Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filosofía e Antropoloxía
Áreas: Lóxica e Filosofía da Ciencia
Centro Facultade de Filosofía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Obxectivos do título
1) Proporcionar unha formación sólida en Filosofía, situando esta no conxunto dos saberes científicos e humanísticos, no tecido cultural e ante a práctica social do mundo contemporáneo. 2) Combinar a formación en Filosofía co ensino das habilidades necesarias para aplicar os coñecementos adquiridos á práctica profesional.
3) Xerar capacidade de análise e de crítica, así como unha actitude proactiva.
4) Fornecer capacidade de aprender con autonomía, formando os seus propios criterios e estratexias de aprendizaxe, aplicábeis ademais ao longo da vida.
5) Fundamentar os principios do respecto e a promoción dos dereitos fundamentais a igualdade entre as persoas, os principios de accesibilidade universal e desenvolvemento para todos, e os valores democráticos e dunha cultura de paz.
Objetivos específicos de la materia
1. Alcanzar un coñecemento inicial de qué se entende por Lóxica e cal é o seu interese en xeral
2. Dominio na dedución en argumentos expresados nunha linguaxe dun sistema de dedución natural de enunciados e nunha linguaxe dun sistema de dedución natural de primeiro orde.
3. Capacidade de re-expresar a forma lóxica de expresions declarativas re-expresándoas conforme ao aparello lóxico dun linguaxe formal proposicional ou de primeiro orde.
4.Capacidade para determinar o valor semántico dunha fórmula ben formada dunha linguaxe formal dada unha semántica apropiada.
5.Capacidade para establecer unha semántica apropiada para os distintos tipos de expresións dunha linguaxe formal.
6.Saber aplicar eses coñecementos dentro e fóra do ámbito filosófico. En particular, saber facer análise lóxico de textos filosóficos e non filosóficos.
7.Saber explicar eses coñecementos e estar en condicións de aprender a ensinalos.
8. Mellora das capacidades e destrezas argumentativas.
9. Capacidade para organizar a información, tomar decisións,expor e resolver problemas.
10. Saber ampliar e desenvolver ulteriormente eses coñecementos por medio da investigación.
1. PRIMEIRAS NOCIÓNS TEÓRICAS
A relación de consecuencia lóxica e a validez dous argumentos A relación de independencia lóxica e a invalidez dos argumentos. Consistencia e inconsistencia.
A noción de proba
Uso e mención; linguaxe e metalenguaje; as palabras, as ideas e as cousas. As oracións, as proposicións e os feitos
Exercicios
2. SEMÁNTICA E ESTRATEXIAS DE FORMALIZACIÓN DA LÓXICA CLÁSICA DE ENUNCIADOS
Introdución
Unha linguaxe formal da lóxica clásica de enunciados
Semántica para unha linguaxe da lóxica clásica de enunciados
Estratexias de formalización
Exercicios
3. LÓXICA CLÁSICA DE ENUNCIADOS: SISTEMAS LÓXICO-FORMAIS
Sistema de dedución natural para a lóxica clásica de enunciados
Demostración da validez: Estratexias para a resolución de exercicios de dedución
Demostración da invalidez: Interpretacións e táboas semánticas
Nocións metalóxicas: Consistencia, Completude, Decidibilidade
Exercicios
4. LÓXICA CLÁSICA DE PRIMEIRA ORDE: SEMÁNTICA E ESTRATEXIAS DE FORMALIZACIÓN
Introdución
Unha linguaxe formal para a lóxica de primeira orde
Algunhas nocións de teoría de conxuntos
Semántica
Estratexias de formalización
Exercicios
5. LÓXICA CLÁSICA DE PRIMEIRA ORDE. SISTEMAS LÓXICO-FORMAIS
Sistema de dedución natural para a lóxica clásica de primeira orde
Demostración da validez: Estratexias para a resolución de exercicios de dedución
Demostración da invalidez: interpretacións, modelos e contra-modelos, táboas semánticas
Nocións metalóxicas: Consistencia, Completude, Decidibilidade
Exercicios
Bibliografía básica e complementaria
[*] indica referencias básicas fundamentales
[*] Badesa, C., Jané, I., e Jansana, R.,(1998), Elementos de Lógica Formal, Ariel: Barcelona.
