas no guion de prácticas. Os estudantes deberán traballar previamente á sesión presencial lendo e vendo todo o material que se poña á súa disposición no campus virtual. Na sesión presencial de cada práctica trataranse experimentalmente métodos de análise xenética que complementarán os conceptos desenvolvidos nas clases teóricas. Posteriormente, os estudantes deberán analizar os resultados e entregarán as respostas ás cuestións expostas no guion de prácticas, de maneira asíncrona, nun prazo de tempo determinado polos docentes mediante correo electrónico, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes. A realización das prácticas así como a entrega dos cuestionarios non é obrigatoria para aprobar a materia.
Escenario 3
A parte presencial de cada práctica, na medida do posible, transformarase, en clases virtuais, para iso cargaranse no campus virtual os guións de prácticas máis amplos e a presentación da mesmas que se fai ao principio de cada sesión ( Power Point+Son/comentarios). Poderase incluír algún vídeo explicativo das mesmas. Exporanse preguntas que os alumnos/ as deberán resolver e entregar de maneira asíncrona nun prazo de tempo determinado polos docentes mediante correo electrónico, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes. A realización das prácticas e dos cuestionarios non é obrigatoria.
Os/as alumnos deberán realizar un exame para ser cualificados/ as desta actividade.
SEMINARIOS
Consistirán na resolución de problemas e cuestións relacionadas coa teoría explicada. Con antelación á data do seminario, o profesor, a través do campus virtual, facilitará aos/as estudantes un boletín de problemas que deberán resolver. Nos seminarios, o profesor resolverá as dúbidas xurdidas na resolución dos problemas expostos no boletín. A asistencia aos seminarios non é obrigatoria. Esta actividade será avaliada no exame ou nos cuestionarios expostos ao longo do curso.
No escenario 1: Os seminarios serán presenciais na aula
Nos escenarios 2 e 3: Os seminarios serán virtuais síncronos a través de Teams.
TITORÍAS EN GRUPO
Os/as estudantes realizarán un traballo en grupos de 3 ou 4 alumnos/ as coa supervisión e o asesoramento do profesor. Os traballos serán enviados ao profesor antes da data da titoría a través de OneDrive. Esta actividade non é obrigatoria para aprobar a materia.
Escenario 1, 2 e 3. En todos os escenarios, as titorías serán virtuais e síncronas a través de Teams
“TAMÉN QUEDA TERMINANTEMENTE PROHIBIDA A DISTRIBUCIÓN POR DISTINTOS MEDIOS (POR EXEMPLO, PÁXINAS WEB, DISTRIBUCIÓN A PERSOAS ALLEAS Ao CURSO) SEN CONSENTIMENTO DO PROFESORADO, DE CALQUERA MATERIAL DOCENTE DISPOÑIBLE NA aula VIRTUAL”
Nota importante:
“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”.
Os exames adoitan consistir en contestar a preguntas curtas e/ou tipo test e na resolución de problemas.
ESCENARIO 1: PROBA FINAL PRESENCIAL SÍNCRONA
ESCENARIO 2 E 3: PROBA TELEMÁTICA SÍNCRONA
NORMAS PARA TODOS OS ESCENARIOS
É unha proba obrigatoria para todos os alumnos. Preguntaranse cuestións relacionadas coa avaliación continua e outras complementarias. Para superar a materia o/a estudante deberá aprobar o exame teórico. O aprobado está en 5 sobre 10 puntos. Unha vez superado o exame, á súa cualificación sumaránselle as obtidas nas restantes actividades da materia: prácticas/ titorías/ cuestionarios.
