Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 2 Clase Expositiva: 31 Clase Interactiva: 18 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Enxeñaría Química
Áreas: Enxeñaría Química
Centro Escola Técnica Superior de Enxeñaría
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Obxectivos Curriculares: Conceptos e metodoloxías típicas da enxeñaría química; Concepto de proceso químico; Balances de materia e de enerxía calorífica.
Obxectivos Formativos: Estratexia de resolución de problemas; Folla de cálculo; Reforzar capacidades de relación e de comunicación; Explicación de feitos cotiáns.
De acordo co que se establece na memoria do Grao en Enxeñería Química, os contidos desta materia deben facer referencia aos seguintes epígrafes: "A industria química e o papel do enxeñeiro químico. Ferramentas de cálculo. Sistemas e conversión de unidades. Operacións unitarias da industria química. Unidades e procesos representativos. Principios de conservación e a súa aplicación práctica ás unidades de proceso. Concepto de balances: Estado estacionario e non estacionario, Recirculación, purga e bypass. Balances de materia: Sistemas sen reacción química. Sistemas con reacción Química: Estequiometría, Cinética, Reactores Químicos. Balances de enerxía total. Balance de enerxía calorífica: Sistemas sen xeración e con xeración. Uso dun simulador de proceso.".
Estes contidos organízanse nas seguintes clases expositivas, interactivas e prácticas na aula de informática:
Clases expositivas
1. Na primeira parte da materia introduciranse conceptos de enxeñería química mediante unha metodoloxía de “estudo de casos”. Para iso partirase dun problema particular: producir un determinado produto a partir dunhas materias primas e ao longo de varios días irase desenvolvendo o proceso, interactivamente cos alumnos. Con este procedemento veranse conceptos de transporte de fluídos, transmisión de calor, transferencia de materia, cinética, equilibrio de interfase e reactores químicos, presentando os equipos característicos de cada unha das unidades. Analizarase finalmente a lóxica operativa estudando o diagrama do proceso.
2. Ferramentas de cálculos. Sistemas e conversión de unidades.
3. Balances de materia sen reacción química. Aplicación a problemas con recirculación, purga e bypass.
4. Balances de materia en sistemas con reacción química. Reactores ideais.
5. Balance de enerxía en sistemas sen reacción química.
6. Balance de enerxía en sistemas con reacción química. Funcionamento isotermo e adiabático.
Clases interactivas de seminario
Nos seminarios resolveranse algúns problemas típicos baseados nos contidos da materia, profundando nos aspectos prácticos da mesma. Dentro deles, contémplase a organización dun Gabinete de Enxeñería, de maneira que os alumnos aborden, en equipos de traballo, a realización de balances de materia e enerxía dun proceso químico de certa complexidade.
Clases interactivas en aula de informática
Aplicaranse os coñecementos de balances de materia e enerxía expostos e desenvolvidos nas clases expositivas e interactivas nunha ferramenta adecuada que permita simular e analizar diferentes situacións na operación dun proceso químico industrial.
Titorías en grupo
As titorías en grupo dedicásense á realización dunha visita técnica a unha empresa do sector químico, previsiblemente a finais de novembro, o que permitirá identificar os equipos e unidades vistos en clase, así como ter unha visión global do proceso. No caso de non ser posible por atoparnos en situación de escenario 2 ou 3 (distanciamento/confinamento) se sustituira por unha actividade alternativa que cubra os mesmos contidos.
Bibliografía básica
CALLEJA PARDO, G. Introducción a la Ingeniería Química. Madrid. Ed. Síntesis, 1999. ISBN 84-7738-664-1.
FELDER, R.M. and ROSSEAU, R.W. Principios Elementales de los Procesos Químicos. 3ª Ed. México, Ed. Limusa Wiley, 2010. ISBN 9789681861698.
Bibliografía complementaria
COSTA NOVELLA, E. et al. Ingeniería Química. Vol. I y II. Madrid. Ed. Alhambra, 1988. ISBN 84-205-0990-6 / 84-205-1021-1.
COSTA LÓPEZ, J. et al. Curso de Ingeniería Química: Introducción a los Procesos, las Operaciones Unitarias y los Fenómenos de Transporte. Barcelona. Ed. Reverté, 2002. ISBN 84-291-7126-6.