Beth, E. W., (1975) Las paradojas de la lógica, Cuadernos Teorema, Valencia.
Beth, E. W., (1955) Entrañamiento semántico y derivabilidad formal. Cuadernos Teorema, Univ. de Valencia Valencia. (Versión original: "Semantic Entailment and Formal Derivability", Mededelingen der Koninklijke Nederladse Akademie van Wetenschappen, Afd. letterkunde, n. s., vol 18, nº13, pp. 309-342.)
Bochenski, I. M., (1985) Historia de la lógica formal, Ed. Gredos, Madrid. (Versión orixinal: Formale Logik, Friburgo y Munich, 1956).
Castrillo, P., (1989) La estructura de los condicionales, UNED, Madrid.
[*] Deaño, A.,(1974) Introducción a la lógica formal, Alianza, Madrid.
Deaño, A., (1980) Las concepciones de la lógica, Tecnos, Madrid.
Díaz, J.A.,* (2000),Iniciación a la Lógica, Ariel, Barcelona.
[*] Falguera, J. L. - Martínez, C., *(1999) Lógica clásica de primer orden: estrategias de deducción, formalización y evaluación semántica (2 vols.), Trotta, Madrid.
García-Trevijano, Carmen, *(1993) El arte de la lógica, Tecnos, Madrid.
Gardner, M., (1983) Paradojas, ¡ajá!, Ed. Labor, Barcelona. (Versión orixinal: Aha! Gotcha: Paradoxes to puzzle and delight)
[*] Garrido, M.,*(1995) Lógica simbólica, Tecnos, Madrid.
Garrido, M. (Ed.) (1989) Lógica y lenguaje. Tecnos, Madrid.
Haack, S., (1982) Filosofía de las lógicas, Ed. Cátedra, Madrid. (Versión orixinal: Philosophy of Logics, 1978, Cambridge Univ. Press, Cambridge).
[*] Huertas, A., e Manzano, M., 2004, Lógica para principiantes, Alianza Editorial, Madrid.
Kneale, W. e M., (1972) El desarrollo de la lógica, Tecnos, Madrid. (Versión orixinal The development of Logic, The Clarendon Press, Oxford, 1961).
Marraud, H. e Navarro, P.,*(1988) Sistemas deductivos tipo Gentzen, Colección Cuadernos de Apoyo, Univ. Autónoma de Madrid, Madrid.
Mates, B., (1987) Lógica matemática elemental, Tecnos, Madrid. (Versión orixinal Elementary Logic, Oxford Univ. Press, Oxford, 1965.)
Nidditch, P. H., (1987) El desarrollo de la lógica, Cátedra, Madrid.
[*] Pérez Sedeño, E., (1991) Ejercicios de Lógica, S. XXI.
Pizarro, F., (1986) Aprender a razonar, Ed. Alhambra, Barcelona.
Quine, W. O., (1962) Los métodos de la lógica, Ariel. (Versión orixinal Methods of Logic, Rinehart and Winston, Inc., 1950).
Quine, W. O., (1972) Lógica Matemática, Revista de Occidente, Madrid. (Versión orixinal: Mathematical Logic, Harvard Univ. Press 1940).
[*] Sagüillo, J. M. (2008): El Pensamiento Lógico-Matemático. Elementos de heurística y apodíctica demostrativa. Ediciones Akal. Madrid
Smullyan, R. M., (1981) ¿Cómo se llama este libro? o El enigma de Drácula y otros pasatiempos lógicos, Cátedra, Madrid. (Versión orixinal: What is the name of this book?, Englewood Cliffs, New York, Prentice Hall, 1978).Smullyan, R. M., (1983) ¿La dama o el tigre?, Ed. Cátedra, Madrid. (Versión orixinal: The lady or the tiger? and other puzzles, Alfred A. Knopf Inc.)
[*] Suppes, P., *(1981) Introducción a la lógica simbólica, Ed. Continental, México. (Versión orixinal Introduction to Logic, Van Nostrand, 1957).
Tarski, A., (1951) Introducción a la lógica simbólica, Espasa Calpe, 1951.
Zalabardo, J. L., (2002) Introducción a la teoría de la lógica, Alianza editorial: Madrid.
