- Código
- MP0230-FP0171
- Tipo
- Curso de Formación Continua
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 19.0
- Curso
- 2025-2026
- Prezo
- 400,00€
- Centro
- Facultade de Psicoloxía
- Dirección
-
Carlos Dosil Diaz
Cesar Bugallo Carrera - Contacto
carlos.dosil [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Carlos Dosil Díaz
carlos.dosil [at] usc.es
Facultade de Psicoloxía
Datas
Duración: 12/01/2026 - 30/04/2026
Preinscrición: 01/05/2025 - 30/10/2025
Matrícula: 01/11/2025 - 20/12/2025
Número alumnos/as mínimo: 5
Número alumnos/as máximo: 10
Seguro obrigatorio:
20,69€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Este curso forma parte de:
Código | Nome do curso |
---|
Requisitos de acceso
Acceso sen titulación universitaria
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Orde de preinscrición, expediente e méritos. Persoas vinculadas a cuestions de familia e escola que a xuizo da Comisión Académica poidan realizar o curso con aproveitamento. .
Obxectivos
1. Adquirir coñecementos teórico-prácticos da problemática que afecta a educación na familia e a escola, na sociedade actual, e as técnicas a utilizar para a solución das mesmas.2. Coñecer as áreas emerxentes que de forma directa inciden no desenrolo e no crecemento persoal
3. Coñecer diferentes tipos de programas e estratexias, acomodados aos procesos de ensinanza-aprendizaxe.
Competencias
A metodoloxía terá presente tanto a dimensión científica como a profesional do Curso.O Programa combinará as sesións maxistrais con traballos en pequenos grupos.
Avaliación
Continua en cada materia impartida coa presentación de tareas propostas.
Titorías
Parte presencial Primeira semana: 12-16 xaneiro: Bases neurocientíficas das competencias emocionais/ Ecoloxía e Educación: Coidados e creatividade / A familia e os seus contextos epixenéticos/ Educación socioemocional/ Experiencias de Educación socioemocional no CEIP López Ferreiro de Santiago de Compostela Segunda semana: 19-23 xaneiro: A Mediación: Vantaxes e inconvenientes. A ética do mediador / Orientación, mediación e convivencia familiar/ Mediación e convivencia escolar en Centros Terceira semana: 26-30 de xaneiro : A Intelixencia Artificial (AI), saúde dixital e ciberseguridade (violencia, acoso…) na familia e na escola / Aportacions do Coaching a unha Educación de Calidade na Familia e na Escola/ Educación inclusiva e equitativa de calidade. Xestión de Calidade. Parte non presencial Adiccions, consumo, prevención e intervencion, marzo e abril de 2026. 2 sesions cada mes
De luns a venres: Do 12 ao 30 de xaneiro, de 9 a 14 horas e de 15.30 a 20.30 horas. A parte non presencial realizarase nos meses de marzo e abril de 2026, 2 sesions cada mes
Observacións
O día de Santo Tomás as clases impartiranse na Hospedería S, Martín Pinario
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Educación Inclusiva e Equitativa de Calidade. Xestión de Calidade. | 1.0 |
2 | A Intelixencia Artificial (Ai), Saude Dixital e Ciberseguridade (Violencia, Acoso…) na Familia e na Escola. | 2.0 |
3 | Educación Socioemocional. | 2.0 |
4 | Aportacions do Coaching a unha Educación de Calidade na Familia e na Escola. | 2.0 |
5 | Ecoloxía e Educación: Coidados e Creatividade. | 1.0 |
6 | Bases Neurocientíficas das Competencias Emocionais. | 1.0 |
7 | Mediación e Convivencia Escolar en Centros. | 2.0 |
8 | Orientación, Mediación e Convivencia Familiar. | 2.0 |
9 | Adiccións: Consumo, Prevención e Intervención. | 4.0 |
10 | A Familia e ós seus Contextos Epixenéticos. | 1.0 |
11 | A Mediación: Vantaxes e Inconvenientes. Tipos. A ética do Mediador. | 1.0 |