Dada a interdisciplinariedad do Programa, que se reflicte na variada oferta de liñas de investigación, poderá admitirse, sen cursar complementos de formación, alumnado que, estando en posesión da titulación de acceso, teña cursado estudos superiores en calquera disciplina, se ben daráselle prioridade ás seguintes: Historia, Historia da Arte, Xeografía (licenciatura), Xeografía e Ordenación do Territorio (Grao), Arqueoloxía, Belas Artes, Conservación e Restauración, Xeoloxía, Química, Bioloxía, Farmacia, Física, Enxeñarías, Arquitectura, Economía, Filosofía, Dereito, Antropoloxía e Pedagoxía.
Programa de Doutoramento en Protección do Patrimonio Cultural
- Avenida das Ciencias, 6, 15782Santiago de Compostela
Trátase dun Programa de Doutoramento interuniversitario das universidades de Vigo, a Coruña e Santiago de Compostela co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Duración:
3 anos académicos
Código RUCT: 5601319
Número prazas: 5
Coordinador-a do título:
Beatriz Loreto Prieto Lamas
beatriz.prieto [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego, Inglés
Universidade coordinadora:
Universidade de Vigo
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade de Vigo
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
13/06/2017
Data de publicación no BOE:
24/10/2017
Data da última acreditación:
08/05/2017
Códigos ISCED:
(225) Historia y arqueología
(581) Arquitectura y urbanismo
(0222) Historia y arqueología
(0521) Ciencias del medio ambiente
Trátase dun Programa de Doutoramento interuniversitario das universidades de Vigo e Santiago de Compostela co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Este Programa tamén pretende dar resposta á actual demanda en Galicia de formación de carácter investigador por parte dos colectivos implicados na protección do patrimonio cultural, agrupando todas as disciplinas que participan ou contribúen a ela.
É polo tanto un programa eminentemente multidisciplinar xa que as disciplinas que se ocupan das investigacións sobre o patrimonio son variadas, entre outras: historia da arte, xeoloxía, bioloxía, física, así como diversas tecnoloxías. O profesorado implicado neste Programa, por parte da USC, pertence fundamentalmente ás facultades de Xeografía e Historia, Bioloxía e Farmacia.
O Programa Interuniversitario de Doutoramento en Protección do Patrimonio Cultural entre a Universidade de Vigo e a Universidade de Santiago de Compostela foi verificado polo Consejo de Universidades, Secretaría General de Universidades (Ministerio de Educación, Cultura y Deporte) en xuño de 2017 e contou co visto bo da Xunta de Galicia para ser implantado no curso académico 2017-2018.
Este programa pretende dar resposta á actual demanda en Galicia de formación de carácter investigador por parte dos colectivos implicados na protección do patrimonio cultural, agrupando todas as disciplinas que participan ou contribúen a ela.
É polo tanto un programa eminentemente multidisciplinar xa que as disciplinas que se ocupan das investigacións sobre o patrimonio son variadas, entre outras: historia, xeografía, historia da arte, arqueoloxía, química, física, xeoloxía, bioloxía, arquitectura, conservación e restauración, así como diversas tecnoloxías. O profesorado implicado neste Programa, por parte da USC, pertence fundamentalmente ás facultades de Xeografía e Historia, Bioloxía e Farmacia.
Duración:
3 anos académicos
Código RUCT: 5601319
Número prazas: 5
Coordinador-a do título:
Beatriz Loreto Prieto Lamas
beatriz.prieto [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego, Inglés
Universidade coordinadora:
Universidade de Vigo
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade de Vigo
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
13/06/2017
Data de publicación no BOE:
24/10/2017
Data da última acreditación:
08/05/2017
Códigos ISCED:
(225) Historia y arqueología
(581) Arquitectura y urbanismo
(0222) Historia y arqueología
(0521) Ciencias del medio ambiente
Trátase dun Programa de Doutoramento interuniversitario das universidades de Vigo e Santiago de Compostela co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Este Programa tamén pretende dar resposta á actual demanda en Galicia de formación de carácter investigador por parte dos colectivos implicados na protección do patrimonio cultural, agrupando todas as disciplinas que participan ou contribúen a ela.
