Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Química Orgánica
Áreas: Química Orgánica
Centro Facultade de Química
Convocatoria: Anual
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Preténdese dotar ós alumnos dos coñecementos necesarios en aspectos básicos da Nanociencia e suas implicacións no diseño e desenrolo de novos materiais con propiedades non convencionais.
· Introdución á Nanociencia e Nanotecnoloxía.
· Organización de moléculas en fases condensadas. Películas finas e autoensambladas. Cristais líquidos
· Propiedades físicas non convencionais dos Materiais Moleculares. Materiais con propiedades ópticas, materiais orgánicos condutores e superconductores.
Aplicacións.
· Nanomateriales de carbono: fullerenos, nanotubos e grafeno.
· Electrónica molecular: cables e dispositivos. Nanoelectrónica.
· Temas actuais de Nanociencia e Nanotecnoloxía. Presentación da estado da arte mediante conferencias impartidas por especialistas na materia.
Bibliografía básica
Modern Physical Organic Chemistry” E. V. Anslyn, D. A. Dougherty, University Science Books, 2006
Nanochemistry : a chemical approach to nanomaterials / Geoffrey A. Ozin and André C. Arsenault.
Cambridge : RSC Publishing, 2005
M.C. Petty, M.R. Bryce, D. Bloor, Eds.: Introduction to Molecular Electronics,
Oxford University Press, NY, 1995.
Bibliografía complementaria
Nanomaterials chemistry : recent developments and new directions / edited by C. N. R. Rao, A. Müller, and A. K. Cheetham
Weinheim : Wiley-VCH, cop. 2007
Nanoscopic materials : size-dependent phenomena / Emil Roduner
Cambridge : RSC Publishing, [2006]
Fullerenes : principles and applications. Eds. Fernando Langa, Jean-Francois Nierengarten. Royal Society of Chemistry, 2008
Carbon-rich compounds : from molecules to materials / Eds. Michael M. Haley and Rik R. Tykwinski. Weinheim : Wiley-VCH, cop. 2006
Fullerenes: From Synthesis to Optoelectronic Properties. Guldi, D. M.; Martín, N.Eds. Kluwer Academic Press, Dordrecht, Netherland, 2002.
Organic Optoelectronic Materials. Y. Li (ed), Springer, 2015
Organic Photovoltaics: Materials, Device Physics, and Manufacturing Technologies. C. Brabec, U. Scherf, V. Dyakonov, (eds), 2nd ed., Weinheim: Wiley-VCH, 2014
Introduction to Liquid Crystals Chemistry and Physics. P. J. Collings, London: Taylor & Francis, 2001
Liquid Crystals: Experimental Study of Physical Properties and Phase Transitions. S. Kumar, Cambridge: Cambridge University Press, 2001
Liquid Crystals. S. Chandrasekhar, Cambridge: Cambridge University Press, 1992
BÁSICAS E XERAIS
CG3 - Acceder á información necesaria (bases de datos, artigos científicos, etc.) e ter suficiente criterio para a súa interpretación
e emprego
CG5 - Estar ben preparados para seguir futuros estudos de doutoramento en áreas multidisciplinares
CG6 - Estar ben preparados para desenvolver un traballo en empresas tecnolóxicas relacionadas coa Química Orgánica
CG7 - Presentar publicamente os resultados dunha investigaciónn ou un informe técnico
CG1 - Traballar en equipo con eficiencia no seu labor profesional e/ou investigadora
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas
novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos
especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo.
TRANSVERSAIS
CT1 - Manexar as ferramentas informáticas e as tecnoloxías da información e a comunicación, así como o acceso a bases de datos
en liña
CT2 - Desenvolver a capacidade de comunicación científico-técnica en castelán e en inglés, tanto de forma oral como escrita,
utilizando os medios audiovisuais máis habituais
CT4 - Aplicar os conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados coa Química Orgánica a contornas novas ou pouco
coñecidos, dentro de contextos multidisciplinares
ESPECÍFICAS
CE7 - Coñecer o impacto da Química Orgánica na industria, medio ambiente, farmacia, saúde, agroalimentación e enerxías
renovables
CE12 - Coñecer os tipos máis importantes de macromoléculas orgánicas e entidades supramoleculares orgánicas, a súa
caracterización, modificacións e a súa aplicación en Ciencia e Tecnoloxía
Escenario 1: normalidade adaptada.
A docencia expositiva e interactiva será fundamentalmente de carácter presencial, aínda que de forma excepcional e xustificada a docencia virtual poderá combinarse coa presencial ata un máximo do 10% das horas da materia e no caso de prácticas levadas a cabo con medios telemáticos poderá chegarse ata o 25%.
Clases presenciais teóricas. Clases expositivas (utilización de lousa, computador, canón), complementadas coas ferramentas propias da docencia virtual.
Seminarios realizados con profesorado propio do Máster, ou con profesionais convidados da empresa, a administración ou doutras
universidades. Sesións interactivas relacionadas coas distintas materias con debates e intercambio de opinións cos alumnos.
Resolución de exercicios prácticos (problemas, cuestiones tipo test, interpretación e procesamento da información, avaliación de publicacións
científicas, etc.)
Realización de traballos, tanto individualmente, como en grupo, sobre temas científicos relacionados coas distintas materias do
Máster.
Exposición oral de traballos, informes, etc., incluíndo debate con profesores e alumnos.
Utilización de programas informáticos especializados e internet. Soporte docente on- line (Campus Virtual).
As titorías poderán realizarse parcialmente de forma virtual.
As probas finais serán presenciais.
Escenario 2: distanciamento.
A docencia expositiva será non presencial a través da Aula Virtual e a plataforma Teams e os seminarios presenciais.
As titorías serán preferentemente virtuais a través da plataforma Teams.
As probas finais serán preferentemente de carácter telemáticoa través da Aula Virtual e a plataforma Teams.
Escenario 3: peche das instalacións.
A docencia será completamente de carácter virtual a través da plataforma Teams, con mecanismos síncronos.
As titorías serán exclusivamente virtuaisa través da plataforma Teams.
As probas finais serán exclusivamente de carácter telemático a través da Aula Virtual e a plataforma Teams.
Exame final 65%
Preparación y exposición oral de traballos 35%
Preparación de probas e traballos dirixidos 18 h
Estudo persoal do alumno 36 h
As clases impartiránse habitualmente en español. Nembargantes, algunhas presentacións poderán ser impartidas en inglés.
Enrique Guitian Rivera
Coordinador/a- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881814243
- Correo electrónico
- enrique.guitian [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Mercedes Torneiro Abuin
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881814224
- Correo electrónico
- mercedes.torneiro [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Diego Peña Gil
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881815718
- Correo electrónico
- diego.pena [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Luns | |||
---|---|---|---|
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula Química Orgánica (1º andar) |
Mércores | |||
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula Química Orgánica (1º andar) |
Venres | |||
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 2.12 |
04.06.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Química Orgánica (1º andar) |
05.07.2021 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Química Analítica (2º andar) |