IZQUIERDO, J.F. et al. Introducción a la Ingeniería Química. Problemas resueltos de balances de materia y energía. 2ª ed. Barcelona. Ed. Reverté, 2015. ISBN 978-84-291-7116-7.
SOLEN, K.A. and HARB, J. N. Introduction to Chemical Engineering: tools for today and tomorrow. Wiley, 2010. ISBN 9780470885727.
DENN, M.M. Chemical Engineering: an introduction. Cambridge University Press, 2012. ISBN 9781107669376.
Competencias específicas
CQ.1.1. Coñecementos sobre balances de materia e enerxía.
CQ.1.2. Coñecementos sobre biotecnoloxía.
CQ.1.3. Coñecementos sobre transferencia de materia, operacións de separación.
CQ.1.4. Coñecementos sobre enxeñaría da reacción química.
CQ.1.5. Coñecementos sobre deseño de reactores.
CQ.1.6. Coñecementos sobre valorización e transformación de materias primas e recursos enerxéticos.
CQ.2.1. Capacidade para a análise e deseño de procesos e produtos.
CQ.2.2. Capacidade para a simulación e optimización de procesos e produtos.
Competencias xerais
CG.3. Coñecemento en materias básicas e tecnolóxicas, que capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e lles dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións.
CG.4. Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría química industrial.
Competencias transversais
CT.1. Capacidade de análise e síntese.
CT.6. Resolución de problemas.
CT.8. Traballo en equipo.
CT.10. Habilidades nas relacións interpersonais.
CT.13. Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica.
CT.14. Adaptación a novas situacións.
Independientemente del escenario en el que nos encontremos durante la impartición de la materia se usará el Aula Virtual de la USC a través de la aplicación Moodle con los siguientes objetivos:
• Proporcionar información sobre la materia (programación docente, horarios, exámenes, anuncios varios, etc.)
• Proporcionar los materiales necesarios para las clases (presentaciones de los temas, boletines, material complementario, etc).
• Servir de herramienta de comunicación con los alumnos a través del foro de novedades.
• Proponer tareas.
• Plantear pruebas de evaluación.
• Incluir los accesos a las sesiones de videoconferencia por Teams (para escenarios 2 y 3).
Las clases se estructuran en expositivas, interactivas y prácticas en el aula de informática, así como tutorías grupales, tal y como se expone a continuación.
En la primera parte de la materia se aplicará una metodología de “estudio de casos” tratando siempre de implicar al alumno. El tema 2 se hará completamente a nivel seminario. En los restantes temas se presentarán los contenidos y se resolverán problemas-tipo que permitan el análisis de los conceptos estudiados. Algunos problemas se resolverán con hoja de cálculo y se analizarán los resultados. (Competencias CQ1.1, CQ1.2, CQ1.3, CQ1.4, CQ1.5, CQ1.6, CQ2.1, CG3, CG4)
Las sesiones de seminario se dedicarán a la resolución de problemas detalladamente, tratando de implicar más directamente a los alumnos. (Competencias CG4, CT1, CT6, CT13)
Al principio del curso se facilitará un boletín de problemas así como el material de trabajo (datos, tablas, etc.) necesario a través del Aula Virtual de la materia. Se propondrá la realización de diferentes actividades a lo largo del curso. (Competencias CG4, CT8)
Las actividades en el aula de informática consistirán en la resolución de problemas de diferente naturaleza relacionados con los contenidos de las clases expositivas y en la simulación del proceso químico estudiado en las clases expositivas, intentando que el alumno asimile el concepto de proceso y que analice la interrelación entre las diversas variables de operación. (Competencias CQ2.2, CT6, CT14)
Se usará el simulador de procesos Aspen Hysys para iniciar al alumnado en la simulación de procesos, realizando la simulación de diferentes unidades de procesos químicos estudiadas en clase. (Competencias CQ2.1, CQ2.2, CT1)
Se realizará una visita, a finales de noviembre, a una empresa del sector químico con un proceso similar al considerado en clase. Se propondrá a los alumnos la elaboración de un informe en el que consideren especialmente la aplicación de los conceptos contemplados en la materia. (Competencias CG3, CT13, CT14). Dicha visita estará sujeta a la disponibilidad de financiamiento y siempre en escenario 1.