COMPETENCIAS DE TIPO XERAL
(1.1) Práctica na presentación oral e escrita das propias ideas.
(1.2) Desenrolo das capacidades de comprensión, razoamento, e comunicación.
(1.3) Desenrolo e gusto por a precisión da linguaxe tanto natural como das lenguaxes artificiais. Especial énfasis en o desenrolo de la capacidad razonadora y demostrativa.
(1.4) Desenrolo da capacidade de detectar insuficiencia informativa y de redundancia informativa nos razoamentos.
COMPETENCIAS DE TIPO ESPECÍFICO
(2.1) Comprensión da lenguaxe e do medio do razoamento.
(2.2) Capacidade de empregar lenguaxes lóxico-matemáticos en distintas aplicaciones.
(2.3) Capacidade de comprensión e discusión de probas y paradoxas da historia do pensamento y en particular da lhistoria da matemática.
Aulas expositivas. A cargo dos profesores con interacción cos estudantes mediante preguntas e aclaracións pertinentes.
Aulas interactivas: Dedicadas fundamentalmente á resolución de exercicios que ilustren e expandan o explicado nas clases expositivas.
Actividades titoriais
Dividirase aos estudantes nos grupos estipulados e a metade do cuadrimestre, aproximadamente, nunha ou dúas sesións que sumarán un total de 3 horas de traballo do estudante, avaliarase o traballo realizado polo estudante na primeira parte do curso.
REQUIRIMENTOS PARA As CLASES
Participación activa (que obviamente require asistencia). Esta participación desenvólvese de acordo aos seguintes criterios:
Todo estudante debe interactuar e participar.
O estudo da materia require unha actitude constante de traballo na realización dos exercicios destinados a obter as destrezas e competencias do curso.
É esencial un traballo regular durante todo o semestre e unha metodoloxía de traballo rexida pola axenda do curso.
DE CONTIDOS
Continua
Primeira oportunidade
1) o 80% da nota total virá dado polas cualificacións obtidas nas probas parciais e/ou exame final sobre os contidos do programa. A cualificación máxima de cada exame será pois un 8.
Ao longo do semestre realizarase unha proba eliminatoria correspondente aos temas 1 ao 3. A parte correspondente aos temas 4 e 5 realizarase coincidindo coa data do exame final establecida pola facultade. A proba realizada ao longo do semestre será eliminatoris da materia de fronte ao exame final de primeira oportunidade (decembro 2021 ou xaneiro de 2022 segundo estableza o calendario oficial) a condición de que se obtivo polo menos un 4,5 sobre 9.
Quen non superase a proba mencionada, poderá recuperala no exame final na data sinalada pola facultade.
Será preciso aprobar a parte correspondente á teoría (definicións e cuestións teóricas) da proba correspondente aos temas 1 a 3 como condición previa para a avaliación da parte correspondente a exercicios de semántica e dedución.
2) 20% valorarase o traballo realizado polo alumno ao longo do cuadrimestre. Este traballo quedará plasmado na realización dunha cuestión ou exercicio por tema. Realizarase nunha clase sen aviso previo ou a través do campus virtual.
Propoñeranse boletíns de tarefas para os diferentes temas. As correccións destas tarefas faranse na clase (coa colaboración dos/as alumnos/ as) e por parte dos docentes encargados da materia.
A ausencia de máis de tres sesións sen xustificar supón a perda do dereito á avaliación continua e a necesidade de realizar o exame final completo da materia.
Se non os recuperase nese exame final de xaneiro, terá que presentarse ao exame de segunda oportunidade con toda a materia.
Segunda Oportunidade
O 100% da cualificación consistirá na cualificación obtida no exame final de 2ª oportunidade a realizar na data oficial sinalada pola facultade.
No caso de que un estudante acolleuse ao sistema de avaliación continua, é dicir se non ten máis de tres ausencias sen xustificar, e superase (obtido polo menos un 5) nalgún dos parciais, non terá que repetir esta parte no exame final de segunda oportunidade.
AQUELES ESTUDANTES QUE TEÑAN MÁIS DE TRES FALTAS SEN XUSTIFICAR, DEBERÁN EXAMINARSE DE TODA A MATERIA MESMO NO CASO DE QUE SUPERASEN ALGUNHA DAS PARTES NO EXAME FINAL REALIZADO EN PRIMEIRA OPORTUNIDADE.