É polo tanto un programa eminentemente multidisciplinar xa que as disciplinas que se ocupan das investigacións sobre o patrimonio son variadas, entre outras: historia da arte, xeoloxía, bioloxía, física, así como diversas tecnoloxías. O profesorado implicado neste Programa, por parte da USC, pertence fundamentalmente ás facultades de Xeografía e Historia, Bioloxía e Farmacia.
O Programa Interuniversitario de Doutoramento en Protección do Patrimonio Cultural entre a Universidade de Vigo e a Universidade de Santiago de Compostela foi verificado polo Consejo de Universidades, Secretaría General de Universidades (Ministerio de Educación, Cultura y Deporte) en xuño de 2017 e contou co visto bo da Xunta de Galicia para ser implantado no curso académico 2017-2018.
Este programa pretende dar resposta á actual demanda en Galicia de formación de carácter investigador por parte dos colectivos implicados na protección do patrimonio cultural, agrupando todas as disciplinas que participan ou contribúen a ela.
É polo tanto un programa eminentemente multidisciplinar xa que as disciplinas que se ocupan das investigacións sobre o patrimonio son variadas, entre outras: historia, xeografía, historia da arte, arqueoloxía, química, física, xeoloxía, bioloxía, arquitectura, conservación e restauración, así como diversas tecnoloxías. O profesorado implicado neste Programa, por parte da USC, pertence fundamentalmente ás facultades de Xeografía e Historia, Bioloxía e Farmacia.
Acceso
1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.
2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:
a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.
b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.
c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.
d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.
f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.
3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.
4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.
5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.
6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.
• Curriculum (a valoración dos expedientes terá en conta os valores medios da titulación de acceso de Grao e de Máster): mínimo 80%
• Avais, entrevistas personais e outros méritos: máximo 20%.
O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:
• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.
• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.
• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.
• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.
A extinción producirá os seguintes efectos:
• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.
• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.
• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.
A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.
Iniciación á investigación
- E5111A01
Busca, selección e xestión de bases de información científica
- E5111A02
Ferramentas e claves para a comunicación e difusión de traballos de investigación
- E5111A03
Defensa do plan de investigación
- E5111A04
Presentación de comunicacións en congresos científicos internacionais
- E5111A05
Realización de estancias de investigación
- E5111A06
Obtención, análise e tratamento de datos científicos
- E5111A07
Valor do ben cultural e lexislación patrimonial
- E5111A08
Tecnoloxías e formas de alteración do ben cultural
- E5111A09
Introdución á filosofía da ciencia
- E5111A10
Conservación e restauración de obras de arte
- E5111A11
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Profesores | Área |
---|---|
Beatriz Loreto Prieto Lamas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
M. Graciela Paz Bermudez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Patricia Sanmartin Sanchez |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Mª Eugenia López De Silanes Vázquez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Beatriz Loreto Prieto Lamas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
M. Graciela Paz Bermudez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Patricia Sanmartin Sanchez |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Mª Eugenia López De Silanes Vázquez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Olalla Lopez Costas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Profesores | Área |
---|---|
Teresa Rivas Brea |
Escola de Doutoramento Internacional |
María Jesús Mosquera Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Fernando Carrera Ramírez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Julia Armesto González |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
María Mercedes Solla Carracelas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
María Mercedes Solla Carracelas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Belén Riveiro Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Pedro Arias Sánchez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Belén Riveiro Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Belén María Castro Fernández |
Didáctica das Ciencias Sociais |
Roberto Vázquez Rozas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Marina Susana Cendán Caaveiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Mª Victoria Carballo-Calero Ramos |
Escola de Doutoramento Internacional |
Yolanda Barriocanal López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Fermín Emiliano Perez Losada |
Escola de Doutoramento Internacional |
Roberto Vázquez Rozas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Beatriz Comendador Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Olalla Lopez Costas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Ladislao Castro Perez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Yolanda Barriocanal López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Adolfo Fernández Fernández |