A cualificación final farase atendendo ao seguinte baremo:
- Exame teórico: 50% da cualificación final (Se o/o alumno/para aprobou o exame)
- Clases prácticas, representan o 15% da cualificación final (puntuarase a asistencia e participación con 7,5% como máximo e os/ as alumnos/ as realizarán un exame no que poderán obter como máximo outro 7,5% da nota, este exame realizarase xunto co exame final). No escenario 1 o profesor recollerá os traballos na aula; nos escenarios 2 e 3 os estudantes subirán ao campus virtual, a través de OneDrive, os cuestionarios cubertos. Control de asistencia: pasarase lista
Escenario 1: Exame presencial que será realizado o día da proba final
Escenarios 2 e 3: Exame telemático, síncrono, realizado o mesmo día que a proba final.
- Titorías en grupo, os traballos realizados representan o 10% da cualificación final
-Cuestionarios e/ou tarefas a través do campus virtual, representan o 25% da cualificación final Só se sumarán estas notas (prácticas, titorías, cuestionarios/tarefas) se se alcanzou un 5 no exame de teoría.
No exame avaliaranse as competencias: CB3, CB4, CB5, CG2, CG4, CT1, CT2, CT5, CT7, CT9, CT11, CE1. C, CE6.A, CE6. b, CE6. c, CE6.e, CE6. f, CE7.a, CE7. b, CE7.d
Nas clases prácticas avaliaranse as competencias: CB3, CB4, CB5, CG2, CG4, CT1, CT2, CT3, CT5, CT8, CT11, CE6.a, CE1. c, CE6.e
Nas titorías avaliaranse as competencias: CB3, CB4, CB5, CG2, CG4, CT1, CT2, CT3, CT4, CT5, CT8, CT9, CT10, CE6.A, CE6. b, CE6. c, CE6.e, CE7.a
NON SE REALIZARÁN EXAMES PARCIAIS DA MATERIA NIN DATAS ALTERNATIVAS Ás OFICIAIS.
A REALIZACIÓN DAS PRÁCTICAS E DAS ACTIVIDADES PROPOSTAS NAS TUTORIAS e CUESTIONARIOS NON É OBRIGATORIA PARA APROBAR A MATERIA.
NON SE ADMITIRÁN ALUMNOS/AS NOS GRUPOS QUE NON LLES CORRESPONDA SALVO Aos/AS QUE SE LLES CONCEDERA O CAMBIO DE GRUPO.
ASÍ MESMO, NON SE ADMITIRÁN CAMBIOS NOS GRUPOS DE PRÁCTICAS e TITORÍAS SALVO INTERCAMBIO CON OUTRO/A ALUMNO/A DE OUTRO GRUPO. DEVANDITOS CAMBIOS SERÁN COMUNICADOS PREVIAMENTE POR E-mail Ao PROFESOR RESPONSABLE DA ACTIVIDADE, QUEN TEN QUE DAR O seu CONSENTIMENTO.
ESTUDANTES REPETIDORES/AS As cualificacións obtidas nas prácticas de cursos anteriores ao curso 2020/21 manteranse a condición de que o contido das prácticas non cambie. Se o programa de prácticas modifícase, avisarase con tempo aos alumnos repetidores para que realicen esas prácticas. Conservarase a nota do traballo das titorías exclusivamente do curso 2019/20
AVALIACIÓN SEGUNDA CONVOCATORIA: Os alumnos deberán realizar a proba final; conservarase a avaliación continua.
TÁBOA DE AVALIACIÓN EN LINK http://www.usc.es/gl/centros/bioloxia/criteriosavaliacion.html
Tempo de estudo e traballo persoal
Horas presenciais: 56 h
- Asistencia a clases expositivas: 38 horas
– Prácticas no laboratorio: 8 horas - Prácticas de lousa/seminarios: 5 horas
–Titorías en grupo reducido: 2 horas
– Realización de exames: 3 horas Horas non presenciais: 94 h
- Estudo individual: 74 horas
- Lecturas recomendadas, actividades de biblioteca, preparación de titorías: 20 horas
Recomendacións para o estudo da materia
No escenario 1:
- Asistencia regular ás clases teóricas, de problemas, prácticas
- Utilización das titorías - Utilización da bibliografía recomendada
- Estudo continuo e baseado na comprensión dos conceptos
- Participación activa en clase
Nos escenarios 2 e 3
Asistencia a todas as clases da materia a través da plataforma virtual Teams.
