Plan de Negocio - Centro de Divertimento Informático - CENTRO LAN “BUNNY BOY”
Autoría
R.C.L.D.A.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
R.C.L.D.A.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Data da defensa
20.02.2025 16:00
20.02.2025 16:00
Resumo
O plan de negocio consiste nun proxecto denominado Centro de Divertimento Informático-LAN Center “Bunny Boy”, dedicado ao servizo de entretemento de videoxogos en liña mediante ordenador, no que presentará unha contorna de temática deportiva ao estilo E-sports (. deportes virtuais) nacionais e internacionais. Os segmentos aos que se pretenden prestar estes servizos (comodo e calidade) de entretemento de videoxogos en liña están dirixidos a todo tipo de persoas, especialmente a persoas de entre 7 e 45 anos que dispoñan de medios suficientes para realizar estes gastos de lecer ou investimento un xogador. O noso plan de empresa denominado centro de entretemento informático “Bunny Boy” contará cun investimento de 80.231,00 euros que se financiará cun 51,1% de recursos externos, é dicir, 40.997,00 euros para un crédito bancario e o resto do investimento será de recursos propios. , é dicir, capital. Cun período de recuperación de 5 anos.
O plan de negocio consiste nun proxecto denominado Centro de Divertimento Informático-LAN Center “Bunny Boy”, dedicado ao servizo de entretemento de videoxogos en liña mediante ordenador, no que presentará unha contorna de temática deportiva ao estilo E-sports (. deportes virtuais) nacionais e internacionais. Os segmentos aos que se pretenden prestar estes servizos (comodo e calidade) de entretemento de videoxogos en liña están dirixidos a todo tipo de persoas, especialmente a persoas de entre 7 e 45 anos que dispoñan de medios suficientes para realizar estes gastos de lecer ou investimento un xogador. O noso plan de empresa denominado centro de entretemento informático “Bunny Boy” contará cun investimento de 80.231,00 euros que se financiará cun 51,1% de recursos externos, é dicir, 40.997,00 euros para un crédito bancario e o resto do investimento será de recursos propios. , é dicir, capital. Cun período de recuperación de 5 anos.
Dirección
BECERRA DIAZ, ALEJO (Titoría)
BECERRA DIAZ, ALEJO (Titoría)
Tribunal
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Presidente/a)
TURIENZO RIVEIRO, JAVIER (Secretario/a)
PEREZ PICO, ADA MARIA (Vogal)
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Presidente/a)
TURIENZO RIVEIRO, JAVIER (Secretario/a)
PEREZ PICO, ADA MARIA (Vogal)
Análise baseada na estratexia do Océano Azul: o caso do Cirque du Soleil na industria do circo
Autoría
Y.P.Q.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Y.P.Q.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Data da defensa
16.07.2025 16:30
16.07.2025 16:30
Resumo
O traballo mostra como, mediante a Estratexia do Océano Azul, unha empresa pode deixar atrás a competencia tradicional e crear un espazo de mercado inexplorado. A través do caso do CirqueduSoleil explícase como esta compañía canadense substituíu os elementos clásicos do circo (animais, espectáculos itinerantes e prezos baixos) por unha experiencia híbrida de teatro, música e acrobacias, pensada para un público adulto e culturalmente esixente. Para entender o seu éxito, compáranse ambos modelos de negocio usando ferramentas como o Lenzo Estratéxico, a Matriz ERRC (Eliminar, Reducir, Elevar, Crear), as Seis Camiños da Estratexia BOS e a análise dos Tres Niveis de Non Clientes. Estas metodoloxías amosan como se redefiniron os factores competitivos para atraer clientes de alto poder adquisitivo. Ademais, o estudo destaca que aplicar o Océano Azul esixe liderado transformacional, aliñamento interno e disposición a asumir riscos estratéxicos. Finalmente, conclúe que esta estratexia, aínda que non universal, ofrece unha vía creativa, rendible e sostible para cambiar as regras do xogo e conectar emocionalmente cos clientes.