Escola de Doutoramento Internacional |
Juan Luis Montero Fenollós |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Juan Manuel Monterroso Montero |
Historia da Arte |
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Fermín Emiliano Perez Losada |
Escola de Doutoramento Internacional |
Beatriz Comendador Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Olalla Lopez Costas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Adolfo Fernández Fernández |
Escola de Doutoramento Internacional |
Juan Luis Montero Fenollós |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Beatriz Comendador Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Fátima Braña Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Ladislao Castro Perez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Elena Pilar De Uña Álvarez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Rosa Maria Ricoy Casas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Silvia González Soutelo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Antonio Presedo Garazo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Seijas Montero |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Beatriz Vaquero Diaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Francisco Javier Pérez Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
María López Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Susana María Reboreda Morillo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Antonio Presedo Garazo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Seijas Montero |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Beatriz Vaquero Diaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Francisco Javier Pérez Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
María López Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Susana María Reboreda Morillo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Antonio Presedo Garazo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Seijas Montero |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Beatriz Vaquero Diaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Francisco Javier Pérez Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
María López Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Susana María Reboreda Morillo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Trátase dun Programa de Doutoramento co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Trátase dun Programa de Doutoramento interuniversitario das universidades de Vigo e Santiago de Compostela co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Este Programa tamén pretende dar resposta á actual demanda en Galicia de formación de carácter investigador por parte dos colectivos implicados na protección do patrimonio cultural, agrupando todas as disciplinas que participan ou contribúen a ela.
É polo tanto un programa eminentemente multidisciplinar xa que as disciplinas que se ocupan das investigacións sobre o patrimonio son variadas, entre outras: historia da arte, xeoloxía, bioloxía, física, así como diversas tecnoloxías. O profesorado implicado neste Programa, por parte da USC, pertence fundamentalmente ás facultades de Xeografía e Historia, Bioloxía e Farmacia.
O Programa Interuniversitario de Doutoramento en Protección do Patrimonio Cultural entre a Universidade de Vigo e a Universidade de Santiago de Compostela foi verificado polo Consejo de Universidades, Secretaría General de Universidades (Ministerio de Educación, Cultura y Deporte) en xuño de 2017 e contou co visto bo da Xunta de Galicia para ser implantado no curso académico 2017-2018.
• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento
- Adquirir a capacidade de abordar, desde un punto de vista científico, novos retos de investigación na protección do Patrimonio Cultural
- Adquisición de coñecemento científico rigoroso e profundo sobre algún aspecto relacionado coa protección do Patrimonio Cultural
- Adquirir a habilidade de aplicar o método científico no estudo, conservación e xestión do Patrimonio cultural
- Capacidade para crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no ámbito da investigación sobre Patrimonio Cultural
- Capacidade de traballo en equipos de forma coordinada e complementaria
- Adquirir capacidade autocrítica e saber avaliar o rigor e orixinalidade dos resultados da investigación
- Capacidade para a redacción e exposición de textos científicos
- Adquirir a capacidade de integrarse en grupos multidisciplinares de investigación no campo da protección do Patrimonio cultural
• Adquirir a capacidade de abordar, desde un punto de vista científico, novos retos de investigación na protección do Patrimonio Cultural
• Adquisición de coñecemento científico rigoroso e profundo sobre algún aspecto relacionado coa protección do Patrimonio Cultural
• Adquirir a habilidade de aplicar o método científico no estudo, conservación e xestión do Patrimonio cultural
• Capacidade para crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no ámbito da investigación sobre Patrimonio Cultural
• Capacidade de traballo en equipos de forma coordinada e complementaria
• Adquirir capacidade autocrítica e saber avaliar o rigor e orixinalidade dos resultados da investigación
• Capacidade para a redacción e exposición de textos científicos
• Adquirir a capacidade de integrarse en grupos multidisciplinares de investigación no campo da protección do Patrimonio cultural
Os recursos cos que conta o conxunto de profesorado do Programa de Doutoramento proposto, no que se refire a espazos, infraestruturas, equipamentos e servizos son suficientes e adecuados aos obxectivos formativos do Programa. Cóntase cos recursos e servizos de:
A ETSI de Minas da Universidade de Vigo á que pertencen a maioría dos profesores investigadores do Equipo 2 e varios do Equipo 1.