A continuación se presenta la metodología adaptada a cada uno de los escenarios:
Escenario 1: normalidad adaptada
• La docencia será de carácter presencial (clases expositivas, clases interactivas de seminario, clases interactivas de laboratorio (aula de informática) y tutorías de grupo).
• Las tutorías individualizadas serán preferentemente presenciales, pero se dará la opción de realizarlas también a través de la plataforma MS Teams.
Escenario 2: distanciamiento
• Las clases expositivas serán no presenciales a través de MS Teams.
• Las clases interactivas de seminario y de aula de Informática serán presenciales siempre y cuando el aforo del aula permita mantener las medidas de distanciamiento establecidas por las autoridades competentes.
• Las tutorías grupales se realizará a través de MS Teams en la fecha fijada.
• Las tutorías individualizadas serán exclusivamente virtuales a través de MS Teams.
• Como alternativa a la visita a la empresa se hará una “visita virtual” a una planta industrial, para conocer por medio de videos los detalles de una planta de proceso.
Escenario 3: cierre de las instalaciones
• Las clases expositivas e interactivas de seminario serán completamente de carácter no presencial y se impartirán de forma síncrona a través de la plataforma MS Teams de acuerdo con el calendario programado.
• El alumnado tendrá disponible el software necesario para la realización de las prácticas de aula informática, que se desarrollarán de forma síncrona a través de MS Teams. En caso de haber un fallo en el software, se les explicaría su uso y se les proporcionarían los resultados de los casos de estudio que se obtienen del software para proceder a su análisis.
• Las tutorías grupales se realizarán a través de MS Teams en la fecha fijada.
• Las tutorías individualizadas serán exclusivamente virtuales a través de MS Teams.
• Como alternativa a la visita a la empresa se hará una “visita virtual” a una planta industrial, para conocer por medio de videos los detalles de una planta de proceso.
Non hai cambios nas actividades propostas nin nos criterios de avaliación en función do escenario. A diferenza está exclusivamente no carácter presencial (escenario 1) ou telemático (escenarios 2 e 3) das actividades implicadas na avaliación.
A avaliación da aprendizaxe realizarase tanto por medio de avaliación continua, como dun exame final.
Exame Final. Realizarase un exame final que terá un peso do 50%, necesitando alcanzar polo menos 4 puntos sobre 10 para poder compensar no conxunto da materia. O exame terá unha parte teórica (cuestións curtas) cun peso do 30%, e un exame de problemas cun peso dun 70%. En ambas as partes por separado alcanzarase polo menos un 3,5 sobre 10 para poder compensar.
A avaliación continua consta dos seguintes apartados:
- Probas intermedias. Realizaranse dúas probas intermedias nos meses de outubro e novembro, nunha hora de clase. O peso na nota final será dun 20%.
- Aula de informática. As actividades na aula de informática terán un peso dun 10% da nota final da materia. É obrigatorio realizar esta actividade.
- Actividades. As actividades propostas terán un peso dun 10% na nota final.
- Titorías grupais. A participación do alumno na titorías grupais un peso dun 5% na nota final. É obrigatorio realizar esta actividade.
- Informe do profesor: 5%. Valorarase a participación activa (formulación de preguntas ou respostas) nas clases expositivas e interactivas.
Será necesario alcanzar polo menos unha nota de 3 sobre 10 na avaliación continua para poder compensar.
Para a avaliación da segunda oportunidade, manteranse todas as cualificacións da avaliación continua do curso, de tal forma que o alumno só deberá realizar un novo exame final.