Avaliación para estudantes con exención de docencia ou non asistencia a máis de tres sesións
Aqueles estudantes que teñan dispensa docente ou que teñan máis de tres faltas sen xustificar realizarán o exame final completo de toda a materia NAS DÚAS OPORTUNIDADES.
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
COMPETENCIAS DE TIPO XERAL
COMPETENCIAS XERAIS
1) Proporcionar os coñecementos propios da Filosofía (doutrinas, teorías, métodos e aplicacións).
Tarefas e exames
3) Capacidade de transmisión deses coñecementos, ideas, cuestións e solucións, tanto a un público xeral como interesado e/ou entendido en temáticas filosóficas.
Resolución de exercicios en clase. Isto supón explicar e transmitir coñecementos e solucións.
4) Capacidade para continuar a súa formación, en Filosofía ou noutros campos do saber, cun elevado grao de autonomía.
Resolución de exercicios e avaliación que supón lectura autónoma de textos.
5) Habilidade para recoñecer, nos diversos saberes e na práctica social, cuestións e os seus máis e os seus menos susceptibles de ser abordados e resoltos desde a Filosofía.
Resolución de exercicios e tarefas
6) Difusión e aplicación dos principios do respecto e a promoción dos dereitos fundamentais das persoas, os valores democráticos e unha cultura de paz.
Resolución de exercicios e tarefas.
COMPETENCIAS DE TIPO ESPECÍFICO
1) Coñecer as disciplinas, teorías, métodos, aplicacións e correntes da Filosofía.
2) Saber explicar e estar en condicións de aprender a ensinar os coñecementos propios da Filosofía.
3) Saber ampliar e poder desenvolver ulteriormente eses coñecementos por medio da investigación.
4) Saber aplicar eses coñecementos dentro e fóra do ámbito filosófico.
5) Capacidade para analizar e sintetizar, argumentar loxicamente, reflexionar e deliberar en ter éticos.
6) Saber expresarse, comunicar, debater e dialogar.
7) Capacidade para organizar a información, tomar decisións, expoñer e resolver os seus máis e os seus menos.
8) Desenvolvemento do razoamento crítico e o compromiso ético.
9) Sentido social, fomentando a cooperación e a mediación.
10) Capacidade de reacción e espírito construtivo: proactividad, inventiva, creatividade, laboriosidade e adaptabilidade en contextos
Todas elas avalíanse ao avaliar ao estudante mediante a resolución de exercicios, a presentación desas resolucións en clase, e a execución de tarefas e exames.
NORMATIVAS
“Normativa de Permanencia”, do 25 de maio de 2012:
Art. 5.2: “A cualificación dunha convocatoria na que o alumno non se presenta, ou non supera os obxectivos establecidos será de ‘suspenso’, salvo que o estudante non realice ningunha actividade académica avaliable conforme ao establecido na programación ou guía docente, en cuxo caso constará como ‘non presentado’”.
“Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”, aprobada no Consello de Goberno do 15 de xuño de 2011:
Art. 1.: “A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba esixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarse fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes”.
6 créditos ECTS.
Traballo total do estudante: 150 horas.
- Horas presenciais: 51h.
Horas de Titorías 3h.
Clases Expositivas 24h.
Clase Interactivas 24h.
- Horas non presenciais: 99h.
Participación e seguimento das clases
Estudo de materiais seguindo as pautas indicadas
Consulta de dúbidas nas titorías
Asistencia regular a clase
Entrega regular das tarefas asignadas
Seguimento da axenda do curso
Actitude apropiada para ler textos en inglés.
PLAN DE CONTINXENCIA
Escenario 2. Distanciamento ( restriciones parciais e presencialidad física)
METODOLOXÍA DE DOCENCIA
Clases expositivas
A cargo da docente con interacción cos estudantes mediante preguntas e aclaracións pertinentes.
Neste escenario as sesións expositivas terán lugar presencialmente e a través de Teams, de forma sincrónica, e tamén en versión gravada dispoñible no campus virtual. As preguntas poderán realizarse de forma presencial ou a través de Teams ou mediante un foro habilitado para o efecto no campus virtual para o caso das sesións gravadas.