O traballo mostra como, mediante a Estratexia do Océano Azul, unha empresa pode deixar atrás a competencia tradicional e crear un espazo de mercado inexplorado. A través do caso do CirqueduSoleil explícase como esta compañía canadense substituíu os elementos clásicos do circo (animais, espectáculos itinerantes e prezos baixos) por unha experiencia híbrida de teatro, música e acrobacias, pensada para un público adulto e culturalmente esixente. Para entender o seu éxito, compáranse ambos modelos de negocio usando ferramentas como o Lenzo Estratéxico, a Matriz ERRC (Eliminar, Reducir, Elevar, Crear), as Seis Camiños da Estratexia BOS e a análise dos Tres Niveis de Non Clientes. Estas metodoloxías amosan como se redefiniron os factores competitivos para atraer clientes de alto poder adquisitivo. Ademais, o estudo destaca que aplicar o Océano Azul esixe liderado transformacional, aliñamento interno e disposición a asumir riscos estratéxicos. Finalmente, conclúe que esta estratexia, aínda que non universal, ofrece unha vía creativa, rendible e sostible para cambiar as regras do xogo e conectar emocionalmente cos clientes.
Dirección
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Titoría)
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Titoría)
Tribunal
LOSADA PEREZ, FERNANDO (Presidente/a)
BECERRA DIAZ, ALEJO (Secretario/a)
MIRAMONTES VIÑA, VANESSA (Vogal)
LOSADA PEREZ, FERNANDO (Presidente/a)
BECERRA DIAZ, ALEJO (Secretario/a)
MIRAMONTES VIÑA, VANESSA (Vogal)
O poder do recordo: marketing de nostalxia enfocado na xeración millennial.
Autoría
M.R.L.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
M.R.L.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Data da defensa
16.07.2025 17:00
16.07.2025 17:00
Resumo
Este Traballo de Fin de Máster explora o uso do marketing de nostalxia como estratexia emocional orientada especificamente á xeración millennial. A partir dun marco teórico que analiza os fundamentos da nostalxia e a súa aplicación no ámbito do márketing, examínase como as marcas recorren ao recordo como ferramenta de conexión e fidelización. A investigación expón que a nostalxia non só serve para evocar o pasado, senón que se converte nunha poderosa ferramenta para influír nas decisións de consumo actuais. Para comprobar esta hipótese, analízanse sete casos de estudo correspondentes a sectores diversos como o entretemento, a alimentación e a automoción: Nintendo, Pokémon GO, Nestlé Jungly, Stranger Things, Lilo e Stitch, Frigo e Renault 5. En todos eles obsérvase un uso intencionado de elementos visuais, simbólicos e narrativos que remiten á infancia ou adolescencia dos millennials. As marcas apóianse en códigos compartidos por esta xeración para xerar vínculos emocionais, activar recordos positivos e construír experiencias significativas que van máis aló do simple consumo dun produto. Os resultados mostran que a nostalxia é eficaz cando se combina con innovación, autenticidade e participación activa da comunidade. A recreación de deseños, a edición limitada de produtos e a creación de experiencias inmersivas son algúns dos recursos máis utilizados. Así mesmo, confírmase que o márketing nostálxico pode influír na percepción do prezo, aumentar a fidelidade á marca e xerar un sentimento de pertenza.
Este Traballo de Fin de Máster explora o uso do marketing de nostalxia como estratexia emocional orientada especificamente á xeración millennial. A partir dun marco teórico que analiza os fundamentos da nostalxia e a súa aplicación no ámbito do márketing, examínase como as marcas recorren ao recordo como ferramenta de conexión e fidelización. A investigación expón que a nostalxia non só serve para evocar o pasado, senón que se converte nunha poderosa ferramenta para influír nas decisións de consumo actuais. Para comprobar esta hipótese, analízanse sete casos de estudo correspondentes a sectores diversos como o entretemento, a alimentación e a automoción: Nintendo, Pokémon GO, Nestlé Jungly, Stranger Things, Lilo e Stitch, Frigo e Renault 5. En todos eles obsérvase un uso intencionado de elementos visuais, simbólicos e narrativos que remiten á infancia ou adolescencia dos millennials. As marcas apóianse en códigos compartidos por esta xeración para xerar vínculos emocionais, activar recordos positivos e construír experiencias significativas que van máis aló do simple consumo dun produto. Os resultados mostran que a nostalxia é eficaz cando se combina con innovación, autenticidade e participación activa da comunidade. A recreación de deseños, a edición limitada de produtos e a creación de experiencias inmersivas son algúns dos recursos máis utilizados. Así mesmo, confírmase que o márketing nostálxico pode influír na percepción do prezo, aumentar a fidelidade á marca e xerar un sentimento de pertenza.
