Créditos ECTS Créditos ECTS: 12
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 280.5 Horas de Titorías: 14 Clase Interactiva: 5.5 Total: 300
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Traballo Fin de Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Química Física, Enxeñaría Química, Química Analítica, Nutrición e Bromatoloxía
Áreas: Química Física, Enxeñaría Química, Química Analítica
Centro Facultade de Ciencias
Convocatoria: Traballos Fin de Grao e Máster
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
Iniciar o estudante en investigación sobre temas relacionados coa Enxeñaría de Procesamento de Alimentos. O proxecto final de máster complementará a adquisición das habilidades necesarias para a obtención do máster.
O alumno desenvolverÁ:
- Capacidade para integrar creativamente coñecementos para resolver un problema profesional.
- Habilidade na preparación de informes, ben estruturados e ben escritos.
- Habilidade na exposición oral dunha obra, empregando os medios audiovisuais máis comúns.
- Capacidade para estruturar unha sólida defensa dos puntos de vista persoais baseada en fundamentos científico-técnicos e razoamentos críticos.
Exercicio de integración ou síntese que permite aplicar as habilidades adquiridas nas materias do grao. Levará a cabo a realización, presentación e defensa individual ante un xulgado universitario, dun proxecto en calquera das áreas relacionadas co procesado de alimentos, no que se sintetizan e integran as habilidades adquiridas nas ensinanzas do Máster.
O traballo final de máster pódese realizar en calquera das liñas de investigación ofrecidas polos profesores do máster, relacionados cos campos antes mencionados. A comisión académica do máster asignará o tema específico do traballo a cada alumno, tendo en conta as liñas de traballo ofertadas, as preferencias expresadas polos estudantes e a dispoñibilidade do profesorado.
Para determinar a procedencia ou a viabilidade dunha materia a desenvolver como TFM, o alumno deberá presentar unha proposta seguindo un formulario normalizado ante o comité de seguimento do TFM para o título. Unha vez obtida a aprobación da proposta, o TFM poderá prepararse e presentarse para a súa defensa. A normativa do TFM da Facultade de Ciencias para este grao define os aspectos relacionados co TFM.
https://www.usc.gal/cdn/ff/-kwDI_-yQ0MO2TbfxUD7wY4oR2M…
https://nubeusc.sharepoint.com/:f:/s/centro-ciencias/Er9GTSewj8xIi-k2Ba…
Observacións
Natureza do Proxecto Fin de Máster: O Proxecto Fin de Máster consiste en levar a cabo un proxecto individual que debe ser un proxecto orixinal que acredite os coñecementos e habilidades adquiridas durante os estudos realizados no Máster. De acordo co Regulamento de matrícula, preparación e defensa dos proxectos de fin de grao e máster da Universidade de Santiago de Compostela, aprobado polo Consello de Goberno o 10 de marzo de 2016, incluirá, como mínimo, tarefas de busca. e revisión bibliográfica, lectura e integración de información, preparación de información relevante, redacción e presentación e defensa.
Os proxectos finais do máster deberán contar cun titor que axudará na dirección do estudante. Tamén poden designarse cotitores con funcións previamente determinadas. A metodoloxía do traballo será fixada polo titor e cotitor do Traballo, segundo o tipo de TFM que o alumno vaia facer. Unha vez finalizado o traballo, o alumno deberá facer un informe, que deberá ser entregado ao tribunal correspondente.
A avaliación de TFM será realizada por un tribunal universitario de acordo cos criterios do Regulamento TFM e baseándose na rúbrica de avaliación TFM. Tanto a normativa como a rúbrica serán elaboradas pola Comisión Académica da titulación segundo o Regulamento de matrícula, preparación e defensa dos proxectos de fin de grao e máster da Universidade de Santiago de Compostela e da guía docente da materia.
Dependerán do tipo de proxecto realizado polo estudante e do seu contido.
BÁSICAS XERAIS
CG1 - Coñecemento en temas específicos e tecnolóxicos, que lles permiten aprender novos métodos e teorías e os equipos con versatilidade para adaptarse a novas situacións.
CG2 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e para comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e habilidades avanzadas no campo da Enxeñaría e no sector da industria alimentaria.
CG3 - Capacidade para xestionar especificacións, regulamentos e estándares obrigatorios.