A Facultade de Historia do Campus Universitario de Ourense, onde se adscribe profesorado propio do programa incluído nos Equipos 3 e 4.
A E.I. Forestais da Universidade de Vigo, campus Pontevedra, ao que están adscritos algúns doutores do Equipo 1
A Facultade de Bioloxía , de Farmacia e de Xeografía e Historia da Universidade de Santiago, ás cales se adscriben profesores/as do Equipo 1, 3 e 4.
Cóntase cos propios recursos da Universidade de Vigo e da Universidade de Santiago de Compostela en canto a que se pon a disposición dos/as estudantes de doutoramento os espazos docentes, laboratorios, laboratorios informáticos, secretaría virtual, espazos de teledocencia , bibliotecas virtuais, servizos de orientación.
Paralelamente, e dado que algunhas das actividades formativas propostas fundaméntanse en ferramentas docentes en liña e síncronas-remotas, o profesorado deste Programa contará co apoio de:
O Servizo de Teledocencia e Vigo-tv, iniciativas do Vicerreitorado de Innovación e Calidade da Universidade de Vigo e que se desenvolven a través da área de Tecnoloxías da Información e Comunicacións (ATIC).
O Centro de Tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA) , un servizo da Universidade de Santiago de Compostela, dependente da Vicerreitoría de Oferta Docente e Innovación Educativa, cuxo obxectivo fundamental é a aplicación das novas tecnoloxías ao proceso ensino-aprendizaxe.
Trátase de servizos de complemento á docencia, baseado en Internet como contorna e que se dirixe, por unha banda, ao profesorado, alumnado e persoal de administración e servizos e, por outra, ao alumnado preuniversitario que teña en mente cursar os seus estudos superiores en ambas as Universidades.
Incorpóranse ao Programa profesores e profesoras externos da Universidade de Cádiz , Universidade da Coruña e da Escola Superior de Conservación e restauración de Bens Culturais de Galicia . Por tanto, cóntase tamén cos recursos materiais e servizos destes centros aos que o profesorado adscrito ao programa teñen acceso.
Por outra banda, todos os grupos de investigación adscritos ao programa dispoñen de recursos, materiais e servizos necesarios para desenvolver de forma plenamente satisfactoria o programa de doutoramento que se propón. Os grupos de investigación participantes no programa de doutoramento son grupos activos que regularmente conseguen recursos para a investigación, tal como pódese comprobar nos méritos achegados relacionados con proxectos de investigación activos, e bolsas de viaxe para a asistencia a congresos e estancias de investigación. O alumnado de doutoramento incorporarase aos grupos de investigación aos que pertenza a Directora ou o director de Tese Doutoral. Por tanto terán acceso a este tipo de axudas para o desenvolvemento dos seus labores investigadores e a súa formación predoctoral.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Coordinador/a
Beatriz Loreto Prieto Lamas
Vogais
Jose Manuel Lopez Vazquez
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
5,0 |
5,0 |
- |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
40,0 |
80,0 |
- |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
2,0 |
2,0 |
0,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
2,0 |
4,0 |
4,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
50,0 |
- |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
50,0 |
25,0 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
25,0 |
0,0 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
25,0 |
75,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
50,0 |
0,0 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
- |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
23,0 |
24,0 |
20,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,8333 |
4,0 |
4,0 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
83,33 |
80,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
17,02 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
0,0 |
0,0 |
Dada a interdisciplinariedad do Programa, que se reflicte na variada oferta de liñas de investigación, poderá admitirse, sen cursar complementos de formación, alumnado que, estando en posesión da titulación de acceso, teña cursado estudos superiores en calquera disciplina, se ben daráselle prioridade ás seguintes: Historia, Historia da Arte, Xeografía (licenciatura), Xeografía e Ordenación do Territorio (Grao), Arqueoloxía, Belas Artes, Conservación e Restauración, Xeoloxía, Química, Bioloxía, Farmacia, Física, Enxeñarías, Arquitectura, Economía, Filosofía, Dereito, Antropoloxía e Pedagoxía.