Clases interactivas
Dedicadas fundamentalmente á resolución de exercicios que ilustren e expandan o explicado nas clases expositivas.
As sesións terán lugar presencialmente e a través de Teams, de forma sincrónica, e tamén en versión gravada dispoñible no campus virtual. Darase canal de contidos back a través do campus virtual.
Actividades titoriais
Dividirase aos estudantes en varios grupos e a metade do cuadrimestre, aproximadamente, nunha ou dúas sesións que sumarán un total de 3 horas de traballo do estudante, levarán a cabo as seguintes actividades:
-Avaliación personalizada do traballo realizado polo estudante na primeira parte do curso.
- As titorías realizaranse utilizando o Teams habilitado pola USC.
AVALIACIÓN
DE CONTIDOS
Primeira oportunidade
Continua
1) o 80% da nota total virá dado polas cualificacións obtidas nas probas e/ou exercicios entregados sobre os contidos do programa. Estas probas e/ou exercicios poderán realizarse en clase (a través de Teams) ou a través das ferramentas ‘cuestionario’ ou ‘tarefa’, a realizar nun prazo dado.
Quen non superase algunha das probas antes mencionados, terá que recuperalos no exame final na data sinalada pola facultade.
As correccións destas tarefas faranse na clase (coa colaboración dos/as alumnos/ as) a través de Teams ou se colgarán no campus virtual.
2) 20% restante responderá á cualificación obtida na proba final presencial (sempre que sexa posible) que se realizará na data sinalada pola facultade.
A non realización ou non entrega de máis de dúas probas ou tarefas (en total) supón a perda do dereito á avaliación continua e a necesidade de realizar o exame final completo da materia.
Se non os recuperase nese exame final de xaneiro, terá que presentarse ao exame de segunda oportunidade con toda a materia.
Exame Final
As persoas que non se acollan á modalidade de avaliación continua realizarán o exame final completo da materia na data sinalada pola facultade sempre que sexa posible de forma presencial.
Segunda Oportunidade
O 100% da cualificación consistirá na cualificación obtida no exame final de 2ª oportunidade a realizar presencialmente (sempre que sexa posible) na data oficial sinalada pola facultade.
No caso de que un estudante acolleuse ao sistema de avaliación continua, é dicir se non ten máis de tres ausencias sen xustificar, e superase (obtido polo menos un 5) nas probas e/ou tarefas entregadas, non terá que repetir esta parte no exame final de segunda oportunidade.
Para os casos de rendemento fraudulento de exercicios ou probas, aplicaranse as disposicións do Regulamento para a avaliación do rendemento académico dos estudantes e a revisión das cualificacións.
DE COMPETENCIAS
XENERAIS
1) Proporcionar os coñecementos propios da Filosofía (doutrinas, teorías, métodos e aplicacións).
Tarefas e exames
3) Capacidade de transmisión deses coñecementos, ideas, cuestións e solucións, tanto a un público xeral como interesado e/ou entendido en temáticas filosóficas.
Resolución de exercicios en clase. Isto supón explicar e transmitir coñecementos e solucións.
4) Capacidade para continuar a súa formación, en Filosofía ou noutros campos do saber, cun elevado grao de autonomía.
Resolución de exercicios e avaliación que supón lectura autónoma de textos.
5) Habilidade para recoñecer, nos diversos saber e na práctica social, cuestións e os seus máis e os seus menos susceptibles de ser abordados e resoltos desde a Filosofía.
Resolución de exercicios e tarefas
6) Difusión e aplicación dos principios do respecto e a promoción dos dereitos fundamentais das persoas, os valores democráticos e unha cultura de paz.
Resolución de exercicios e tarefas.
ESPECÍFICAS
1) Coñecer as disciplinas, teorías, métodos, aplicacións e correntes da Filosofía.
2) Saber explicar e estar en condicións de aprender a ensinar os coñecementos propios da Filosofía.
3) Saber ampliar e poder desenvolver ulteriormente eses coñecementos por medio da investigación.
4) Saber aplicar eses coñecementos dentro e fóra do ámbito filosófico.
5) Capacidade para analizar e sintetizar, argumentar loxicamente, reflexionar e deliberar en ter éticos.
6) Saber expresarse, comunicar, debater e dialogar.