CG4 - Capacidade para analizar e avaliar o impacto social e ambiental de metodoloxías avanzadas e novas solucións técnicas.
CG5 - Capacidade para aplicar principios e métodos de calidade modernos.
CG6 - Capacidade para intervir nos novos modelos de organización e planificación dentro da empresa e noutras institucións e organizacións.
CG7 - Coñecemento de novos procesos, métodos e tecnoloxías con aplicacións específicas na industria alimentaria.
CG8 - Capacidade para realizar traballos de mellora e innovación tecnolóxica no contexto dos procesos de transformación e conservación de alimentos e incorporar criterios ambientais no desenvolvemento de produtos agroalimentarios máis saudables.
CG9 - Adquirir formación para desenvolver a actividade investigadora, sendo capaz de formular hipóteses, recoller e interpretar información para resolver problemas seguindo o método científico, e comprender a importancia e as limitacións do pensamento científico en aspectos relacionados co sector alimentario e a súa industria.
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinarios) relacionados coa súa área de estudo.
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e afrontar a complexidade de formular xuízos baseados en información que, sendo incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os últimos coñecementos e razóns que os apoien a audiencias especializadas e non especializadas dun xeito claro e inequívoco.
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan seguir estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
TRANSVERSAL
CT1 - Capacidade de análise e síntese.
CT2 - Capacidade para organizar e planificar.
CT3 - Capacidade para traballar en equipo.
CT4 - Demostrar compromiso ético.
CT5 - Capacidade para usar as tecnoloxías da información e as comunicacións.
CT6 - Capacidade para buscar, analizar e xestionar información de varias fontes.
CT7 - Capacidade para resolver problemas.
CT8 - Capacidade para tomar decisións.
CT9 - Capacidade para transmitir coñecemento.
CT10 - Capacidade de razoamento e argumentación crítica e capacidade de autocrítica.
CT11 - Capacidade para a aprendizaxe autónoma.
CT12 - Capacidade para utilizar, de forma oportuna, información complementaria nunha lingua estranxeira, principalmente na lingua inglesa.
CT13 - Demostrar iniciativa e espírito emprendedor.
CT14 - Capacidade para aplicar os coñecementos á práctica.
ESPECÍFICO
CE8 - Saber realizar, presentar e defender individualmente ante un xulgado universitario un exercicio integrador ou sintético que permita aplicar as habilidades adquiridas nas materias do grao.
O TFM consiste en realizar un exercicio de integración ou síntese que permita aplicar as habilidades adquiridas nas materias do grao.
Fundamentalmente, é un módulo de traballo persoal do alumno, que tamén inclúe horas de titoría personalizada co profesor-titor TFM.
Para a realización e exposición do TFM, a metodoloxía de ensino para apoiar o alumno a empregar será a de titorías individuais, para satisfacer as necesidades específicas de cada tese de mestrado, que debe ser un exercicio orixinal e individual. O uso da plataforma virtual USC racionalizará o fluxo de información de xeito bidireccional entre estudante e profesor, dando axilidade á docencia da materia e facilitando o acceso á documentación por parte do estudante.
De acordo co "Regulamento de matrícula, preparación e defensa dos proxectos de fin de grao e máster da Universidade de Santiago de Compostela", aprobado polo Consello de Administración o 10 de marzo de 2016, incluirá, como mínimo, tarefas busca e revisión bibliográfica, lectura e integración de información, preparación de información relevante, redacción e presentación e defensa.
Os proxectos finais do máster deberán contar cun titor que axudará na dirección do estudante. Tamén poden designarse cotitores con funcións previamente determinadas. A metodoloxía do traballo será fixada polo titor e cotitor do Traballo, segundo o tipo de TFM que o alumno vaia facer. Unha vez finalizado o traballo, o alumno deberá facer un informe, que deberá ser entregado ao tribunal correspondente.
Plan de continxencia para actividades de ensino a distancia baseado nos diferentes escenarios de saúde resultantes da evolución da pandemia COVID-19:
Escenario 1 (Normalidade adaptada). Todas as actividades de titoría realizaranse de xeito presencial.
Escenario 2 (Distancia): No caso do escenario 2, as actividades de titoría realizaranse on-line a través dos diferentes medios telemáticos dispoñibles na USC, preferiblemente os equipos virtuais e os equipos Ms.