Utilización das titorías que serán programadas a través de Teams
Utilización da bibligrafía recomendada
Estudo continuo e baseado na compresión dos conceptos
Participación activa en clases e utilización dos foros de preguntas que se abrirán no campus virtual
PLAN DE CONTINXENCIA ESCENARIOS 2 E 3
Metodoloxía de ensino
Clases expositivas
As clases serán virtuais a través de Teams, síncronas
Clases prácticas
ESCENARIO 2:
Débense desdobrar os grupos de prácticas para axustarse ao aforo reducido do laboratorio. Para poder aplicar unha ampliación do número de grupos (coa consecuente redución do número de alumnos por grupos) cada práctica constará de 1 sesión presencial de 2 h de duración e 2 h de traballo non presencial (antes e despois) da sesión. O alumnado deberá realizar ensaios experimentais, recollerá os resultados obtidos e analizaraos adecuadamente para dar resposta ás preguntas expostas no guion de prácticas. Os estudantes deberán traballar previamente á sesión presencial lendo e vendo todo o material que se poña á súa disposición no campus virtual. Na sesión presencial de cada práctica trataranse experimentalmente métodos de análise xenética que complementarán os conceptos desenvolvidos nas clases teóricas. Posteriormente, os estudantes deberán analizar os resultados e entregarán as respostas ás cuestións expostas no guion de prácticas, de maneira asíncrona, nun prazo de tempo determinado polos docentes mediante correo electrónico, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes. A realización das prácticas así como a entrega dos cuestionarios non é obrigatoria para aprobar a materia.
ESCENARIO 3:
A parte presencial de cada práctica, na medida do posible, transformarase, en clases virtuais, para iso cargaranse no campus virtual os guións de prácticas máis amplos e a presentación da mesmas que se fai ao principio de cada sesión ( Power Point+Son/comentarios). Poderase incluír algún vídeo explicativo das mesmas. Exporanse preguntas que os alumnos/ as deberán resolver e entregar de maneira asíncrona nun prazo de tempo determinado polos docentes mediante correo electrónico, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes. A realización das prácticas e dos cuestionarios non é obrigatoria.
Seminarios: Os seminarios serán virtuais síncronos a través de Teams.
Titorías: as titorías serán virtuais e síncronas a través de Teams
Sistemas de avaliación
A proba final será telemática e síncrona
O exame de prácticas realizarase mediante unha proba telemática e síncrona o mesmo día no que se realice o exame ou proba final
As titorías avaliaranse unha vez o alumno presente o seu traballo a través da plantaforma Teams
Os cuestionarios que avaliarán o progreso dos/as estudantes realizaranse a través de Teams
SISTEMA DE AVALIACION
“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”.
É unha proba obrigatoria para todos os alumnos. Preguntaranse cuestións relacionadas coa avaliación continua e outras complementarias. Para superar a materia o/a estudante deberá aprobar o exame teórico. O aprobado está en 5 sobre 10 puntos. Unha vez superado o exame, á súa cualificación sumaránselle as obtidas nas restantes actividades da materia: prácticas/ titorías/ cuestionarios.
A cualificación final farase atendendo ao seguinte baremo:
- Exame teórico: 50% da cualificación final (Se o/o alumno/para aprobou o exame)
- Clases prácticas, representan o 15% da cualificación final (puntuarase a asistencia e participación con 7,5% como máximo e os/ as alumnos/ as realizarán un exame no que poderán obter como máximo outro 7,5% da nota, este exame realizarase xunto co exame final). No escenario 1 o profesor recollerá os traballos na aula; nos escenarios 2 e 3 os estudantes subirán ao campus virtual, a través de OneDrive, os cuestionarios cubertos. Control de asistencia: pasarase lista
Escenario 1: Exame presencial que será realizado o día da proba final
Escenarios 2 e 3: Exame telemático, síncrono, realizado o mesmo día que a proba final.