7) Capacidade para organizar a información, tomar decisións, expoñer e resolver os seus máis e os seus menos.
8) Desenvolvemento do razoamento crítico e o compromiso ético.
9) Sentido social, fomentando a cooperación e a mediación.
10) Capacidade de reacción e espírito construtivo: proactividad, inventiva, creatividade, laboriosidade e adaptabilidade en contextos
Todas elas avalíanse ao avaliar ao estudante mediante a resolución de exercicios, a presentación desas resolucións en clase, e a execución de tarefas e exames.
Tal e como sinala arriba, o exame final é complementario para os estudantes que se acollan á modalidade de avaliación continua e obrigatorio e non complementario (inclúe toda a materia) para os que non se acollan á avaliación continua.
Escenario 3. Peche das instalacións
METODOLOXÍA DE ENSINO
Clases expositivas
A cargo da docente con interacción cos estudantes mediante preguntas e aclaracións pertinentes.
Neste escenario as sesións expositivas terán lugar a través de Teams, de forma sincrónica, e tamén en versión gravada dispoñible no campus virtual. As preguntas poderán realizarse a través de Teams ou mediante un foro habilitado para o efecto no campus virtual para o caso das sesións gravadas.
Clases interactivas
Dedicadas fundamentalmente á resolución de exercicios que ilustren e expandan o explicado nas clases expositivas.
As sesións terán lugar a través de Teams, ou mediante a asignación de tarefas ás que se dará canal de contidos back a través do campus virtual.
Actividades titoriais
Dividirase aos estudantes en varios grupos e a metade do cuadrimestre, aproximadamente, nunha ou dúas sesións que sumarán un total de 3 horas de traballo do estudante, levarán a cabo as seguintes actividades:
-Avaliación personalizada do traballo realizado polo estudante na primeira parte do curso.
As titorías realizaranse utilizando o Teams habilitado pola USC.
AVALIACIÓN
Realizarase como no ESCENARIO 2. Coa condición de que o exame final farase de forma non presencial a través do campus virtual e Teams.
Tal e como sinala arriba, o exame final é complementario para os estudantes que se acollan á modalidade de avaliación continua e obrigatorio e non complementario (inclúe toda a materia) para os que non se acollan á avaliación continua.
Maria De La Concepcion Martinez Vidal
Coordinador/a- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Lóxica e Filosofía da Ciencia
- Teléfono
- 881812530
- Correo electrónico
- mconcepcion.martinez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Ismael Ordóñez Miguéns
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Lóxica e Filosofía da Ciencia
- Correo electrónico
- ismael.ordonez.miguens [at] usc.es
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Violeta Conde Borrego
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Lóxica e Filosofía da Ciencia
- Correo electrónico
- violeta.conde.borrego [at] usc.es
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Lorenzo Azzano
- Departamento
- Filosofía e Antropoloxía
- Área
- Lóxica e Filosofía da Ciencia
- Categoría
- Investigador/a: Programa Juan de la Cierva
Luns | |||
---|---|---|---|
11:00-12:30 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula 1 |
12:30-14:00 | Grupo /CLIS_02 | Galego, Castelán | Aula 2 |
16:00-17:30 | Grupo expositiva (inglés) | Inglés | Aula 2 |
Martes | |||
11:00-12:30 | Grupo /CLIS_01 | Galego, Castelán | Aula 1 |
Xoves | |||
12:30-14:00 | Grupo /CLIS_03 | Inglés | Aula 2 |
16:00-17:30 | Grupo seminario (inglés) | Inglés | Aula 2 |
18.01.2022 16:00-19:00 | Grupo seminario (inglés) | Sala Hipatia |
18.01.2022 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_03 | Sala Hipatia |
18.01.2022 16:00-19:00 | Grupo expositiva (inglés) | Sala Hipatia |
18.01.2022 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_02 | Sala Hipatia |
18.01.2022 16:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Sala Hipatia |
18.01.2022 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_01 | Sala Hipatia |
30.06.2022 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula 4 |
30.06.2022 10:00-13:00 | Grupo seminario (inglés) | Aula 4 |
30.06.2022 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula 4 |
30.06.2022 10:00-13:00 | Grupo expositiva (inglés) | Aula 4 |
30.06.2022 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula 4 |
30.06.2022 10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 4 |