Dirección
CASTRO GONZALEZ, SANDRA (Titoría)
CASTRO GONZALEZ, SANDRA (Titoría)
Tribunal
LOSADA PEREZ, FERNANDO (Presidente/a)
BECERRA DIAZ, ALEJO (Secretario/a)
MIRAMONTES VIÑA, VANESSA (Vogal)
LOSADA PEREZ, FERNANDO (Presidente/a)
BECERRA DIAZ, ALEJO (Secretario/a)
MIRAMONTES VIÑA, VANESSA (Vogal)
Análise Económico-Financeira de Distribucións Froiz SA
Autoría
J.J.R.G.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
J.J.R.G.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Data da defensa
20.02.2025 16:30
20.02.2025 16:30
Resumo
Este estudo realiza unha análise exhaustiva do desempeño económico-financeiro de Distribucións Froiz S.A., unha empresa destacada no sector da distribución alimentaria en España. A investigación abrangue aspectos clave como a súa estratexia corporativa, o entorno competitivo e a súa evolución organizativa, dende a súa fundación ata a súa posición actual no mercado. O diagnóstico financeiro inclúe unha revisión detallada dos seus estados contables (balance xeral, conta de resultados e fluxos de efectivo), identificando tendencias na estrutura de activos, pasivos e resultados. Ademais, realízase unha análise comparativa fronte a empresas do sector mediante un grupo de referencia, xunto cun estudo de ratios financeiros (liquidez, xestión operativa, solvencia e rendabilidade), revelando tanto puntos fortes como áreas de mellora na súa xestión económica. O modelo DuPont descompón a rendabilidade financeira nos seus compoñentes básicos (márxenes, rotación de activos e apalancamento), o que permite identificar os factores que impulsan a rentabilidade do patrimonio. Paralelamente, a puntuación Z de Altman emprégase para avaliar o risco de quebra, reflectindo unha mellora progresiva na estabilidade financeira da empresa. As conclusións destacan que Froiz mantén unha estrutura financeira sólida, grazas a unha xestión eficiente da liquidez e do capital. Con todo, sinalan oportunidades para reducir a dependencia da financiación externa e mellorar algúns indicadores de rendabilidade en comparación coa media do sector. Este estudo realizouse cun total de 14.549 palabras.
Este estudo realiza unha análise exhaustiva do desempeño económico-financeiro de Distribucións Froiz S.A., unha empresa destacada no sector da distribución alimentaria en España. A investigación abrangue aspectos clave como a súa estratexia corporativa, o entorno competitivo e a súa evolución organizativa, dende a súa fundación ata a súa posición actual no mercado. O diagnóstico financeiro inclúe unha revisión detallada dos seus estados contables (balance xeral, conta de resultados e fluxos de efectivo), identificando tendencias na estrutura de activos, pasivos e resultados. Ademais, realízase unha análise comparativa fronte a empresas do sector mediante un grupo de referencia, xunto cun estudo de ratios financeiros (liquidez, xestión operativa, solvencia e rendabilidade), revelando tanto puntos fortes como áreas de mellora na súa xestión económica. O modelo DuPont descompón a rendabilidade financeira nos seus compoñentes básicos (márxenes, rotación de activos e apalancamento), o que permite identificar os factores que impulsan a rentabilidade do patrimonio. Paralelamente, a puntuación Z de Altman emprégase para avaliar o risco de quebra, reflectindo unha mellora progresiva na estabilidade financeira da empresa. As conclusións destacan que Froiz mantén unha estrutura financeira sólida, grazas a unha xestión eficiente da liquidez e do capital. Con todo, sinalan oportunidades para reducir a dependencia da financiación externa e mellorar algúns indicadores de rendabilidade en comparación coa media do sector. Este estudo realizouse cun total de 14.549 palabras.
Dirección
PORTELA MASEDA, MARTA (Titoría)
PORTELA MASEDA, MARTA (Titoría)
Tribunal
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Presidente/a)
TURIENZO RIVEIRO, JAVIER (Secretario/a)
PEREZ PICO, ADA MARIA (Vogal)
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Presidente/a)
TURIENZO RIVEIRO, JAVIER (Secretario/a)
PEREZ PICO, ADA MARIA (Vogal)
Cultura e publicidade. Un análise comparativo entre España e Marrocos.
Autoría
Y.T.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Y.T.