Acceso
1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.
2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:
a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.
b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.
c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.
d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.
f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.
3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.
4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.
5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.
6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.
• Curriculum (a valoración dos expedientes terá en conta os valores medios da titulación de acceso de Grao e de Máster): mínimo 80%
• Avais, entrevistas personais e outros méritos: máximo 20%.
O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:
• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.
• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.
• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.
• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.
A extinción producirá os seguintes efectos:
• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.
• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.
• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.
A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.
Iniciación á investigación
- E5111A01
Busca, selección e xestión de bases de información científica
- E5111A02
Ferramentas e claves para a comunicación e difusión de traballos de investigación
- E5111A03
Defensa do plan de investigación
- E5111A04
Presentación de comunicacións en congresos científicos internacionais
- E5111A05
Realización de estancias de investigación
- E5111A06
Obtención, análise e tratamento de datos científicos
- E5111A07
Valor do ben cultural e lexislación patrimonial
- E5111A08
Tecnoloxías e formas de alteración do ben cultural
- E5111A09
Introdución á filosofía da ciencia
- E5111A10
Conservación e restauración de obras de arte
- E5111A11
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Profesores | Área |
---|---|
Beatriz Loreto Prieto Lamas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
M. Graciela Paz Bermudez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Patricia Sanmartin Sanchez |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Mª Eugenia López De Silanes Vázquez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Beatriz Loreto Prieto Lamas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
M. Graciela Paz Bermudez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Patricia Sanmartin Sanchez |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Mª Eugenia López De Silanes Vázquez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Olalla Lopez Costas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Profesores | Área |
---|---|
Teresa Rivas Brea |
Escola de Doutoramento Internacional |
María Jesús Mosquera Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Fernando Carrera Ramírez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|
Profesores | Área |
---|---|
Julia Armesto González |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
María Mercedes Solla Carracelas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
María Mercedes Solla Carracelas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Belén Riveiro Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Pedro Arias Sánchez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Belén Riveiro Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Belén María Castro Fernández |
Didáctica das Ciencias Sociais |
Roberto Vázquez Rozas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Marina Susana Cendán Caaveiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Mª Victoria Carballo-Calero Ramos |
Escola de Doutoramento Internacional |
Yolanda Barriocanal López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Fermín Emiliano Perez Losada |
Escola de Doutoramento Internacional |
Roberto Vázquez Rozas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Beatriz Comendador Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Olalla Lopez Costas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Ladislao Castro Perez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Yolanda Barriocanal López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Adolfo Fernández Fernández |
Escola de Doutoramento Internacional |
Juan Luis Montero Fenollós |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Juan Manuel Monterroso Montero |
Historia da Arte |
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Fermín Emiliano Perez Losada |
Escola de Doutoramento Internacional |
Beatriz Comendador Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Olalla Lopez Costas |
Edafoloxía e Química Agrícola |
Adolfo Fernández Fernández |
Escola de Doutoramento Internacional |
Juan Luis Montero Fenollós |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Beatriz Comendador Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Fátima Braña Rey |
Escola de Doutoramento Internacional |