Avaliación de competencias
Competencias. I. profesor……Actividades……A. Informática……. T. grupal……….Exames
Xerais
CG.3.....................X............................................................X...................X
CG.4.....................X..................X.........................................X...................X
Especificas
CQ.1.1..................X..................X....................X........................................X
CQ.1.2………………....…X……………………………………………………………………….......X…………………….…X
CQ.1.3…………………....X……………………………………………………………………….......X……………………….X
CQ.1.4…………………....X……………………………………………………………………......….X……………………….X
CQ.1.5…………………....X……………………………………………………………………….......X……………………….X
CQ.1.6..................X.............................................................X
CQ.2.1..................X..................X....................X...................X....................X
CQ.2.2…………………………………………………………………….......X
Transversais
CT.1.....................X..................X....................X....................X...................X
CT.6 ........................................X....................X........................................X
CT.8.........................................X
CT.10...................X..................X.....................X....................X
CT.13.......................................X.....................X....................X..................X
CT.14...................X.........................................X……................X
Escenario 1: normalidade adaptada
Test parciais serán presenciais. Entrega de traballos e actividades de seminarios a través do módulo de Cuestionario e/ou Tarefas da aula Virtual da materia. O exame final será presencial.
Escenario 2 e 3: distanciamento e peche de instalacións
A realización dos test parciais realizarase de maneira virtual sincrona empregando teams e campus virtual. A entrega de traballos e actividades correspondentes á avaliación continua realizarase a través do módulo tarefas e/ou cuestionario do campus virtual.
O exame final será presencial excepto naquelas circunstancias de ausencia xustificada oficial, para cuxo caso sería telemático síncrono que se exporá a través do módulo de Cuestionario e/ou Tarefas da aula Virtual da materia con apoio a través de MS Teams.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Na seguinte táboa indícanse as horas previstas para cada actividade:
Actividade ........................Presencial (h)..... Traballo persoal (h)
Clases ...................................31......................... 41
Seminarios..............................12......................... 14
Aula de informática....................6........................... 4
Titorías en grupo.......................2........................... 8
Titorías individualizadas.............2............................ 3
Exame e revisión.......................5........................ 22
Total......................................58......................... 92
• A asistencia ás prácticas na aula de Informática e ás titorías en grupo é obrigatoria. A asistencia ás clases expositivas é altamente recomendable, para o bo seguimento da materia e como axuda para a preparación das actividades avaliables.
• Recoméndase o uso da aplicación USC Campus Virtual da materia.
• Recoméndase o uso do horario de titorías individualizadas do profesor para resolver dúbidas en relación cos contidos estudados polo alumno.
• Seguir a materia día a día.
• Participar activamente nas clases.
• Resolver os problemas. Non "ver como se resolven".
Recomendacións para a docencia telemática:
• Recoméndase dispoñer dun computador con micrófono e cámara para a realización das actividades telemáticas que se programen ao longo do curso incluída a avaliación. Recoméndase a utilización de equipos coa contorna MS Windows, xa que outras plataformas non soportan algúns dos programas informáticos dispoñibles na USC que se empregan nas materias.
• Mellorar as competencias informacionales e dixitais cos recursos dispoñibles na USC.
Recoméndase que o alumnado debe facer uso de máscara durante o seu tempo de permanencia na ETSE, así como lavar frecuentemente as mans con auga e xabón ou usar hidrogel seguindo as indicacións respecto diso. Cando sexa posible, debe manter a distancia de seguridade co resto do alumnado e profesorado na aula e demais espazos do centro. Teñen que seguirse escrupulosamente todas as indicacións das autoridades sanitarias e da propia USC, para a protección da saúde fronte ao Covid-19.
“PLAN DE CONTINXENCIA”
Independentemente do escenario no que nos atopemos durante a impartición da materia usarase a aula Virtual da USC a través da aplicación Moodle cos seguintes obxectivos:
• Proporcionar información sobre a materia (programación docente, horarios, exames, anuncios varios, etc.)
• Proporcionar os materiais necesarios para as clases (presentacións dos temas, boletíns, material complementario, etc).
• Servir de ferramenta de comunicación cos alumnos a través do foro de novidades.
• Propoñer tarefas.
• Expor probas de avaliación.
• Incluír os accesos ás sesións de videoconferencia por Teams (para escenarios 2 e 3).
Metodoloxía de ensino
Escenario 1: normalidade adaptada
• A docencia será de carácter presencial (clases expositivas, clases interactivas de seminario, clases interactivas de laboratorio (aula de informática) e titorías de grupo).