Máster Universitario en Dirección de Empresas (2ªed) [L]
Data da defensa
20.02.2025 17:00
20.02.2025 17:00
Resumo
A influencia da cultura na publicidade resulta clave á hora de axudar a entender de que maneira as mensaxes publicitarias son conformadas polos distintos costumes e valores de cada cultura. Na medida en que o planeta se converteu nunha aldea global, é moi importante que as marcas sexan cada vez máis conscientes das particularidades culturais dos mercados onde se asentan, co fin de poder establecer unha conexión auténtica cos seus consumidores finais. A publicidade non só ten a finalidade de dar información, persuadir ou modificar a opinión do consumidor, senón que tamén é un elemento clave na creación e difusión da identidade cultural dun país, cuxa importancia pode modificar a percepción que se ten dun Estado, tanto de forma interna como externa. Como estudante marroquí que vive en España, sorprendeume o feito de que as estratexias publicitarias sexan diferentes entre países, o que me levou a analizar de que maneira as diferenzas culturais entre España e Marrocos inflúen na publicidade, especialmente nalgúns sectores como os produtos de consumo habitual, as bebidas e as telecomunicacións. O obxectivo deste traballo é analizar as diferenzas entre España e Marrocos, centrándose en como cada un deles comunica os seus principios e valores a través da publicidade e como as marcas adaptan as súas estratexias publicitarias para conectar cos seus públicos obxectivos. Neste sentido, baseareime no modelo de Hofstede, comprendendo as dimensións culturais relevantes: distancia ao poder, individualismo vs. colectivismo, e calquera outra dimensión que poida afectar á maneira de transmitir as mensaxes das marcas. Ao mesmo tempo, tamén se levará a cabo unha análise comparativa da publicidade de varias marcas pertencentes ás industrias antes mencionadas. O obxectivo é poder analizar, de forma práctica, como adaptan as súas mensaxes publicitarias ás particularidades culturais de España e Marrocos. A conclusión xeral deste estudo é que existen diferenzas culturais entre España e Marrocos que tamén inciden nas estratexias publicitarias, dado que as marcas que operan en Marrocos deben adaptar as súas mensaxes publicitarias para comunicar os valores e os costumes locais. Isto pon de manifesto a necesidade de considerar as particularidades culturais de cada contexto ao desenvolver campañas publicitarias, en particular en sectores como o dos produtos de consumo habitual, o das bebidas e o das telecomunicacións.
A influencia da cultura na publicidade resulta clave á hora de axudar a entender de que maneira as mensaxes publicitarias son conformadas polos distintos costumes e valores de cada cultura. Na medida en que o planeta se converteu nunha aldea global, é moi importante que as marcas sexan cada vez máis conscientes das particularidades culturais dos mercados onde se asentan, co fin de poder establecer unha conexión auténtica cos seus consumidores finais. A publicidade non só ten a finalidade de dar información, persuadir ou modificar a opinión do consumidor, senón que tamén é un elemento clave na creación e difusión da identidade cultural dun país, cuxa importancia pode modificar a percepción que se ten dun Estado, tanto de forma interna como externa. Como estudante marroquí que vive en España, sorprendeume o feito de que as estratexias publicitarias sexan diferentes entre países, o que me levou a analizar de que maneira as diferenzas culturais entre España e Marrocos inflúen na publicidade, especialmente nalgúns sectores como os produtos de consumo habitual, as bebidas e as telecomunicacións. O obxectivo deste traballo é analizar as diferenzas entre España e Marrocos, centrándose en como cada un deles comunica os seus principios e valores a través da publicidade e como as marcas adaptan as súas estratexias publicitarias para conectar cos seus públicos obxectivos. Neste sentido, baseareime no modelo de Hofstede, comprendendo as dimensións culturais relevantes: distancia ao poder, individualismo vs. colectivismo, e calquera outra dimensión que poida afectar á maneira de transmitir as mensaxes das marcas. Ao mesmo tempo, tamén se levará a cabo unha análise comparativa da publicidade de varias marcas pertencentes ás industrias antes mencionadas. O obxectivo é poder analizar, de forma práctica, como adaptan as súas mensaxes publicitarias ás particularidades culturais de España e Marrocos. A conclusión xeral deste estudo é que existen diferenzas culturais entre España e Marrocos que tamén inciden nas estratexias publicitarias, dado que as marcas que operan en Marrocos deben adaptar as súas mensaxes publicitarias para comunicar os valores e os costumes locais. Isto pon de manifesto a necesidade de considerar as particularidades culturais de cada contexto ao desenvolver campañas publicitarias, en particular en sectores como o dos produtos de consumo habitual, o das bebidas e o das telecomunicacións.
Dirección
BANDE VILELA, MARIA BELEN (Titoría)
BANDE VILELA, MARIA BELEN (Titoría)
Tribunal
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Presidente/a)
TURIENZO RIVEIRO, JAVIER (Secretario/a)
PEREZ PICO, ADA MARIA (Vogal)
LOPEZ LOPEZ, VICENTE ANGEL (Presidente/a)
TURIENZO RIVEIRO, JAVIER (Secretario/a)
PEREZ PICO, ADA MARIA (Vogal)