Ladislao Castro Perez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Elena Pilar De Uña Álvarez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Rosa Maria Ricoy Casas |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Silvia González Soutelo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Antonio Presedo Garazo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Seijas Montero |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Beatriz Vaquero Diaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Francisco Javier Pérez Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
María López Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Susana María Reboreda Morillo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Antonio Presedo Garazo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Seijas Montero |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Beatriz Vaquero Diaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Francisco Javier Pérez Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
María López Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Susana María Reboreda Morillo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Profesores | Área |
---|---|
Antonio Presedo Garazo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Julio Prada Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Seijas Montero |
Escola de Doutoramento Internacional |
Maria Beatriz Vaquero Diaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Francisco Javier Pérez Rodríguez |
Escola de Doutoramento Internacional |
María López Díaz |
Escola de Doutoramento Internacional |
Jesús De Juana López |
Escola de Doutoramento Internacional |
Susana María Reboreda Morillo |
Escola de Doutoramento Internacional |
Domingo Rodríguez Teijeiro |
Escola de Doutoramento Internacional |
Alberto Valin Fernandez |
Escola de Doutoramento Internacional |
Trátase dun Programa de Doutoramento co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Trátase dun Programa de Doutoramento interuniversitario das universidades de Vigo e Santiago de Compostela co que se pretende xerar un espazo interprofesional entre os distintos axentes que participan na protección do Patrimonio nas súas diferentes perspectivas: documentación e valoración do ben cultural, caracterización dos materiais do ben e do ambiente en que se atopa, mecanismos de deterioro e diagnóstico e, finalmente, intervención directa ou indirecta sobre o Patrimonio.
Este Programa tamén pretende dar resposta á actual demanda en Galicia de formación de carácter investigador por parte dos colectivos implicados na protección do patrimonio cultural, agrupando todas as disciplinas que participan ou contribúen a ela.
É polo tanto un programa eminentemente multidisciplinar xa que as disciplinas que se ocupan das investigacións sobre o patrimonio son variadas, entre outras: historia da arte, xeoloxía, bioloxía, física, así como diversas tecnoloxías. O profesorado implicado neste Programa, por parte da USC, pertence fundamentalmente ás facultades de Xeografía e Historia, Bioloxía e Farmacia.
O Programa Interuniversitario de Doutoramento en Protección do Patrimonio Cultural entre a Universidade de Vigo e a Universidade de Santiago de Compostela foi verificado polo Consejo de Universidades, Secretaría General de Universidades (Ministerio de Educación, Cultura y Deporte) en xuño de 2017 e contou co visto bo da Xunta de Galicia para ser implantado no curso académico 2017-2018.
• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento
- Adquirir a capacidade de abordar, desde un punto de vista científico, novos retos de investigación na protección do Patrimonio Cultural
- Adquisición de coñecemento científico rigoroso e profundo sobre algún aspecto relacionado coa protección do Patrimonio Cultural
- Adquirir a habilidade de aplicar o método científico no estudo, conservación e xestión do Patrimonio cultural
- Capacidade para crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no ámbito da investigación sobre Patrimonio Cultural
- Capacidade de traballo en equipos de forma coordinada e complementaria
- Adquirir capacidade autocrítica e saber avaliar o rigor e orixinalidade dos resultados da investigación
- Capacidade para a redacción e exposición de textos científicos
- Adquirir a capacidade de integrarse en grupos multidisciplinares de investigación no campo da protección do Patrimonio cultural
• Adquirir a capacidade de abordar, desde un punto de vista científico, novos retos de investigación na protección do Patrimonio Cultural
• Adquisición de coñecemento científico rigoroso e profundo sobre algún aspecto relacionado coa protección do Patrimonio Cultural
• Adquirir a habilidade de aplicar o método científico no estudo, conservación e xestión do Patrimonio cultural
• Capacidade para crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no ámbito da investigación sobre Patrimonio Cultural
• Capacidade de traballo en equipos de forma coordinada e complementaria
• Adquirir capacidade autocrítica e saber avaliar o rigor e orixinalidade dos resultados da investigación
• Capacidade para a redacción e exposición de textos científicos
• Adquirir a capacidade de integrarse en grupos multidisciplinares de investigación no campo da protección do Patrimonio cultural
Os recursos cos que conta o conxunto de profesorado do Programa de Doutoramento proposto, no que se refire a espazos, infraestruturas, equipamentos e servizos son suficientes e adecuados aos obxectivos formativos do Programa. Cóntase cos recursos e servizos de:
A ETSI de Minas da Universidade de Vigo á que pertencen a maioría dos profesores investigadores do Equipo 2 e varios do Equipo 1.
