- Código
- FD0140
- Tipo
- Curso de Formación Específica - MICROCREDENCIAL
- Modalidade
- Non Presencial
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 10.0
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 446,67€
- Centro
- Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
- Dirección
-
Miguel Angel Otero Simon
Maria Emilia Vazquez Rozas - Contacto
miguel.otero [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
MIGUEL ANGEL OTERO SIMÓN
647344422
miguel.otero [at] usc.es
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Datas
Duración: 02/11/2022 - 22/12/2022
Preinscrición: 21/10/2022 - 23/10/2022
Matrícula: 24/10/2022 - 25/10/2022
Número alumnos/as mínimo: 30
Número alumnos/as máximo: 40
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Requisitos de acceso
Ser bolseiro de promoción exterior do IGAPE
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Os seleccionados polo IGAPE
Obxectivos
Actualizar e ampliar os coñecementos en materia de internacionalización e comercialización internacional dos bolseiros do IGAPECompetencias
O curso levarase a cabo de xeito dixital empregando as ferramentas: aulas virtuais e dixitais. Para fomentar a interacción entre os alumnos e os docentes do curso e facilitar a asistencia ao mesmo, as sesións impartirase de xeito síncrona (presencialidade dixital).Avaliación
Asistencia ao 70% das sesións
17:00-20:00
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Internacionalización da Empresa e Análise de Mercados Exteriores. | 2.5 |
2 | Estratexias de Márketing Internacional. | 2.5 |
3 | Ferramentas de Apoio a Internacionalización. | 2.5 |
4 | Xestión de Operacións Internacionais. | 2.5 |