Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Matemática Aplicada, Matemáticas
Áreas: Matemática Aplicada, Xeometría e Topoloxía
Centro Facultade de Medicina e Odontoloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Introducir ao alumno no manexo de ferramentas bioinformáticas, en particular algunhas das que se usarán nas diferentes materias do master.
1. Bases de datos bioinformáticos e as ferramentas de procura.
Bases de datos genómicas. Aliñamento de dúas secuencias. Procura rápida de similaridad.
Software: FASTA, BLAST
2. Aliñamento de secuencias e filogenia.
Aliñamento múltiple de secuencias. Filogenia a partir dunha matriz de distancias.
Software: CLUSTAL
3. Análise de genomas
4. Bases de datos GO e KEGG.
Deonier, R. C., Tavaré, S. & Waterman, M. S., Computational Genome Analysis, An introducction, Springer, 2005, USA
Salemi, M. & Vandamme A. (Ed.) The Phylogenetic Handbook, Cambridge University Press, 2003, UK.
Stekel, Dov, Microarray Bioinformatics, Cambridge University Press, 2003, UK.
En particular, o alumno ao finalizar o curso saberá:
1. Utilizar BLAST para procura de secuencias en bases de datos, aliñalas con CLUSTAL e (no seu caso) facer unha análise filogenético das mesmas.
2. Utilizar as bases de datos GO e KEGG para facer anotación funcional.
A docencia expositiva e interactiva será presencial e complementarase co curso virtual da materia.
As titorías serán presenciais.
Un aprobado final realizada por medios telemáticos.
Advertencia. Para os casos de realización fraudulenta dos test ou probas (plaxios ou uso indebido das tecnoloxías) será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
tres horas semanais
Plan de continxencia para a adaptación ao documento Bases para o desenvolvemento dunha docencia presencial segura no curso 2021-2022, aprobado polo Consello de Goberno da USC en sesión ordinaria celebrada o día 30 de abril de 2021.
Adaptación da metodoloxía da ensinanza aos Escenarios 2 e 3:
----------------------------------------------------------------------
ESCENARIO 2 (distanciamento):
Docencia parcialmente virtual, nos termos necesarios. Con esta finalidade, empregarase a aula virtual do curso con materiais bibliográficos e didácticos e/ou clases virtuais síncronas a través de Teams ou outras ferramentas telemáticas.
As titorías atenderanse por correo electrónico ou mediante MS Teams.
ESCENARIO 3 (peche das instalacións):
Docencia en remoto mediante o curso virtual da materia e o MS Teams.
Con esta finalidade, empregarase a aula virtual do curso con materiais bibliográficos e didácticos e/ou clases virtuais a través de Teams ou outras ferramentas telemáticas.
Titorías por correo electrónico ou MS Teams.
Adaptación do sistema de avaliación aos Escenarios 2 e 3
A proba final realizaranse por medios telemáticos en todos os escenarios
Jose Antonio Alvarez Dios
Coordinador/a- Departamento
- Matemática Aplicada
- Área
- Matemática Aplicada
- Teléfono
- 881813353
- Correo electrónico
- joseantonio.alvarez.dios [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Antonio M. Gómez Tato
- Departamento
- Matemáticas
- Área
- Xeometría e Topoloxía
- Teléfono
- 881813151
- Correo electrónico
- antonio.gomez.tato [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Martes | |||
---|---|---|---|
08:30-09:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Medicina-Aula 9 |
Xoves | |||
09:30-10:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Medicina-Aula 9 |