- Titorías en grupo, os traballos realizados representan o 10% da cualificación final
-Cuestionarios e/ou tarefas a través do campus virtual, representan o 25% da cualificación final Só se sumarán estas notas (prácticas, titorías, cuestionarios/tarefas) se se alcanzou un 5 no exame de teoría.
NON SE REALIZARÁN EXAMES PARCIAIS DA MATERIA NIN DATAS ALTERNATIVAS Ás OFICIAIS.
A REALIZACIÓN DAS PRÁCTICAS E DAS ACTIVIDADES PROPOSTAS NAS TUTORIAS e CUESTIONARIOS NON É OBRIGATORIA PARA APROBAR A MATERIA.
ESTUDANTES REPETIDORES/AS As cualificacións obtidas nas prácticas de cursos anteriores ao curso 2020/21 manteranse a condición de que o contido das prácticas non cambie. Se o programa de prácticas modifícase, avisarase con tempo aos alumnos repetidores para que realicen esas prácticas. Conservarase a nota do traballo das titorías exclusivamente do curso 2019/20
AVALIACIÓN SEGUNDA CONVOCATORIA: Os alumnos deberán realizar a proba final; conservarase a avaliación continua.
TÁBOA DE AVALIACIÓN EN LINK http://www.usc.es/gl/centros/bioloxia/criteriosavaliacion.html
Abrirase unha aula virtual da materia que estará ao dispor do alumnado En todos os escenarios, os/ as estudantes poderanse comunicar co profesor a través das titorías (solicitaranas previamente mediante correo electrónico), foros que se crearán para cada un dos temas impartidos e para calquera cuestión poden dirixirse ao profesor utilizando o correo electrónico
“TAMÉN QUEDA TERMINANTEMENTE PROHIBIDA A DISTRIBUCIÓN POR DISTINTOS MEDIOS (POR EXEMPLO, PÁXINAS WEB, DISTRIBUCIÓN A PERSOAS ALLEAS Ao CURSO) SEN CONSENTIMENTO DO PROFESORADO, DE CALQUERA MATERIAL DOCENTE DISPOÑIBLE NA aula VIRTUAL”
Ana Maria Viñas Diaz
Coordinador/a- Departamento
- Zooloxía, Xenética e Antropoloxía Física
- Área
- Xenética
- Teléfono
- 881816918
- Correo electrónico
- anamaria.vinas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
María Belén Gómez Pardo
- Departamento
- Zooloxía, Xenética e Antropoloxía Física
- Área
- Xenética
- Teléfono
- 982822428
- Correo electrónico
- belen.gomez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Eva Garcia Alvarez
- Departamento
- Zooloxía, Xenética e Antropoloxía Física
- Área
- Xenética
- Correo electrónico
- eva.garcia.alvarez [at] rai.usc.es
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Martes | |||
---|---|---|---|
12:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula virtual |
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Castelán | Aula virtual |
Mércores | |||
12:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula virtual |
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Castelán | Aula virtual |
Xoves | |||
12:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula virtual |
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Castelán | Aula virtual |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 03. Carl Linneo |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 03. Carl Linneo |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 04: James Watson e Francis Crick |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 04: James Watson e Francis Crick |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 05 (videoconferencia). Rita Levi Montalcini |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 05 (videoconferencia). Rita Levi Montalcini |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Aula Magna. Santiago Ramón y Cajal |
02.06.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Magna. Santiago Ramón y Cajal |
20.07.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 03. Carl Linneo |
20.07.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 03. Carl Linneo |
20.07.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 04: James Watson e Francis Crick |
20.07.2021 10:00-14:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 04: James Watson e Francis Crick |