- Código
- CE0129
- Tipo
- Diploma de Especializacion
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 60.0
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 1.600,00€
- Centro
- Facultade de Formación do Profesorado
- Dirección
-
Carmen Sarceda Gorgoso
Eva Maria Barreira Cerqueiras - Contacto
carmen.sarceda [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Facultade de Formación do Profesorado
Carmen Sarceda Gorgoso
667586499
carmen.sarceda [at] usc.es
Facultade de Formación do Profesorado
Datas
Duración: 24/09/2022 - 30/06/2023
Preinscrición: 20/06/2022 - 03/07/2022
Matrícula: 04/07/2022 - 17/07/2022
Número alumnos/as mínimo: 70
Número alumnos/as máximo: 70
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Requisitos de acceso
Profesionais que posúan titulacións declaradas equivalentes a efectos de docencia e non podan acceder aos estudos de Máster regulados pola Orden ECI/3858/2007. As titulacións son as recollidas no Real Decreto 276/2007. de 23 de febreiro. polo que se aproba o Regulamento de ingreso. accesos e adquisición de novas especialidades nos corpos docentes á que se refire a Lei Orgánica 2/2006. de 3 de maio. de Educación (https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2007-4372). Terían tamén acceso os profesionais con titulacións declaradas equivalentes segundo a equiparación entre títulos LOXSE e LOE e que se poden atopar en http://www.edu.xunta.es/fp/webfm_send/6596. No prazo de preinscripción e matrícula estabrecido só podrá inscribirse e matricularse o alumnado que posúa o requisito de acreditar o B1. De non cubrirse as prazas ofertadas abrirase un novo prazo no mes de setembro.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
1) Posuir acreditación B1 nunha lingua estranxeira 2) Ter quedado en lista de agarda na edición 2021-2022 3) Orde de preinscripción
Calendario de pagamento fraccionado
Prazo | Importe | Data |
---|---|---|
1 | 1.000,00€ | 04/07/2022 - 17/07/2022 |
2 | 600,00€ | 09/01/2023 - 19/01/2023 |
Obxectivos
Obxectivo xeral:1.Ofrecer, a aquelas persoas que pola súa titulación non poidan acceder ao Máster de Profesorado en Educación Secundaria, Formación Profesional e Ensinanzas de linguas, a formación didáctica e pedagóxica necesaria para o desenvolvemento da función docente.
Obxectivos específicos:
1.Aproximarse á evolución histórica do sistema educativo en España e á normativa básica que o regula.
2.Valorar a necesidade, como profesional do ensino, de desenvolver competencias profesionais e tranversais vinculadas ao rol docente.
3. Profundizar nos procesos que promoven a aprendizaxe e nos factores que influen no desenvolvemento da personalidade.
4. Coñecer e valorar a repercusión dos procesos e contextos educativos no desenvolvemento dos procesos de ensino-aprendizaxe.
5. Identificar os criterios que promoven un ensino de calidade nos centros de Formación Profesional.
6. Aproximarse ao trinomio sociedade/familia/educación
7.Coñecer os elementos constituíntes da orientación profesional e iniciarse na planificación de accións concretas.
8. Ser consciente da importancia da acción titorial como elemento de mellora individual e colectiva do alumnado.
9. Profundizar nas características das ensinanzas de Formación Profesional Básica e desenvolver estratexias dirixidas á unha mellor atención ao seu alumnado.
10.Coñecer os elementos canónicos dunha proposta de formación no ámbito da formación profesional, tanto a nivel formal como de contido.
11.Ser capaz de diseñar propostas didácticas no ámbito da especialidade.
12.Aproximarse a tecnoloxías e recursos dixitais de apoio á labor docente.
13.Valorar os procesos de innovación e investigación como elementos inherentes ao desenvolvemento profesional docente.
14. Ser capaz de aplicar as competencias docentes en contextos reais de ensino-aprendizaxe.
15. Ser capaz de reflectir os coñecementos e competencias pedagóxicas e didácticas nunha proposta de acción no ámbito da especialidade.
Competencias
O Curso de Especialización será semipresencial e seguirase a través dunha metodoloxía e-learning, e de obradoiros presenciais que permitan a profundización e aplicación práctica dos contidos traballados. Para elo contarase cun manual elaborado específicamente para este curso.Nas clases online darase todo o material teórico-práctico que o alumno debe traballar autonomamente coa orientación docente necesaria. Isto realizarase mediante videoconferencias gravadas e sesións en directo nas que o alumnado poderá participar e interaccionar co docente.
Avaliación
Avaliación continua: realizarase atendendo aos traballos e probas de avaliación propostas para cada módulo.
Avaliación final: realizarase tomando como referencia os resultados da avaliación continua xunto coa calificación acadada no Prácticum e no Traballo Final de Estudos
Metodoloxía
As titorías faranse on-line a través da plataforma. Ademáis habilitarase un foro específico dirixido á resolución de dúbidas comúns e outras cuestións de interese para o axeitado desenvolvemento do Curso.
Titorías e clases on line: de luns a venres en horario de tarde/noite. 12 sesións presenciais en sábado de 9,30 a 14,30 ao longo do curso na Facultade de Formación do Profesorado (Lugo)
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Evolución Histórica do Sistema Educativo en España e Aproximación a Normativa Básica qué o Regula. | 2.0 |
2 | As Competencias Profesionais e Transversais do Rol Docente. | 2.0 |
3 | Aprendizaxe e Desenvolvemento da Personalidade. | 2.0 |
4 | Procesos e Contextos Educativos. | 3.0 |
5 | A Calidade nos Centros de Formación Profesional. | 3.0 |
6 | Sociedade, Familia e Educación. | 4.0 |
7 | Orientación Profesional. | 2.0 |
8 | A Acción Titorial. | 2.0 |
9 | As Ensinanzas de Formación Profesional: da Fp Básica aos Ciclos Superiores. | 3.0 |
10 | Aprendizaxe e Ensinanza. | 8.0 |
11 | Recursos Dixitais de Apoio o Labor Docente. | 4.0 |
12 | Innovación Docente e Iniciación a Investigación Educativa. | 3.0 |
13 | Prácticum I na Especialización. | 6.0 |
14 | Prácticum II na Especialización. | 8.0 |
15 | Traballo Final de Estudos. | 8.0 |