- Código
- MP0143-FA0167
- Tipo
- Curso de Formación Específica - MICROCREDENCIAL
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 2.0
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 200,00€
- Centro
- Facultade de Administración e Dirección de Empresas
- Dirección
-
Maria Luisa Del Rio Araujo
Jose Ramon Porto Pedrido - Contacto
marta.fernandez.formoso [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Departamento de Organización de Empresas
MARTA FERNANDEZ FORMOSO
marta.fernandez.formoso [at] usc.es
Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Datas
Duración: 03/02/2023 - 10/02/2023
Preinscrición: 21/09/2022 - 11/01/2023
Matrícula: 19/01/2023 - 26/01/2023
Número alumnos/as mínimo: 4
Número alumnos/as máximo: 5
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Este curso forma parte de:
Código | Nome do curso |
---|---|
MP0143 | Máster Propio en Márketing Dixital e Xestión Comercial |
Requisitos de acceso
Dispor de coñecementos básicos en márketing dixital, en especial, de WordPress e analítica web. É preciso, antes de comezar o curso, ler a documentación previa que se enviará unha vez se realice a matrícula. Tamén será imprescindible ter creada unha conta de Google Ads. Algunhas horas de docencia poden ser impartidas en inglés.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
1. Curriculum vitae. 2. Coñecementos básicos en márketing dixital, en especial, de WordPress e analítica web.
Obxectivos
Nunha sociedade na que a presenza dixital e o comercio electrónico están cada vez máis en alza as empresas deben saber cómo enfocar as estratexias de márketing da súa marca nas redes e cómo chegar ao seu público dunha maneira máis efectiva.Na actualidade non se entende que unha empresa non dispoña dun espazo web, pero isto non é suficiente, este espazo debe ser destacable en contido, deseño e presenza en buscadores debido á gran cantidade de marcas que compiten nun mesmo nicho.
Este curso axudará a detectar os erros dos sitios web a través da analítica e a poder extraer solucións.
Competencias
Todas as sesións lectivas incluirán discusión e análise de casos reais e exercicios prácticos.Avaliación
- Asistencia a clase (mínimo dun 90%). Se o alumnado asiste a menos do 90% das horas de docencia non poderá obter o diploma.
- Será necesaria a superación das probas puntuables desenvolvidas durante o curso. Se non se superan, o estudante non poderá obter o diploma.
Metodoloxía
Docencia semipresencial, baseada en casos prácticos.
Mércores, xoves e venres de 16:00h a 21:00h
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Márketing en Motores de Busca (SEM). | 2.0 |