A Facultade de Historia do Campus Universitario de Ourense, onde se adscribe profesorado propio do programa incluído nos Equipos 3 e 4.
A E.I. Forestais da Universidade de Vigo, campus Pontevedra, ao que están adscritos algúns doutores do Equipo 1
A Facultade de Bioloxía , de Farmacia e de Xeografía e Historia da Universidade de Santiago, ás cales se adscriben profesores/as do Equipo 1, 3 e 4.
Cóntase cos propios recursos da Universidade de Vigo e da Universidade de Santiago de Compostela en canto a que se pon a disposición dos/as estudantes de doutoramento os espazos docentes, laboratorios, laboratorios informáticos, secretaría virtual, espazos de teledocencia , bibliotecas virtuais, servizos de orientación.
Paralelamente, e dado que algunhas das actividades formativas propostas fundaméntanse en ferramentas docentes en liña e síncronas-remotas, o profesorado deste Programa contará co apoio de:
O Servizo de Teledocencia e Vigo-tv, iniciativas do Vicerreitorado de Innovación e Calidade da Universidade de Vigo e que se desenvolven a través da área de Tecnoloxías da Información e Comunicacións (ATIC).
O Centro de Tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA) , un servizo da Universidade de Santiago de Compostela, dependente da Vicerreitoría de Oferta Docente e Innovación Educativa, cuxo obxectivo fundamental é a aplicación das novas tecnoloxías ao proceso ensino-aprendizaxe.
Trátase de servizos de complemento á docencia, baseado en Internet como contorna e que se dirixe, por unha banda, ao profesorado, alumnado e persoal de administración e servizos e, por outra, ao alumnado preuniversitario que teña en mente cursar os seus estudos superiores en ambas as Universidades.
Incorpóranse ao Programa profesores e profesoras externos da Universidade de Cádiz , Universidade da Coruña e da Escola Superior de Conservación e restauración de Bens Culturais de Galicia . Por tanto, cóntase tamén cos recursos materiais e servizos destes centros aos que o profesorado adscrito ao programa teñen acceso.
Por outra banda, todos os grupos de investigación adscritos ao programa dispoñen de recursos, materiais e servizos necesarios para desenvolver de forma plenamente satisfactoria o programa de doutoramento que se propón. Os grupos de investigación participantes no programa de doutoramento son grupos activos que regularmente conseguen recursos para a investigación, tal como pódese comprobar nos méritos achegados relacionados con proxectos de investigación activos, e bolsas de viaxe para a asistencia a congresos e estancias de investigación. O alumnado de doutoramento incorporarase aos grupos de investigación aos que pertenza a Directora ou o director de Tese Doutoral. Por tanto terán acceso a este tipo de axudas para o desenvolvemento dos seus labores investigadores e a súa formación predoctoral.
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Coordinador/a
Beatriz Loreto Prieto Lamas
Vogais
Jose Manuel Lopez Vazquez
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
5,0 |
5,0 |
- |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
40,0 |
80,0 |
- |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
2,0 |
2,0 |
0,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
2,0 |
4,0 |
4,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
50,0 |
- |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
- |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
50,0 |
25,0 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
25,0 |
0,0 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
25,0 |
75,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
50,0 |
0,0 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
- |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
23,0 |
24,0 |
20,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
3,8333 |
4,0 |
4,0 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
83,33 |
80,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
17,02 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
0,0 |
0,0 |