• As titorías individualizadas serán preferentemente presenciais, pero darase a opción de realizalas tamén a través da plataforma MS Teams.
Escenario 2: distanciamento
• As clases expositivas serán non presenciais a través de MS Teams.
• As clases interactivas de seminario e de aula de Informática serán presenciais a condición de que o aforo da aula permita manter as medidas de distanciamento establecidas polas autoridades competentes.
• As titorías grupais realizarase a través de MS Teams na data fixada.
• As titorías individualizadas serán exclusivamente virtuais a través de MS Teams.
• A visita a unha empresa do sector químico cun proceso similar ao considerado en clase estará condicionada a estar en escenario 1. Como alternativa á visita á empresa farase unha “visita virtual” a unha planta industrial, para coñecer por medio de vídeos os detalles dunha planta de proceso.
Escenario 3: peche das instalacións
• As clases expositivas e interactivas de seminario serán completamente de carácter non presencial e impartiranse de forma síncrona a través da plataforma MS Teams de acordo co calendario programado.
• O alumnado terá dispoñible o software necesario para a realización das prácticas de aula informática, que se desenvolverán de forma síncrona a través de MS Teams. En caso de haber un fallo no software, explicaríaselles o seu uso e proporcionaríanselles os resultados dos casos de estudo que se obteñen do software para proceder á súa análise.
• As titorías grupais realizaranse a través de MS Teams na data fixada.
• As titorías individualizadas serán exclusivamente virtuais a través de MS Teams.
• A visita a unha empresa do sector químico cun proceso similar ao considerado en clase estará condicionada a estar en escenario1. Como alternativa á visita á empresa farase unha “visita virtual” a unha planta industrial, para coñecer por medio de vídeos os detalles dunha planta de proceso.
Avaliación da aprendizaxe
Non hai cambios nas actividades propostas nin nos criterios de avaliación en función do escenario. A diferenza está exclusivamente no carácter presencial (escenario 1) ou telemático (escenarios 2 e 3) das actividades implicadas na avaliación.
A avaliación da aprendizaxe realizarase tanto por medio de avaliación continua, como dun exame final.
Escenario 1: normalidade adaptada
Test parciais serán presenciais. Entrega de traballos e actividades de seminarios a través do módulo de Cuestionario e/ou Tarefas da aula Virtual da materia. O exame final será presencial.
Escenario 2 e 3: distanciamento e peche de instalacións
A realización dos test parciais realizarase de maneira virtual sincrona empregando teams e campus virtual. A entrega de traballos e actividades correspondentes á avaliación continua realizarase a través do módulo tarefas e/ou cuestionario do campus virtual.
O exame final será presencial excepto naquelas circunstancias de ausencia xustificada oficial, para cuxo caso sería telemático síncrono que se exporá a través do módulo de Cuestionario e/ou Tarefas da aula Virtual da materia con apoio a través de MS Teams.
Enrique Roca Bordello
Coordinador/a- Departamento
- Enxeñaría Química
- Área
- Enxeñaría Química
- Teléfono
- 881816774
- Correo electrónico
- enrique.roca [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Marta Carballa Arcos
- Departamento
- Enxeñaría Química
- Área
- Enxeñaría Química
- Teléfono
- 881816020
- Correo electrónico
- marta.carballa [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Luns | |||
---|---|---|---|
11:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula A3 |
11:00-12:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Inglés | Aula A7 |
Martes | |||
11:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula A3 |
11:00-12:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Inglés | Aula A7 |
Xoves | |||
11:00-12:00 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | Aula A3 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIS_04_inglés | Inglés | Aula A7 |
Venres | |||
11:00-12:00 | Grupo /CLIS_02 | Castelán | Aula A3 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIS_03 | Castelán | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_03 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_04_inglés | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_04_inglés | Aula A3 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_04_inglés | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_04_inglés | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_03 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A4 |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_04_inglés | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_04_inglés | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_03 | Aula de Proxectos |
12.01.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula de Proxectos |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_04_inglés | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_04_inglés | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_03 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A3 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_04_inglés | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_04_inglés | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_02_inglés | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_03 | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula A4 |
21.06.2021 09:15-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A4 |