En todos os casos (nos escenarios 1 e 2), adoptaranse as medidas hixiénico-sanitarias recomendadas (hidroxel, máscara obrigatoria cando non sexa posible garantir a distancia mínima de 1,5 m e calquera outra indicada polas autoridades sanitarias).
Escenario 3 (Peche das instalacións): Todo o ensino será completamente virtual, con mecanismos sincrónicos ou asincrónicos. Todas as actividades realizaranse a través do Campus Virtual da USC, a través da plataforma Ms. Teams e usando o correo electrónico institucional.
Tanto o procedemento como os criterios de avaliación ligados á consecución das competencias están descritos no Regulamento de traballo de fin de máster e nos seus anexos.
https://www.usc.gal/cdn/ff/-kwDI_-yQ0MO2TbfxUD7wY4oR2M…
https://nubeusc.sharepoint.com/:f:/s/centro-ciencias/Er9GTSewj8xIi-k2Ba…
A avaliación do traballo fin de máster será realizada por un tribunal de acordo co Regulamento TFM e baseándose nunha rúbrica, que se pode atopar na ligazón anterior.
Plan de continxencia para actividades de ensino a distancia baseado nos diferentes escenarios de saúde resultantes da evolución da pandemia COVID-19:
O sistema de avaliación será exactamente o mesmo independentemente do tipo de ensino empregado (presencial ou virtual, nos escenarios 1 a 3), coa única diferenza de que as actividades de avaliación se realizarán, segundo o establecido polas autoridades competentes, ou de xeito presencial. na aula ou a distancia usando os medios telemáticos dispoñibles na USC, preferiblemente o Campus Virtual e a plataforma MS Teams.
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicarase o disposto no “Regulamento para avaliar o rendemento académico dos estudantes e revisar as cualificacións”.
A actividade formativa comprende 12 créditos ECTS, distribuídos do seguinte xeito:
Titoría individual: 18 horas presenciais e 42 horas de traballo dos estudantes.
Traballo Fin de Máster: 220 horas de traballo dos estudantes.
Presentación e defensa TFM: 1 hora presencial e 19 horas de traballo dos estudantes.
Total: 300 horas das cales 19 son presenciais.
Facer uso frecuente de titorías para calquera tipo de asunto relacionado.
A lingua de ensino será a que corresponda dás linguas oficiais da Comunidade Autónoma.
PLAN DE CONTINGENCIA COVID-19
METODOLOXÍA
Escenario 1 (Normalidade adaptada). Todas as actividades de titoría realizaranse de xeito presencial.
Escenario 2 (Distancia): No caso do escenario 2, as actividades de titoría realizaranse on-line a través dos diferentes medios telemáticos dispoñibles na USC, preferiblemente os equipos virtuais e os equipos Ms.
En todos os casos (nos escenarios 1 e 2), adoptaranse as medidas hixiénico-sanitarias recomendadas (hidrogel, máscara obrigatoria cando non sexa posible garantir a distancia mínima de 1,5 m e calquera outra indicada polas autoridades sanitarias).
SISTEMA DE AVALIACIÓN
O sistema de avaliación será exactamente o mesmo independentemente do tipo de ensino empregado (presencial ou virtual, nos escenarios 1 a 3), coa única diferenza de que as actividades de avaliación se realizarán, segundo o establecido polas autoridades competentes, ou de xeito presencial. na aula ou a distancia usando os medios telemáticos dispoñibles na USC, preferiblemente o Campus Virtual e a plataforma MS Teams.
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicarase o disposto no “Regulamento para avaliar o rendemento académico dos estudantes e revisar as cualificacións”.
María José Vázquez Vila
- Departamento
- Enxeñaría Química
- Área
- Enxeñaría Química
- Correo electrónico
- mariaj.vazquez.vila [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Carlos Herrero Latorre
- Departamento
- Química Analítica, Nutrición e Bromatoloxía
- Área
- Química Analítica
- Correo electrónico
- carlos.herrero [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Francisco Angel Meijide Del Rio
- Departamento
- Química Física
- Área
- Química Física
- Teléfono
- 982824083
- Correo electrónico
- francisco.meijide [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade